Κυριακή 22 Ιουλίου 2007

Συντομο ψυχαγωγικο διαλειμμα

Πάρτε κι ένα γρίφο για την παραλία… κι αν το μυαλό σας δεν έχει ήδη γίνει κουρκούτι από τη ζέστη, θα σας βοηθήσω εγώ…

Όταν ο έρωτας έκανε κοπάνα από το σχολείο, οι υπόλοιποι μάθαιναν ορθογραφία… Πόσα ορθογραφικά λάθη χωράνε σε ένα μήνυμα τριών λέξεων??!

[όχι δεν είμαι παράξενη… είμαι ΠΟΛΥ παράξενη!]

α. Δεν μας παρατάς κυρά μου, εσύ και η ορθογραφία σου! Δεν φτάνει που βρέθηκε άνθρωπος να σου στείλει μήνυμα (τέτοιος τζόρας που είσαι) θες να του κάνεις και spell-check!

β. 8, το βρήκα?!
(κοντά έπεσες αν λάβουμε υπόψη και τα σημεία στίξης… η τελευταία μόδα είναι κάθε λέξη να χωρίζεται από την άλλη με τελεία… ήμαρτον Θεέ μου!)

γ. Ο έρωτας λάθη δεν κοιτά
(εγώ όμως?!?!)

δ. Αυτά κάνετε εσείς οι σημερινές γυναίκες – αυτό προφέρεται με αποστροφή παρακαλώ - και το μόνο στεφάνι που θα δείτε είναι στον προσεχή Επιτάφιο! Βρε ουστ!

ε. 3, μπορεί να έλειπε στο μάθημα της ορθογραφίας αλλά στην αρμονία ήταν εκεί… λεξούλα και λαθάκι το χρυσούλι μου…

Τετέλεσται!

10 σχόλια:

diva είπε...

1ον. Απεχθάνομαι τα ορθογραφικά λάθη - ακόμα και όταν τα κάνω εγώ.
2ον. Σημαντικο κριτήριο επιλογής συντρόφου η ορθογραφία.
Και μια ατάκα δώρο για να χαμογελάμε συνεχώς: "Αυτός άραγε λες να κάνει πολλά ορθογραφικά λάθη;-)"
Καλησπέρα

σορολόπ είπε...

Καλώς την :)

Περιττό να πω ότι ισχύει το ίδιο και για μένα, όταν διαβάζω κουφά ορθογραφικά ντρέπομαι μα τω Θεώ, σαν να τα έκανα εγώ...

Οσο για την ατάκα που είπες... θα σου φανεί περίεργο αλλά μερικούς τους κόβω εύκολα ότι δεν τους έχουν βάλει spell-checker από το εργοστάσιο :))

Είδωλο είπε...

Συγνωμη αλλα εχεις απολυτο δικιο.. ειναι πολυ ντεκαβλε να σου στελνει ο αλλος ερωτικο μηνυμα κι εσυ να χεζεσαι απο το γελιο επειδη σου λεει
"ΜΟΡΟ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΛΙΠΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΟ ΤΟ ΣΙΝΤΟΜΟΤΑΙΡΟ"
Εμενα μια φορα τολμησε να μου ερθει τετοιο μηνυμα και εμεινα αποστομωμενος, και δεν το παθαινω ευκολα αυτο...τι να του πεις τωρα αυτουνου? καλυτερα να ξεχασεις την γραφη γενικοτερα?
Φανταζεσαι να φτασετε στο γαμο κι εκει που θα μπουν οι υπογραφες να σου βαλει κανα σταυρο...
Ε κι ο παπας κατω θα πεσει απο τα γελια... Ας μη ξεγελιομαστε καποια λαθη ειναι ασυγχωρητα απο την κοινωνια, και για εσενα η κοινωνια εχει σχηματισει γνωμη για το ποιον σου.

σορολόπ είπε...

X-oyranoy... χαχαχαχα... ακόμα γελάω με το σχόλιό σου! Ειδικά αυτό με το σταυρό για υπογραφή με αποτελείωσε... εεε για να μην οδεύσω προς τα εκεί... αρνήθηκα ευγενικά την ... πρότασι... τζιζζζζ

koulpa είπε...

Μα γιατί αφού μας αποδείξατε ότι αρκεί το πρώτο καί το τελευταίο γράμμα αρκεί να είναι σωστά?

σορολόπ είπε...

αγαπητέ koulpa... αν πω ότι σας κατάλαβα θα πω ψέμματα και δεν το θέλω :)

diva είπε...

lol
!
koulpa μου κινδυνεύεις να σε ερωτευθούμε εδώ μέσα:-)
διότι ξέρεις βέβαια πως για όλα υπάρχει μία πρώτη φορά:-)

σορολόπ, αυτό με το εργοστάσιο μακράν το καλύτερο που έχω διαβάσει εδώ και καιρό:-)))

koulpa είπε...

Χίλια συγνώμη.. όποιος γυρίζει μυρίζει αλλά καί μπερδεύεται.. νόμιζα ότι τι είδα σε σας..
http://storiesofadaydreamer.blogspot.com/2007/07/blog-post_16.html

ATIAFEDERATION είπε...

Σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει το "Μια εικόνα χίλιες λέξεις". Στείλε άνθρωπε μου ένα MMS μπας και σωθεί η κατάσταση.:)

σορολόπ είπε...

χαχαχαχα koulpa.. πολύ καλό, μακάρι να ήταν τέτοιο το μήνυμα, τουλάχιστον θα ήταν πνευματώδες!

ΑΤΙΑ.. σωστά και αργότερα στην εκκλησία - που είπε και ο Χ - θα είναι πολύ αργά πια να κάνω πίσω :)))