Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Ελάτε να παίξουμε!

Σήμερα η δασκάλα βλ. diVa μας έβαλε να παίξουμε ένα παιχνίδι για να γνωριστούμε με τα άλλα παιδάκια [... και έτσι ίσως σταματήσουμε να μαλλιοτραβιόμαστε] θα παρουσιάσουμε τα αγαπημένα μας αντικείμενα… ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει για να συστηθούμε!?

Έτσι για αρχή θα παρουσιάσω την εξάρτησή μου… τον καπνό μου φυσικά, στο σακουλάκι με τα εξαρτήματα καπνιστή.. στα άλλα κοριτσάκια αν ψάξεις την τσάντα τους θα βρεις τσαντάκι με καλλυντικά κατά 80%.. στη δική μου καπνό, χαρτάκια, καμιά ταμπακέρα και συναφή εργαλεία αποδόμησης της θηλυκότητας…

Επίλογος: πολλές φορές σκέφτομαι ότι χωρίς οξυγόνο ίσως και να επιζήσω… χωρίς καπνό αποκλείεται!



Στη συνέχεια, έχουμε το κρεββάτι μου!! Εκεί περνάω τουλάχιστον ένα 10ωρο ύπνου/χουζουρέματος που ως γνωστόν είναι το καλύτερο καλλυντικό και το σημαντικότερο δωρεάν… τι κρέμες ημέρας, νυκτός και τρίχες κατσαρές... κοιμήσου καλά και θα με θυμηθείς.. τύφλα να'χει το botox!



Συνεχίζουμε με τα καύσιμα της ημέρας… η απαραίτητη σοκολάτα σε διάφορες μορφές υγιεινής και μη διατροφής… αν δεν φουλάρω το ρεζερβουάρ δεν πάω πουθενά λέμε!! ... οι ευεργετικές ιδιότητες της σοκολάτας είναι γνωστές τοις πάσοι οπότε να μην σας κουράζω άλλο... κοπιάστε!



Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω το κέντρο των επιχειρήσεών μου... εκεί που βιώνω όλες τις παρακρούσεις, τις συγκινήσεις και λοιπές συναισθηματικές διαταραχές... μετά το κρεββάτι είναι το μέρος όπου περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας καλωδιωμένη… σαν την εντατική, ας πούμε (α πα πα μακριά από μας και από σας)



…και θα τελειώσω με έναν από τους ζωντανούς οργανισμούς που μοιράζομαι αυτό το σπίτι… το κυκλαμινάκι μου, έφθασε πρόσφατα και λέει να μείνει.. αν δεν το φάει η μαρμάγκα λόγω αμέλειας εκ μέρους μου…



…και κάπου εδώ τελειώνει η παρουσίαση, σας ζητούμε συγνώμην για τυχόν ίχνη ακαταστασίας που προσέξατε, αλλά γενική κάνουμε μία φορά το μήνα και όπως πολύ σωστά καταλάβατε αυτή η φορά δεν ήρθε ακόμα... :)

...και επειδή μόλις αντελήφθην ότι πρέπει να δώσεις πάσα και σε άλλους... καλώ τους x-oyranoy και kakaskimos να μας δείξουν τα "παιχνίδια" τους!

12 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Oμολογω οτι το παρκε σου ειναι σε πολυ καλη κατασταση, αλλα ενα σπιτι για αν δειξει αρχοντικο πρεπει να ανοιξεις τα ντουλαπια του και να δεις αν εχει τα βασικα σε στοκ (ρυζι/μακαρονια) και μετα απο το χαρτι υγειας (αν δεν ειναι capitone)
Δυστυχως περα απο το post με το Λ-ΙΖΑκι δεν εχω ιχνος προσωπικου χωρου
Αυτα παθαινεις αμα ειστε 4 ατομα σε ενα παρολιγο δυαρι στο Παγκρατι.

diva είπε...

!!!!!
Άριστα δέκα καμάρι της μπλογκόσφαιρας!!
Εύγε Εύγε!
Κουυυυυυυυυυυλπααααααααα;
Πού είσαι βρε τζαναμπέτη;
Φέρε πίσω το ενδεικτικό!
[Ευχαριστώ θερμά για την ανταπόκριση και ακόμα πιο θερμά για την φιλία σου, την καλή διάθεση σου και τα εκπληκτικά κείμενα σου!:-]

kakaskimos είπε...

Πρέπει να βάλω και φωτογραφίες?
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Μόλις μπήκα στο...άντρο σου. Κι εγώ τρελάινομαι για σοκολάτα και ύπνο. Από το πρώτο παίρνω καθημερινά μεγάλες ποσότητες (χθες βράδυ έφαγα σχεδόν ολόκληρο μεγάλο σακουλάκι maltesers ο λιχούδης) το δεύτερο μου λείπει. Θα ήθελα ένα 24ωρο με διάρκεια...36 ωρών για να προλαβαίνω όσα θέλω να κάνω και φυσικά να κοιμάμαι περισσότερο. Όσο για το τσιγάρο; Το απεχθάνομαι...

σορολόπ είπε...

...x-oyli μωρό μου, στην ηλικία σου το μόνο που είχα ήταν κρεββάτι για να κοιμάμαι... και διάβαζα στην κουζίνα... 4 άτομα κι εμείς και ως μικρότερη ήμουν ο τελευταίος τροχός της αμάξης...

..μην βιάζεσαι να τα ζήσεις όλα νωρίς, θα στο ξαναπώ, βάλε ΜΙΚΡΟΥΣ στόχους (στα μέτρα σου) και άρχισε να τους δουλεύεις...και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν στην ώρα τους :))

..στο παιχνίδι μας τώρα... αφορά προσωπικά αντικείμενα και όχι rooms to let :))) αποκλείεται να μην έχεις προσωπικά αντικείμενα ή άλλα στοιχεία που αγαπάς πολύ.. και αν δεν φωτογραφίζονται μπορείς να μας τα περιγράψεις... είμαι σίγουρη ότι θα βρεις πάρα πολλά!!

...σε περιμένουμε! :)

σορολόπ είπε...

αχχ diVa μου, βάλσαμο τα λογάκια σου σήμερα :)) [και με έχουν στενοχωρήσει από χθες] είσαι πολύ γενναιόδωρη και τον καλό λόγο δεν τον λυπάσαι.. ελπίζω να σου ανταποδίδεται επαρκώς :)

..επίσης, να μας βάζετε συχνότερα ασκήσεις γιατί βελτιώνομαι, χαχαχα

σορολόπ είπε...

kakaskime, τίποτα δεν πρέπει.. απλά είναι πιο ωραίο νομίζω.. κι εγώ πρώτη φορά χρησιμοποίησα φωτογραφίες.. δεν είναι τίποτα.. δυο-τρία κλικ με το κινητό.. αν πάλι βαριέσαι.. ζωγράφισέ τα μας :)))

σορολόπ είπε...

..fystiki μας!

..κι εγώ που νόμιζα ότι η σοκολάτα είναι αυστηρά γυνακεία αμαρτία :)) απεχθάνεσαι το τσιγάρο ε?! :))) και πώς τα πας με τις γυναίκες που καπνίζουν?! ρωτάω γιατί όσους άντρες γνωρίζω μη καπνιστές δεν αντέχουν με τίποτα τις γυναίκες που καπνίζουν.. με το κλασσικό επιχείρημα ότι αισθάνονται σαν να φιλούν... τασάκι! :)))

diva είπε...

χαχα
Σορολόπ μου
άκου εκεί ασκήσεις
χαχα
Ποιος σε στεναχώρησε παιδί μου να πετάξω δυο- τρία στιλέτα;;
Εεε;;;

σορολόπ είπε...

..εεε ναι ασκήσεις! αφού έχετε τη στόφα της εκπαιδευτικού :)

..είχα ένα "θερμό" ενδοοικογενειακό επεισόδιο και με έπιασε στον ύπνο που λένε ;) πιθανόν να ποστάρω κάτι σχετικό...

..τα στιλέτα ευπρόσδεκτα! :))

Ανώνυμος είπε...

Είσαστε πολλές ρε γμτ που καπνίζετε. Ναι είναι σαν να φιλάμε τασάκι, όταν σας αγκαλιάζουμε τα μαλλιά σας μυρίζουν σαν ατμόσφαιρα κλαμπ. Ναι είναι απαίσιο. Ναι γκρινιάζουμε (πολύ...). Αλλά τι να σας κάνουμε. Σας αγαπάμε και με τα μεγάλα σας ελαττώματα

σορολόπ είπε...

@fystiki

..κι εμείς όταν μας αγαπάτε τόσο, ρίχνουμε νερό στο ..τασάκι μας.. εεεεπππ! στο κρασάκι μας ήθελα να πω και το περιορίζουμε το ρημάδι.. :))))