Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Ατακτο ανακοινωθεν

Προσεχώς ανακαίνισης

…τον τελευταίο καιρό τόσο το blog όσο και η ιδιοκτήτριά του αισθάνονται την ανάγκη ανανέωσης.. συνήθως τέτοιες τάσεις ξεκινάνε με μία ή περισσότερες εξωτερικές αλλαγές που απλά προετοιμάζουν το έδαφος για τις αναγκαίες εσωτερικές ή συμπεριφορικές αλλαγές…

…για αρχή λοιπόν, αποφασίσαμε (το blog μου κι εγώ) να προχωρήσουμε σε μια στυλιστική ανανέωση και είδωμεν για τη συνέχεια... για φέτος επιλέξαμε minimal στυλ – μέσα κι έξω – λέγοντας όχι στα πλουμίδια και αποφεύγοντας κάθε τι πληθωρικό… από εμφάνιση μέχρι έκφραση… στόχος; μια πιο σωστή οικονομία… το νέο ύφος ίσως αρχικά σας φανεί λίγο μουντό... ειδικά τα χρώματα.. αλλά είναι στο πνεύμα της εποχής που έρχεται.. λίγο έως πολύ γκρι, λίγο κόκκινο, λίγο άσπρο και κάποιες πινελιές μαύρο… και όλα αυτά σε μικρές δόσεις που θα ανασαίνουν ελεύθερα σε ένα άνετο, μινιμαλιστικό template… αρκετά είπα όμως και θα καταστρέψω τελείως το στοιχείο της έκπληξης…

…όσον αφορά τώρα, την ιδιοκτήτρια του blog… αυτή άλλαξε ήδη template και προτίμησε κάτι πιο σύγχρονο και μοντέρνο… κατάλληλο να επενδύσει και να προειδοποιήσει για την ανησυχία με την οποία αντιμετωπίζει τον κόσμο που την περιβάλλει και την αγάπη της πάντα για το διαφορετικό… ενδεχομένως να προοιωνίζει και την αποβολή ενός συντηρητισμού που την περιορίζει πια… έτσι, ένα ζεστό και υγρό απόγευμα – εδώ στον Τροπικό του Καρκίνου που ζούμε - μπήκε στο πιο τρέντυ κομμωτήριο της περιοχής και βγήκε μετά από αρκετή ώρα με λίγες μόνο ψαλιδιές να την ξεχωρίζουν από την Annie Lenox της δεκαετίας του ’80 (α! και το χρώμα.. αυτό δεν το πείραξε ακόμα).. στη συνέχεια, κατευθύνθηκε αποφασισμένη προς την Πλάκα, όπου επισκέφτηκε τον περιβόητο Nick Tattoo, στα χέρια του οποίου εμπιστεύτηκε την μυτούλα της για να της περάσει σκουλαρίκι... ο Nick αποδείχτηκε ψυχρός εκτελεστής καθώς σούβλισε τη μύτη της με μια βελόνα και δεν πετάρισε ούτε βλέφαρο… αντίθετα με κείνη που έχυσε μαύρο, ανεξέλεγκτο δάκρυ... στο τέλος, την κέρασε χαρτομάντιλο, συμπάθεια και φυσιολογικό ορό για να καθαρίζει το τραύμα και όταν εκείνη συνήρθε από το σοκ, πήρε την πληγωμένη μύτη της και επέστρεψε τάχιστα στο καταφύγιό της, εκεί όπου επουλώνει όλα τα τραύματα της ενήλικης ζωής της...

…νομίζω ότι ήμουν αρκετά σαφής για το στίγμα της εποχής και τις προθέσεις μου τη νέα σεζόν... ας ελπίσουμε να αποδειχτούν γόνιμες και δημιουργικές...

33 σχόλια:

itelli είπε...

Γκριζομαυροκοκκινέλι λοιπόν... Ανυπομονώ.

υ.γ. Με γειά τον χαλκά.

σορολόπ είπε...

itelli

..κι εγώ! :P

..ευχαριστώ μικρέ Σκωτσέζε (αν και δεν είναι χαλκάς, αλλά ένα μικρό στρασάκι για την ώρα)

Είδωλο είπε...

Α για χαλια να προτιμησεις Μοιραρακη.
Να της πεις οτι σε στελνω εγω!

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..μμμμμμμοιραράκη! αυτά κι αν είναι μίνιμαλ...........σε γούστο :)))

Ανώνυμος είπε...

εγκρινω το τεμπλειτ. και δεν πιστευω το στρασακι να γινει χαλκας οντως ε???
για ποτε η αλλαγη;; ακομη πρασινωπη σε βλέπω.

koulpa είπε...

xaxa "..ένα χαλκά απο σίδερο
μου πέρασε στη μύτη.." που λέει και το άσμα..:):)
το κάνατε; μπράβο χαρά στο κουράγιο σας..:):)
εγώ που γενικά ήμουν φτερό στον άνεμο.. είμαι λίγο δυσκίνητος τελευταία.. μάλον θα φτένε τα περιτά κιλά..:):)
καλη επιτυχία και στο υπόλοιπο των αλλαγών..:):)
την καληνύχτα μου:):)

kakaskimos είπε...

Τώρα μένει να βρεις κάποιον να σε σέρνει απο τη μύτη :p

σορολόπ είπε...

lifewhispers

..προς το παρόν ξεχωρίζω το περιεχόμενο του blog.. ελπίζω το ΣΚ αν βρω χρόνο και διάθεση να το ολοκληρώσω..

σορολόπ είπε...

koulpa

..μήπως πρέπει να ανησυχήσω με τους συνειρμούς που κάνουν οι άντρες αναγνώστες; :))

σορολόπ είπε...

kakaskimos

..δυσκολάκι ;)

..εκτός αν.....

koulpa είπε...

xaxa καλό μου ο χαλκάς ανοίκει παραδοσιακά στην μύτη του άνδρα.. το απόσπασμα απο το "μικρός αραβονιάστικά" του βαμβακάρη:):)
οι βαριοι χαλκάδες δε χριάζονται τρύπες..:):)
την καλησπέρα μου:):)

diva είπε...

Για το μαλλί είμαι 100% υπέρ
Με τη μύτη..εγώ δάκρυσα
(τον χαλκά ούτε που τον σχολιάζω)

Περιμένω το μπλόγκι..
Ανατρεπτικό φθινόπωρο , προβλέπω..

Λουκρητία είπε...

Εμας τις γυναίκες μας πιάνει συνηθως τον Σεπτέμβρη μια μανία ανανέωσης. Αλλες πανε και τσουρομαδιούνται στα κομμωτήρια, άλλες κάνουν μποτοξ και άλλες αλλάζουν τα templates από τα μπλογκ τους.
Αντε, ανυπομονούμε!

σορολόπ είπε...

koulpie..

..δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ζούμε πια σε παραδοσιακές εποχές.. ο κίνδυνος ελοχεύει παντού.. χαχα

..θα θυμάμαι αυτό που είπατε για τους βαριούς χαλκάδες :)

σορολόπ είπε...

diVa

...υπομονή για το μπλόγκι γιατί άρχισαν τα σχολεία και έχω διάβασμα.. χαχαχα

..κι εγώ ανατρεπτικό το βλέπω :)

σορολόπ είπε...

Λούκι.. έτσι όπως τα λες είναι.. μείνετε συντονισμένοι μέχρι να ολοκληρωθεί το μπότοξ του μπλογκ!

koulpa είπε...

με γειαααααά!! καλορίζικοοοοο!!:):)
έψαχνα να βρώ κάτι τέτοιο για ένα μπλονγκ ακόμα..:):)
πολύ μου αρέσει.. αν και δεν είμαι των αλλαγών στο περιβάλον..:):)
την καληνύχτα μου:):)

koulpa είπε...

να λάβω την ελευθερία να δηλώσω ότι πρωτιμώ το ενδιάμεσο.. εν μέρη΄λόω χρωμάτων και εν μέρη γιατί δενέιχε τύχει να το ξαναδώ:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpa

Καλά κατάλαβα ότι δεν εννοείτε αυτό ... παρότι αρκετά γκρίζο ήταν το αγαπημένο μου.. αλλά δυστυχώς δεν γίνεται να το κρατήσω για τεχνικούς λόγους.. οπότε θα επανέρθω στην δεύτερη επιλογή μου που όσο πάει και μ'αρέσει περισσότερο.. κι εσείς μάλλον αυτή θα εννοείτε..

koulpa είπε...

ναι ναι καλά καταλάβατε.. κάθε εμπόδιο για καλό πυ λενε:):)
έλεγα να κάνω άλλο ένα μπλογκ.. κάτι σαν "αγαπητό μου ημερολόγιο".. κι έψαχνα κάτι τέτοιο..:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpie

..δυστυχώς ούτε και το προηγούμενο μπορώ να κρατήσω γιατί στο τέλος ανακάλυψα ότι προορίζεται για Wordpress.. ! χαχα.. καλά είμαι εντελώς ούφο..

..είπα κι εγώ γιατί ήταν έτσι στραβοχυμένο το μπλογκάκι μου?! χαχα

..θα καταλήξουμε στο παρόν, αφενός μεν γιατί βαρέθηκα να ψάχνω αφετέρου γιατί είναι πολύ χαριτωμένο και ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!

...αυτό που με ανησυχεί λίγο είναι η φαλαινίτσα ως συμβολισμός :P χαχα

koulpa είπε...

xaxa ας τη δεχθούμε ως δείγμα ευμάριας και ευζωίας.. και κατα τα λοιπά πολύ γλυκούλι.. μου αρέσει..:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

...χαίρομαι koulpie :)

καληνύχτα κι από μένα!

Λουκρητία είπε...

Μεγειες!

σορολόπ είπε...

Λουκρητία

Μερσί μποκού :)

Ανώνυμος είπε...

Όχι ότι το προηγούμενο ήταν άσχημο, αλλά το νέο είναι πιο "dark", άρα πιο "deep" .
Καθόλου άσχημα.

Το μαλλί όμως γιατί να αλλάξει χρώμα (ΤΟ deep ερώτημα).. :D

Ανώνυμος είπε...

Με γεια, με γεια!!! :-))
Μ' αρέσουν πάρα πολύ οι αλλαγές σου!!!
Το template είναι φανταστικό!

Φιλιά!!

aa-duck είπε...

Ε να τώρα, ένα τέτοιο μέρος ονειρεύομαι κι εγώ να μείνω σαν και αυτό πάνω στο ψαράκι(-άκι, χμ)
Πολύπολύπολύπολύ γλυκό το καινούργιο look!


Καλή αρχή σε όλα ;)

σορολόπ είπε...

Odin

..στη σημειολογία παίρνεις άριστα :) αυτό ακριβώς έψαχνα για φέτος κάτι πιο dark, όσο για το deep θα δείξει τι βάθος θα πιάσουμε...

(αν και αυτά τα κλισέ dark=deep, ξανθιά=χαζή κτλ. είναι λίγο επίφοβα γιατί η μία φορά που δεν θα ισχύει το κλισέ μπορεί να είναι κρίσιμη ;))

σορολόπ είπε...

Alexis

..ευχαριστώ μικρέ μου :)

σορολόπ είπε...

aa-duck

..άμα το βρω αυτό το μέρος θα σου πω.. :)

..ευχαριστώ πολύ!

koulpa είπε...

καλό μου σορολόπ..
τι κάνεις;:):)
σε κάλεσα σε παιχνίδι.. πάλι.. αν βρείς διάθεση/χρόνο..:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpie πάλι παίζετε; :):)

..εγώ παίζω με τη δουλειά και το blog μου παράλληλα..

..θα σας επισκεφθώ και θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ :)

καληνύχτα!