Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Τελος Εποχης


.. βιάζομαι; :)

.. είναι που ξυλιάσανε τα δαχτυλάκια μου τόση ώρα ξυπόλητη στην άμμο.. πρώτη φορά.. φέτος..

.. η πόλη μπορεί να αχνίζει ακόμα.. αλλά η ανάσα της θάλασσας είναι κρύα..

.. ο αέρας κουβαλά φθινοπωρινά μηνύματα.. μην ακούτε τα τζιτζίκια.. απλά βαριούνται να τα μαζέψουν και να φύγουν..

.. ο ουρανός άρχισε κιόλας να κλαίει που και που..

.. και ο Σεπτέμβρης είναι σαν φιλί στο λαιμό.. σε ανατριχιάζει αλλά ταυτόχρονα σε ζεσταίνει ως το μεδούλι..

.. φθινόπωρο το λένε…

.. ήταν οι λιγοστές σκέψεις απόδρασης που κατάφερα σήμερα..

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι αν τελείωσε, κι αν πέρασε έρχεται το φθινόπωρο!! Άντε και τα κρύα σιγά σιγά...!

Υπέροχο κείμενο...

Σε φιλώ γλυκά καλή μου σορολόπ :-)

σορολόπ είπε...

Βρε, βρε καλώς το νυχτερινό μου επισκέπτη :)

..επεισοδιακή επάνοδο διάβασα ;)

Καλό φθινόπωρο μικρέ μου, φιλί :)

Ανώνυμος είπε...

σε λιγες μονο προτασεις καταφερες να χωρεσεις την νεα εποχη!!!
την καλημερα μου!

σορολόπ είπε...

..καλημέρα lifewhispers :)

..εύχομαι να είναι για όλους μια καλή νέα εποχή..

Είδωλο είπε...

TEΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ
αμην, αντε να ερθει ο χειμωνας.

σορολόπ είπε...

..πες το ξανά, πες το ξανά (που έλεγε και η Αννούλα)

μια αντανάκλαση είπε...

είδες που σου είχα υποσχεθεί ότι θα το έβγαζα από την τσέπη μου (το φθινόπωρο);
;)

σορολόπ είπε...

μια αντανάκλαση

..για ξανακοίτα στην τσέπη σου.. :)

σορολόπ είπε...

...ας μαζέψει κάποιος το καλοκαίρι επιτέλους.. άρχισε και η δουλειά ΟMG και δεν αντέχεται.. ημέρα προσαρμογής 6η.. ΧΑΛΙΑ!

koulpa είπε...

xaxa.. που έιναι το φθινόπορο ΟΕΟ;:):)
είμαι στη αγροτική μου κατοικία.. μενόνη επαφη με το νετ ένα νετκαφέ στη μάκρη..:):)
περιμένο το φθινόπορο νακάνω φθινοπορινα μπάνια.. με βλέπω χειμερινό πάλι..:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

Καλησπέρα koulpie :)

..μείνετε όπως είστε.. γιατί το βλέπω να αργεί το φθινόπωρο.. όχι όμως και οι υποχρεώσεις του..

#$%^&%&^**(&^^%$$#@#