Δευτέρα 2 Απριλίου 2007

Πυτζαμα και ξερο ψωμι

…το θέμα έθεσε ένας φίλος παραπονούμενος για τις γυναίκες που εμφανίζονται με τα πυτζαμάκια τους κατά τις πρώτες καυτές νύχτες με το νέο τους σύντροφο…

…χαίρομαι που μου έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσω και μια άλλη πτυχή του εαυτού μου … αυτή που σκάει μύτη την <πρώτη νύχτα> και όποιον πάρει ο χάρος… εχμ… συγνώμην ο έρως ήθελα να πω...

… εγώ θα μιλήσω εκ μέρους των πυτζαμοφορουσών γυναικών που τόσο αλύπητα έχουν χτυπηθεί στην ερωτική λογοτεχνία γιατί δήθεν δεν διαθέτουν φλογερό ταμπεραμέντο και την ικανότητα να εμπνεύσουν πάθος μέσα από την βαμβακερή πανοπλία τους… εεεε λοιπόν τρίχες αγαπητέ μου… όποιος πιστεύει ότι η τέχνη του έρωτος ντύνεται μόνο στου Αεράκη απατάται οικτρά…

…μας αρέσουν οι πυτζάμες μας γιατί με αυτές νιώθουμε άνετα, ζεστά και πιο ευδιάθετες και με αυτές τις προϋποθέσεις λύνεσαι και πιο εύκολα ειδικά σε μια αμήχανη – κατά κανόνα – <πρώτη νύχτα> - παρά αν προσπαθήσεις να λανσάρεις μια femme fatale – την οποία εννοείται ότι δεν γνωρίζεις ούτε εξ’ όψεως – εξαιρούνται οι κυρίες που γνωρίζουν το σπορ φυσικά, αλλά όπως έχετε καταλάβει ήδη δεν είμαι σε θέση να μιλήσω εκ μέρους τους…

… ωστόσο, για να μην απογοητευτούν οι άνδρες που έπεσαν στον έρωτα μιας πυτζαμοφορούσας, έχω να προσθέσω ότι το εν λόγω μοντέλο επιδέχεται θεαματική βελτίωση – εδώ φαντασιώνεστε ελεύθερα – αν του συμπεριφερθούν με αγάπη και τρυφερότητα και μπορεί να εκπλήξει το σύντροφό του με περιβολή που δεν μπορώ να σας περιγράψω γιατί θα μας κόψει το ΕΡΣ – αλλά αυτά θέλουν χρόνο και υπομονή…

Με τιμή
Pyjama Lover