Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Αβυσσος η ψυχη του Googler

...φαντάζομαι πως όσοι ανοίξαμε ένα προσωπικό blog κάποια στιγμή μας κατέλαβε μια μεγαλομανία πώς η ζωή μας θα είχε τάχα μου ενδιαφέρον για κάποιους χ ανθρώπους ανά τον κόσμο, όπου χ βάζετε ότι νούμερο θέλετε... στους οποίους μάλιστα θα προσφέρουμε τη δυνατότητα να σχολιάζουν όσα αποκαλύπτουμε… έτσι, σαν να μην σου έφτανε η κριτική των γνωστών, τώρα θα έχεις να αντιμετωπίσεις και την κριτική ενός άγνωστου Εσκιμώου ψαρά που σε «διαβάζει» από το ιγκλού του κάπου στην παγωμένη Αλάσκα… καλά και πόση βαρύτητα μπορεί να έχει η γνώμη ενός Εσκιμώου, θα μου πείτε?! όσο περισσότερο μπλογκάρεις, τόσο συνειδητοποιείς ότι οι φυσικές αποστάσεις τείνουν να χάνουν τη σημασία τους, ενώ αντίθετα η ψυχολογική απόσταση του μπλόγκερ από τους αναγνώστες του διαρκώς μικραίνει… έτσι - μια όχι και τόσο - ωραία μέρα συνειδητοποιείς ότι ο Εσκιμώος σου τη δίνει όσο και η μάνα σου και ευχαρίστως θα του έκαιγες το ιγκλού! – φτου! έχεις ακούσει ποτέ για εμπρησμό στην Αλάσκα?!

…μια από τις πιο απολαυστικές στιγμές, ωστόσο, του blogging είναι όταν διαβάζεις τις λέξεις - κλειδιά αναζήτησης στο google που οδηγούν άσχετα-σχετικά στο blog σου διάφορους ταλαίπωρους που μόνο τη μάνα τους δεν ψάχνουν στο διαδίκτυο… άβυσσος πραγματικά η ψυχή του googler… οι αναζητήσεις του φανερώνουν και τις πιο ακραίες επιθυμίες – όπως θα δείτε παρακάτω - που χάρις στην ανωνυμία μπορεί να ομολογήσει και να ζήσει μερικά δευτερόλεπτα με την ελπίδα ότι μπορεί να τις ικανοποιήσει… ανεκτίμητη η αξία του google από ανθρωπιστική άποψη… βάζει κάτω ακόμα και τον Αη-Βασίλη στον τομέα "εκπλήρωση επιθυμιών"… ας πάρουμε μια γεύση λοιπόν από αυτά που ψάχνουν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο…

[…αφού δεν με προτείνανε ακόμα για το Πούλιτζερ των blogs, το’ριξα κι εγώ στο κουτσομπολιό…]

χαρτί υγείας
…φιγουράρει τέταρτο στη λίστα… είτε το πιστεύετε, είτε όχι υπάρχει κόσμος που ψάχνει χαρτί υγείας στο διαδίκτυο… και το blog μου προτείνεται ως απάντηση… δεν ξέρω ποιος είναι πιο καμένος... ο googler ή ο blogger?

sex free video και γαμησι και ελληνες αντρες
…πολλάκις έχω δηλώσει στο blog μου ότι είμαι ειδήμων και στα τρία - όχι μαζί όμως!

καρούμπαλο μέτωπο
…δεν ξέρω πώς το ανακάλυψαν, όντως έχω ένα καρούμπαλο στο μέτωπο παιδιόθεν, ίσως είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι και ήρθε η ώρα να συνδικαλιστούμε και να απαιτήσουμε ίση μεταχείριση με όσους έχουν καρούμπαλα σε άλλα ζωτικά όργανα όπως π.χ. στον εγκέφαλο

στέκια που συχνάζουν ώριμες κυρίες
…χμμ.. εδώ χτυπήσαμε φλέβα... παρόλη τη βοήθεια του google δυστυχώς δεν μου έγινε καμία ανήθικη πρόταση έως τώρα...

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ
…στο Χαρδαβέλλα παρακαλώ τα μεταφυσικά ερωτήματα… άντε και στο Λιακόπουλο

βουγιουκλάκη σορολόπ
…και ο Θεός έπλασε ΤΗ Γυναίκα!

ποια ειναι η κοπελα του σομμερ
Kopela Not Found. Please Τry Αgain Νext Μonth.

αεροστοπ πορτας
…ασχολίαστο

εγχειρηση στραβισμου σε ενηλικα
...αγάπα τον αναγνώστη σου με τα ελαττώματά του.. το είπε και ο Κομφούκιος

Τσούλα
…πάει χάλασε ο κόσμος! …χάθηκαν οι τσούλες έξω και τώρα τις ψάχνουν στο διαδίκτυο!?

συνταγή για παγιδάκια
…παγιδάκια για ποντίκια, για άντρες, για μαλάκες?!

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΕΞ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ
…ούτε κι εμείς, αλλά δεν ζητήσαμε τα ρέστα από το Google!

ελληνιδεσ που κανουν sex
…η τελευταία έγινε εξώφυλλο στο National Geographic…

πώς λειτουργεί η γλωσσοφαγια
…σε σκοτώνει αργά και είναι και ανεξιχνίαστη

ο υμνος του τεμπέλη
υπομονή… όπου να’ ναι τον τελειώνω… μου τον έχει ζητήσει και ο Vangelis (Papathanasiou) για να τον μελοποιήσει…

τι εχω στο μυαλο μου?
…επίσης πού έχω την κρεατοελιά?!
…ποιος είναι ο λήγοντας του ΑΦΜ μου?!
…την μπριζόλα μου την θέλω well-done, medium ή rear?!

(σαν κάποιος να παρεξήγησε τις δυνατότητες του Google…)

2 σχόλια:

koulpa είπε...

axaxaxaxaxa να σας πρωτίνω για πούλιτζερ.. αλλά μη σταματήσετε και τα κουτσομπολιά:):)
αχαχαχα το εχω γράψει στο πρώτο μου ποστ.. αγνωούσα την ύπαρξη των blog.. και έπαιζα σταθερα με το γούγλη.. μια τέτοια ξεκούδουνη αναζήτηση με οδήγησε στη 3daysparty.. και η κουτσαμάρα μου με κόλλησε εδώ:):)
αναμένω νεα σας:):)
ξαναμανακαληνύχτα:):)

σορολόπ είπε...

...μα τι λέτε τώρα koulpie μου?! εγώ τρέφομαι από τέτοια κουτσομπολιά.. χαχαχαχ.. εγώ για να είμαι ειλικρινής αποπροσανατολίστηκα κάπως όσον αφορά το προφίλ των αναγνωστών μου...

Υ.Γ.1. ..βρε άντε απο δω κυρά μου που ψάχνεις και προφίλ.. σταύρωσε πρώτα κανέναν αναγνώστη..χαχαχ

Υ.Γ.2. ..σε λίγο θα νομίζουν ότι είμαστε συγγενείς koulpie μου..χαχαχ

..πάμε πάλι μια καληνύχτα!