Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Σεξ, ο βασιλιας των σπορ

…απορώ που δεν έχει γίνει ακόμα ολυμπιακό άθλημα!? εδώ μιλάμε όλοι προπονούνται μέχρι τελικής πτώσεως, σεξ για το σεξ, και για οποιονδήποτε λόγο εκτός από το σωστό… θα μου πείτε και ποιος είναι ο σωστός λόγος για να κάνεις σεξ!? καλή ερώτηση και η απάντηση φυσικά είναι καθαρά υποκειμενική, όμως θα είχε ενδιαφέρον να γίνει διάλογος στην προκειμένη περίπτωση, οπότε καλωσορίζω και τις δικές σας απόψεις...

…γενικά, σήμερα ισχύει ο κανόνας ότι στο σεξ όλα επιτρέπονται αρκεί να γίνονται με τη συναίνεση όσων συμμετέχουν - βλέπετε η δυαδική εκδοχή του σεξ πάει άπατη πλέον, πολύ μπανάλ ρε παιδί μου αυτό το σεξ για δύο… φέρτε και κανέναν άλλον, κανέναν κουμπάρο, κανέναν μπατζανάκη, ό,τι σας βρίσκεται τέλος πάντων, μην πεθάνουμε από πλήξη βλέποντας μόνο ο ένας τον άλλον – και να μην θίγεται η αξιοπρέπεια κανενός, βράσε όρυζα δηλαδή, αυτό με την αξιοπρέπεια είναι πιο ανεξιχνίαστο και από την αλήθεια προεκλογικής ομιλίας… όλα κρίνονται φυσιολογικά, και πυκνοί καπνοί σκεπάζουν τα κρεββάτια μας καθώς αλατοπιπερώνουμε την σεξουαλική μας ζωή… αφού το γυναικάκι μου γουστάρει διαδήλωση στο κρεββάτι, γιατί όχι?! πάνε οι καιροί που μόνο και μόνο μια τέτοια η σκέψη αρκούσε για σε ρίξει στον Καιάδα με τα μιάσματα..

…και φυσικά για να μην παρεξηγηθώ, οφείλω να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν αναπολώ τον σεξουαλικό Μεσαίωνα, αλίμονο!!... αυτό το οποίο αμφισβητώ είναι τα κίνητρα τέτοιων συμπεριφορών καθώς και τη συναισθηματική πληρότητα που τις συνοδεύει… και μην μου πείτε για το απαύγασμα της ανθρώπινης σοφίας ότι σεξ και συναίσθημα είναι δύο διαφορετικά πράγματα που δεν συνδέονται απαραίτητα μεταξύ τους... διότι διαφωνώ κάθετα... όχι ότι κάθε σεξουαλική πράξη διαθέτει απαραίτητα και την κατάλληλη συναισθηματική υπόκρουση, αλλά αυτό δεν (μπορεί να) είναι ο κανόνας… γιατί? γιατί πολύ απλά, το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών δεν σκέφτεται έτσι... μπορεί να υιοθετεί αυτή τη συμπεριφορά πολλές φορές αλλά εδώ κολλάνε οι λάθος λόγοι που έλεγα στην αρχή… οι άντρες είναι άλλο καπέλο, μιλάμε για φύσει διαφορετική αντιμετώπιση..

…ας επιστρέψω όμως στο καίριο ερώτημα, για ποιους λόγους κάνουμε σεξ!? [εντάξει προφανώς, δεν μιλάμε για τις απαράβατες δέκα εντολές, αλλά για τη στάση ζωής που έχουμε εν γένει…]

…προσωπικά, μου είναι πιο εύκολο να απαντήσω για ποιούς λόγους δεν (πρέπει να) κάνουμε σεξ:

- για να μην νιώθουμε μόνοι – υπάρχουν άλλες δραστηριότητες για κοινωνικοποίηση που δεν προϋποθέτουν να βγάλουμε τα ρούχα μας...

- για να κρατήσουμε (με νύχια και με δόντια) το σύντροφό μας – το μόνο που θα πετύχουμε είναι απλά μια αναβολή διάρκειας όσο και η σεξουαλική πράξη…

- για να φαινόμαστε «απελευθερωμένοι» - από τι ρε παιδιά!? ας μου απαντήσει κάποιος…

- ως αντάλλαγμα για οτιδήποτε – μην πω καλύτερα τι μου θυμίζει αυτή η συναλλαγή, είμαι βέβαιη ότι κάνουμε όλοι τους ίδιους συνειρμούς..

- γιατί σήμερα όλοι «το κάνουν», ναι, η Αθήνα είναι ένα μεγάλο κρεββάτι after all – επίσης «όλοι» πάνε στα μπουζούκια κάθε Σάββατο, σκάνε το μισό μηνιάτικο και περνάνε τον υπόλοιπο μήνα με τις ήδη υπερχρεωμένες πιστωτικές, θες να τους μοιάσεις?!

..λοιπόν, αισθάνομαι ότι κάλυψα τα βασικά, εάν έχετε κάποια άλλη ιδέα συμπληρώστε ελεύθερα τη λίστα – θα το κάνουμε διαδραστικό αυτό το ποστ ;)

… όμως, θέλω κλείνοντας να πω και γιατί θέλουμε να κάνουμε σεξ τελικά.. γιατί αγαπάμε ρε γαμώτο, θέλουμε να δώσουμε και να πάρουμε χαρά, απόλαυση, ηδονή γιατί ο άλλος μας «ξεκλειδώνει», γιατί, τέλος, όταν το κάνουμε νιώθουμε πραγματικά να κουμπώνουμε μαζί του κι αυτό το συναίσθημα όσο και να προσπαθήσεις δεν θα το βρεις στις σύγχρονες εκδοχές του ζευγαρώματος...

31 σχόλια:

koulpa είπε...

Για αρχή πιστεύω, πιά, ότι σεξ χωρίς συναίσθημα είναι αυνανισμός με παρέα.. δεν έχω βρεί κάποιον, ανεξατρήτως φύλου, να συμφωνεί στην πράξη.. από περιγραφές μόνο..
Όσο για σεξ.. πολύ μηλάμε, λίγο κάνουμε (εγώ ούτε καν τελευταίως, άσε που έχω γίνει ντουλάπα τρίφιλη.. και μόνο με τη σκέψη κουράζομαι).. Ακούω τριγύρω παράπονα γιά 2 φορές το μήνα (εγώ είχα παράπονα γιά 2 φορές τη μέρα παλιαααά..), από τους μεγαλήτερους.. οι μικρότεροι βαριούνται.. Μάλον κινούμαι σε λάθος χώρους.. Θα το διορθώσω από Σεπτέμβρη.. αν πιάσει και η δίαιτα της πάπιας..:)
Την καλημέρα μου:):)

diva είπε...

Συμφωνώ με ΟΛΑ
αλλά
για σκέψου
να κάναμε σεξ μόνο όταν αγαπάμε..
φαντάσου τη συχνότητα
τα απωθημένα εξαιτίας των καταπιεσμένων ορμονών
τα κόμπλεξ
τις ανασφάλειες

όλα καλά καμωμένα αν ξέρουμε ο καθένας το δικό του Γιατί, μάλλον
αλλά να το ξέρουμε
όχι να αναρωτιόμαστε μετά
ε, και;
Καλημέρα:-)

σορολόπ είπε...

αγαπητέ koulpa.. είναι κι αυτό ένα θέμα.. όπου πέφτει πολύ ανάλυση για το σεξ συνήθως δεν υπάρχει δράση... φυσικά καμία από τις δύο εκδοχές δεν είναι η καλύτερη που μπορεί να σου συμβεί...

..καλή επιτυχία με τη δίαιτα :))

σορολόπ είπε...

diVa μου, προφανώς δεν γίνεται να κάνουμε σεξ αυστηρά και μόνο όταν αγαπάμε.. ήλπιζα ότι αυτό ήταν κατανοητό με αυτά που έγραψα... απλά έχω την εντύπωση ότι συχνά το κάνουμε για λάθος λόγους κι αυτό μόνο απόλαυση δεν χαρίζει...

kakaskimos είπε...

Οπως και σε όλα τα πράγματα, έτσι και στο σεξ, μπορεί να το κάνουμε για λάθος λόγους.
Αλλά ένας λάθος λόγος για σένα, μπορεί να είναι ο σωστός για τον άλλο.
Κι αυτό που λες ότι οι γυναίκες κάνετε σεξ επειδή αγαπάτε, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Θεωρείς ότι όταν ο άνθρωπος ήταν στις σπηλιές, οι γυναίκες κάνανε σεξ επειδή αγαπούσαν? Στην αρχή δεν είχαν συνειδητοποιήσει ότι το σεξ σχετίζεται με τη τεκνοποιία!!
Κι αν δεις γυναίκες μεγαλωμένες σε άλλες χώρες (πιο βόρεια, δυτικά και ανατολίκά) θα δεις ότι δεν κάνουν σεξ επειδή αγαπάνε, αλλά επειδή θέλουν να περάσουν καλά.

Δεν έπρεπε να απαγορεύεται το σεξ, αλλά η μοναξιά (Εμμανουέλα)

koulpa είπε...

Δεν έχει αναφερθεί ακόμα επιτυχία στη δίαιτα της πάπιας.. Εγώ συνεχίζω πάντως να τρώω τα πάντα καί να κάνω την πάπια..:):)

kakaskimos είπε...

Koulpa, αυτή ειναι η επιτυχία της δίαιτας της πάπιας. Μπορούν να την κάνουν όλοι.
Η μόνη παραπλήσια δίαιτα με σίγουρα αποτελέσματα είναι αυτή του αλόγου, αλλά τρέχα να βρεις άλογο ...

σορολόπ είπε...

..κατ' αρχήν να σε καλωσορίσω kakaskime :)

επί της ουσίας τώρα... δεν είμαι Θεός για να απαγορεύσω ή να επιτρέψω οτιδήποτε σε κανέναν - Θεά μπορεί για κάποιους αλλά σίγουρα όχι με τέτοιες δυνατότητες, ούτε καν επιθυμίες :)))

...δεν έχω καμία αντίρρηση όταν κάποιος/α περνάει καλά κάνοντας σεξ ή οτιδήποτε άλλο (αυτό για τις περιπτώσεις γυναικών που ανέφερες, αν και δεν μας αφορούν άμεσα μια και οι μεν είναι προϊστορικές, οι δε άλλες ανήκουν σε άλλο γεωπολιτικό χώρο - αντιλαμβάνεσαι πιστεύω ότι δεν μπορώ να έχω άποψη για όλες τις γυναίκες του κόσμου και της ιστορίας)

...φαντάζομαι ωστόσο να συμφωνήσεις ότι στις περιπτώσεις που ανέφερα είναι ξεκάθαρο ότι δεν κάνουμε σεξ για να περάσει κανένας καλά αλλά για άλλους λόγους τους οποίους και θεωρώ "λάθος"... είμαι αμετανόητη σε αυτό :)

... τώρα αν η Εμμανουέλα έχει διαφορετική άποψη, το σέβομαι, αλλά νομίζω ότι δεν εκπροσωπεί το μέσο όρο των Ελληνίδων...

σορολόπ είπε...

koulpa μου.. συνεχίστε ακάθεκτος.. σας διαβεβαιώ ότι είστε στο σωστό δρόμο.. μιλώ ως ένας ακόμα φανατικός οπαδός της εν λόγω δίαιτας.. :))

kakaskimos είπε...

Το ότι τα δύο παραδείγματα που έφερα δεν σου "ταιριάζουν" ηταν προφανές και σε μένα όταν το έγραφα. Αυτό εξάλλου ήθελα να σου δείξω. Οτι η αποψη που κατέθεσες εξαρτιόταν όχι απο τη φύση σου, αλλά απο ότι σου πρόσθεσαν γονεις, εκκλησία, σχολείο, φιλενάδες, και όποιος άλλος.
Και το λες κι εσύ στο τέλος. Θεωρείς ότι εκπροσωπείς το μέσο όρο των Ελληνίδων. Προφανώς της ηλικίας σου (δεν το λέω με κακή προαίρεση).
Οι νεότερες (απο το λίγο που τις έχω συναναστραφεί) λειτουργούν διαφορετικά. Οχι όλες, αλλά όλο και περισσότερες.
Αρα δεν φταίει ο γεωπολιτικός χώρος αλλά και ο χρόνος.

Αναφέρεις κάποιους λόγους που ΔΕΝ θα έπρεπε να κάνουμε σεξ. Π.χ. για να μην νοιώθουμε μόνοι. Εντάξει, εσύ για να μην νοιώθεις μόνη καλείς φίλους και παίζετε μπιρίμπα. Γιατι ειναι λάθος για τους άλλους να φωνάζουν φίλους και να κάνουν σεξ?
Αν έτσι περνάνε καλύτερα, ας το κάνουν. Ασε που στη μπιρίμπα έχεις αντιπάλους, ενώ στο σεξ μόνο συμπαίκτες. Και μπορείς απλά να αρνηθείς αντίστοιχη πρόσκληση.

Ζήσε κι άσε τους άλλους να ζήσουν

σορολόπ είπε...

...η άποψη που κατέθεσα είναι κυρίως βιωματικό συμπέρασμα... αυτό όσον αφορά τις επιρροές που λέτε ότι δέχτηκα... φυσικά δεν γνωριζόμαστε και αυτό σας επιτρέπει να πιστεύετε ότι πιθανότατα ο Κυριακάτικος εκκλησιασμός, το Κατηχητικό, οι αυστηροί γονείς, οι θεούσες φιλενάδες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ... ήταν οι αιτίες που έφτασα εδώ που έφτασα :))))

...δεν με εκπλήσσει βέβαια, διότι αυτό είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος - άντρας συνήθως - όταν έρχεται αντιμέτωπος με αυτή την στάση.. αποκλείεται δηλαδή να έχεις επιλέξει πια - και εδώ κολλάει θαυμάσια η ηλικία μου -να διαθέτεις τον εαυτό σου με πιο εκλεκτικά κριτήρια..

...κατά τα άλλα, δεν εκπροσωπώ κανέναν εκτός από τον εαυτό μου, είπα απλά ότι η Εμμανουέλα σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με τις Ελληνίδες είτε της ηλικίας μου (δεν είδα ίχνος κακής προαίρεσης) είτε τις νεότερες... τουλάχιστον αυτές που έχω συναναστραφεί εγώ...

...τέλος, γιατί είναι λάθος να φωνάξεις φίλους και αντί για μπιρίμπα να κάνετε σεξ, όταν νιώθεις μόνος?!.. γιατί αγαπητέ μου από την μπιρίμπα δεν πληγώθηκε ποτέ κανείς.. ενώ από το σεξ ως αντίδοτο στη μοναξιά πολλοί :)

φιουυυυυυ επιτέλους τέλειωσα! :)))

kakaskimos είπε...

Για να καταλάβω, γιατι δεν φημίζομαι για την ευφυία μου: είναι βιωματικό συμπέρασμα, άρα έπεξαν ρόλο κάποιες επιρροες (ή μεγαλώσατε σε γυάλα?), ή ήταν καθαρά θεωρητικό αποτέλεσμα? (αν κι εδώ θα έχεις επιρροές). Το ποια επιρροή έπεξε ποιο ρόλο φυσικά δεν μπορώ να το γνωρίζω. Γνωρίζω το γενικό πλαίσιο.

Δεν μπορώ παρά να θεωρήσω ως ρατσιστικό το "είσαι άντρας, άρα έτσι σκέφτεσαι", αλλά είναι "συνηθισμένος ρατσισμός".

Οσο για το αν πληγώνεσαι όταν κάνεις σεξ ως αντίδοτο στη μοναξιά. Ισχύει αυτό που λες, αλλά μόνο όταν θεωρείς το σεξ αναπόσπαστα δεμένο με την αγάπη. Αν ρωτήσεις κάποιες απο τις γυναίκες (γιατι ειπαμε οι άντρες είμαστε γουρούνια, και δεν πληγωνομαστε) που ξεχωρίζουν το σεξ απο την αγάπη, θα σου πουν ότι δεν πληγώνονται (ίσως κάποιες με περίεργα γούστα να το παθαίνουν, αλλά μόνο σωματικά)

Οσο για τους λάθος λόγους. Είναι λάθος το να δίνεις φακελάκι για να κάνεις τη δουλειά σου στο νοσοκομείο ή σε μια οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία. Το ίδιο λάθος είναι και το να κάνεις σεξ για να κάνεις την ίδια δουλειά. Γι'αυτό δεν σχολίασα έναν έναν τους λόγους


Καλό απόγευμα


Ακολουθούν τα δύο υστερόγραφα που χάθηκαν στο υπερδίκτυο

ΥΓ.1
Σορολόπ ευχαριστώ για το καλοσώρισμα

ΥΓ.2
Kulpa, τι το κακό έχει ο αυνανισμός?
1. Δεν κολλάς καμμιά ασθένεια (τουλάχιστον η υγιεινή εξαρτάται μόνο απο σένα)
2. Δεν πληγώνεται κανείς (κάτι που φοβάται η Σορολόπ)
3. Κάνεις σεξ με τον άνθρωπο που αγαπάς περισσότερο στον κόσμο. Τον εαυτό σου !!! (Γουντι Αλλεν)

σορολόπ είπε...

... θα σας ευχηθώ καλό απόγευμα επίσης και δεν θα επεκταθώ σε άλλα σχόλια γιατί πιστεύω ότι οι απόψεις μας είναι ξεκάθαρες πλέον..

koulpa είπε...

Από τι προέκηψε ότι είμαι κατά του αυνανισμού? "Σου απαγορεύω να κατακρύνεις τα χόμπι μου" ατάκα Γουντι Αλλεν απάντηση σε κατηγορία για αυνανισμο..:):)
Καλησπέρα σας:)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Φαίνεται ότι με το θέμα που άνοιξες καλή μου Σορολόπ, έχασα ένα ενδιαφέρον διαδικτυακό Σαββατοκύριακο. Επειδή όμως το σοβάρεψες πολύ το πράγμα σε...καταγγέλω ότι ότι ως νέος Κωστόπουλος έπιασες επίτηδες το πάντα επίκαιρο και «πιασάρικο» θέμα, που φυσικά δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο: Sex και πάλι sex. (Καλά έκανες).

σορολόπ είπε...

..καλημέρα αλμυρό φυστίκιον :)

..ενδιαφέροντα διαδικτυακά ΣΚ έρχονται και παρέρχονται, τα άλλα, τα εξωδικτυακά κοίτα μην χάνεις ;)

..γμτ! με ξεσκέπασες...πράγματι είπα να ταράξω τα λιμνάζοντα νερά της ζωής μου με ένα τσιτάτο θεματάκι και ακολούθησα την αλάθητη Κωστοπούλια συνταγή.. εξάλλου, μια φορά το μήνα περίπου κάνω ένα αφιέρωμα στο αγαπημένο μας σπορ, έτσι για να κρατιέμαι σε φόρμα :))

Ανώνυμος είπε...

Κάθε πράγμα έχει τη χάρη του, αλλά και την ώρα του. Ναι, αυτό το ΣΚ αφιερώθηκε στα μπάνια του λαού όμως έτσι κι αλλιώς μου αρέσει η διαδικτυακή επικοινωνία.
Με μπέρδεψες όμως με αυτό που είπες ότι κάνεις μια φορά το μήνα. Αφιέρωμα κάνεις στο σπορ, ή... πρακτική εφαρμογή; Και με μια φορά κρατιέσαι σε φόρμα;

σορολόπ είπε...

... εε έκανα ένα λογοπαίγνιο σαν παιδί κι εγώ :)) και βέβαια αναφερόμουν στο γραπτό αφιέρωμα...

Ανώνυμος είπε...

Έχεις γράψει κανένα κείμενο για το chatting? Πως σου φαίνεται να νιώθουμε κοντινούς,δικούς μας ανθρώπους κάποιους που δεν γνωρίζουμε ούτε καν το όνομά τους;

σορολόπ είπε...

Για το chatting, όχι, αλλά ετοιμάζω ένα για το dating, το blind dating για την ακρίβεια που σήμερα γίνεται κυρίως διαδικτυκά...

...όσο γι'αυτό που λες..χμμμμ... πρόκειται για εικονική οικειότητα που σπάνια επιβεβαιώνεται στην πραγματικότητα..συνήθως δε, έτσι νιώθεις όταν ξεκινάς να κάνεις chat, υπό την επήρεια του ενθουσιασμού, μετά έρχεσαι στα ίσια σου.. :))

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω τίποτα...
Πώς θα αγαπήσω αν δεν ενώσω το κορμί μου?
Το σεξ, η σωματική ένωση, προηγείται της αγάπης και όχι το αντίθετο..

Ας μην επέμβουμε και εδώ στην ανθρώπινη φύση με τους χριστιανισμούς και τις ενοχές μας..

Ανώνυμος είπε...

«Κομματάκι» απογοητευμένη σε βρίσκω. Αλλά ίσως κατά βάθος να έχεις δίκιο. Το κάθε τι εξαρτάται από το τι ψάχνεις, ανάλογα με τη φάση της ζωής σου που βρίσκεσαι, όταν κάνεις chat. Πάντως θα ήμουν ευτυχής αν το αυτό το chatting υπήρχε πριν από καμιά δεκαριά χρόνια που το χρειαζόμουν επειγόντως καθώς ήμουν απελπιστικά μόνος κι έβλεπα τα σαββατόβραδα μόνο τηλεόραση και δεν μπορούσα με τίποτα να ανοίξω τον «κύκλο» των γνωριμιών μου.

σορολόπ είπε...

@ανώνυμε..

…τελικά όταν μιλάμε για αγάπη είναι μάλλον αναπόφευκτο όλοι να σκέφτονται μια αιώνια και μοναδική αγάπη που θα τους ενώσει για πάντα… έλεος! πείτε μου τώρα ποιος είναι επηρεασμένος από το χριστιανισμό?! αν έγραφα έρωτας ίσως να αποφεύγαμε αυτές οι κρίσεις αλλεργίας με την αγάπη…

…για να το κάνω πιο σαφές, λοιπόν, το θέμα του ποστ είναι..

σεξ – χόμπυ βλ. μπιρίμπα που ανέφερε κάποιος, ή σεξ για «λάθος» λόγους που ανέφερα εγώ vs. σεξ με συναίσθημα..

[pls define συναίσθημα – γιατί χεστήκαμε από το φόβο μας μπας και εννοείς αγάπη και πιο κάτω μας περιμένει κανένας παπάς με την αγιαστούρα του να μας δώσει τις ευλογίες του…]

συναίσθημα, ψυχοσωματική κατάσταση, που εκδηλώνεται διαφορετικά στον καθένα, ως προς την ουσία ή την έντασή της, όμως ικανή και αναγκαία για να χαρείς τον έρωτα καθώς και να προσφέρεις αλλά και να πάρεις απόλαυση… διαφορετικά... μιλάμε για αυνανισμό με παρέα, όπως πολύ πετυχημένα είπε ο φίλος koulpa…

[τώρα μένει μόνο να το χορέψω, η... χριστιανή... τζιζζζζζζζζζζζ… χαχαχα]

σορολόπ είπε...

@almyro fystiki

…προσγειωμένη είμαι, όσον αφορά το chat και τις γνωριμίες μέσω διαδικτύου – κατά τα άλλα είμαι μια χαρά αιθεροβάμων, στην κοσμάρα μου :)))

…όπως και με όλα τα πράγματα που ασχολείσαι, η εμπειρία σε κάνει και τα βλέπεις με άλλο μάτι.. δεν έχω τίποτα με το τσατ κι εγώ το ξεκίνησα σε μια παρόμοια φάση με απώτερο σκοπό να διευρύνω τον κύκλο μου... έλα όμως, που κατέληξα σε αυτό που υποσυνείδητα πάντα πίστευα, ότι για να κάνεις παρέα με κάποιον πρέπει να σας συνδέουν κάποια πράγματα, να υπάρχει κοινός τόπος και η μοναξιά από μόνη της αποδείχθηκε ότι δεν είναι αρκετή για μένα.. δηλ. μπορεί να λειτουργήσει πρόσκαιρα αλλά αν δεν υπάρχουν τα άλλα, δεν θα σε πάει μακριά… άσε και το άλλο που ανακάλυψα… τελικά δεν είμαι και τόσο κοινωνική :))))

Είδωλο είπε...

Καταρχας θελω να ζητησω συγνωμη για την απουσια μου δυστυχως ακομα δεν εχει λυθει το θεμα με τον ΟΤΕ και οπως καταλαβες γλυκια Σορολοπ, Ιντερνετ γιοκ
2ον. Δε θα στο συγχωρησω που εχεις θεσει θεμα σεξ εν απουσια μου...
Στο θεμα μας: Το σεξ ειναι το οπιο του λαου κατι σαν το μπασκετ με τον ΑΡΗ το '84 - '85 εκει που κανεις δεν εβλεπε αθλητικα στην ΤV ξαφνικα επαθε μαι ψυχωση με τον Γκαλη και τον Φασουλα...
Ετσι λοιπον μετα στα τελη του '90 και εν κυβερνηση Σιμητη δεν ειναι τυχαιο που ανακαμψανε τοσα σεξουαλικα σκανδαλα και ξαφνικα τα dark room και οι σαουνες εγιναν τον φετιχ της Αθηνας... Το σεξ ειναι το οπιο του λαου! (Συμπερασμα 1ο)
Στο δευτερο σκελος του θεματος, το σεξ ειναι απορροια της καυλας, καυλα πλεον εχει καταληξει να θεωρειται το οποιοδηποτε πορνογραφημα φιγουραρει στα περιοδικα και γενικοτερα τα ΜΜΕ, καυλα θεωρειται καθε απωθημενο και αντιδραση στην εξουσια που βγαινει στα σεξουαλικα ενστικτα, το Σεξ ειναι μια ακομα δραστηριοτητα στην καθημερινοτητα της ζωης, οπως πας στη λαικη, ετσι πρεπει να ριξεις και ενα.. δεν εχει σημασια το που το ποτε η με το ποιον, σημασια εχει να εμπλουτισεις τις προσωπικες σου ιστοριες για να εχεις να σχολιαζεις με τους φιλους σου, για να εχεις να δειχνεσαι και να το λες, για να νιωθεις οτι εχεις επαφη με ανθρωπινο ον εστω και για ενα 2ωρο και να αποδεινυεις οτι δεν εισαι ανικανος επαφης, και γιατι ειναι και ανεξοδο βρε αδερφε στην τελικη, που να τρεχεις τωρα να πηγαινεις σινεμα, καφε κτλ... με 20ευρω το μηνα βαζεις μια adsl και εχεις εξασφαλισμενα το πολυ 8 γαμησια στο μηνα, ειδες πιασαν τοπο και παλι τα λεφτα σου, αφου να φανταστεις η ημιδιαμονη στα 3ΧΧΧ εχει απο μονη της 25ευρω.
Εγω ειμαι υπερ του να γινει μια γιορτη σεξ, δεν μπορει πια η Νο1 απασχοληση το πιο αγαπημενο χομπυ των Ελληνων να αγνοειται ετσι, οπως εχουμε γιορτη κρασιου, γιορτη μπυρας, γιορτη λουλουδιων, θα μαζευομαστε 1 φορα το ετος σε διαφορους τοπους (καθε χρονο και με αλλο theme βουκολικο, μουσειακο, φυσιολατρικο..) και θα κλεινεται και ο αντιστοιχος χωρος για το αναλογο οργιο, να προτεινω απο τωρα το Ζαππειο Μεγαρο, το Δασος Χαιδαριου, οτι εχει απομεινει απο την Παρνηθα καθως και την Βαρη για γνησιες Βουκολικες στιγμες... μπορει να ειμαι ακομα 19 (χαχαχαχ) αλλα εχω να προσμενω και να παλεψω για τα δικαιωματα και τις αξιες μας σε ετουτη την κοινωνια
*ΥΓ. αν διαβαζει καποιος ψυχιατρος το blog και διατιθεται για δωρεαν συνεδριες ψυχαναλυσης (ή σεξ) το mail μου ειναι στο profile !!!!!(?)

σορολόπ είπε...

Καλά μάτια μου... ούτε φιμωμένο να σε είχανε τόσες μέρες.. :))))
Χείμαρρος! Το ενδιαφέρον είναι ότι ως νεαρός που βράζει το αίμα του - όπως έλεγαν και οι παππούδες μας :P - θα περίμενε κανείς να έχεις άλλη άποψη, ποια?! βουρ στο ψαχνό... και δεν την έχεις νομίζω... αν πάλι κατάλαβα λάθος απ' όσα έγραψες, θα φταίει το γήρας :)))

Ρεμπεσκές είπε...

Αλλο η συνουσια...αλλο το σεξ...αλλο ο ερωτας...
Λιγα λογια και καλα.
ΘΕλουμε αναλυση?Δεν κανει...θα το ξεφτιλισω το θεμα λολ

σορολόπ είπε...

..καλά το σεξ και ο έρωτας... μπορώ και μόνη μου να καταλάβω τη διαφορά :PP - χαχα - αυτή η συνουσία με μπέρδεψε... αν δεν θέλετε να αναλύσετε όμως μην σας πιέζω..

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
periexei ερωτονομικον
με σκηνες σεξ που εχουν συναισθημα

ΛαΜπΡοΜεΜαΣ είπε...

@ Σορολοπ
Το σεξ τελικα ειναι μια μεθοδος εγκεφαλικης ηδονης..Αυτη η ηδονη ειναι επιθυμια ολων...και μπροστα στον σκοπο..ξεπερνας το διλλημα του τι ειναι λαθος και τι το σωστο..προσπαθεις να το πετυχεις οσο μπορεις και με οτι μεσο μπορεις...
Ειναι ενα μεσο μιας πιο στενης επικοινωνιας με τον αλλο..χωρις αυτο να σημαινει οτι συμπεριλαμβανεται μεσα και αγαπη...Αναλογα με την συμπεριφορα μας προς αυτο το θεμα εκδηλωνουμε και τον εσωτερικο μας κοσμο..Ο οποιος θα ειναι ειτε πολυ εγωιστικος ειτε λιγοτερο εγωστικος..παντως το τελευταιο θα το εχει σιγουρα...
Οσο για τον λογο που δεν γινεται με τετοια συχνοτητα σημερα δεν ειμαι ικανος να απαντησω...μονο μπορω να υποθεσω οτι ενας απο τους λογους ειναι ο φοβος μας..ενας φοβος που θετει ενα καθρεφτη μπροστα μας και αναρωτιομαστε καθε μερα "Πως θα με δει ο αλλος σημερα?Ειμαι καλος/η?"...ενδιαφερομαστε για την εμφανιση μας χωρις να αφηνουμε ελευθερα τα θελω μας...και ετσι παρασιτουμε μεσα σε ενα κοσμο που θελει να ζησει τις επιθυμιες του..

@ x-oyranoy
Πολυ μαρεσε η παραθεση σου στο θεμα της διαστολης των νευρωνων ολοκληρου το σωματος μεσω των ματιων...Εχουμε θεσει δυστυχως ως προτυπο τον γυμνισμο για να θεωρουμε κατι ερωτικο..Και ισως να ειναι και αυτος ο λογος για την μη διευρυνση του θεματος σεξ...Εχουμε παψει να φανταζομαστε και ετσι η δημιουργικοτητα μας εχει σκουριασει(μην πω χαθει) για να κανει μετα αισθητη την παρουσια της η βαρεμαρα...

Υ.Γ. Ενα κειμενο για το chatting θα ειναι πολυ ωραιο και θα με ενδιαφερει και παρα πολυ...Βεβαια να πω και στον χρηστη αλμυροφυστικι πως ισως με το blind dating να καλυψει πολλα σημεια του chatting γιατι αλλωστε ειναι το τελικο σταδιο του..:)

σορολόπ είπε...

ΛαΜπΡοΜεΜαΣ καλώς ήρθες :)

..αν και μπήκες από την πίσω πόρτα :)) καλά που μας το θύμισες, το σεξ εννοώ.. γιατί σε αυτό το blog κάνουμε ένα αφιέρωμα στο σεξ κάθε 3-6μηνο εκτός εάν εν τω μεταξύ κάνουμε πραγματικό σεξ.. χαχαχα