Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Αριθμητικη


21 σχόλια:

itelli είπε...

Έτσι πάει συνήθως... Η προπαίδεια ποτέ δεν έκανε λάθος. Χρόνια πολλά κ εντοιχισμένα. Κάτσε κάτω από τη μπάρα (εκεί που είναι το 39 δηλ) κ μπορεί να δικαιωθείς (κ να δικαιώσεις) :)

Αναμένω φωτό από συγκλονιστικό πάρτι μασκέ με χάϊ κλας σελέμπριτιζ ως προσκεκλημένους.

σορολόπ είπε...

itelli

..ναι η μαμημένη :)) μερσί ντοκ.. ..μπορώ πάντα να δικαιωθώ και μετά θάνατον (αλλά φοβάμαι όχι να δικαιώσω)

..οι προσκεκλημένοι είναι χάϊ κλας(ε) απόψε και ως εκ τούτου αναμένονται πολύ συγκλονιστικοί.. χαχαχα

[τι λέει πια αυτό το βρωμόστομά μου που λέει και ο φίλος μου ο kakaskimos.. χαχαχα]

koulpa είπε...

xaxa θυμάμαι το περσινό "δεσπινις ετών 39..":):)
ε δικαιολογηται απο τη μέρα η αθηροστομία..:):)
χρονια καλα:):)

Ανώνυμος είπε...

...Κι εκεί που είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό γιατί δεν είχα καταλάβει Χριστό...συνέχισα να μένω με το στόμα ανοιχτό γιατί συνειδητοποίησα ότι έχεις γεννέθλια (;)!
Χρόνια πολλά σορολόπ μου!!!!
Εύχομαι να είσαι ευτυχισμένη!! Μόνο αυτό! Α, και υγιής! :-))

ΥΓ.Σε παρακαλώ, μη σε πετύχω πουθενά όπως η δεσποινίς στη φωτό να αυτομαλλιοτραβιέται... Προς Θεού...! :-Ρ χαχα

Μάκια πολλά!!

σορολόπ είπε...

koulpa

..ακόμα με σώζει το 3.. :)

ευχαριστώ koulpie :))

σορολόπ είπε...

Alexis

..ευχαριστώ πολύ μικρό μου :)) βρίσκω τόσους λόγους να μαλλιοτραβιέμαι - άμα θέλω - που η ηλικία ούτε καν..

Φιλιά!

koulpa είπε...

μα κρατήστε το αφου σας πάει:):)
την καληύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpa

..δεν έχω μέσο αγαπητέ.. αλλιώς εγώ πολύ ευχαρίστως :)

..καληνύχτα κι από μένα :)

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

Χρόνια πολλά, Σορολοπίτσα.

Βέβαια, μπορείς πάντα να λές πως γιορτάζεις την εικοστή (του χρόνου την εικοστή πρώτη, του παραχρόνου την εικοστή δεύτερη, κλπ.) επέτειο των δεκάτων ενάτων γενεθλίων σου, πράγμα που όπως και να το κάνουμε, ακούγεται πολύ πιό νεανικό.

Είδωλο είπε...

A δεν εισαι 21 που μου λεγες?

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

εε.. όχι.. δεν έχω πέσει ακόμα τόσο χαμηλά ;)

μια αντανάκλαση είπε...

Δέχεστε καθυστερημένες ευχές;
Χρόνια πολλά*!
:-)


*όσα θέλετε, δλδ

σορολόπ είπε...

μια αντανάκλαση

..μέχρι 40 μέρες.. έτσι δεν λένε για τις γιορτές τουλάχιστον; :)

σορολόπ είπε...

Ευχαριστώ Διαγόρα :)

..να και μια ωραία ιδέα που δεν θα την είχα σκεφτεί μόνη μου!

kakaskimos είπε...

Ευτυχώς είδα ότι είμαι εντός ορίων (40 ημερών).
Χρόνια πολλά και καλά. Οτι επιθυμείς να το πάθεις.

σορολόπ είπε...

Ευχαριστώ πολύ kakaskime..

..κι ελπίζω οι ευχές σου να πιάνουν :)

koulpa είπε...

τι κανετε σορολοπ μου:):)
εγώ επέστρεψα.. πανηγυρικά:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

Καλά είμαι koulpaco :)

..δηλ. έτσι θέλω να πιστεύω.. εργασία και χαρά.. καμία βαβούρα ενδιάμεσα για να σπάει η μονοτονία και αυτά!

koulpa είπε...

χρηάζεται και η βαβούρα.. μη νομίζουμε ότι πεθάναμε και δε μας ειδοποίησαν..:):)
να ξαναπω χρόνια πολλά.. 2 σε 1;:):)
καλησπερούδια:):)

Ανώνυμος είπε...

Μαζί με τις ευχές για τα γεννέθλιά σου, να ευχηθώ γι' άλλη μια φορά χρόνια πολλά!! (για σήμερα-ή κάνω λάθος;) :-Ρ
Φιλιά πολλά σορολόπ μου!

σορολόπ είπε...

koulpa, Alexis

..ευχαριστώ πολύ!

.. ε και τέλος πια οι γιορτές για φέτος :)