…του φετινού θεατρικού χειμώνα με την πρώτη παράσταση που παρακολούθησα την Παρασκευή το βράδυ.. «Μια τρελή μέρα» του Έρικ Εμάνουελ Σμιτ στο θέατρο Ροές, στο Γκάζι… πέρυσι με το τέλος του χειμώνα κι αφού ούτε απ' έξω από θέατρο δεν κατάφερα να περάσω, υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι την επόμενη χρονιά δεν θα υποκύψω στον εκφοβισμό «τρελάθηκες και θα πας μόνη σου στο θέατρο!?" σημειώνοντας το σοκαριστικό σκορ 0-ν υπέρ ταβερνών, μεζεδοπωλείων και συναφών εξόδων… έλεος! θα έλεγε κανείς ότι ο ουρανίσκος μας καβάλησε τον εγκέφαλό μας και επιβάλλεται σε όλες μας τις επιλογές...
…έτσι όταν άκουσα τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο για το εν λόγω έργο, άρχισα τη δημοσκόπηση… εφόσον το έργο δεν έπεισε κανέναν, οπλίστηκα με θάρρος και αποφασιστικότητα και αποφάσισα να πάω μόνη μου.. έλα καημένη, είπα στον εαυτό μου, στη χειρότερη περίπτωση θα κάτσεις δίπλα σε κανένα χούφταλο και αν το έργο αποδειχθεί Τιτανικός μέχρι το τέλος της παράστασης θα τον έχεις πείσει να φάτε μαζί σύνταξη και εφάπαξ στα Φίτζι...
…φτάνω στο θέατρο στο τσακ να αρχίσει το έργο, διότι το Γκάζι ως γνωστόν προσαρτήθηκε πρόσφατα στο Δήμο Αθηναίων και δεν πρόλαβαν ακόμα να το χαρτογραφήσουν, με αποτέλεσμα κάθε επίσκεψη σε θέατρο ή άλλο χώρο τέχνης να θυμίζει λίγο από Camel Trophy… και να φανταστείτε ότι τηλεφώνησα στο θέατρο για να μου πούνε πώς ακριβώς να πάω... σκέψου να μην είχα ρωτήσει κιόλας... οκ, ξέρω η τέχνη συχνάζει σε χώρους εναλλακτικούς και εμένα κανονικά μου αρέσουν αυτοί οι χώροι αλλά βάλτε και καμιά ταμπελίτσα ρε παιδιά... έστω εναλλακτική… δεν είστε δα και στο Μπρόντγουει που όλοι το ξέρουν σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων…
… φτάνοντας συνειδητοποιώ ότι είμαστε λίγοι… πολύ λίγοι για την ακρίβεια... ωραία, λέω θα γνωριστούμε και μεταξύ μας - χαχαχα – δεν ανησύχησα για το έργο, γιατί ήμουν ήδη υποψιασμένη… κωμωδία μεν – τουλάχιστον έτσι το διαφήμιζαν – αλλά όποιος διάβαζε προσεκτικά τις κριτικές του έργου καταλάβαινε ότι ο χαρακτήρας του ήταν πάνω από όλα φιλοσοφικός… βασικός χαρακτήρας, ο φιλόσοφος και εγκυκλοπαιδιστής Ντιντερό (Γιώργος Κοτανίδης) μια ημέρα που ποζάρει στη ζωγράφο Τερμπούς (Κερασία Σαμαρά), στη διάρκεια της οποίας συμβαίνουν πολλά και διάφορα… άλλα ξεκαρδιστικά, άλλα σοκαριστικά, άλλα ασήμαντα... όλα όμως έχουν εντέχνως ως κύριο άξονα την έννοια της «ηθικής» - που είναι η αμέσως επόμενη πρωταγωνίστρια του έργου μετά τη φιλοσοφία – κάτι που μας θυμίζει διαρκώς ο γραμματέας του Ντιντερό που τον κυνηγάει για να συμπληρώσει το λήμμα περί «Ηθικής» για την νέα έκδοση της Εγκυκλοπαίδειας (ή Λεξικού αλφαβητικά ταξινομημένου των τεχνών και των επαγγελμάτων, αποτελεί δε την πρώτη εγκυκλοπαίδεια με την σημερινή σημασία της λέξεως)..
…πλούσιο έργο και βαρύ θα το χαρακτήριζα παρά τις ανάλαφρες πινελιές του, που απλά υπηρετούσαν τη φιλοσοφική χροιά του τόσο όσο να μην κουραστεί ο θεατής… παρ’ όλα αυτά εγώ κουράστηκα σε κάποια σημεία γιατί οι μονόλογοι - φιλοσοφικά παραληρήματα - ήταν πολύ πυκνοί νοηματικά και μάλλον συχνοί… αν και το προβάδισμα σε αυτούς είχε ο Κοτανίδης, θα προτιμήσω τη Σαμαρά με αποκορύφωμα τον επίλογό της…
…και κάπως έτσι έλαβε τέλος η πρώτη μου θεατρική απόπειρα για φέτος χωρίς να θρηνήσουμε θύματα ευτυχώς... ραντεβού στην επόμενη παράσταση!
27 σχόλια:
H αληθεια ειναι οτι εχω να περασω απο θεατρο, λιγο πριν γκρεμισουν το Καλουτα για να κανουν τον Βασιλοπουλο στην Πατησιων... ΧΑΧΑΧΑΧα
Οχι σοβαρα τωρα, οι τιμες που εχουνε τα εισητηρια του Θεατρου ειναι απλησιαστες.
Αυτο που θελουνε οι υπολοιποι να με συρουνε φετος να δω ειναι το Σεσουαρ για δολοφονους το οποιο κοντευει 10ετια κι εμεις ακομα δεν το εχουμε δει...
Καλα... Θα δειξει..
Εγω παντως μονος μου σε Σινεμα-Θεατρο δεν προκειται ν τοα κανω ποτε ξανα... 1 φορα το τολμησα μονο
Με τις νυχτερινές εξόδους (μετά ή ανευ δημοσίων θεαμάτων) δε τα πηγαίνω καλά τα τελευταία χρόνια.. Άρχησα να πηγαίνω μόνος σε θέατρα και κινηματογράφους από το 76 (αρχικά γιατί οι συνομήλικοί μου δεν έβγεναν ασυνόδευτοι και αργότερα γιατι περισσότερο της μόδας ήταν οι πιτσαρίες τω καιρώ εκείνω..).. κάθε χρόνο και περισσότερο, καταλίγοντας προοδευτικά να βλέπω ΟΛΕΣ τις ταινίες (από 10 φορές αυτές που μου άρεσαν) και κοντά στα μισά θεατρικά (εντάξι είχα πεπερασμένους πόρους).. Γυρω στο 86 συναντήθηκα με την αδελφή ψυχή(όσον αφορά τον εθισμό μου..) και άρχισα να συνηθίζω με παρέα.. όταν κατά το 91 αντικειμενικοί παράγοντες μας απομάκρυναν.. κατάλαβα ότι δυσκολευόμουν πιά να παω μόνος.. και συνέχισα με ένα ρυθμό 2-3 ταινιες το μήνα και 5-6 θέατρα το χρόνο.. Τα τελευταία 5-6 χρόνια έχω δεί συνολικά 3-4 ταινίες και καθόλου θεατρο.. Φέτος είχα αποφασίσει να ξανααρχίσω τις μοναχικές εξορμήσεις.. αλλά ακόμα δε βρήκα την όρεξη (με κουράζουν απίστευτα οι μετακινήσεις).. για να δούμε..:):)
Την καληνύχτα μου και ευχαριστώ:):)
Καλή θεατρική χρονιά
Ελπίζω η κριτική σου να μην με κάψει. Είναι ένα απο τα έργα που ήθελα να δω φέτος, αλλά δεν το είχε δει κάποιος γνωστός μου ώστε να πάρω γνώμη
Καλημέρα
Σορολόπ μου, θα τολμήσω κι εγώ (μάλλον) μόνη.
Κι εφόσον είμαι νέα - ωραία, μπα- οικονομική μετανάστρια στην πρωτεύουσα, σου αφήνω πρόσκληση. Στην επόμενη εναλλακτική σου απόπειρα, θυμήσου με:-)
Καλημέρα
x-oyranoy μου φαντάσου ότι εγώ πήγαινα στο Καλουτά! :))) άτιμε χρόνε πάλι με πρόδωσες...
..σοβαρά τώρα, δεν νομίζω ότι έτσι όπως έχει εξελιχθεί η νυχτερινή ζωή της Αθήνας, το θέατρο είναι πιο ακριβό από τα κλαμπς, τις μουσικές σκηνές, για να μην μιλήσω για τις πίστες.. απλά στο μυαλό των περισσοτέρων (μάλλον) το θέατρο δεν ισοδυναμεί με διασκέδαση γι' αυτό κωλύονται να δώσουν το 20ευρω.. άσε που εσύ καμάρι μου έχεις και φοιτητικό...
..koulpa μου, σας καταλαβαίνω... κι εγώ ένιωθα "κάπως" στην αρχή και στη μέση και στο τέλος - χαχαχα - ελπίζω ότι αυτό θα υποχωρήσει με την επανάληψη της προσπάθειας... εσείς πια είστε και βετεράνος στο άθλημα :))) φαντάζομαι ότι είναι κι αυτό σαν το ποδήλατο και το σεξ... άμα το μάθεις, δεν το ξεχνάς ποτέ! :))
...την καλημέρα μου!
@kakaskimos
...ελπίζω κι εγώ να εξελιχθεί σε μια καλή θεατρική χρονιά.. το συγκεκριμένο έργο αν και με κούρασε κάπως, δεν μετάνιωσα που το είδα σε καμία περίπτωση..
...εξάλλου, μια καλή τακτική είναι να διαβάσεις όσες περισσότερες κριτικές μπορείς για ένα έργο, ώστε να αποκτήσεις μια αίσθηση.. σε εμένα αυτό έχει σχεδόν πάντα επιτυχία...
...diVa μου, έχουμε χρέος απέναντι στους οικονομικούς μετανάστες - ανεξαρτήτως ομορφιάς :))) - να τους κάνουμε να νιώσουν άνετα στην πόλη μας...
...η πρόσκλησή μου με χαροποίησε ιδιαίτερα, ευκαιρία να γνωριστούμε κιόλας!
την καλημέρα μου!
Σορολοπάκι μου άρεσε ο τρόπος που περιέγραψες τη θεατρική παράσταση που είδες. Θα μπορούσες να κάνεις καριέρα κριτικού θεάτρου.
Τώρα όσον αφορά την τόλμη σου να πας μόνη στο θέατρο. Δεν έχω παει ποτέ μόνος σε θέατρο ή σινεμά. Το θεωρώ πολύ «βαρύ» και μελαγχολικό. Τελευταία φορά που...βγήκα μόνος μου ήταν τον Μάιο στη Βαρσοβία όπου πήγα για επαγγελματικούς λόγους. Το βράδυ δείπνησα μόνος στο εστιατόριο του ξενοδοχείου κι ένιωθα απαίσια. Ακόμη το θυμάμαι και νιώθω στενάχωρα...
..fystikion με έφτιαξες :))))
...κοίταξε, οπωσδήποτε δεν είναι ότι καλύτερο να πας μόνος θέατρο ή σινεμά, αλλά πόσο μπορώ να το στερούμαι επειδή οι άλλοι δεν θέλουν να πάνε!? ή θέλουν να δούνε μόνο συγκεκριμένα έργα στην καλύτερη των περιπτώσεων!?
..το εξωτερικό είναι πιο βαρύ, συμφωνώ γιατί είσαι και σε ξένο περιβάλλον και αισθάνεσαι ακόμα πιο μόνος... αν και ουσιαστικά είναι θέμα διάθεσης... θυμάμαι όταν βρέθηκα στη Βιέννη πριν κάποια χρόνια για δουλειά, τελείωνα Παρασκευή βράδυ και επειδή η πόλη ήταν υπέροχη αποφάσισα να μείνω και το ΣΚ για να την δω... πότε θα είχα ξανά την ευκαιρία με όλα πληρωμένα?! εεε πέρασα τέλειαααα!! γύρναγα συνέχεια οπότε ούτε που πρόλαβα να σκεφτώ ότι ήμουν μόνη...
Kαλε που πηγες εσυ και ειχε 20 ευρω το εισητηριο...
Επισης αν εχεις δει τις ωρες και τις μερες των post Μου θα πρεπει ηδη να εχει αντιληφθει οτι ειμαι τρελλο party animal, καθε μερα αν δεν με δει η ΠΕγκυ δεν βγαινει να τραγουδησει...
Με 700 ευρω μισθο ουτε 2ο βρακι δεν μας φτανει..
koulpa το να βρεις (γυναικεία) παρέα για θέατρο είναι πολύ εύκολο. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι μπορεί να πάει το μυαλό της στο κακό ...
Όλο και πιο πολύ πείθομαι ότι το Λονδίνο είναι Η πόλη για σένα. Εκεί να πας στο θέατρο να ευχαριστηθεί η ψυχή σου. Προσωπικά απεχθάνομαι τα μιούζικαλ αλλά είδα στο Λονδίνο τη μια χρονιά το «Φάντασμα της όπερας» και την άλλη τους «Παραγωγούς» κι έπαθα. Απίστευτοι ηθοποιοί και σκηνικά μέχρι κι εφέ. Πέρασα υπέροχα και θα τα θυμάμαι για πολλά χρόνια με τις καλύτερες των εντυπώσεων, γιατί πέρασα θαυμάσια και παρότι ήταν ακριβό το εισιτήριο ποτέ δεν το μετάνιωσα
@x-oyranoy
Στο θέατρο που πήγα το κανονικό εισιτήριο έχει 22 ευρώ, το δε φοιτητικό μόλις 16 ευρώ. Και δεν είναι το μόνο. Δεν νομίζω ότι αυτές οι τιμές είναι απαγορευτικές για κάποιον που θέλει να πάει στο θέατρο έστω μία φορά το μήνα.
@kakaskimos
..χαχαχα.. ειδικά αν κρατάς και κανένα κουτάκι από το Bulgari :PP
..fystiki μου, εγώ να δεις πόσο έχω πεισθεί ότι το Λονδίνο είναι Η πόλη για μένα :)))) ...μην πεις άλλα για τις παραστάσεις γιατί έχω γίνει ήδη πράσινη από τη ζήλεια μου... και δεν είναι και το χρώμα μου γμτ.. :))
...αλήθεια, μια και ανέφερες ότι είναι ακριβά τα εισιτήρια.. πόσο κάνουν δηλαδή; έτσι για να πάρω μια ιδέα..
ΘΥμάμαι ότι ήταν ακριβά χωρίς να θυμάμαι το ακριβές ποσό. Νομίζω στο πρώτο είχα δώσει 50 λίρες και στο δεύτερο 40...
Μάλιστα με τη βοήθεια του OANDA μάθαμε ότι κοστίζουν περίπου 70 ευρώ.. φθηνά δεν είναι σε καμμία περίπτωση... ακριβά!? χμμμ... εχθές γιόρταζε μια φίλη μου και μαζευτήκαμε σπίτι της... εκεί έμαθα λοιπόν ότι το μπουκάλι ουίσκι σε Πέγκυ Ζήνα/Τερζή κοστίζει 200 ευρώ παρακαλώ!!!! (φετινές τιμές...)
..τα συμπεράσματα δικά σας :)
Κακάσκιμε.. δε έχω επαφές πλέον.. πλήν ενός φίλου που δεν νομίζω ότι θα πήγαινε στο θέατρο όσο και άν το πλήρωνες.. κακό για ποιόν;.. ποτέ δε ξέρεις από πρίν..:):)
Σορολόπ μας δε ξέρω.. με το ποδήλατο δυσκολεύτικά.. με το σεξ ΔΞΔΑ.. θα δούμε..:):)
Την καληνύχτα μου:):)
Εγω ηθελα να παω στην Βικυ Καγια φετος γιατι ειναι μουν@ρ@ και ειχε 40 ευρω πρωτη θεση καλτσα...
επιτέλους μια καλή νέα γνωριμία της κυράς!!για μπουζούκια ακούω..
τσαπερδονούλα μανδάμ σορολόπ , χειροφίλημα
;-)
Καλησπέρα koulpa! ελάτε τώρα που δυσκολευτήκατε με το ποδήλατο..να μου πείτε με το σεξ να σας καταλάβω.. χαχαχαα
x-oyranoy πώς να μην έχει 40 ευρώ η Καγιά?!?! τόσα χρόνια ηθοποιός...
να δεις που μπέρδεψε την πασαρέλα με το θεατρικό σανίδι...
...βρε Sardonian, δεν σε έπιασα για να είμαι ειλικρινής :))
..άσε που είσαι και αντιφατικός... χειροφίλημα και μπουζούκια δεν πάνε μαζί.. [κρατώ το χειροφίλημα και κάνω την πάπια για τα μπουζούκια]
...η κυρά πάλι ποια είναι!?
Σορολοπ
Το bulgari ειναι το σωστό σημάδι? :p
Kulpa
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν έχεις ΚΑΜΜΙΑ επαφή.
Οσο για το ποιον θα είναι κακό, είναι προφανές. Αν ήθελες κάτι παραπάνω, δεν θα πρότεινες θέατρο. Θα πρότεινες κάπου που να μπορείτε να κουβεντιάσετε (υποθέτω δηλαδή).
Το bulgari ειναι το σωστό σημάδι? :p
..αν είσαι γυναίκα, έχεις πετύχει διάνα.. χαχαχα
Δελτίο Τύπου
Η Θεατρική Εταιρεία Πόλις παρουσιάζει για 15 παραστάσεις την θεατρική παράσταση Κοραή 4 - Προσβάσιμος χώρος στον χώρο Ιστορικής Μνήμης 1941-1944, πρώην Κρατητήρια της Γκεστάπο, στο Μέγαρο της Εθνικής Ασφαλιστικής της οδού Κοραή, στην Αθήνα. Ο χώρος που χρησιμοποιήθηκε κατά τη γερμανική κατοχή ως χώρος βασανιστηρίων, ανήκει στην Εθνική Ασφαλιστική και 64 χρόνια μετά, μας παραχωρείται για την παρουσίαση της συγκεκριμένης παράστασης.
Το καινούργιο νεοελληνικό κείμενο της Αιμιλίας Βάλβη, εξ’ αφορμής του χώρου, πραγματεύεται τον αγώνα του ανθρώπου για αντίσταση σε κάθε μορφή απολυταρχισμού και ελέγχου από ανεξέλεγκτους φορείς εξουσίας. Επιχειρεί να μιλήσει για τους σύγχρονους τόπους αλλά και τρόπους βασανιστηρίων. Τα βασανιστήρια σήμερα δεν έχουν σαν στόχο την πληροφορία που πιθανά γνωρίζει ο κρατούμενος αλλά τον ίδιο ως προσωπικότητα. Οι άνθρωποι που σήμερα βασανίζονται στον πλανήτη δεν βασανίζονται γι’ αυτά που γνωρίζουν αλλά γι’ αυτό που είναι. Αυτό που ενοχλεί είναι οι επιλογές ζωής των κρατουμένων που πρέπει όχι απλώς ν’ αλλάξουν αλλά να πάψουν να υπάρχουν ως τέτοιες, γεγονός που συνεπάγεται την ολοκληρωτική εξόντωση του κρατουμένου.
Η παράσταση αφηγείται την ιστορία μιας τυφλής γυναίκας και του συντρόφου της που η ίδια τους η ζωή (μια ζωή που υπερασπίζεται το όνειρο, τον έρωτα, την ελεύθερη πολιτική και πολιτιστική δράση) είναι αιρετική. Για το λόγο αυτό, η γυναίκα συλλαμβάνεται, και ο φορέας της εξουσίας χρησιμοποιεί κάθε προσωπική στιγμή του ζευγαριού για να μεταστρέψει τον άντρα από σύντροφο, σε βασανιστή.
Η δουλειά μας ξεκίνησε με τη μορφή ανοιχτής πρόβας, σε 15 παρουσιάσεις, με την ελεύθερη συμμετοχή του κοινού το Μάιο 2008, προκειμένου να ανακαλύψουμε μαζί με το κοινό που τις παρακολούθησε, τις ιδιαιτερότητες και το φορτίο του χώρου πριν προχωρήσουμε στην τελική διαμόρφωση της παράστασης. Μαζί με τους θεατές ερευνήσαμε τον τρόπο που μπορεί κανείς να αγγίξει έναν τόσο φορτισμένο χώρο μνήμης και ιστορίας. Αναζητήσαμε τον τρόπο να σταθούμε με σεβασμό στη μνήμη αυτή, αλλά και να βιώσουμε εκ νέου την αλήθεια ενός πολύ σύγχρονου μηνύματος, που λέει πως εξακολουθούμε να μην είμαστε ελεύθεροι και να διαιωνίζουμε με την αδιαφορία, τόπους σύγχρονων βασανιστηρίων. Αυτός ο προβληματισμός εξακολουθεί να διέπει ολόκληρη τη διαδικασία της απόπειρας μας από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε : Πώς η ιστορία συναντά τη σημερινή αλήθεια, πώς η δική μου αλήθεια μίας σύγχρονης καθημερινότητας αποκτά κοινά στοιχεία με μία ζοφερή και συγκλονιστική αλήθεια ενός όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος, και πως αυτά τα κοινά στοιχεία αποκτούν οικουμενική αξία.
Πληροφορίες: Για 15 παραστάσεις από 28 Οκτωβρίου 2008 (και επετιακά…) κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.15.
Τιμές εισιτηρίων 15 ευρώ, φοιτητικό 10 ευρώ
Το ενδιαφερόμενο κοινό πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνεί διότι οι θέσεις θεατών είναι περιορισμένες. τηλ.κρατήσεων Κοραή 4: 2103243581 /τηλ.επικοινωνίας: 6974316537 (καθημερινά 10:00-14:00)
Info:
Κοραή 4 – Προσβάσιμος χώρος της Αιμιλίας Βάλβη
Σκηνοθεσία: Ελένη Γεωργοπούλου
Κίνηση : Νικολέτα Ξεναρίου
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Φωτογραφίες: Σοφία Καλαμπάκα
Παίζουν: Μαρία Τσιμά, Αιμιλία Βάλβη, Κωσταντής Μιζάρας
Παραγωγή: Θεατρική Εταιρεία Πόλις
τηλ.κρατήσεων Κοραή 4: 2103243581
τηλ.επικοινωνίας:
Δελτίο Τύπου
Η Θεατρική Εταιρεία Πόλις παρουσιάζει για 15 παραστάσεις την θεατρική παράσταση Κοραή 4 - Προσβάσιμος χώρος στον χώρο Ιστορικής Μνήμης 1941-1944, πρώην Κρατητήρια της Γκεστάπο, στο Μέγαρο της Εθνικής Ασφαλιστικής της οδού Κοραή, στην Αθήνα. Ο χώρος που χρησιμοποιήθηκε κατά τη γερμανική κατοχή ως χώρος βασανιστηρίων, ανήκει στην Εθνική Ασφαλιστική και 64 χρόνια μετά, μας παραχωρείται για την παρουσίαση της συγκεκριμένης παράστασης.
Το καινούργιο νεοελληνικό κείμενο της Αιμιλίας Βάλβη, εξ’ αφορμής του χώρου, πραγματεύεται τον αγώνα του ανθρώπου για αντίσταση σε κάθε μορφή απολυταρχισμού και ελέγχου από ανεξέλεγκτους φορείς εξουσίας. Επιχειρεί να μιλήσει για τους σύγχρονους τόπους αλλά και τρόπους βασανιστηρίων. Τα βασανιστήρια σήμερα δεν έχουν σαν στόχο την πληροφορία που πιθανά γνωρίζει ο κρατούμενος αλλά τον ίδιο ως προσωπικότητα. Οι άνθρωποι που σήμερα βασανίζονται στον πλανήτη δεν βασανίζονται γι’ αυτά που γνωρίζουν αλλά γι’ αυτό που είναι. Αυτό που ενοχλεί είναι οι επιλογές ζωής των κρατουμένων που πρέπει όχι απλώς ν’ αλλάξουν αλλά να πάψουν να υπάρχουν ως τέτοιες, γεγονός που συνεπάγεται την ολοκληρωτική εξόντωση του κρατουμένου.
Η παράσταση αφηγείται την ιστορία μιας τυφλής γυναίκας και του συντρόφου της που η ίδια τους η ζωή (μια ζωή που υπερασπίζεται το όνειρο, τον έρωτα, την ελεύθερη πολιτική και πολιτιστική δράση) είναι αιρετική. Για το λόγο αυτό, η γυναίκα συλλαμβάνεται, και ο φορέας της εξουσίας χρησιμοποιεί κάθε προσωπική στιγμή του ζευγαριού για να μεταστρέψει τον άντρα από σύντροφο, σε βασανιστή.
Η δουλειά μας ξεκίνησε με τη μορφή ανοιχτής πρόβας, σε 15 παρουσιάσεις, με την ελεύθερη συμμετοχή του κοινού το Μάιο 2008, προκειμένου να ανακαλύψουμε μαζί με το κοινό που τις παρακολούθησε, τις ιδιαιτερότητες και το φορτίο του χώρου πριν προχωρήσουμε στην τελική διαμόρφωση της παράστασης. Μαζί με τους θεατές ερευνήσαμε τον τρόπο που μπορεί κανείς να αγγίξει έναν τόσο φορτισμένο χώρο μνήμης και ιστορίας. Αναζητήσαμε τον τρόπο να σταθούμε με σεβασμό στη μνήμη αυτή, αλλά και να βιώσουμε εκ νέου την αλήθεια ενός πολύ σύγχρονου μηνύματος, που λέει πως εξακολουθούμε να μην είμαστε ελεύθεροι και να διαιωνίζουμε με την αδιαφορία, τόπους σύγχρονων βασανιστηρίων. Αυτός ο προβληματισμός εξακολουθεί να διέπει ολόκληρη τη διαδικασία της απόπειρας μας από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε : Πώς η ιστορία συναντά τη σημερινή αλήθεια, πώς η δική μου αλήθεια μίας σύγχρονης καθημερινότητας αποκτά κοινά στοιχεία με μία ζοφερή και συγκλονιστική αλήθεια ενός όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος, και πως αυτά τα κοινά στοιχεία αποκτούν οικουμενική αξία.
Πληροφορίες: Για 15 παραστάσεις από 28 Οκτωβρίου 2008 (και επετιακά…) κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.15.
Τιμές εισιτηρίων 15 ευρώ, φοιτητικό 10 ευρώ
Το ενδιαφερόμενο κοινό πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνεί διότι οι θέσεις θεατών είναι περιορισμένες. τηλ.κρατήσεων Κοραή 4: 2103243581 /τηλ.επικοινωνίας: 6974316537 (καθημερινά 10:00-14:00)
Info:
Κοραή 4 – Προσβάσιμος χώρος της Αιμιλίας Βάλβη
Σκηνοθεσία: Ελένη Γεωργοπούλου
Κίνηση : Νικολέτα Ξεναρίου
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Φωτογραφίες: Σοφία Καλαμπάκα
Παίζουν: Μαρία Τσιμά, Αιμιλία Βάλβη, Κωσταντής Μιζάρας
Παραγωγή: Θεατρική Εταιρεία Πόλις
τηλ.κρατήσεων Κοραή 4: 2103243581
τηλ.επικοινωνίας: 6974316537 (καθημερινά 10:00-14:00)
http://korah4.blogspot.com/
(καθημερινά 10:00-14:00)
http://korah4.blogspot.com/
Δημοσίευση σχολίου