Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Η Δεσποινις Σορολοπ

(και όμως υπάρχει!)

…τρίπρακτη οπερέτα του Θεόφραστου Σακελλαρίδη (1923-24). Η υπόθεση πλέκεται με επίκεντρο μια γοητευτική κοπέλα (φτου μου! :P) που, όντας η παλιά φιλενάδα του κυρίου Κορνελίδη, "συνάπτει σχέσεις" με το θείο του, τον κύριο Καλαθούνη. Τα πράγματα μπερδεύονται, όταν ο αυστηρός προϊστάμενος, του Κορνελίδη, ο Πρεζέντης, πιάνει "στα πράσα" τον υφιστάμενό του να φιλιέται με τη Σορολόπ (α! την τσούλα!). Εκείνος τη συστήνει ως γυναίκα του... Τελικά, οι παρεξηγήσεις λύνονται και όλοι τραγουδούν ευχαριστημένοι.

Το έργο πρωτοανέβηκε από το θίασο Σαμαρτζή στο Θέατρο "Αλάμπρα", με πρωταγωνίστρια την Αφροδίτη Λαουτάρη.

Από το "Λεξικό της Ελληνικής Μουσικής"
του Τ. Καλογερόπουλου

Πηγή: Musipedia

25 σχόλια:

koulpa είπε...

Mα που το ξετρυπώσατε;:):)
Την είχα κάπως σα γιαγιά μου τη Λαουτάφη.. έκαναν παρέα με τον παππού μου τα τελευταία τους χρόνια.. έμενε στο από πάνω διαμέρισμα.. τρομερή φυσιογνωμία.. έλεγε τον παππού μου εσχατόγερο.. και αυτός σκατόγρια.. χαχα.. πέθαναν περίπου την ίδια περίοδο.. ίσως από αυτή είχα καταγράψει τα sante και τα κάπνιζα κάποια χρόνια μετά.. δε την πρόλαβα βέβαια στις δόξες της.. αλλά είχε πολύ χιούμορ.. και σε συνδιασμό με τον παππού που αν και αμόρφωτος είχε τρομερή ατάκα.. κάνανε επιθεώρηση κάθε βράδυ..:):)
ευχαριστώ για τις αναμνήσεις..:):)
Καληνύχτα καλό μου σορολόπ..:):)

If...ιγένεια είπε...

αχα..

diva είπε...

Μα να μη πεις τίποτα;!
Μα..τίποτα;;!!

Από τα blog θα μαθαίνουμε τις πομπές σου;!!!!

χαχαχαχαχ

Είδωλο είπε...

Iτριγκα θα κανεις
Σκανδαλο θα γινεις...
την βλεπω εγω την δουλεια.

kakaskimos είπε...

Μα ούτε ένας θεατής σε αυτό το έργο? 0 σχόλια?
Η ζωή σε αντέγραψε, με προβάδισμα κάποιων χρόνων :p

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ξύπνιος ο... υφιστάμενος!

σορολόπ είπε...

koulpa.. το μόνο που θυμάμαι είναι ότι άρχισα την αναζήτηση για μιούζικαλ.. μετά θυμήθηκα ότι έχει ένα αφιέρωμα στα 100 χρόνια ελληνικής οπερέτας και στο Θεόφραστο Σακελλαρίδη... εε και να΄μαστε :)

σορολόπ είπε...

diVa.. έχω δηλώσει κρυψίνους τύπος :)

x-oyranoy.. είναι η άλλη περσόνα που κρύβω μέσα μου.. χαχα

kakaskimos.. ναι, και μου έβαλε ιδέες.. :))

Σπίθας.. η Σορολόπ πάντα είχε αδυναμία στους ξύπνιους ;)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Έφτασε ποιά ο καιρός να βρούμε ποιός είναι ξύπνιος και ποιός όχι -)
Πλάκα- πλάκα, αρκετό καιρό την είχαμε σκαπουλάρει-)
Καλησπέρα.

σορολόπ είπε...

Καλησπέρα Σπίθα.. άμα τους βρείτε να μου τους πείτε κι εμένα :)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Λένε, ότι, είμαι και εγώ -)
Λένε, είπα, μερικοί.
Άλλοι ..το αντίθετο!
Ποιόν να πιστέψω;;;

σορολόπ είπε...

Σπίθας

..τον εαυτό σου :)

kakaskimos είπε...

Σπίθα
Μην ακούς την σορολόπ. Το πιο δύσκολα αναγνωρίσιμο ψέμα είναι αυτό του εαυτού μας προς εμάς.
Προσπάθησε να δεις το γιατί σου λένε οι άλλοι ότι σου λένε. Και ανάλογα το ποιος στο λέει να το λάβεις και υπ'όψιν. Π.χ. αν κάποιος μειωμένης πνευματικής ικανότητας σου πει ότι είσαι έξυπνος καλό είναι να το προσπεράσεις.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Το περίμενα, ότι θα το πείς-)
Αυτό είναι το σωστό, αλλά στην περίπτωση, δεν βοηθάει.

Σε υπόθεση εργασίας...

1.Είμαι πολύ έξυπννος, αλλά τόσο, που δεν μπορουν να αντιληφθούν τι εννοώ.
Και λοιπόν;;
Ποιά η διαφορά από το..
2. Δεν είμαι, καθόλου, τόσο, που δεν μπορώ να αντιληφθώ, τι μου ζητάνε και τι εννοούν οι συμπεριφορές, άλλων.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

kakaskimos
Μα έχει σημαντική αξία, ποιός σου λέει, τι και για πιό λόγο. Συμφωνώ, μαζί σου..
Έπίσης, ο μεγαλύτερος ψεύτης, είναι ο εαυτός μας, και εδώ συμφωνούμε.
Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να διακρίνεις, τις αιτίες και να διαγνώσεις τις αληθινές προθέσεις σου.
Υποσυνείδητα , έχεις αντίπαλο , ανάγκες του εαυτού σου , που μάχονται για την επιβιωσή τους. Έτσι, εύκολα πέφτεις σε ιδεοληψίες..Ο εαυτός μας, είναι ένας προβοκάτορας.
Καλοί φίλοι και προσπάθεια ανίχνευσης,
Επίσης, οι κατηγορίες, από αντιπάλους ή κακιούλες, καλό να τις λαμβάνουμε υπόψην. Κρύβονται και κάποιες αλήθειες, που φίλοι δεν μας τις λένε.
Καλησπέρα σας..

Ανάλυση, διατριβή για ένα φιλί της σορολόπ με τον υφιστάμενο;!

kakaskimos είπε...

Σπίθα
Ηθελα να σε προλάβω, γιατί η σορολόπ καταστρέφει κόσμο :p

σορολόπ είπε...

kakaskimos

Τι λες βρε παιδί μου!? και δεν πήρα χαμπάρι τίποτα.............

..ελπίζω μόνο να μην μου ζητήσουν αποζημίωση :P

σορολόπ είπε...

Σπίθα

..μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος.. ο Σούπερμαν (βλ. kakaskimos) είναι εδώ μαζί μας για να σώσει τον κόσμο :)

kakaskimos είπε...

Τους έχεις καταστρέψει ολοκληρωτικά. Δεν μπορούν ούτε να μιλήσουν, όχι να ζητήσουν και αποζημίωση

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

kakaskime
Δηλαδή δεν πρόλαβες -)
Εε και πόσο να με καταστρέψει -)))
Ας είναι..αν και δεν διαπιστώνω τέτοιες προθέσεις.
Οι διαφορές, αν υπάρχουν, δεν θάναι καταστροφικές. Άντε και καμιά μπηχτή, λέμε τώρα. Αλλά, όπως έγραψα πιό πάνω και αυτή σεβαστή.!

Σορολόπ .
Καμία αποζημίωση, αλίμονο..
Ελεύθερα σχολιάζω και δέχομαι και την κάθε άποψη.
Μόνο ζητώ να θεωρηθούν καλόπιστα..αλλά αυτό δεν δεσμεύει κανέναν να τα σχολιάσει, όπως κρίνει.

σορολόπ είπε...

kakaskimos

αααα...αυτό είναι καινούργιο.... να δεις που είναι αστείο...

σορολόπ είπε...

Σπίθα

..πάλι καλά.. διότι είστε και μικρό παιδί και παρασύρεστε εύκολα.. :))

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ίσως μερικές φορές -)
Μην ανησυχείτε, για σας, ούτε για μένα-)
Τα φαινόμενα απατούν, ανάλογα πό την οπτική θέση που βρισκόμαστε, όπως και από την παράμετρο "χρόνος".
Έκεί σας διαβεβαιώ, είμαι αμετακίνητος σε πολλά θέματα, που εγώ χαρακτηρίζω "αρχών".
Ο χρόνος μου τόχει, αποδείξει και από κεί πηγάζει η βεβαιότητά μου.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Κυρία μου...υπερβάλλουν !
.. μικρό παιδί;;!!
Καλήμερα, καλό σ/κ.
-)

σορολόπ είπε...

Σπίθας

..δεν ανησυχώ :)

..καλημέρα και καλό ΣΚ επίσης :)