Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ

Σεληνιακό τοπίο, απόλυτη σιωπή, σκοτάδι και σκιές από τους βράχους παντού να στήνουν τη δική τους θεατρική σκηνή. Οι βράχοι αχνίζουν ζεστοί από τον ήλιο της ημέρας, σε φιλοξενούν άνετα και δεν συγκρίνονται με τίποτα για τη θέα που προσφέρουν μια ανάσα από το θεό. Κι έπειτα με όλα αυτά τα μοναστήρια τριγύρω είναι και πιο εύκολο να νιώσεις κοντά στο θεό. Τα μόνα φώτα είναι αυτά που φαίνονται κάτω στο βάθος από την Καλαμπάκα και το Καστράκι. Αν κοιτάξεις γύρω σου μπορεί και να σου κοπεί η ανάσα από το απόκοσμο σκοτάδι και τις σκιές, γι' αυτό θέλει καλή παρέα και ένα φακό απαραίτητα για να σκαρφαλώσεις στους βράχους. Αν τύχει δε να βρεθείς την ώρα που ξυπνούν οι καλόγεροι κι αρχίζουν να χτυπάνε τα σήμαντρα και πλημμυρίσει ο τόπος μοναστηριακούς ήχους μιλάμε για εμπειρία μέγκασταρ!


8 σχόλια:

Ανώνυμος ο γνωστός είπε...

Λίγο banal σχόλιο:
Αλήθεια τι ώρα ξυπνάνε οι καλόγεροι ?
Και πως βρέθηκες εκεί τέτοια ώρα ?! :)

σορολόπ είπε...

Καθόλου banal :)

...κατά τις 3.30-4.00 πμ.

...δεν ήμουνα τόσο αργά εγώ, αλλά πήγαμε βόλτα νωρίτερα το βράδυ επειδή ήθελα να δω πώς ήταν τη νύχτα εκεί πάνω.. :)

Ανώνυμος ο γνωστός είπε...

Τι λες τώρα... Και εγώ πάντα ήθελα να πάω στο Αγιο Ορος, αλλά να ξυπνάνε οι καλόγεροι στις 3:30 και εγω να κοιμάμαι ....θα ντρεπόμουν ! :)

σορολόπ είπε...

Ναι, σιγά μην σ' αφήσουν να κοιμάσαι.. δεν έχεις ακούσει.. βαριά η καλογερική :))

Velvet είπε...

Παρατήρησα οτι
σ΄αυτο το κείμενο
απουσιάζουν
οι χαρακτηριστικές τελίτσες
που δημιουργούσαν
κάτι σαν συνεχη αμφιβολία
και ενα μετεωρο κενο
ανάμεσα στη συνοχή
των λέξεων
Να υποθέσω οτι ηταν
η ανασα...
-

σορολόπ είπε...

Ακολούθησα απλά μια φιλική σύσταση έτσι για αλλαγή ;) Μάλλον δεν θα επαναληφθεί :))

koulpa είπε...

ποτε εμφανίστηκε αυτό και δε το πήρα χαμπάρι;;; :) :)
πήγα σε μάγεισες σε χαρτορίτρες.. και μηνύματα έστειλα και δεν έμαθα νέα.. :) :)
μετέωρο το βήμα; :) :)
την καλησπέρα μου έστω και καθυστεριμένα.. :) :)

σορολόπ είπε...

..koulpa! την καλημέρα μου :)

...εμφανίστηκε μαζί με κάποια άλλα ξαφνικά όταν μου είχε λείψει το blog μου..

...μηνύματα στο κινητό τα κατάπιε το σύμπαν καθώς το έχασα και όλα τα τηλέφωνα μαζί.. έμεινα με ελάχιστα που θυμόμουνα ή είχα σημειώσει κι αλλού..

...εσείς τι κάνετε; μας λείψατε :)