Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

2 0 0 9


10 σχόλια:

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

"Φυσικά και όχι. Αλλά άκουσα πως δουλεύει ακόμα κι αν δεν πιστεύεις σε αυτό."

--Niels Bohr (Νιλς Μπόρ) (1885-1962) Δανός Φυσικός, κάτοχος του Βραβείου Νόμπελ Φυσικής του 1922, ως απάντηση σε επισκέπτη του στο σπίτι του στο Τισβιλντε ο οποίος τον είχε ρωτήσει αν πράγματι πιστεύει ότι ένα πέταλο πάνω από την πόρτα του θα του έφερνε τύχη, όπως αναφέρεται στο Inward Bound : Of Matter and Forces in the Physical World (1986) του Abraham Pais, σελ. 210

Ανώνυμος είπε...

Χμ...κάτσε...προβληματίστηκα τώρα!

Δεν ξέρω τι συμβολίζει το πέταλο, όμως θα σου ευχηθώ να έχεις μια όμορφη χρονιά, δημιουργική!

Σε φιλώ

island είπε...

Καλή χρονιά αγαπητή. Καλώς σας βρήκα

ATIAFEDERATION είπε...

Μια καληνύχτα πέρασα να πω.
:)

σορολόπ είπε...

Διαγόρας
..κι εγώ έτσι άκουσα :))

Alexis
Σε ευχαριστώ και ανταποδίδω :)

island
Καλή χρονιά και καλώς μας ήρθες.

ΑΤΙΑ
..καλά έκανες :) Την καλησπέρα μου

koulpa είπε...

καλό μας σορολόπ χαθήκαμε..
τι κάνετε;:):)
καλό μας μήναααα:):)

If...ιγένεια είπε...

Καλη σου χρονια με υγεια και αγαπη..

σορολόπ είπε...

koulpa

..καλό μήνα :) περιμένω να μου κάνει την τιμή η έμπνευση να με επισκεφτεί :))

if..ιγένεια

Ευχαριστώ κορίτσι :) εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά

koulpa είπε...

xaxa φέρνει τύχη το πέταλο.. όταν δε ξεκαρφωθεί να μας έλθει στο δόξα πατρί..:):)
μα τι κάνετε; ουτε ένα γράμμα ούτε ένα τηλεφώνημα;:):)
εγώ σας κάλεσα για παιχνίδι.. ανβρήτε το κέφι/χρόνο..:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpie μου ακριβώς το ίδιο πράγμα σκεφτήκαμε για το πέταλο.. χαχα

...το γράμμα μάλλον έρχεται σύντομα.. όσο για το τηλεφώνημα κι αυτό δεν αποκλείεται :)

..την καληνύχτα μου για την ώρα :)