Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ο ΑΠΟΓΡΑΦΕΑΣ

…της γειτονιάς με απευθείας ανάθεση της σπιουνιάς, μας επισκέφθηκε σήμερα στην πολυκατοικία… είχε κρεμασμένες στην πλάτη ένα σωρό αδιάκριτες ερωτήσεις που αδημονούσαν να απαντηθούν στις οποίες απάντησα καθώς πρέπει σαν κυρία που είμαι :P αλλά δεν μπορούσα να αποφύγω κάποιες σκέψεις που μου ερχόντουσαν αυτόματα στο μυαλό καθώς περνούσα την ιερά απογραφή…

…ας πούμε, ακριβής ημερομηνία γέννησης.. με έμφαση στο ακριβής (!) λες και υπήρχε περίπτωση να δώσει κανείς ημερομηνία γέννησης του τύπου γεννήθηκα στις 8 κάποιου βροχερού μήνα μιας χρονιάς σύμβολο.. ε; καλό; βρες την κ. απογραφέα μου τώρα… κι άμα σ’ άρεσε συνεχίζουμε έτσι να διασκεδάσουμε και λίγο… στο σημείο αυτό έχω βέβαια μια απορία.. ΑΝ η απογραφή είναι τόσο σοβαρή υπόθεση πώς στην ευχή δεν ζητάνε ταυτότητα?! εγώ έτοιμη την είχα…………

…άλλη ερώτηση.. φιλοξενείτε κανέναν άλλον σ΄αυτό το σπίτι?! άργησα να απαντήσω ομολογουμένως... τα φαντάσματα πιάνονται στην απογραφή?!?! κόλλησε το μυαλό μου τώρα! δεν ξέρω αν με πίστεψε όταν απάντησα τελικά όχι, αλλά βαριόταν να το ψάξει παραπάνω και το κατέγραψε… πάλι καλά γιατί εγώ μπορεί να φιλοξενώ τον άντρα της διπλανής πόρτας – και κυρίας πίσω από την πόρτα φυσικά - με τι μούτρα θα πάει αυτός μετά δίπλα να κάνει τις ερωτήσεις του!? κι αν του <ξεφύγει> τίποτα?! πολύ θέλει να γίνει το κακό?! είπαμε να απογραφούμε ο καθένας σπίτι του, τι μπλέκει τώρα τις <φιλοξενίες> στην έρευνα?!

…καλά οι λεπτομέρειες του σπιτιού με τσάκισαν… αν έχει διπλά τζάμια?! εδώ με το ζόρι έχουμε τζάμια κ. απογραφέα μου, αναρωτιέται το κράτος αν τα’χουμε και διπλά! Internet?! εε! ναι έχω και τζάμια και Internet, είναι τεκμήριο αυτό?! εάν κάνω ανακύκλωση?! και σε τι ποσοστό?! στο ποσοστό που χωράνε οι κάδοι της ανακύκλωσης! μετά απλά πετάω τα σκουπίδια γιατί δεν ταιριάζουν καθόλου με το πλακάκι της κουζίνας και το πλακάκι δεν μπορώ να το πετάξω φυσικά, οπότε ξεφορτώνομαι αναγκαστικά τα σκουπίδια, κ. απογραφέα μου…

…αυτοκίνητο, χώρους στάθμευσης κτλ. δεν έχω κι έτσι εξαντλήσαμε τα τετραγωνικά του σπιτιού… μια ερώτηση που θα θυμάμαι για πάντα είναι εάν το λουτρό/ντους βρίσκεται εντός της οικίας για την οποία μιλάμε?! με το ζόρι κρατήθηκα να μην του πω ότι ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν υπάρχει λουτρό/ντους στο σπίτι και αναγκάζομαι και κάνω τις ανάγκες μου βλ. ψιλό/χοντρό/μπάνιο κοκ. στο καφέ της πλατείας που εξυπηρετεί κι άλλους αναξιοπαθούντες σαν κι εμένα…

…και κάπου εκεί μας τέλειωσαν τα τετραγωνικά και η δική μου απογραφή κι άρχισε τις ερωτήσεις για τους γείτονες που λείπανε (!) κ. απογραφέα μου πολύ ευχαρίστως να σας απαντήσω με το ανάλογο αντίτιμο, πόσο πάει η απογραφή δια αντιπροσώπου?! είναι κι εκείνα τα διπλά τζάμια που λέγαμε…



υγ
…την απόδειξη απογραφής τη φυλάμε για 6 μήνες, γιατί; μετά δικαιούμαστε να αλλάξουμε απογραφικό στάτους; ενώ π.χ. στους 3 μήνες δεν δικαιούμαι να φιλοξενήσω κανέναν άνθρωπο;

6 σχόλια:

Ο γνωστός σχολιαστής είπε...

Με τα σημερινά δεδομένα θα πρέπει να κάνεις και τον σταυρό σου που δεν ήρθε κάνας Στρος Καν για απογραφή.

σορολόπ είπε...

..ευτυχώς δεν με είχε επηρεάσει τόσο πολύ η επικαιρότητα.. αχ Παναγία μου - που λέει και ο Τρύφωνας - ανατρίχιασα..

Ο γνωστός σχολιαστής είπε...

Πάντως, σοβαρά τώρα, μια σύγκριση των αποτελεσμάτων απογραφής 2011 με την αντίστοιχη του 1981 θα δείξει και που πήγαν τα λεφτά.
Τι ποσοστό από τα αγαθά στο κάθε σπίτι είναι Ελληνικής κατασκευής ; Για όλα αυτά τα εισαγώμενα, τι δώσαμε εμείς στους ξένους αντίστοιχα ; Ντοματούλες και αγγουράκια ; Δεν νομίζω ότι φτάνουν. Η διαφορά θεωρώ ότι είναι το έλλειμμα.

σορολόπ είπε...

Μα η απογραφή δεν καταγράφει τα αγαθά στο σπίτι του καθενός, ούτε την προέλευσή τους! Ευτυχώς δηλαδή :))

Ψάχνωντας ID είπε...

Γιατί ευυχώς ? :) Δηλαδή τί μή επιτρεπόμενα αντικείμενα θα δήλωνες ?

Η απαογραφή νομίζω έχει σκοπό να καταγράψει στοιχεία καθημερινότητας και βιοτικού επιπέδου. Δεν νομίζω ότι έχουν σκοπό απλά να μετρήσουν τα πρόβατα. Φαντάζομαι από τις ταυτότητες αυτό θα αρκούσε.
Αλλιώς τι θα έλεγε κανείς ; Εχω και 10 παράνομους αλλοδαπούς στο ντουλάπι αλλά μην το πεις πουθενά ;

σορολόπ είπε...

Θέλω να πω ότι η απογραφή έτσι όπως γίνεται δεν καταγράφει ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ στοιχεία καθημερινότητας και βιοτικού επιπέδου εκτός της κατοικίας ίσως... και πάλι, δηλ. εξαντλείται στα τετραγωνικά και πού το'χετε εσείς το λουτρό?!

Είναι λίγο πρόχειρη να την πω, άστοχη να την πω.. δεν ξέρω τι συμπεράσματα μπορεί να βγούνε με τα στοιχεία που ζητάνε..