Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Grinia's Day

…all day.. ειλικρινά δική σας.. τίποτα δεν θα πραγματεύεται το παρόν ποστ.. κι αυτό είναι υπόσχεση… όχι προειδοποίηση.. :)

..ωραία, ξεκουμπίστηκε το καλοκαίρι και έτρεξα στο κεφαλόσκαλο να το αποχαιρετίσω όλο χαρά… μπήκε ο Σεπτέμβρης που είναι και ο αγαπημένος μου μήνας.. δρόσισε επιτέλους - εχθές κοιμήθηκα χωρίς a/c πρώτη νύχτα - και τι άλλο?! άρχισε η δουλειά........... ωιμέέέέέ... εκεί που είχα μισο-αποφασίσει να μην εργαστώ φέτος ως free-lancer και να ψάξω με την ησυχία μου για κανονική δουλειά... μάλλον πρυτάνευσε η λογική και τσουπ! να' σου το πρώτο translation request στο Inbox μου … και ενέδωσα… γμτ… κάτι τόσα χρόνια πελάτης μου - ο συγκεκριμένος, κάτι που ένα 2μηνο τώρα είμαι ένα αξιοζήλευτο ρεμάλι, κάτι που βαριέμαι να κάθομαι και όλη μέρα, κάτι που δεν μου πάει να <τρώω> από τα έτοιμα, κάτι που μέχρι να βρω κανονική δουλειά όπως τη θέλω και να με θέλει κι αυτή μπορεί να είμαι ήδη στη σύνταξη… μωρέ σαν πολλά κάτι μαζευτήκανε!!!

… κι άντε τώρα να ξεμάθω από το χύμα που ήμουνα εδώ και 2 μήνες... δεν ξέρω από πού να με πρωτομαζέψω... τα μυαλά μου?! τα ωράριά μου?! τις συνήθειές μου?! μπορεί να μην πήγα διακοπές αλλά ήρθαν οι διακοπές σπίτι μου… μου'ρχεται να κλαίω νυχθημερόν :(( …πετάγομαι στον ύπνο μου και φωνάζω "δεν θέλω να πάω σχολείο ρε μαμάάάάά"… ευτυχώς λείπει και ο kakaskimos που θα μου’ λεγε «σκάσε και κολύμπα»… δεν θα άντεχα τόση συμπαράσταση… σήμερα πρόσεξα ότι μίκρυνε πολύ η μέρα... να.. νύχτωσε κιόλας έξω...

…τελικά, όλες οι εποχές είναι ωραίες αρκεί να μην δουλεύεις... αλλά σκέφτομαι ότι αν παραπονιέμαι και με τη δουλειά που έχω τώρα… εεε το επόμενο στάδιο είναι να μην δουλεύω καθόλου!!!… πράγμα δύσκολο γιατί δεν παίζω τυχερά παιχνίδια, δεν περιμένω καμιά κληρονομιά, από τη δουλειά – απ’ ότι λένε – δεν πλούτισε κανείς… shit inside δηλ… μου θυμίζω ένα φίλο μου, που παραπονιόταν για όλες τις σχέσεις του και μας περιέγραφε την ιδανική σχέση, που ήταν ακριβώς όπως όταν δεν έχεις σχέση :))) κάπως έτσι κι εγώ...

…κλαψ, λυγμ.. και ματα-κλαψ και ματα-λυγμ…

26 σχόλια:

koulpa είπε...

"Mπήκε ο χειμώνας
κιο κοσμάκης τα'χει χάσει
και παλτουδιά κανούρια
τρέχει ν'αγωράσει
μα το δικό μου
κι αν επάλιωσε παλτό
φράγκο δε δίνω
κι ούτε νοιάζομαι γιαυτό.."
Άσχετο.. αλλά μου ήλθε.. κι εγώ μετά από 2 μήνες κοπροσκυλίαση δε μπορώ να μαζευτώ... ήθελα να αλλάξω την επαγκελάτική μου κατάσταση (one man show το λέω εγώ).. αλλά δεν μπόρεσα να αρνηθώ διαφορες πιεστικές παραγγελίες.. για τα ίδια "κάτι".. άσε που ποτέ δεν είχα "έτιμα" για να τρώω..
Δε βαριέσθε.. θα έλθει άσπρη μέρα και για μας:)

σορολόπ είπε...

Αχχ..koulpa..εσείς με καταλαβαίνετε.. είναι κι αυτό μια παρηγοριά :)) μέχρι να έρθει η άσπρη μέρα που μου υποσχεθήκατε!

Δεν ήξερα ότι κι εσείς θέλετε να αλλάξετε επαγγελματική κατάσταση... σας εύχομαι να συμβεί την καλύτερη στιγμή για εσάς :)

Φαντάζομαι ότι θα είστε και καλός στην τρέχουσα δουλειά σας και έτσι οι παραγγελίες γίνονται ακόμα πιο πιεστικά... εγώ είμαι τόσο ψυχαναγκαστική που δεν μπορώ να παραδώσω (οποιαδήποτε) δουλειά, αν δεν με ικανοποιεί πρώτα προσωπικά..

koulpa είπε...

Ήθελα από 2004.. Προβλήματα με την εφορία (και τα έξοδα που φυσικά προέκηψαν) με απέτρεψαν.. ήλθαν και 5-6 κενούρια χαστουκια.. και ακόμα ζορίζομαι.. Ευχαριστώ:)
Δυστυχώς είμαι κι εγώ πολύ ψύρας..
και ναι δεν έχω βρεθεί, από το 1982, ούτε μέρα άνεργος (ούτε καν κατω από 16 ώρες τη μερα μέχρι φέτος) αλλά η ανασφάλια υπάρχει στο ελεύθερο επάγγεμα ιδικά αν αντί για "έτιμα" έχεις "χρέος" (και δεν είσαι και ωραίος):):)

σορολόπ είπε...

Δεν είναι μόνο η ανασφάλεια, αλλά και τα πρακτικά προβλήματα - καθόλου ασήμαντα - του να ασκείς ελεύθερο επάγγελμα στην Ελλάδα... είτε είσαι ωραίος είτε όχι :))

Για να μην αναφερθώ στα χαστούκια που λέτε κι εσείς... εγώ το 2007 δούλεψα μόλις 3 μήνες, σκάρτους κι αυτούς λόγω άλλων προβλημάτων που προέκυψαν... οπότε σε αυτή την περίπτωση αν δεν υπήρχαν κάποια έτοιμα, δεν ξέρω κι εγώ πώς θα τα έβγαζα πέρα...

Λέτε να κάνουμε καμιά αίτηση στο Δημόσιο?! :)) δεν ξέρω αν αστειεύομαι πια...

koulpa είπε...

xaxaxa σατανική σύμπτωση οι 3 μήνες (γιαυτό μάλον ξεσυνήθησα να δουλεύω).. αν δεν έχεις έτιμα απλά αυξάνεις τα χρέοι:)
Λέτε? Να πέσουμε τόσο χαμηλά?
Α όχι δε θέλω να το πιστέψω..:)

σορολόπ είπε...

...κι εσείς 3 μήνες μόνο?? καλά χάθηκε να έχουμε σατανική σύμπτωση σε τίποτα καλό?! :)

χαχαχα χαμηλά ε;..μ' αρέσετε που είστε τόσο επιλεκτικός, σας το έχω ξαναπεί?! :)

koulpa είπε...

Eλα ντε?
Δε παραπονούμαι πάντος έχω περάσει και ΠΟΛΥ καλά και όχι τόσο καλά..
Όχι αλλά ποτέ δεν είναι αργά..:):)
Δε χρειάζομαι πολιτέλια αλλά μία αξιοπρέπια την απαιτώ!:):)

σορολόπ είπε...

Η αλήθεια είναι ότι θα συμφωνήσω μαζί σας.. κι εγώ έχω περάσει και πολύ καλά και το αντίθετο... τουλάχιστον έχουμε αυτή την τύχη..

..τώρα βέβαια, τι εννοεί ο καθένας πολυτέλεια και αξιοπρέπεια είναι υποκειμενικό... αλλά δεν μου φαίνεστε παράλογος :) για μένα πολυτέλεια είναι να μην συμβιβάζομαι με πράγματα που δεν μου αρέσουν... ανεκτίμητη πολυτέλεια για την ακρίβεια..

koulpa είπε...

Δε με ενοχλεί η πολυτέλεια.. αλλά με ένα σπίτι 200-250 Εuro το μήνα και με ένα αυτοκίνητο των 500 Εuro (κι αυτό λόγο εργασίας.. είμαι εντελώς κάτα του ΙΧ) καλά είμαι.. με τη διατροφή ξεφεύγω λίγο..:)
Είμαι πολύ κακομαθημένος όσον αφορά στους συμβιβασμούς.. μου άρεσαν τόσες δουλιές που, αν κάτι με ελοχλούσε έφευγα, όλο και κάτι πιό ενδιαφέρον θα έβρισκα.. Αν δε σου αρέσει καμία δουλιά (ή δεν έχεις καταφέρει να βρείς τι σου αρέσει) εκ των πραγμάτων θα αναγκαστείς να συμβιβαστείς για να επιβιώσεις..:)

σορολόπ είπε...

Εγώ πάλι συμφωνώ με αυτόν που είπε "αν η δουλειά ήταν καλό πράγμα... δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε" :))

..κι έχω ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα από εσάς.. μου αρέσει να κάνω τόσα άλλα πράγματα, εκτός από το να δουλεύω :)))

..εντάξει, αυτή δεν είναι ακριβώς η αλήθεια... αλλά η δουλειά έχει συνήθως πολλούς κανόνες - και αναπόφευκτη ρουτίνα - για να εξακολουθήσει να σου αρέσει αυτό που κάνεις - εάν υποθέσουμε ότι κάνεις κάτι που αγαπάς...

koulpa είπε...

xixixi Αν η εργασία είναι η απάντηση, η ερώτηση θα πρέπει να ήταν πολύ ηλήθια:):)
Δεν έχω καμία ενοχή να μέ πληρώνουν και να περνώ καλά.. τουναντίον.. πάντα καθόμουν όσο περνούσα καλά (γύρω στον ενάμισι χρόνο περίπου) και μετά ή άλλαζα θέση ή δουλιά.. επιδή όταν σου αρέσει κάτι είσαι πιό παραγογικός αυθόρμητα.. δε μου έβαζαν κανόνες.. με άφειναν να βάζω τους δικούς μου.. ακόμα και όταν υπηρετούσα στο ΠΝ.. Δε το αρνούμαι υπήρξα τυχερός..:):)

σορολόπ είπε...

Μπράβο, τώρα μπήκατε στο πνεύμα μου - δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό :))

...έχω την ίδια αντίληψη για τη δουλειά.. θέλω να περνάω καλά εκεί.. τι διάολο τόσες ώρες περνάμε δουλεύοντας! μια φίλη έλεγε.. καλά εσύ έχεις τη δουλειά για ψυχοθεραπεία... λάθος! όλη η ζωή μου θέλω να είναι σαν ψυχοθεραπεία και όχι τραυματική.. αυτό βέβαια δεν γίνεται... αλλά αυτός δεν είναι λόγος να μην το επιδιώκεις :)))

...το μάξιμουμ που έχω μείνει σε δουλειά ήταν 3 χρόνια και κάτι.. 3 πολύ ωραία χρόνια.. και όταν τέλειωσε το πάρτυ αποχώρησα :)

koulpa είπε...

Συμφωνούμε τόσο που είναι απορίας άξιον πως διατηρούμε αυτή τη στιχομυθεία.. στα πλαίσια του to know us better φαντάζομαι..:)
Έχω μιά τάση να αρχίσω να σας λέω την ιστορία της ζωής μου.. κρατιέμαι.. μη σας κάνω να βαρεθήτε μεχρι θανάτου..:):)

σορολόπ είπε...

..εε που ξέρετε μπορεί να μας προκύψει και η διαφωνία στα πλαίσια του to knows us better... όλα είναι ρευστά..

...χαχαχα..μου αρέσει πολύ να ακούω ιστορίες ζωής.. ειδικά όταν είναι γεμάτες περιπέτειες, όπως υποψιάζομαι τη δική σας... αλλά να μου την πείτε ένα άλλο βράδυ... να την πιάσουμε από πιο νωρίς.. γιατί βάρυναν τα βλέφαρά μου.. promise?

koulpa είπε...

Nαι μα για τα μέχρι τούδε ομήλησα:)
χαχαχα.. να προσέχετε τι ζητάτε.. για καθένα η ζωή του αποτελεί μια μεγάλη περιπέτια.. τώρα αν αφορά και κάποιον άλλο θα δέιξει.. Promise.. Καληνύχτα αγαπητο σορολόπ.. και ευχαριστώ για την παρέα:):)

σορολόπ είπε...

χαχαχα.. ναι, αλλά μερικές περιπέτειες είναι πιο... περιπέτειες, πώς να το κάνουμε?!? :))))

..εγώ ευχαριστώ για την παρέα.. και καληνυχτώ!

Είδωλο είπε...

16 σχολια παιζετε μπαλα μονοι σας?
φαταουλες!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ χαίρομαι που ξεκουμπίζεται, όπως είπες, το καλοκαίρι γιατί μόνο με παπλωματάκι ευχαριστιέμαι τον ύπνο. Γιατί είναι ο Σεπτέμβρης ο αγαπημένος σου μήνας; Κι αν δεν είμαι αδιάκριτος, πως και δεν πήγες κάπου διακοπές, αφού είχες δυο μήνες διαθέσιμους; Εγώ δυστυχώς δούλευα συνεχώς και γι’ αυτό δεν πήγα κάπου.

σορολόπ είπε...

x-oyranoyli που ήσουνα εσύ καμάρι μου!? μην μας παρεξηγείς.. ήταν μια ευγενική προσπάθεια του koulpa να ανεβάσουμε τον αριθμό των σχολίων... εεε και δεν μπορούσα να αρνηθώ :)))

Είδωλο είπε...

H αληθεια ειναι οτι και εγω ειμαι χειμωνιατικο ον...
Αλλα απο την αλλη, ο χειμωνας δεν ειναι απο τους μηνες που πρεπει να περνας μονος, εστω κι αν σχεδον ολοι οι χειμωνες μου περνανε ετσι, τον φετινο και τον περσινο και τον προπερσινο κλπ κλπ κλπ τους ηθελα αλλιως χαχαχαχα
Παντως ο υπνος με το παπλωμα ειναι ολα τα λεφτα, το χουχουλιασμα με κουβερτα ειναι κοοολαση, η αγκαλια σε ενα τεραστιο φουτερ ειναι απολαυση
Το πρωινο κρυο ειναι το καλυτερο τσιτωμα, επισης αν εχει καποιος τζακι θα με καλεσει για τσαι οταν το αναψει?
Ευχαριστω

σορολόπ είπε...

Για όλα αυτά που λέτε κι άλλα τόσα αγαπάω όλους τους χειμώνες... σήμερα δε, απίστευτο αλλά κρύωνα έξω που είχα βγει για καφέ!

..επίσης, μπορώ να έρθω κι εγώ μαζί με τον x-oyranoy για τσάι δίπλα στο αναμμένο τζάκι!? θα είμαι ήσυχη και ούτε που θα με καταλάβετε...:))

σορολόπ είπε...

@fystiki

..ο Σεπτέμβρης είναι ο αγαπημένος μου μήνας γιατί κατ' αρχήν ο καιρός είναι τέλειος, έπειτα σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής - της θερινής αποχαύνωσης - και προσφέρεται για να κάνω σχέδια, καινούργια ξεκινήματα και γενικά είμαι πιο δημιουργική...

...αχ αυτές οι διακοπές... ποτέ δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ντε φάκτο διακοπές, όταν ήθελαν οι άλλοι.. βλ. όταν σου δίνουν άδεια συνήθως Αυγουστιάτικα που δεν θέλω να πάω πουθενά.. αυτό όσον αφορά τους άλλους που ενδεχομένως να πήγαινα μαζί τους διακοπές.. όμως δεν ήθελα να πάω πουθενά από τις διαθέσιμες επιλογές μου φέτος κι έτσι έκατσα σπιτάκι μου :)

Ανώνυμος είπε...

Good news! Έχω τζάκι και μάλιστα παρθένο (δεν το έχω ανάψει ακόμα). Όταν χειμωνιάσει κι αποφασίσω να το...ξεπαρθενιάσω, θα σας έχω υπόψη...

σορολόπ είπε...

Αγαπητό μας φυστίκι (σρλουπ-σρλουπ) εννοείται ότι από δω κι εμπρός είσαι ο ευνοούμενος του μαγαζιού εδώ :)))

Θα κάνουμε (εγώ και ο x-oyranoy) ότι περνάει από τα δάχτυλά μας για να κάνουμε την παραμονή σου πιο ευχάριστη :)

..την καλημέρα μου!

Είδωλο είπε...

εγω παντως σε ολα τα ξεπαρθενιασματα που εβρεθησα παρον μου ειπανε τα καλυτερα.
Πως το βαζεις ετσι το κουτσουρο στο τζακι, τι καλο προσανναμα κτλ
κι ας εισαι μολις 19 για 5η συνεχομενη φορα.
Ωρες ωρες με εκπλησσω

σορολόπ είπε...

χαχαχχαα.. εε φαντάζομαι ότι τώρα που είσαι 24 θα μας εντυπωσιάσεις ;)