Παρασκευή 31 Αυγούστου 2007

Μις Αντικοινωνικοτης

…φαίνεται πώς δεν τον γλυτώνω τον τίτλο τελικά… φέρτε μου στέμμα και κορδέλα να τα φορέσω όλο τρέλα… παρ’ όλες τις φιλότιμες προσπάθειές μου να τον πετάξω σε κανέναν άλλον περαστικό, κατά το «πάρτον παπά» που λέγαμε στα πολύ νιάτα μου… κάνω ότι μπορώ ο άνθρωπος – ναι, κι εγώ ανήκω σε αυτό το είδος, παρότι σε πρώτο επίπεδο μπορεί να σε ξεγελάσω και να με περάσεις για άλιεν – ας όψεται η μάνα μου, που έτσι και μάθει ότι με κάλεσαν κάπου και εμένα με πήρε ο ύπνος ή ξεχάστηκα στο δίκτυο θα μου φάει αργά και βασανιστικά ότι μυαλό μου έχει απομείνει, με τη γκρίνια της…

…έτσι ξεκινάω με καλούτσικες προθέσεις - αν και συνήθως βαριέμαι όταν πρόκειται απλά για κοινωνικές γνωριμίες – και πάω σαν καλό κορίτσι όπου με καλούνε… την πρώτη φορά … αλλά συνήθως δεν υπάρχει δεύτερη… γιατί!? γιατί πολύ απλά βαριέμαι να βρίσκομαι κάπου και να λέω άρες μάρες κουκουνάρες για να περάσει η ώρα… το ξέρω πως έτσι είναι οι κοινωνικές επαφές αλλά δεν μπορώ αδέρφια μου… κάθομαι εκεί και σκέφτομαι πότε θα γυρίσω στο σπιτάκι μου, στον υπολογιστή μου, στον κόσμο μου γενικά...

[…ακολουθεί τυχαίο περιστατικό που ενδυναμώνει την επιχειρηματολογία μου υπέρ της στοχευμένης αντικοινωνικότητας…]

… πρόσφατα, συνάντησα τυχαία μια παιδική μου φίλη που είχαμε να βρεθούμε πολλά χρόνια… μες τον ενθουσιασμό αποφασίσαμε να βγούμε για καφέ να τα πούμε… στον καφέ επάνω λοιπόν, μαθαίνω ότι χώρισε πρόσφατα - και τώρα ξέρετε είναι σε κείνη τη φάση που για να μην είσαι μόνος/η βγαίνεις και με τον περιπτερά σου – και μάλιστα μένει πολύ κοντά στο σπίτι μου... ωραία, λέμε και οι δύο, να κάνουμε παρέα... ήμασταν στην αρχή της κουβέντας ακόμα… εκεί λοιπόν που πήγα να χαρώ για την απρόσμενη φιλενάδα που εμφανίστηκε στη ζωή μου... αρχίζει να μου διηγείται διάφορα από τη ζωή της που ομολογουμένως με εξέπληξαν – για παράδειγμα, ότι οι σχέσεις της πλάκας που είχε διήρκεσαν περίπου 2 χρόνια ενώ οι σοβαρές από 5 έως 12 η τελευταία, δεν ξέρω κανέναν άνθρωπο - χωρίς πλάκα - με τέτοιο παρελθόν… χαχαχα… που να τολμήσω να πω ότι η μόνη σχέση μου που άντεξε στο χρόνο ήταν για δύο χρόνια και αυτό το θεωρώ κατόρθωμα μέχρι σήμερα χαχαχα... για να καταλήξει πώς δεν αντέχει καθόλου να είναι μόνη, σε σημείο που δεν μπορεί ούτε να πάει να πιεί έναν καφέ… κι εκεί που πάω να ανοίξω το στόμα μου να πω ότι κάποιες μέρες την εβδομάδα που βγαίνω για πρωινές δουλειές μ' αρέσει πολύ να πίνω ένα καφεδάκι – μόνη μου φυσικά – στο γειτονικό καφέ πριν επιστρέψω σπίτι... μου λέει πόσο λυπάται τους ανθρώπους που βλέπει να τρώνε ή να πίνουν καφέ μόνοι τους κάπου – ααααααα… άστο καλύτερα λέω… ας πούμε για μπάλα καλύτερα… χαχαχα… εκ τοτε, ξαναβγήκαμε για καφέ 2-3 φορές - ποτέ κάτω από πέντε άτομα - αυτός δεν είναι καφές είναι διαδήλωση, χρυσή μου... τέλος πάντων, για την ώρα καταχωρήθηκε στον κύκλο των γνωστών για περαιτέρω διερεύνηση...

…κι επειδή το' χω ψάξει το θέμα απ’ ολούθε, ορίστε και τα πορίσματα... η αλήθεια είναι ότι οι περισσότερες σχέσεις μου – φιλικές και ερωτικές - στο παρελθόν προέρχονταν από τον ευρύτερο επαγγελματικό μου χώρο... κι αυτό ερχόταν πάντα φυσικά… γιατί με αυτούς τους ανθρώπους μοιραζόμασταν σε μεγάλο βαθμό τις ίδιες ανησυχίες, τα ίδια άγχη, τις ίδιες χαρές... εάν προσθέσεις σε αυτό και την καθημερινή τριβή ή έστω την συχνή επαφή για λόγους δουλειάς... έχεις την τέλεια συνταγή… και καλώς ή κακώς έτσι λειτουργούσα ανέκαθεν… ανατρέχω στο κοντινό μου περιβάλλον για σύναψη σχέσεων... διαφορετικά, μου είναι πολύ δύσκολο να συντηρώ σχέσεις με τις οποίες δεν με συνδέει κάτι στο παρόν... αν σκεφτείς, τώρα, ότι τα τελευταία πέντε χρόνια δουλεύω μόνη μου, καταλαβαίνεις ότι ο κύκλος στενεύει αρκετά... έτσι κάπως μου προέκυψε και το Διαδίκτυο... και όσο και αν φαίνεται παράδοξο στους ανθρώπους που δεν ασχολούνται με το δίκτυο... συχνά νιώθω πιο κοντά με άτομα που μοιράζομαι σήμερα κάτι κοινό στο δίκτυο π.χ. άλλους bloggers, παρά με φίλους που η σχέση μας είναι πια οικογενειακού τύπου… ή απλά ισχύει το «καινούργιο κοσκινάκι μου και πού να σε κρεμάσω» που είναι μια ακόμη ευγενική προσφορά της μαμάς μου…

23 σχόλια:

koulpa είπε...

Kαλά βραχυκύκλωσα πάλι... το τελευταίο μέρος ήταν τόσο "δικό μου" (ακόμα και τα πέντε χρόνια!) που θα ήταν σα να σχολιάζω τον εαυτό μου... No comment...
Την αντικοινωνική μου καληνύχτα:):)

diva είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μα πόσο σε καταλαβαίνω...
[Ο θάνατος από αφόρητη πλήξη έχει χτυπήσει πολλές φορές την πόρτα στις κοινωνικές συνευρέσεις μου και Jesus!! τι απίστευτη φλυαρία μπορεί να υπάρξει με θέμα το Τίποτα!]
Καλό μήνα:-)

Είδωλο είπε...

Δε σε καταλαβαινω απο που την συμπερανες την αντικοινωνικοτητα?
Ο καφες ειναι καφες, βεβαια η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν εχω βγει μονος για να πιω καφε η να παω να φαω, μια φορα πηγα και ειδα ταινια μονος στη ζωη μου επειδη δεν μπορουσε κανεις εκεινη την μερα αλλα εγω ειχα φαει κολλημα με την ταινια, η αληθεια ειναι πως μετα ενιωσα πολυ μονος που δεν ειχα να μοιραστω μια κριτικη επι της ταινιας... Απο την αλλη και η τοση κοινωνικοτητα δεν θεωρω οτι ειναι υγειης, μα τοση προσαρμοστικοτητα πια(!), δεν γινεται να εχεις παντα κατι να εχεις να πεις με τους παντες και μαλιστα θεμα το οποιο μπορει να σε κρατησει και προσηλωμενο για 2 ωρες καφε (γιατι αυτος ειναι ο μεσος ωρος χρονου για καφε).
Οσο για το οτι παντα ειχε σχεση και η μικροτερη ητανε 3ετια, ειναι απιστευτα ανησυχητικο, τα περισσοτερα απο αυτα τα ατομα κατα την γνωμη μου αν μεινουν μονα τους θα κυλησουνε στα ψυχοφαρμακα και θα στο τεκμηριωσω, το οτι οι σχεσεις στην ζωη αποτελουνται απο αμοιβαιες υποχωρησεις και αλληλοεκμεταλευση (μην παρετε αρνητικα την λεξη εκμεταλευση) ειναι γνωστο τοις πασει, οταν ενα τετοιο ατομο ειναι τοσο "καλοβολο" δεν ειναι κωλοφαρδια το οτι απο τον ενα παει στον επομενο με τοση ευκολια και για τοση διαρκεια επαφης (ετος και βαλε..) για μενα μαρτυρα πως ειναι ατομο χωρις προσωπικοτητα, που δεν ανεπτυξε ποτε αγαπη ως προς τον εαυτο του και θελει απελπισμενα να πιαστει απο κατι, καποιον αλλο... ο,τι πεσει στο δρομο τους κυριολεκτικα, μπορει για τους επομενους 2-3 μηνες να σου γινει στενος κορσες (επειδη καπου τοσο διαρκει η αναζητηση για τον επομενο που θα την επωμιστει) και για την επομενη 5ετια μην τον ειδατε μην τον ακουσατε.
Αν το δικαιωμα στην επιλογη (κι οχι μονο στο να σε επιλεγουν), στο φιλτραρισμα, την ησυχια και την απομονωση, στην γεννηση και οχι μονο στην υιοθετηση σκεψεων λεγεται αντικοινωνικοτητα, βαλε με και μενα στο club.

σορολόπ είπε...

Καλημέρα αντικοινωνικέ μου koulpa :)
... πάλι είχαμε υποκλοπή σκέψεων!? σου υπόσχομαι ότι ... θα ξανασυμβεί :)))

σορολόπ είπε...

Αχ βρε diVa, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που το ακούω αυτό... είναι άξιον απορίας πόση ώρα μπορείς να αναλύσεις το τρύπημα των αυτιών, την ντεκαπάζ, το γαλλικό (μανικιούρ) και άλλα προσφιλή των γυναικών σπορ..

..φυσικά, όλα τα παραπάνω τα κάνω κι εγώ - οκ, εκτός του ντεκαπάζ - και (δυστυχώς μερικές φορές) η αισθητική είναι πολύ σημαντική για μένα... αλλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί αυτά να κάνουν θεματική βραδυά...

σορολόπ είπε...

x-oyranoyli μια χαρά σε βρίσκω.. (σαν καλύτερα να διαβάζεσαι - κατά το ακούγεσαι :))
...πράγματι, για 2-3 μήνες έτσι είναι τα πράγματα μέχρι να βρεθεί ο επόμενος, το έχω ξαναδεί το έργο με άλλες "φιλενάδες".. αλλά πιο πολύ μου άρεσε η τελευταία σου παράγραφος... πολύ δυνατή λέμεεεε..

σορολόπ είπε...

αααα και μην το ξεχάσω...

Κ Α Λ Ο Μ Η Ν Α να'χουμε!!

koulpa είπε...

Mα το τελευταίο κόμάτι (έκτός τα του διαδικτίου στο τέλος) το είπα σχεδον αυτούσιο σε φίλο προ δεκαπενθημέρου (τελευταία φορά που είδα γνωστό)!!!
(δε πιστεύω να είστε άνδρας κα δη ο συκεκριμένος φίλος..):):)
Τι να πεις.. δυσκολο να προτοτυπήσεις το σήμερον ημέρα..:):)
Α καλό επικοινωνιακό μήνα:):)

Είδωλο είπε...

Kαλο μηνα Μις Αντικοινωνικη. :οΡ

diva είπε...

Καλό μας μήνα και μην ξανακούσω "τι άλλα νέα;"
πάει
το τράβηξα το σπαθί σορολόπ μου και σε θέλω μάρτυρα υπεράσπισης!
:-)

σορολόπ είπε...

@koulpa.. όχι δεν είμαι άντρας γμτ.. αν και έχω σκεφτεί πως θα ήταν ενδιαφέρον να ήμουν άντρας για λίγο καιρό :))) να μπω λίγο στο πετσί σας βρε παιδί μου..

@diVa.. με αυτή την ερώτηση ξεκίνησαν πολλοί "φόνοι" που ξέρω :)))

diva είπε...

..και όταν δεν μιλούν παρά μόνο σε κοιτάζουν..με ένα βλέμμα θολό κενό εμπειριών ("μια νύχτα απ'τη ζωή μου ολόκληρη η δική σου" ..τους στέλνεις άλλα 300 χρόνια ψυχανάλυση)..πωωω..θέλεις να τους χαστουκίσεις για να βεβαιωθείς πως δεν είναι νεκροί!

σορολόπ είπε...

@diVa.. όταν φτάσω στα θολά βλέμματα, είναι η ώρα να πηγαίνω :)

Ανώνυμος είπε...

Ούτε εγώ κατάλαβα πως προέκυψε το μις αντικοινωνικότης. Με εκνευρίζουν οι άνθρωποι που σε θυμούνται μόνο όταν είναι μόνοι και δεν σε σκέφτονται ποτέ, όταν εσύ είσαι μόνος. Μου τη σπάνε οι γυναίκες (γιατί αυτές το κάνουν συνήθως) που έχουν σχέση απλώς για να έχουν σχέση κι όχι επειδή εκτιμούν πραγματικά το συντροφό τους. Μόλις η «φίλη» σου βρει άντρα οι «σχέσεις» σας πιθανότατα θα επιστρέψουν στο προηγούμενο επίπεδο...

σορολόπ είπε...

Καλημέρα fystiki :)

...έχεις δίκιο για αυτό που λες για τις γυναίκες γιατί όντως αυτές το κάνουν συνήθως.. είχα κι άλλες φίλες στο παρελθόν που στα χωρίσματα τηλεφωνιόμασταν κάθε μέρα ή βγαίναμε συχνότατα και μόλις βρέθηκε ο επόμενος μήτε που τον είδατε τον Παναγή...μάλιστα μία από αυτές ούτε στο γάμο της δεν με κάλεσε...

..έτσι κι εγώ είμαι επιφυλακτική πια.. βέβαια, δεν μπορώ να κλείσω την πόρτα σε έναν άνθρωπο που ξέρω ότι νιώθει μόνος γιατί έχω βρεθεί σε αυτή τη θέση και ξέρω πώς είναι.. αλλά δεν κάνω υπερβάσεις πλέον..

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει που δεν σε κάλεσε στο γάμο της. Απέδειξε έτσι πόσο αληθινή φίλη σου ήταν. Γλίτωσες και τα λεφτά για το δώρο. Μου άρεσε αυτό που είπες ότι δεν μπορείς να κλείσεις την πόρτα σε κάποιον που νιώθει μοναξιά. Τουλάχιστον κάνεις ότι νιώθεις, για να τα έχεις καλύτερα με τον εαυτό σου. Μέχρι να αρχίσεις να τον βρίζεις και να λες "πόσο θύμα ήμουν πάλι..."

σορολόπ είπε...

Ξέρεις πια δεν επενδύω σε μια σχέση που δείχνει από την αρχή προς τα που πάει... αυτά για να αποφύγω το συναίσθημα του θύματος που λες...φυσικά, επειδή έχεις να κάνεις με ανθρώπους μπορούν πάντα να σε εκπλήξουν ευχάριστα.. αν όχι, τουλάχιστον είσαι εντάξει με τον εαυτό σου..

Ανώνυμος είπε...

Κάποιες φορές γίνονται φίλοι μας ή "φίλοι" μας, κάποιοι άνθρωποι στο διαδίκτυο. Κάποιοι που δε ξέρουμε ούτε τα ονόματά τους ούτε τις φάτσες τους. Που δεν μας ζητούν τίποτα κι ούτε κι εμείς έχουμε κάποια απαίτηση από εκείνους. Που δεν τους "προδίδουμε" κι ούτε μας "προδίδουν". Ίσως γι' αυτό να αναζητούμε την επικοινωνία από το διαδίκτυο. Ίσως κι εγω για παράδειγμα να περιμένω με ενδιαφέρον το τι θα γράψεις, αλλα και τι θα απαντήσεις στα σχόλιά μου

σορολόπ είπε...

Ναι, καταλαβαίνω τι λες.. και η αλήθεια είναι ότι το blogging βοηθά πολύ σε αυτό.. γιατί πραγματικά υπάρχει ανταλλαγή απόψεων πρώτα απ' όλα χωρίς καμία σκοπιμότητα και αυτό είναι που μου αρέσει πάνω απ' όλα... δεν βρίσκεις κάτι αντίστοιχο στα τσατ ρουμς και σπάνια πετυχαίνεις κανένα καλό φόρουμ πια..

.. δεν είναι σκέτη μαγεία - χαχαχα θυμήθηκα και το ανέκδοτο - πως μπορείς να έρθεις σε επαφή με ανθρώπους και να τους γνωρίσεις - με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν γράφουν δράκους :)) - μέσα από τα γραπτά τους ή τα σχόλιά τους?! πολλές φορές ανθρώπους που δεν θα μπορούσες ποτέ να γνωρίσεις υπό άλλες συνθήκες..

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που είπες για chatting θυμήθηκα που έκανα πριν από χρόνια στο in.gr και μου την έπεφταν κατ’ ευθείαν αμέτρητες αδερφάρες. Υπάρχει σήμερα κάποιο άλλο σάιτ όπου να μπορείς να μιλήσεις με πολιτισμένους ανθρώπους κι όχι με λυσσασμένους μπήχτες κι αδερφές;

σορολόπ είπε...

Αν θες στείλε μου ένα e-mail και θα σου πω ότι γνωρίζω σχετικά, για να μην επεκταθούμε στο χώρο των σχολίων που έχει άλλο σκοπό..

ATIAFEDERATION είπε...

Το chatting ποτέ δεν το συμπάθησα. Πάντα πιστευα ότι απο πίσω κρυβόταν άλλος άσχετα με ότι δήλωνε τι ήταν.
Πιστεύω ότι η φιλία στις γυναίκες είναι πολύ δύσκολο πράγμα. Εχω ακούσει και έχω δει σκηνικά με ¨φίλες¨ που με έκαναν να ντραπώ εγώ ο ίδιος που δεν είχα άμεση σχέση.
Αλλα είπαμε να ικανοποιούμε το εγω μας και τον ευατούλη μας και τίποτα άλλο.
Καλό μήνα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

σορολόπ είπε...

Το τσατ καταλήγει πολύ απλά βαρετό τις περισσότερες φορές... αυτό με το ποιος είναι στην άλλη πλευρά είναι ένα θέμα, αλλά αν "συχνάζεις" σε ένα μικρό τσατ και ενδιαφέρεσαι, κάποια στιγμή γνωρίζεις τον κόσμο και έτσι λύνεται κι αυτό.. δεν μου'χει τύχει ποτέ fake άτομο.. οι περισσότεροι ήταν αυτοί που δήλωναν..

Όσο για τις γυναικείες φιλίες, έχεις δίκιο.. δυστυχώς.. αλλά δεν είναι λύση να ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά και μόνο για τον εαυτό σου.. δηλ. δεν σε γεμίζει μακροπρόθεσμα..