Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Αν οι χιμπατζηδες εβλεπαν σινεμα


…βάζω στοίχημα ότι το αγαπημένο τους θα ήταν το αμερικάνικο… αν πιστέψουμε την εξελικτική θεωρία που θέλει τον άνθρωπο να κατάγεται από τον πίθηκο, τότε σίγουρα σε αυτό το πρώιμο στάδιο της εξέλιξής του θα έβλεπε αμερικάνικες ταινίες δράσης… εν τω μεταξύ, ο άνθρωπος εξελίχθηκε, το αμερικάνικο σινεμά όχι...

…χειμερινό σινεμά πηγαίνω σπάνια… κατ' αρχήν βλέπω πολλές ταινίες στην τηλεόραση, έπειτα παίρνω κανένα DVD και σινεμά πηγαίνω κυρίως θερινό που είναι πραγματική απόλαυση… δεν ξέρω πώς και γιατί αλλά τις τελευταίες μέρες έπαθα ένα κλικ με την ταινία "Ζωντανός Θρύλος" - μάλλον φταίνε οι απανωτές ιώσεις που εξασθένησαν τον οργανισμό μου και κατά συνέπεια το αισθητήριό μου – η οποία ανήκει στην κατηγορία της επιστημονικής φαντασίας… με το science fiction δεν έχω και άριστες σχέσεις, ειδικά όταν στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας παρελαύνουν κάθε λογής τέρατα, αιματοχυσίες και σκηνές φρίκης... προτιμώ τις ταινίες με υπονοούμενα κυρίως... χρειάζονται και τα τέρατα, δεν λέω, αλλά απλά για να υποστηρίζουν το σενάριο και όχι το αντίθετο, δηλ. το σενάριο να υποστηρίζει τα τέρατα... ας πούμε, μια ταινία αυτού του είδους που μου άρεσε ήταν ο «Χρησμός της Πεταλούδας» - το έπαιξε και στην τηλεόραση αυτές τις μέρες – με τον Ρίτσαρντ Γκηρ… ωραία παραγωγή με το σασπένς της, την απαραίτητη φαντασία, αλλά και με πλήρεις ρόλους για να δικαιολογήσουν την παρουσία τους και οι ηθοποιοί! κρίμα να ανήκει στις φωτεινές εξαιρέσεις του αμερικάνικου κινηματογράφου...

…στο "Ζωντανό Θρύλο", κοντέψαμε να ξεράσουμε τα άντερά μας… και είναι κρίμα γιατί επιλέξαμε να δούμε την ταινία σε μια αίθουσα Village Gold Class – που επισκεφτήκαμε για πρώτη φορά – και μας χάλασε την ατμόσφαιρα, που ομολογουμένως ήταν εξαιρετική... με τα κρασάκια μας, τα μεζεδάκια μας, τις ξάπλες μας στις υπέροχες πολυθρόνες... και το Dolby να σου τρυπάει το στομάχι με τα ουρλιαχτά και τον κακό χαμό που γινόταν επί της οθόνης!!!.. μιλάμε για φρίκη... προφανώς, οι Αμερικάνοι γνωρίζουν μία και μόνη συνταγή για να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή: φ ρ ί κ η... κι έτσι, εκεί που κάθε αξιοπρεπής ταινιούλα έχει ένα σεναριακό ή σκηνοθετικό τρυκ, μια ανατροπούλα βρε παιδί μου, οι αμερικάνοι σου πετάνε κάτι αιματοβαμμένες σκηνές που συναγωνίζονται η μία την άλλη σε αηδία ή κανένα χαλασμό Κυρίου και καθάρισαν… κι αυτό το λένε σινεμά… εεε όχι, αυτό δεν είναι σινεμά ή μάλλον είναι σινεμά για χιμπατζήδες ή για το θαυμαστό κόσμο των ζώων!

… ας σταθώ όμως στο καλό κομμάτι της βραδιάς... την εμπειρία Village Gold Class… στα Village είχα να πάω από τότε που ανοίξανε... δεν μ’ αρέσει η πολυκοσμία κι έτσι τα αποφεύγω γιατί μου θυμίζουν σούπερ-μάρκετ μεσημέρι Σαββάτου… αφού αποφασίσαμε όμως να δούμε αμερικανιά, είπαμε να πάμε στο ναό της αμερικανικής (κινηματογραφικής) κουλτούρας και συγκεκριμένα στο Village στο Mall γιατί η παρέα μου μένει πολύ κοντά εκεί… και μια και είχαμε να βγούμε καιρό, έριξα την ιδέα να το πάμε ένα βήμα πιο πέρα και να δοκιμάσουμε και τις αίθουσες Gold Class…

…λοιπόν, η αισθητική, το σέρβις και η όλη ατμόσφαιρα δεν είναι καθόλου αμερικέν, αντίθετα τα βρήκα πολύ ευρωπαϊκά… ο χώρος αναμονής, ένα πολύ ωραίο lounge bar όπου μπορείς να πας κανένα μισάωρο νωρίτερα και να απολαύσεις το ποτό σου... είτε αυτό που σε κερνάνε στην είσοδο, ένα σαμπανιζέ κρασί ή χυμό, είτε ότι άλλο θες... κάνεις την παραγγελία σου, αν θες να τσιμπήσεις κάτι στη διάρκεια της ταινίας και κάποια στιγμή σε συνοδεύουν στην αίθουσα προβολής… μιλάμε για ένα σαλόνι, όχι πολύ μεγάλο, με κάτι απίστευτες πολυθρόνες τύπου Lazy Boy ανά δύο και τραπεζάκια ανάμεσα, διάσπαρτα στο χώρο αλλά με αρκετή απόσταση μεταξύ τους… μέχρι εδώ η εμπειρία κοστίζει 20 ευρώ… και ό,τι παραγγείλετε έξτρα… δεν συνιστώνται τα σουτζουκάκια μες τα εφτά σκοτάδια της αίθουσας, οπότε περιοριστείτε στο finger food ή τα πλατώ τυριών ή αλλαντικών… δεν μιλάμε βέβαια για μια συνηθισμένη έξοδο, αλλά αν θέλεις να απολαύσεις λίγη πολυτέλεια σε προσιτή τιμή μια φορά στο τόσο, είναι μια καλή ιδέα…

…μόνο σας εκλιπαρώ, επιλέξτε μια ατμοσφαιρική ταινία, και όχι τίποτα ξεκοιλιάσματα και πάει τζάμπα τόση πολυτέλεια :)

12 σχόλια:

Είδωλο είπε...

καλα πηγα και την ειδα
τι μαλακια ητανε αυτη λεμεεεεεε
και ανακυρηξανε ηρωα τον Will Smith επειδη εκανε επιτυχια αυτη η παπατζα στο Box office, εβγαλε απο οικονομικο τελμα κατα το ημισυ τον αμερικανικο κινηματογραφο και το παρουσιασαν σαν αριστουργημα.
Ελεος.
κι εγω με αυτην την προοπτικη πηγα και την ειδα αλλα τελικα παπαρια.


*συγνωμη για τα "γαλλικα" μου

ATIAFEDERATION είπε...

Ωραίο πράγμα ο κινηματογράφος. Δεν θα ξεχάσω πχ των Αρχοντα των Δακτυλιδιών με τα πανέμορφα τοπία της Ν.Ζηλανδίας να προβάλονται στο πανί. Επι του θέματος, η ταινία I am Legend είναι ψιλομπλιαχ.Απο την αρχή αντιλαμβανεσαι τι θα επακολουθήσει. Δεν μου άρεσε καθόλου. Ταινιές που βλέπονται ανετα και δεύτερη φορά για μένα ΜΕΜΕΝΤΟ, Π, REQVIEM FOR A DREAM (Το καλό είναι ότι δεν έχουν και ελληνική μετάφραση στον τίτλο βλέπε I am legend -> Ζωντανός θρύλος).:)

koulpa είπε...

Παπα ακόμα δε τα έχω καταφέρει.. τελευταίο ήταν οι νύφες και προτελευταίο η πολίτικη κουζίνα.. είχα βρει μαιά παρέα κάποια περίοδο αλλά είχε επαγγελματική εμπλοκή και προχωημένα γουστα.. είχαμε δει όλα τααφιερώματα.. ασπρόμαυρα.. ανατολικά.. μιά φορά είπαμε για αλλαγη να δούμε το ρυζότο σε κάποιο κόμπλεξ (γενικά τα αντιπαθώ..) αλλα μη βρίσκοντας θέση μπήκαμε στο mission impossible.. με δυσκολία δε φύγμε στη μέση.. δεν είναι για μένα αυτά..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

diva είπε...

Σορολόπ μου εγώ προσπάθησα να ..προειδοποιήσω αλλά..

σορολόπ είπε...

x-oyranoy.. όπως ακριβώς τα λες.. και τα γαλλικά σου μια χαρά κολλάνε στην περίπτωση του Θρύλου.. :)

σορολόπ είπε...

ΑΤΙΑ.. πολύ ωραίο πράγμα ο κινηματογράφος :) αλλά μερικές φορές παίρνεις ρίσκα με τις ταινίες, κι αν σου βγουν σου βγήκαν.. στην προκειμένη περίπτωση η ταινία ήταν εντελώς χάλια.. πάνω από τη μισή ταινία, δεν την είδα.. είχα κλείσει τα αυτιά μου και κοίταγα τι έτρωγαν οι διπλανοί.. :)

..οι ταινίες που αναφέρεις είναι επιστημονικής φαντασίας;

σορολόπ είπε...

koulpa μου, ούτε για μένα είναι :)) είχα πολύ καιρό να πάω σινεμά σε αντίστοιχη ταινία, μπορεί και χρόνια...

την αντι-καλησπέρα μου :)

σορολόπ είπε...

@diVa μου, εσείς καλά τα λέτε.. αλλά τι να πρωτοδιαβάσω η κακομοίρα!? :))

..πάντως μου κάνει εντύπωση αυτά που γράφετε για το σέρβις.. εγώ δεν είχα κανένα παράπονο.. αλλά πήραμε, ας πούμε ορεκτικά και κρασί.. που δεν θέλουν καμία φοβερή προετοιμασία... θα μου πεις γιατί το παγωτό θέλει?! :)))

ATIAFEDERATION είπε...

Το ΜΕΜΕΝΤΟ ξεκινάει απο το τέλος και φτάνει στη αρχή. Το Π είναι ασπρόμαυρο και σε κρατάει στην τσίτα όλη την ώρα και το REQVIEM FOR A DREAM έχει θέμα τα ναρκωτικά και δείχνει την ζωή 4 ανθρώπων. Δεν είναι επιστημονικής φαντασίας καμία απο τις τρεις και μπορούν άνετα να σε προβληματίσουν τόσο κατά την διάρκεια όσο και μετά το τέλος. Με αυτήν την ταινία (I am Legend) όχι μόνο θα κοιτούσα το φαγητό των άλλων αλλά θα το έτρωγα και όλας :)))

σορολόπ είπε...

ATIA.. δεν τις έχω ακουστά, αλλά μπορώ να τις ψάξω στο DVDάδικο..

..εγώ απορώ πώς έτρωγαν με όλη αυτή την αηδία που έβλεπαν.. εγώ είπαμε δεν κοίταγα, οπότε μπορούσα να τσιμπάω άνετα :))

koulpa είπε...

Τσα!!
Μιά καλησπέρα κι από εδώ:):)
Πως τα πολεμάτε;:):)

σορολόπ είπε...

Τσα-μπακ! :))
Μπα δεν τα πολεμάω... με πετυχαίνετε σε περίοδο εκεχειρίας :)