Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

If music be the food of love, play on!



…και μια και μιλάμε για το πώς τρέφεται η αγάπη..

…θα παραθέσω απόσπασμα ηλεκτρονικής «κουβέντας» με διαδικτυακό γνωστό που θα μπορούσες να το πεις και «φλερτ»


Αυτός: Τι νέα; Έμαθες τι έγινε με το ….;

Εγώ: Μια χαρά.. νομίζω πώς…

(περιμένοντας απάντηση)

....................................................................................

(οι ώρες, οι μέρες, οι μήνες περνούσαν......................................)

Εγώ: Πού χάθηκες καλέ?!?!

Αυτός: (μετά από κανένα 10λεπτο) Έχουμε και δουλειές μανδάμ! Όχι εντάξει, μπάλα έβλεπα. Και θα συνεχίσω! Έχουμε κανένα έκτακτο;

Εγώ: …………………………………………………………………………………………… !!!


Καλά κυκλοφορεί ακόμα αυτό το μοντέλο ανδρός??! Θυμήστε μου να του αφιερώσω ένα case study στα προσεχώς ;)

4 σχόλια:

koulpa είπε...

ωωωωωωωωωω χαθήκαμε πάλι καλό μου σορολόπ :):)
..μμμμμμ ο έρωτας περνά απο το στομάχι.. κι εγώ που αγαπώ τα μακαρόνια.. ετιάζω το εσημεριανό μου :):)
τι κανετε; που χαθήκατε; ε; :):)
την καλησπέρα μου :):)

σορολόπ είπε...

ωωωωωωωωωωωωωωω...

..ποιος να μου το ΄λεγε koulpie μου ότι θα χάσω εσάς και ο kakaskimos θα είναι ακόμα εδώ.. χαχαχαχα

...μια χαρά είμαι.. αν και έχω αραιώσει αρκετά από τη μπλογκόσφαιρα.. εσείς πώς τα πάτε!?

kakaskimos είπε...

Με ζητήσατε?
Νεο case study ακουω, και case study δεν βλέπω

σορολόπ είπε...

kakaskimos

..κάνουμε εμείς χωρίς εσένα; :)

..έρχεται στις αίθουσες το ΣΚ (εκτός απροόπτου).. άντε θα αποκαλύψω και τον τίτλο.. "O Starxidiam Man"

..μην τσιγγουνευτείτε το ποπ-κορν ;)