Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007

Εδω οι καλοι προβληματισμοι

…όταν ήμουνα μικρή και σκεφτόμουνα τον εαυτό μου στο μέλλον - που φαινόταν τόσο μακρινό και όμορφο όσο και το φεγγάρι τις νύχτες – πίστευα ότι στην ηλικία που είμαι σήμερα θα είχα πάρει κάποιες τουλάχιστον βασικές αποφάσεις ζωής και θα είχα στήσει μια ζωή με όλα τα <κομφόρ> που τότε φάνταζαν δελεαστικά... σπίτι, καριέρα, οικογένεια κτλ… αν ερχόταν μια κακιά – τι άλλο?! - μάγισσα και μου έλεγε ότι η ζωή μου θα έπαιρνε τη μορφή που έχει σήμερα, το πιθανότερο θα αρνιόμουνα να μεγαλώσω και να ζήσω από πρώτο χέρι τέτοια ντροπή!! :))))

… αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά [ο καύσωνας θα μείνει ως την Κυριακή οπότε χρόνο έχουμε..]

…το σπίτι, ας πούμε, που είναι βασική σταθερά στη ζωή μου και πραγματικά με αντιπροσωπεύει σαν χώρος, δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου σε αυτό... η ιδέα να μετακομίσω σε κάποιο μέρος κοντά στην Αθήνα αλλά που να μην θυμίζει τίποτα από αυτήν, π.χ. στην Αίγινα, με επισκέπτεται όλο και πιο συχνά τελευταία… ένα μέρος που θα συνδυάζει θάλασσα, σχετικά αναπτυγμένη ζωή όλο το χρόνο - δεν είμαι ερημίτισσα αλλά δεν με νοιάζει αν δεν έχει sushi bar ή μπουτίκ του Γαβαλά – εύκολη πρόσβαση χωρίς αυτοκίνητο, ενδιαφέρουσα χλωρίδα και πανίδα – στην τελευταία περιλαμβάνονται και οι άνθρωποι και that's it!... θα μπορώ να πηγαινοέρχομαι στην Αθήνα όποτε θέλω αλλά την καθημερινότητά μου την ονειρεύομαι πιο μποέμικη...

…η δουλειά μου… χμμμμ... άλλος δείκτης σταθερότητας σε αμφισβήτηση... στο παρελθόν έχω αλλάξει αρκετές δουλειές - σχετικές με το αντικείμενό μου πάντα, όχι άσχετες - αλλά τα τελευταία 5 χρόνια είχα απορρίψει την εξαρτημένη σχέση εργασίας και προτίμησα ένα πιο ελεύθερο, και μοναχικό είναι αλήθεια, επάγγελμα... ήθελα να αποστασιοποιηθώ για λίγο από εταιρείες, μανατζουρίες, παραγωγικότητες και μπόνους και πάει λέγοντας… όλο αυτό το σύστημα που όταν το βιώνω πάνω από 2-3 χρόνια με πιάνουν – και με ταράζουν - τα ψυχοσωματικά μου… πρόσφατα όμως, αισθάνθηκα ότι αυτή η περίοδος διαλογισμού - ας την πούμε - φτάνει στο τέλος της και ένιωσα πάλι την επιθυμία να κατέβω στο γήπεδο και να τους αλλάξω τα φώτα... :)))) κάποιοι φίλοι που το συζητήσαμε με συμβούλεψαν να το σκεφτώ δις και τρις, ειδικά τώρα που έχω φέρει τα πράγματα στα μέτρα μου, από πλευράς ωραρίου, εισοδήματος, πελατών κτλ… όμως αυτό ακριβώς είναι κι ένας λόγος που σκέφτομαι την αλλαγή... μου λείπει η πρόκληση.. από τότε που όλα μπήκαν σε μια σειρά... βαρέθηκα του θανατά και βάλε...

…και τι μένει?!

…η αγία οικογένεια… αχα! εδώ γελάνε που λένε.. όπως αποδεικνύει περίτρανα το παρελθόν μου δεν είμαι ο τύπος της συμβατικής συζύγου-μητέρας, ούτε που ακούμπησα δηλαδή… μια φορά στη ζωή μου έφτασα κοντά σε αυτό το σενάριο αλλά ο σκηνοθέτης – από ψηλά - είχε άλλα σχέδια... και άλλη μια φορά το σκέφθηκα αλλά προτού αλέκτωρ λαλήσει τρις – κι εγώ μία για πάντα - επενέβη πάλι ο από μηχανής θεός για να με σώσει – εεε δύο φορές να σου περάσει η ιδέα μέχρι τα 38 είναι αρκετές νομίζω και για τους πιο τολμηρούς!!

…όπως καταλαβαίνετε, η ζωή μου από μόνη της είναι ένας δείκτης αστάθειας που θα ζήλευαν πολλοί… όλοι οι βασικοί τομείς είναι σε αναμπουμπούλα και επειδή είναι τέτοιο το ύφασμά μου - που λένε οι σοφοί γεροντότεροι - δεν προβλέπεται σταθεροποίηση πριν κλείσω τα … 75 [αισίως και με λίγη βοήθεια άνωθεν]… life is more intriguing than it seems [το λέει και το τραγούδι] και ενώ γύρω μου «οι άλλοι» χτίζουν σπίτια, κάνουν παιδιά, αγοράζουν χρονομερίδια διακοπών για τα επόμενα 50 χρόνια [άλλη διαστροφή αυτή…] και, γενικά, αναλαμβάνουν ένα σωρό υποχρεώσεις ικανές να γονατίσουν μέχρι και τρισέγγονα, εγώ αισθάνομαι ότι η εξόφληση των λογαριασμών του σπιτιού είναι η μέγιστη δέσμευση που μπορώ να αναλάβω για τα επόμενα 10 χρόνια, οπότε και ως ώριμος μεσήλιξ πια θα αποφασίσω τι θα γίνω όταν μεγαλώσω… κατά τα άλλα, οι ζωές τους μου μοιάζουν με ταινίες τρόμου που όμως δεν τελειώνουν σε 2 ώρες…

Υ.Γ. Αυτά παθαίνω εγώ με τους καύσωνες, άλλοι υποφέρουν από αναπνευστικά, καρδιακά και λοιπά… εγώ από υπαρξιακά…

44 σχόλια:

kakaskimos είπε...

Για να καταλάβω (όπως έχω ξαναπεί είμαι χαζός): διαμαρτύρεσαι που περνάς καλά? Η μάλλον: που περνάς όπως έχεις επιλέξει να περνάς?
Αισθάνεσαι ντροπή για τις επιλογές σου?

Εξάλλου μέχρι να σταθεροποιηθείς θες άλλα (75-38=) 37 χρόνια. Εχεις ακόμα καιρό.

Κι όπως λέει και μια φίλη:
σκάσε και κολύμπα

σορολόπ είπε...

αχχ... χαζός δεν είσαι, αλλά δεν είσαι και προσεκτικός... νομίζω ότι κάποια φωτιά που κουβαλάς κάπου στο ωροσκόπιό σου [για να ανεβάσω το επίπεδο της συζήτησης..] σε παρασύρει πάντα σε βιαστικά σχόλια...

...είπα ότι θα ντρεπόμουνα για μένα ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΜΙΚΡΗ και κάποιος μου έλεγε ότι έτσι θα ζεις...

...φυσικά ακόμα μικρή είμαι και μαθαίνω κολύμπι :))))

kakaskimos είπε...

Ανεβάζεις το επίπεδο της συζήτησης και δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω.

Για να απαντάς σε υποθετική ερώτηση, και να πιστεύεις ότι θα ντρεπόσουν αν στο λέγανε μικρή, με το φτωχό μου το μυαλό, συμπεραίνω ότι θεωρείς ότι οι άλλοι ντρέπονται για σένα σήμερα. Δηλαδή ότι δεν είναι "κοινωνικά αποδεκτός" ο τρόπος ζωής σου.
Και ξαναρωτάω με διαφορετικά λογάκια: θα άλλαζες τον τρόπο ζωής σου, για να είναι αποδεκτός?
Οπως και να απαντήσεις, είτε θετικά είτε αρνητικά, η ρήση της φίλης είναι επίκαιρη:
σκάσε και κολύμπα :p

Καλό βράδυ

Υ.Γ. Μπορείς να καταλάβεις την ουτοπία της Αίγινας μόνο αν τη ζήσεις για λίγο. Την ζω τον τρέχοντα μήνα (σε άλλο νησί). ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑ

σορολόπ είπε...

Απαντώ στην υποθετική ερώτηση γνωρίζοντας πώς σκεφτόμουνα όταν ήμουνα μικρή - τόσο απλό.

Αυτό δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το τι θεωρούν οι άλλοι για μένα σήμερα - άσχετο μου φάνηκε. Οι άλλοι επίσης είναι άνθρωποι διαφόρων ηλικιών, μορφωτικού επιπέδου, επαγγελματικής κατάστασης κτλ. με τους οποίους συνδέομαι με διαφορετικές σχέσεις. Πιστεύω ότι δεν έχουν πρόβλημα με τον τρόπο ζωής μου - όχι όλοι τουλάχιστον.

Τέλος, απαντώ στην ερώτησή σου, με απλά λογάκια ότι δεν θα μπορούσα να αλλάξω τον τρόπο ζωής μου για να είναι αποδεκτός.

Όσο για την ουτοπία της Αίγινας δεν σε καταλαβαίνω αλλά αυτό είναι άλλο θέμα από μόνο του.

Καλό κουράγιο εκεί που βρίσκεσαι!

koulpa είπε...

Aυτές στις σκέψεις έκανα στα 36 (ήταν και αλλαγή χιλιετίας).. Τώρα το πήρα κι εγώ απόφαση (απρόθυμα)..
..Πάντα ήθελα παιδιά καί οικογένεια αλλά δε μου αρέσαν οι γυναίκες που θέλανε τα ίδια..:)
..Κάποια φορά δυσκολεύτικα να φύγω από την Ανάφη (χρειαζόντουσαν και κάποιο μαστροχαλαστή).. Πιό προσφατα από τη Σίφνο.. Αλλά αν και συζητήσιμης ομορφιάς είχα πολλά χρέη.. Χθές το βράδυ στο χάρτι γλυκοκοίταζα την Άνδρο.. έχω χρόνια να πάω.. Η Αίγινα δεν είναι και ουτοπική λύση.. είναι πιό κόντα (χρονικά)σε πολλά μέρη της Αθήνας από άλλα μέρη της Αθήνας (Δάφνη-Χασιά 3,5 ώρες, Δάφνη-Αίγινα 1 και κάτι).. Άσε που πόσοι από εμάς τελίκα κάνουν χρήση των πολιτιστικών ευχαιριών της Αθήνας?:):)

σορολόπ είπε...

...μισό να τελειώσω τη σαλατίτσα μου και επανέρχομαι ... χορτάτη :))

koulpa είπε...

..σαλατίτσα? την απογεύγω.. βλέπω τις αγελάδες που κοντεύω να τις φτάσω (όχι σε εξυπναδα..):)
Καλή όρεξη:):)

σορολόπ είπε...

...σαλατίτσα και ότι απέμεινε από χθες.. που να μαγειρεύεις πάλι με αυτή τη ζέστη..

...διαβάζοντας την απάντησή σας.. δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση...

..αρχικά, η Άνδρος που ήταν η πρώτη επιλογή μου στην φανταστική μετακόμιση - έστω και εποχιακή - που υπάρχει στο μυαλό μου.. έχω χρόνια να πάω αλλά τη θυμάμαι με πολύ ζεστά συναισθήματα...
δυστυχώς οι μετακινήσεις από και προς την Άνδρο - αλλά και εκεί μάλλον - απαιτούν αυτοκίνητο.. κι εγώ δεν οδηγώ..

...το άλλο είναι αυτό που είπατε ότι δεν σας άρεσαν οι γυναίκες που θέλανε οικογένεια και παιδιά.. ξέρω ακριβώς τι εννοείτε :)

...με έχει απασχολήσει κι εμένα στο παρελθόν... αλλά να... είναι που η ιδέα της οικογένειας και των παιδιών δεν κυκλοφορεί μόνο σε μία εκδοχή... εμένα δεν μου αρέσει η επικρατούσα εκδοχή των γάμων αλλά και των οικογενειών... κι έτσι, αναγκαστικά απορρίπτεις τους ανθρώπους που στα θυμίζουν.. κι ας απομακρύνεται το όνειρο μιας δικής σου οικογένειας...

koulpa είπε...

Το ακόμα κουλότερο είναι ότι σήμερα με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου και μου είπε ότι μιά γνωστή πουλά κάποιο οικόπεδο στην Άνδρο..(το κληρονομικό χάρισμα που έλεγε μια φίλλη):):)
Το δικό μου πρόβλημα θα ήταν επιβίωση (είμαι και κακκομαθημένος)..:)
Βίοι παράλληλοι? Συμβαίνει:)
Τελευταία διάβασα το "Η καλοσύνη των ξένων" του Τατσόπουλου, που κινήται σε καταστάσεις υιοθεσιών καί μου ξανα έβαλε την ιδέα αλλά μεγαλώνοντας οι αντοχές μου μειώνονται (μαζί με τις οικονομικές μου δυνατότητες) άσε που αν οι "νοικοκυρές" δε με εξίταραν πριν δέκα χρόνια τώρα ακόμα χειρότερα (γεροπαράξενος):):)

σορολόπ είπε...

Εννοείς ότι δεν θα μπορούσες να κάνεις τη δουλειά που κάνεις στην Άνδρο; αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα...

...όσο για τις υιοθεσίες, σκέφτεσαι να είσαι ανύπαντρος πατέρας!? στην Ελλάδα!? δύσκολη υπόθεση... θα το σκεφτόμουνα σοβαρά με σύντροφο, αλλά μόνη ποτέ... πολλές οι ευθύνες για να τις αναλάβεις μόνος/η..

...αυτά για απόψε από μένα,

..την καληνύχτα μου :)

koulpa είπε...

Δεν ανακαλύψατε το παραπαίδι μου ε? Με ντουλάπες και κουζίνες ασχολούμαι τώρα αλλά έχω ασχοληθεί με σίδερα, τζάμια, τυποργαφικα, μακέτες κλπ και είμαι πρόθημος να δοκιμάσω σχεδόν τα πάντα αλλά είμαι πολλύ κουρασμένος αυτό το καιρό..
..Ανύπανδρος πατέρας την Ελλάδα? Ούτε μου πέρασε από το μυάλο, δεν γίνεται και υιοθεσία νομίζω..
Καληνύχτα:):)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Έθεσες ωραίο θέμα συζήτησης. Πρώτα απ’ όλα μεγάλη επιτυχία να μην έχεις κανέναν πάνω από το κεφάλι σου κι ελεύθερο ωράριο εργασίας. Αλήθεια αν δεν είμαι αδιάκριτος τι δουλειά κάνεις; Βασική σου κατάκτηση που νομίζω δεν πρέπει να απεμπολήσεις. Επίσης η σκέψη για μετακόμιση σε κοντινό νησί ενδιαφέρουσα. Προσωπικά ονειρεύομαι τον εαυτό μου στο μέλλον σε ένα μακρυνό πανέμορφο νησί την Σαντορίνη. Προς το παρόν έχω να σκέφτομαι για τα επόμενα 32 χρονάκια το δάνειό μου για το σπιτάκι μου στην Ανατολική Αττική.
Κι ένα τελευτάιο θεματάκι απάντηση σε απορία σου στο προηγούμενο θέμα που είχες γράψει. Έμεινα στο Λονδίνο μέχρι τα έξη μου και μετά οι γονείς μου αποφάσισαν ότι έπρεπε να μετακομίσουμε στην Ελλάδα. Μεγαλώνοντας και συνειδητοποιώντας ότι έχασα έτσι την ευκαιρία να ζω σε ένα σοβαρό κράτος, αντί για την χώρα του χαβαλέ, του μέσου και της αναξιοκρατίας, κακολογώ τους γονείς μου

σορολόπ είπε...

@koulpa.. καλημέρα :)

Μα ναι, το ανακάλυψα αλλά δεν ήξερα ότι είναι το κανονικό σου επάγγελμα... με τόσες γνώσεις δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν θα έβρισκες απασχόληση στην Άνδρο..

Παρεξήγησα τις προθέσεις σου για υιοθεσία, αλλά τότε είμαστε πάλι στο σημείο εκκίνησης... άντε βρες σύντροφο που να θέλετε τα ίδια πράγματα και να μην ανήκει στην κατηγορία "νοικοκυροκόριτσο" :))
άσε που άμα τη βρεις.. τι τις θες τις υιοθεσίες!? ...κάνε εκεί μερικά καφετιά με βούλες και κράτησέ μου κι εμένα ένα.. :))
[ελπίζω να μην παρεξηγηθώ που σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, είπα να αστειευτώ λιγάκι..]

σορολόπ είπε...

Καλημέρα fystikion :)

Μην κακολογείς τους γονείς σου γιατί (υποθέτω) ότι για εκείνη την εποχή έπραξαν το καλύτερο... εξάλλου θα μπορούσες να επιστρέψεις φαντάζομαι αλλά έκανες και εσύ τις επιλογές σου..

Εγώ είμαι μεταφράστρια, κάνω τεχνική μετάφραση, localisation λέγεται στο χώρο μας.. σωστά αυτά που λες, αλλά δεν νιώθω να προχωράω επαγγελματικά και δεδομένου ότι δεν με ενδιαφέρει να αναπτυχθώ σε γραφείο ή εταιρεία.. έχω κολλήσει.. τέλος πάντων.. το βλέπω και θα δω...

Πανέμορφη η Σαντορίνη, συμφωνώ, αλλά το χειμώνα τα πράγματα αγριεύουν... άσε που είναι και μακριά από την πρωτεύουσα και πραγματικά θα είσαι ξεκομμένος... αλήθεια και με τι θα ασχολείσαι στην Σαντορίνη?!

...προς το παρόν η Αντολική Αττική μου φαίνεται μια χαρά :))) Δανειούχος κι εσείς; χαχα...εεε από το να πληρώνεις μια ζωή ενοίκιο και να είσαι και χωρίς σπίτι.. καλύτερα!

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα έπραξαν αυτό που θεωρούσαν καλύτερο. Απο εκεί και πέρα όμως δεν φρόντισαν να διατηρήσουμε τους δεσμούς μας με την Αγγλία. Φαντάσου ότι μετά το 1974 ξαναπήγα στο Λονδίνο (φυσικά χωρίς τους γονείς μου) το 2003 για τουρισμό. Έχοντας βεβαίως «φτιάξει» τη ζώή μου έδω και χωρίς διάθεση αλλά και δυνατότητα απόλυτου ρίσκου και ξεκινήματος σε μια άλλη χώρα. Αν μπορούσα πάντως να έβρισκα δουλειά στο Λονδίνο μάλλον δεν θα το σκεφτόμουν πολύ να εγκατασταθώ μόνιμα.Όσο για τη Σαντορίνη υπάρχει ανάλογο βεβαίως πρόβλημα για την εργασία. Αλλά την Σαντορίνη την έχω συνδέσει με ονειρικές ιδεατές καταστάσεις, όχι με δουλειές και τέτοια. Να έχω κερίσει ένα τζόκερ (που δεν παίζω...) και να αγοράσω ένα σπίτι πάνω στην καλντέρα και να κάθομαι. (Και μετά ξύπνησα...)

σορολόπ είπε...

χαχαχα..ναι, ξέρω πώς λειτουργούν αυτές οι φαντασιώσεις τύπου Σαντορίνης.. είναι το δικαίωμα στο όνειρο... αλλά κι εμείς ρε παιδί μου ούτε Τζόκερ, ούτε Στοίχημα τπτ! συν Αθηνά... έτσι δεν λένε?!

kakaskimos είπε...

Η ουτοπία της Αιγινας:
Η δική μου δουλειά γινεται και στην Αθήνα και (σχεδον) οπουδήποτε. Εχω έρθει σε ένα νησί για να δουλέψω με ένα φίλο. Εχω τη θάλασσα δίπλα μου και δεν έχω χρόνο να πάω να κάνω ένα μπάνιο. Ευτυχώς δεν θα κάτσω για πολύ.

Απο παλιότερη εμπειρία διαμονής σε νησί χειμώνα, σου λέω ότι με λίγη "βοήθεια" μπορείς να κόψεις φλέβες. Κι όχι μόνο στην Σαντορίνη.

Στην Αθήνα έχεις διάφορα να κάνεις. Κι ας μην εκμεταλλευτείς τις πολιτιστικές ευκαιρίες. Ας μην πας θέατρο. Στο νησί ουτε ένα εστιατόριο της προκοπής δεν μπορείς να βρεις το χειμώνα (αν και το φαγητό πολιτισμός είναι ...)

Και δεν συζητάμε για να αρρωστήσεις. Πρέπει να έχεις κάνει ασφάλεια που να περιλαμβάνει αερομεταφορά (αν όχι διακτινηση). Αλλιώς χάθηκες. Ούτε συνάχι δεν θα επιτρέπεται να πάθεις.

Κούλπα, για την υιοθεσία, δεν χρειάζεται να το έχεις μόνιμα. Ούτως ή άλλως έτσι οπως είναι ο νόμος στην Ελλάδα ούτε ζευγάρια επιτρέπεται να υιοθετήσουν. Μπορείς να "προσέχεις" (δεν θυμάμαι τον όρο) ένα παιδί που θα μένει σε ορφανοτροφείο. Είναι αρκετά εύκολο να το κάνεις, απο πλευράς διαδικασιών. Αλλά και πάλι οι ευθύνες είναι μεγάλες. Γι'αυτό το αναβάλω ...

Οσο για τα δάνεια, είναι ένα απο τα πολλά καλά του γάμου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ένας άντρας να μην βρίσκει ελκυστικό το να είναι καταχρεωμένος για 25-35 χρόνια, να πρέπει να μεγαλώνει 1-3 παιδιά, άρα προσωπικός χρόνος ΜΗΔΕΝ, και να πρέπει και να τρώει την γκρίνια της συζύγου. Τόσους ευτυχεσμένους φίλους έχω. Δεν μπορεί να μου λένε όλοι ψέματα

Καλησπέρα

σορολόπ είπε...

Κατανοητά αυτά που λες για τις συνθήκες ζωής σε νησιά μακριά από την Αθήνα όμως... στην Αίγινα, μια και αυτή ανέφερα ως παράδειγμα, δεν νομίζω ότι κινδυνεύεις να πεθάνεις αν αρρωστήσεις αλλά ούτε και να φρικάρεις το χειμώνα αφού η Αθήνα είναι δίπλα και τα δρομολόγια συχνά...

Ας σταθώ για λίγο στο θέμα των πολιτιστικών ευκαιριών... πόσο συχνά κάνεις χρήση αυτών που είπε και ο koulpa? εγώ πάντως όχι τόσο συχνά όσο θα ήθελα για πολλούς λόγους, που δεν εξαρτώνται όλοι από μένα... άρα, δεν νομίζω να με εμποδίσει το γεγονός ότι θα ζω στην Αίγινα...

Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες για την υιοθεσία που δίνεις... δεν γνώριζα αυτή τη δυνατότητα μια και δεν με έχει απασχολήσει μέχρι τώρα... αλλά αν υποθέσουμε ότι μένεις ανύπαντρος/η και καίγεσαι να προσφέρεις αγάπη και όχι μόνον σε ένα παιδί, τη βρίσκω πολύ καλή ιδέα!

Στο κεφάλαιο γαμο-δάνεια, τα' πες όλα :))) περιέργως δεν έχω να προσθέσω τίποτα :)

kakaskimos είπε...

Δεν μπορώ να σου πω παραδείγματα (γιατί θα καρφωθώ), αλλά και στην Αίγινα κινδυνεύεις να πεθάνεις. Και φυσικά να φρικάρεις.
Οσο για τις πολιτιστικές ευκαιρίες:
δυστυχώς κάνω περισσότερη χρήση από όση θα έπρεπε (μετάφραση: έχω δει κάτι φέσια στο θέατρο ...)
Το ότι δεν κάνεις χρήση δεν έχει σχέση με την Αίγινα και την Αθήνα, αλλά το ότι μάλλον δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Για το να προσφέρεις αγάπη σε παιδί: έχω ανηψιές, παιδια φίλων, αλλά δεν είναι το ίδιο με το να είσαι "πατέρας" (ή μάνα) ενός παιδιού. Πνευματικά και συναισθηματικά.

Οσο για την προτροπή στον kulpa:
"... άντε βρες σύντροφο που να θέλετε τα ίδια πράγματα ...". Μα υποθέτω ότι ακριβώς επειδή δεν μπορεί να βρει μια ΣΥΝΤΡΟΦΟ, δεν έχει κάνει το απονεννοημένο ...

Τουλάχιστον στα όνειρα θα έπρεπε να είμαστε XXXXXL:
Ονειρεύομαι να κεδρίσω σε 100απλό τζακποτ στο τζόκερ 1.000.000 εκατομμύρια ευρώ, ώστε να πάρω μια θαλαμηγό, και να ζω μόνιμα εκεί.


Υ.Γ. και με 2-3 εκατομμύρια θα βολευτώ. Ρίξτε ένα για μένα.

σορολόπ είπε...

Εξήγησα ήδη τη θέση μου για τη χρήση των πολιτιστικών ευκαιριών.. να μην επαλαμβάνομαι :)

Όλοι έχουμε παιδιά στον κύκλο μας για να εκτονώνουμε που και που το πατρικό ή μητρικό μας ένστικτο... αλλά όπως πολύ σωστά είπες - πράγμα που με εντυπωσίασε :PPP - ο ρόλος του γονιού είναι διαφορετική εμπειρία.

Και δεν ήταν προτροπή προς τον koulpa να βρει σύντροφο... παρεξήγησες.. σε συνέχεια από την χθεσινοβραδυνή μας συζήτηση... επανήρθε το πρόβλημα του "άντε βρες τώρα σύντροφο που να θέλετε τα ίδια πράγματα".. δηλ. ΠΟΥ να τον βρεις?! όταν ξέρεις ήδη ότι αυτές/οί που θέλουν τα ίδια πράγματα με σένα δεν σ'αρέσουν...

kakaskimos είπε...

Η θέση σου για τις πολιτιστικές ευκαιρίες πρέπει να αναληθεί περισσότερο. Ισως σε κάποιο άλλο post. Γιατι η δικαιολογία σου είναι αόριστη, αβάσιμη και αίολη (όπως λένε και στα δικαστήρια) :p

Οσο για την προτροπή: μα δεν έχει πρόβλημα ο kulpa με αυτές που θέλουν τα ίδια πράγματα με αυτόν. Εχει πρόβλημα με αυτές που θέλουν τα ίδια πράγματα με αυτόν μόνο ως προς τον τίτλο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ανέκδοτο "μάνα είναι μόνο μία" :p


Υ.Γ. Λίγο ακόμα να διαβάζεις σχόλιά μου και θα σε χαλάσω πλήρως. Ισως συμφωνήσεις και σε άλλα :P

koulpa είπε...

H έξυπνη μαιμού πρώτα βρήσκει το νέο κλαδί και μετά αφείνει το παλιό..:)
..Είναι σα το joker.. :)
[Μα τι λέτε, δε θεωρώ καθόλου σοβαρό, όποιον δε αστειεύεται με σοβαρά θέματα..λες να βρω καμιά αραπίνα για να πετύχουμε το χρώμα?:):)]

σορολόπ είπε...

@koulpa.. αυτό με το κλαδί πες με χαζή αλλά δεν το κατάφερα ποτέ στη ζωή μου... με ότι συνέπειες έχει αυτό βέβαια.. δεν μετανιώνω όμως.. τουλάχιστον ήμουν πάντα συνεπής με αυτό που ένιωθα...

...πάλι καλά που δεν είσαι σοβαροφανής :)

koulpa είπε...

Κι εγώ θεωρητικά μηλώ.. δυστυχώς δύο φορές παρέκληνα.. δε μετανιώνω.. αλλά ακόμα πληρώνω..:)

koulpa είπε...

Aγαπητέ κακασκιμε, το σχετικό σχόλιο της σορολόπ είναι είναι ακριβές καί ξεκάθαρο.. ξαναδιαβάστε το αργά:):)

σορολόπ είπε...

@kakaskime.. θα το λάβω υπόψη μου αυτό για τις πολιτιστικές ευκαιρίες, αν και δεν νομίζω ότι θα εκθέσω τα προσωπικά μου εμπόδια ή τους περιορισμούς μου σε ένα ποστ... δεν νομίζω ότι έχουν κανένα ενδιαφέρον..

...ο koulpa εδώ γύρω είναι, αν θέλει μπορεί να απαντήσει με ποιες έχει πρόβλημα :)

...λίγο ακόμα να διαβάσω τα σχόλιά σου, θα πάθω ανοσία :)))

Είδωλο είπε...

πωπω, πως σε νοιωθω, ειδικα τα τελευταια 2 χρονια εχω παραιτηθει της οποιαδηποτε δεσμευσης-οργανωσης καθε μερα τα κοιταζω και απαισιοδοξω ακομα χειροτερα, ειμαι στα 24 κι ειχα αλλο χρονοδιαγραμμα για την ζωη μου, οι σπουδες δεν μας πηγανε οπως ηθελα, οι δουλειες που εχω περασει γενικοτερα αδιαφορες, και ο καιρος περνα χωρις να το καταλαβαινω και να τον αισθανομαι απλα κανω ενα βημα πισω ανα στιγμες και λεω ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩπ τι εγινε τωρα πως πεσαμε τοσο εξω? Εδω χρωσταω το αυτοκινητο μεχρι το 2010 και εχω τρελλαθει θελω να το αλλαξω αλλα εω που να τρεχω τωρα και να χρεωνομαι κτλ και ερχεται και στρατος και που να νοικιασω σπιτι
που να τρεχω
ποσα θες για να το στησεις
και δεν μου περισσευουν κλπ κλπ κλπ
σαν χαρακτηρας απο το ΤΟ ΡΕΤΙΡΕ του Δαλιανιδη κι απο την αλλη ο χρονος φετος μου μπηκε με το θανατο μιας φιλης στην ηλικια μου, και σκεφτομαι να κανω ενα μπαμ και να τα γαμησω ολα! (συγνωμη για τα γαλλικα μου)

σορολόπ είπε...

Καλά μην με τρελλαίνεις τώρα, στα 24 και σκέφτεσαι ότι έπεσες έξω!!! Τι να πούμε κι εμείς στα 38 δηλαδή.. και πάλι δεν μιλάω για παραίτηση... μιλάω για τη δική μου αξιολόγηση των πραγμάτων που τυγχάνει να είναι διαφορετική από αυτή των πολλών... ή έτσι νομίζω τουλάχιστον...

Νομίζω ότι αυτό που σου λείπει είναι ένας - ή πολλοί - στόχος/οι για να αποκτήσει νόημα η καθημερινότητά σου... ψάξε, βρες τον και όρμα!! Και πρόσεξε, όταν λέω στόχος δεν εννοώ γκόμενος... εννοώ κάτι που αφορά αποκλειστικά εσένα και θα σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα με τον εαυτό σου...

ATIAFEDERATION είπε...

x-oyranoy θα συμφωνήσω με την sorolop για το θέμα των στόχων.Βάλε μικρούς στόχους και πάλευε το κάθε δευτερόλεπτο.Θα σου ακόυγετε κάπως αυτό αλλά οι περισσότεροι αφιερώνουν τον χρόνο τους στα υλικά αγαθά και ξεχνούν να ζήσουν την κάθε στιγμή.
Ώρες ώρες σκέφτομαι τους ανθρώπους των μεγάλων πόλεων και μελαγχολώ.
Παιδιά με όλη την καλή διάθεση που με διακρίνει αλλά πως μπορείτε και ζείτε μέσα σε τόσο τσιμέντο?
Εδώ εγώ μένω στην Βέροια και σκέφτομαι να φύγω σε κανα βουνό.
Σέλι, Καστανιά δεν είναι ντε και μακριά απο την πόλη.:)

σορολόπ είπε...

Άσε ΑΤΙΑ μην ξύνεις πληγές μέρες που είναι... κοντεύουμε να ψηθούμε μες τα τσιμέντα... λες να ήρθε η ώρα να πάρουμε τα βουνά?! :)

kakaskimos είπε...

Ασε τους μικρούς στόχους και πιάσε τους μεγάλους. Οι μικροί στόχοι έχουν μικρή διάρκεια στην προσπάθεια και μετά είτε τους πετύχεις είτε όχι, πάλι θα πρέπει να ψάχνεις.
Ενώ μπορείς να βάλεις ένα μεγάλο στόχο, π.χ. να αλλάξεις τον κόσμο. Ε, μετά απο 60-70 χρόνια, αν ζεις, θα έχεις κάτι να σκέφτεσαι (αν το θυμάσαι και δεν έχεις πάθει Αλτσχάιμερ).
Και σορολοπ, γιατι οι γκόμενες/οι δεν είναι καλός στόχος?

koulpa είπε...

Που να πας στα βουνά που κι αυτά δεν έχουν σταματήσει να καίγοναται?:(

Είδωλο είπε...

Δεν εμειναν βουνα παει καηκανε πηρε φωτια το κορδελιο, πορτοκαλιες μηλιες καπνα καλαμποκια και τα συναφη...
*Τους μικρους στοχους του εχω πετυχει οι υπολοιποι βασιζονται στην ομορφια μου και στην σεξουαλικη παρενοχληση που περιμενω να δεχθω με ανταλλαγμα αυξηση στην εργασια ή την υποτιμηση του Ευρω. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

σορολόπ είπε...

Κανονικά θα σας καλημέριζα, αλλά η καλημέρα ακούγεται οξύμωρα με τόσες καταστροφές γύρω μας...

Επηρεασμένη από τις φωτιές που βλέπω στις ειδήσεις και την εικόνα από το μπαλκόνι μου... παραλίγο να κάψω κι εγώ το σπίτι.. έπεσε η κάφτρα από το τσιγάρο στον καναπέ και η άτιμη δεν έσβηνε με τίποτα παρά έκαιγε το ύφασμα αχόρταγα... τελικά έμεινε μια μαύρη τρύπα που θα μου θυμίζει αυτές τις μέρες - αν τις ξεχάσω δηλαδή...

σορολόπ είπε...

@kakaskime..

..γιατί οι γκόμενοι/ες είναι κινούμενοι στόχοι.. σήμερα εδώ, αύριο αλλού... κι εδώ μιλάμε για στόχους που σταθεροποιούν το εγώ.. οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν συνιστάται να στηρίξεις την αυτοπεποίθησή σου σε μια σχέση που από τη φύση της είναι ρευστή, έχει σκαμπανεβάσματα και ανά πάσα στιγμή μπορεί να πάψει να υφίσταται...

koulpa είπε...

Nα σε κάψω Γιαννη'μ, να σ'αλύψω λάδι..:(

kakaskimos είπε...

Εχουμε τα δάση που μας αξίζουν. Αρα πρέπει να τα αφήσουμε να καούν πλήρως.

Και φυσικά έχουμε τις/ους γκόμενες/ους που μας αξίζουν.
Και πρότεινα στον x-ouranou να στηρίξει την αυτοπεποίθησή του σε μια τέτοια σχέση. Να περάσει καλά του πρότεινα. Γνωρίζοντας το τι πρέπει να περιμένει απο κάθε σχέση.

σορολόπ είπε...

Δεν θυμάμαι να έγραψε πουθενά ο X ότι δεν ξέρει πώς να περάσει καλά -που λες κι εσύ - για άλλα πράγματα μίλησε άρα η συμβουλή σου είναι μάλλον εκτός θέματος.

kakaskimos είπε...

Σορολοπ:
Νομίζω ότι αυτό που σου λείπει είναι ένας - ή πολλοί - στόχος/οι για να αποκτήσει νόημα η καθημερινότητά σου... ψάξε, βρες τον και όρμα!! Και πρόσεξε, όταν λέω στόχος δεν εννοώ γκόμενος... εννοώ κάτι που αφορά αποκλειστικά εσένα και θα σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα με τον εαυτό σου...

Αυτό σχολίασα.
Ψάξε να περνάς καλά, μόνος. Λες και το να έχει και έναν άνθρωπο δίπλα του είναι κακό.

σορολόπ είπε...

Ψάξε να βρεις πράγματα που να σε γεμίζουν, ήταν η πρότασή μου. Τα υπόλοιπα είναι δικές σου ερμηνείες.

diva είπε...

Σκέψεις - Δηλώσεις:
1. Είμαστε πολλές (πολλοί) αλλά είμαστε σκόρπιοι
2. Είμαστε πολλές (πολλοί) αλλά λίγοι τολμούμε να μιλήσουμε δυνατά
3. Είμαστε πολλές (πολλοί) αλλά ακόμα λιγότεροι το διασκεδάζουμε
4. Είμαστε πολλές (πολλοί) κι αντέχουμε
Ανησυχητικό;
...Για τους άλλους,σαφώς:-)

σορολόπ είπε...

Μου αρκεί που με διαβεβαιώνεις ότι είμαστε πολλές (πολλοί).. κι ένιωθα μια μοναξιά τελευταία.... :)

diva είπε...

χαχα
Καλησπέρα εξαιρετική σορολόπ!

σορολόπ είπε...

εεε όχι και εξαιρετική... :PP καλούλα, καλούλα είμαι :))

..μια όμορφη καλησπέρα κι από μένα :) σήμερα δεν είδα ειδήσεις κι έτσι την νιώθω κιόλας...