Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Dream On Babe

...σήμερα η μέρα είναι αφιερωμένη στα όνειρα.. και όταν λέμε όνειρα εννοούμε μεγάλα, γενναιόδωρα, ίσως άπιαστα… δεν θέλω τσιγκουνιές όταν ονειρεύομαι… εάν το όνειρο είναι τσίπικο, φαντάσου την υπόλοιπη ζωή σου… πριν λίγες μέρες λοιπόν, βρήκα το σπίτι των ονείρων μου... στην επαρχία της Σητείας στην Κρήτη… μιλάμε για love at first sight ή coup de foutre που λένε και οι Γάλλοι.. ή χοντρή καψούρα, που λέμε εμείς οι Έλληνες…

…ξεκίνησα να ψάχνω για κανένα παραθαλάσσιο σπιτάκι κοντά στην Αθήνα… και μπήκα για τα καλά στον κόσμο του real estate… γρήγορα διαπίστωσα ότι οι τιμές ενοικίασης σπιτιών για την καλοκαιρινή σεζόν ήταν λίγο πιο κάτω από τις τιμές ενοικίασης για όλο το χρόνο… άρα σε συμφέρει καλύτερα να νοικιάσεις το σπίτι για όλο το χρόνο με λίγα παραπάνω λεφτά και να το απολαμβάνεις πολύ περισσότερο... στη συνέχεια, επειδή με τα ενοίκια δεν τα πήγαινα ποτέ καλά.. δηλ. τα θεωρώ πεταμένα λεφτά… λέω δεν ρίχνεις και μια ματιά στις τιμές αγοράς σπιτιών κυρίως στα νησιά; … βέβαια, τα νησιά που κοιτούσα εγώ ήταν κοντά στην Αθήνα... Άνδρος, Αίγινα, Εύβοια κτλ. μέχρι που το είδα!

…ο από μηχανής αναζήτησης θεός το παρουσίασε μπροστά μου – λόγω έλλειψης καταχωρημένης τιμής του σπιτιού - και εγώ έμεινα να το κοιτάω όπως κοιτούσα τον Ροκ Χάτσον στα νιάτα μου... ξελιγωμένη… ξέρετε εκείνο το συναίσθημα που σε πλημμυρίζει όταν νιώθεις ότι βρίσκεσαι τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος;... έτσι ένιωσα κι εγώ… δεν θέλω πλέον να δω κανένα άλλο σπίτι... δεν με νοιάζει αν υπάρχουν καλύτερα, φθηνότερα, ομορφότερα κοκ σπίτια… εγώ σε αυτό βρίσκω τον εαυτό μου 100%... έτσι λειτουργούσα και με τους άντρες μέχρι πρότεινος, αλλά στους άντρες δεν πιάνει γιατί μπορούν πάντα να σε εκπλήξουν δυσάρεστα... ενώ το σπιτάκι όχι.. ότι βλέπεις, παίρνεις... τέλος πάντων, το σχόλιο για τους άντρες ήταν σφήνα, μπορούμε να το ξεχάσουμε προς το παρόν.. ή μάλλον και γενικότερα… μην ξεκινήσουμε τη σεζόν με γκρίνια…

…το αμέσως επόμενο ερώτημα είναι πώς κάνεις ένα τέτοιο όνειρο πραγματικότητα… με τη βοήθεια στεγαστικού δανείου προφανώς – ευτυχώς δεν έχω πάρει ποτέ – και με κανονική έως αρκετή δουλειά από δω και μπρος... πρέπει να βγάλω το χιτώνα του σορολόπ και να φορέσω φόρμα εργασίας, και μάλιστα πολύ απορροφητική στον ιδρώτα από κάματο… δεν ξέρω ακόμα αν θέλω να μπω σε τέτοιο λούκι... από την άλλη θα μου εξασφαλίσω ωραιότατα μποέμικα γεράματα... εάν καταλήξουν μοναχικά, τουλάχιστον θα μπορώ να σέρνομαι ως την υπέροχη βεράντα και να μιλάω με τα ξωτικά της άγριας κρητικής φύσης… ή να μετακομίσω εκεί σε καμιά δεκαριά χρόνια και να γράψω επιτέλους εκείνο το βιβλίο - απόσταγμα σοφίας - δοκίμιο για τη ζωή...

8 σχόλια:

μια αντανάκλαση είπε...

Αυτό είναι το ωραίο με μερικά ωραία πράγματα που στέκονται στις βιτρίνες χωρίς τιμή.
Αλήθεια, baby sitting αναλαμβάνετε με αυτή την φόρμα εργασίας;

Είδωλο είπε...

Aρα να περιμενω προσκλητηριο για δειπνο για το καλωσορισμα?

Ε?

Μονο μη μου ζητησεις καμια σουπιερα Κοστα Βοδα, κουλο!

σορολόπ είπε...

μια αντανάκλαση

..δεν θα μπορούσες να το πεις καλύτερα :)

..εάν το αποφασίσω με βλέπω να αναλαμβάνω από baby sitting έως μεταφορές-μετακομίσεις :))

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.. εάν το αποκτήσω ποτέ θα κάνουμε μπλογκοεγκαίνια!

Ποιος χέστηκε για την Κόστα Βόδα :P

koulpa είπε...

xaxa μπράβο μπράβο.. με το καλό.. κανονίστε να έχει ράμπες.. να σας επισκέπτομαι με το highttech καροτσάκι μου..:):)
την καλημέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpa

χαχαχα.. μόνο ράμπες? λούνα-παρκ θα το κάνω για ηλικιωμένους :))

..επίσης την καλημέρα μου!

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα και καλό μήνα έστω και καθυστερημένα....
μάλλον είναι ο μήνας των ονείρων αν και τα δικά σου βιάστηκαν λίγο περισσότερο να βγουν....
μη κάνεις τσιγκουνιές, ότι πάρεις με έκπτωση σχεδόν πάντα βγαίνει άχρηστο.....

εξάλλου το δικό σου όνειρο είναι ότι θες το κάνεις :)

σορολόπ είπε...

ΚΑΣΤΑΛΙΑ

..καλώς την :) καλό μήνα και σε σένα.. ο δικός μου μπήκε λίγο άγαρμπα αλλά ευτυχώς άρχισε να στρώνει..

..ο Σεπτέμβρης πάντα ήταν ο μήνας των ονείρων για μένα.. όλα τα σχέδια της χρονιάς τότε τα κάνω.. το καλό είναι ότι υπάρχει όρεξη και διάθεση για όνειρα.. τώρα πόσα από αυτά θα βγούνε και αληθινά είναι μια άλλη ιστορία :)