Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Βοηνθεια!! Ο μεγαλος μου Ερωτας….. ρονχαλιζει!! SOS!!

[...το κείμενο το εμπνεύστηκα από ένα φόρουμ που συμμετέχω και καθημερινά δημοσιεύονται σπαραξικάρδια κείμενα που δηλώνουν απόγνωση για θέματα εξίσου σοβαρά με το δικό μου και ζητούν τη βοήθεια του κοινού... που να δείτε τι γίνεται όταν ενίοτε την παίρνουν κιόλας... χαχαχα]


"…το Στράτο, τον ζαχάρωνα από το Λύκειο, από τότε που είχε μια ξεγυρισμένη φράτζα και ένα σαράβαλο παπί και όργωνε τα στενά της γειτονιάς μας… μεγάλη καψούρα λέμε… και έδωσε ο Θεός κάποια στιγμή και τα φτιάξαμε… για σπουδές μετά το Λύκειο ούτε λόγος… ο Στράτος έπαιρνε άριστα κάθε τρίμηνο μόνο στις απουσίες… κι εγώ ανέκαθεν ασχολιόμουνα με τρίχες… οπότε τι πιο φυσικό από το να γίνω κομμώτρια?! αφού τελειώσαμε το σχολείο... είπαμε να πιάσουμε καμιά δουλειά να΄χω εγώ να αγοράζω φουρκέτες… κι ο Στράτος να πλερώνει τα γαρούφαλα που πετάγαμε κάθε Σαββατόβραδο στα μπουζούκια… αααααα… όλα κι όλα… ο Στράτος σε αυτά ήταν άρχοντας… μας ξέρανε έως και οι χορδές από τα μπουζούκια, όπου πηγαίναμε… δεν είχα παράπονο…

…κάποια στιγμή ο Στράτος έριξε την ιδέα να ανοίξουμε σπίτι… να παντρευτούμε ντε… το σκέφθηκα καλά ένα μερόνυχτο και είπα το ναι… μεγάλη καψούρα είπαμε ο Στράτος και δεν έλεγε να τον έχω στο περίμενε… έτσι κι έγινε… παντρευτήκαμε και μετά τα πρώτα μέλια άρχισε το μαρτύριό μου... 20 χρόνια γάμου βαστάει το δράμα μου… δεν αντέχω άλλο... πρέπει να μιλήσω σε κάποιον γι' αυτό... 20 χρόνια τώρα μου γαζώνει το μυαλό με το ροχαλητό του!!! …στην αρχή δεν ήταν έτσι… θυμάμαι που τον χάζευα κρυφά στον ύπνο του που έμοιαζε σαν αγγελούδι… ίσα που ανέπνεε το πουλάκι μου… όχι τώρα που κάνει σαν δεινόσαυρος σε στύση… αμ! το άλλο?! τον έπιασα να ρονχαλίζει και στο σεξ!!! (τότε που κάναμε εννοείται….) …μου δικαιολογήθηκε πώς έφταιγε η στάση που τον πιάνει νύστα… αλλά τα μασάω εγώ αυτά!? ..τα μασάω, τι να κάνω!? να διαλύσουμε το σπίτι μας - έχουμε και 2 παιδάκια τώρα πια - (αφήστε που πολύ φοβάμαι ότι ο μικρός έχει το κληρονομικό χάρισμα του πατέρα του….. όόόιιιιιιι, τι θα απογίνω η δόλια όταν μεγαλώσει λίγο ακόμα και ρονχαλίζουν dolby stereo surrround?!)...

...αυτό δεν είναι σπίτι... είναι εργοτάξιο του μετρό... κάλλιο να κοιμόμουνα με το μετροπόντικα παρά με το Στράτο!!... είναι κάτι νύχτες που είμαι στο τσακ να του κλείσω τη μύτη και να απαλλαγώ μια και καλή!! …να πάει να ρονχαλίζει στα χερουβείμ…κι αν δεν γεμίσει η κόλαση από δαύτα να μην σώσω να ξαναβάλω εξτένσιονς!! όταν του το λέω… μου θυμίζει τον όρκο που δώσαμε μπροστά στον παπα-Βαγγέλη… «in sickness and in health, in good times and in bad…» τότε που είπα "I Do… " η ξελιγωμένη…

…εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?! να ξέρετε ότι έχουμε δοκιμάσει τα πάντα και δεν γίνεται τίποτα... και με Ultrex που λούστηκε ίσα που του΄φυγε η πιτιρίδα.. από ροχαλητό άλλο τίποτα…

…σας έχει τύχει?! …δεν σας έχει τύχει!? και αν σας έχει τύχει, τι μέρα ήταν και τι ώρα!? μήπως την προηγούμενη μέρα είχατε φάει χοχλιούς μπουμπουριστούς!? γιατί σε μια έρευνα που μου διάβαζε η κυρά-Τασία ενώ της έκαιγα το μαλλί με το πιστολάκι έλεγε πως οι χοχλιοί - και δη οι μπουμπουριστοί – φέρνουν εκτός από φούσκωμα και ακατάσχετο ροχαλητό!!

…τι άλλο να πω!? είμαι σε απόγνωση... κάθε γνώμη δεκτή... βοηνθάτε χριστιανοί, θα τον φάω λάχανο τον Στράτο καμιά νύχτα με πανσέληνο......................................................................."

11 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa να στε καλά σορολόπ μου χαχαχα τι μπορεί να σου τύχει:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

...είναι μην σου λάχει koulpie μου :))

..πάντως όταν αντιμετώπισα τέτοιο πρόβλημα τον εξόρισα στον καναπέ σε πρώτη φάση, μετά δοκίμασα ωτασπίδες.... εεε και στο τέλος, αφού δεν γινόταν τίποτα... άλλαξα τηλέφωνο.. :P :))

koulpa είπε...

axaxaxa γιατί ροχάλιζε και τηλεφωνικά;(ερώτηση της μενεγάκη):):)
καλες εορτές εύχομαι:):)

σορολόπ είπε...

...μόνο στερεοφωνικά koulpa μου..χαχαχ

..Καλή Ανάσταση να'χουμε (αν κι εγώ μόλις που ξεμυτίζω στην Ανάσταση λόγω των βαρβάρων με τα βαρελότα... μα τι κάνει κι αυτή η ΕΕ?!?! δεν μπορεί να μας τα απαγορέψει!? εδώ απαγόρεψαν τα εντόσθια που ο καθένας κάνει κουμάντο στο στομάχι του...)

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Να του ραψει κατι στην πλατη της πυτζαμας του ωστε να μην κοιμαται ποτε ανασκελα.. :P

σορολόπ είπε...

if...ιγένεια

..ναι, το κομοδίνο ας πούμε.. :)))

Είδωλο είπε...

To γελας?
Ειναι μεγα θεμα, και παει στο διαολο να ειναι και επιδιορθωσιμο, να ειναι κανα διαφραγμα πχ, κανα κρεατακι.

Αν υποφερει οπως απο τιποτα αλλο και γι αυτο ροχαλιζει, τι να τον κανεις?

Η μια λυση ειναι να κοιμασαι παντα πριν απο αυτον, πραγμα που αποκλειει την σεξουαλικη ζωη, οποτε καποια στιγμη το σπιτι θα κλεισει.

Οι ωτοασπιδες δεν κανουν και πολλα...

Οποτε η επιλογη ειναι μονοδρομος, τα ροχαλητα και τα ρομαντζα, μου καψανε την φραντζα.

σορολόπ είπε...

x-oyranoy :))

...δεν είναι της μόδας η φράτζα :P

..πλάκα-πλάκα το ροχαλητό είναι η δεύτερη αιτία διαζυγίου μετά την απιστία ;)

a Game of Stiches είπε...

xexexe!!


δε ξέρω πάντως αν το ξέρεις (αυτό δεν το έγραψα στο φόρουμ) ότι υπάρχει κάποιος παλιός νόμος, ο οποίος εξακολουθεί να ισχύει, που λέει ότι το ροχαλητό είναι σοβαρή αιτία άμεσου διαζυγίου, λόγω του ότι διαταράσσει (μάλλον λάθος το έγραψα αυτό) την ψυχική γαλήνη και ισορροπία !!!!!

σορολόπ είπε...

thE KniTTingOholic gIRL

(...καλά κανένα μικρότερο νικ δεν μπορούσες να βρεις!? :P )

..τι θα γίνει τώρα?! θα περάσει όλο το φόρουμ από δω?! χαχαχα

DaisyCrazy είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
πολύ καλό!
πάντως το ροχαλητό μέχρι και η εκκλησία το δέχεται σα λόγο διαζυγίου. είναι για γέλια για τους άλλους και για κλάματα για όσους τα περνούν.