Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Πως τη βγαλαμε του Αγ. Βαλεντινου με η χωρις αγαπημενο

…κατ' αρχήν, είναι αμαρτία το ξέρω αλλά να…. το’ χα ξεχάσει ότι γιόρταζε αυτός ο Βαλεντίνος εχθές και είχα σκοπό να συνεχίσω φυσιολογικά τη ζωή μου χωρίς σφήνα εορτασμούς… αλλά μετά μου το θύμισε το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, τα e-mail που στούμπωσαν το Inbox μου, τα διαφημιστικά SMS... σε σημείο που άρχισα να υποπτεύομαι ότι ο Βαλεντίνος είναι undercover πολιούχος των ΜΜΕ και οποιαδήποτε σχέση με τους ερωτευμένους είναι εντελώς συμπτωματική… μάλιστα, μου έκανε εντύπωση το STAR που είχε και καρδούλες στο σήμα του, όπως κάνει τα Χριστούγεννα, το Πάσχα κτλ. γιατί?! είναι ερωτευμένο το κανάλι?! και αν ναι, με ποιον?! με κανένα άλλο κανάλι ίσως!? αφήστε, που όταν τις πρωτοείδα σκέφθηκα «να δεις, βρε που αγάπησε η Μαραγκουδάκη και αν είναι η αγάπη αμαρτία, θα βγει να το φωνάξει με λατρεία»

…μετά το πρώτο εορταστικό σοκ, αποφάσισα να κρατήσω χαμηλό προφίλ, σφυρίζοντας δήθεν αδιάφορα… αν κάνω ότι δεν υπάρχει, ίσως παρασύρω και τους άλλους… για κάρτες, λέλουδα, δωράκια και λοιπά ίχνη προσωπικής ζωής που θα επικύρωναν και την αναγκαιότητα του Αγίου, ούτε λόγος... πρέπει να ομολογήσω όμως ότι έχω κάποια από το αμαρτωλό παρελθόν μου και εάν δεν πέρναγα όλη την ημέρα μέσα στην άρνηση, θα μπορούσα να τα κατεβάσω από το πατάρι, να τα ξεσκονίσω και να τα πετάξω δήθεν πρόχειρα ολούθε, όπως κάνουμε με τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια... αλλά μετά φαντάστηκα την έκπληξη της μάνας μου που τα προσωπικά σου τα μυρίζεται σαν κυνηγόσκυλο το λαγό… και το χειρότερο την επακόλουθη απογοήτευση και παραίτηση από κάθε ελπίδα αποκατάστασης της κόρης της... άστο είναι και σε επικίνδυνη ηλικία...

…έτσι, στρουθοκαμηλίζοντας έσπρωξα και την υπόλοιπη ημέρα... για να εκπλαγώ ευχάριστα καθώς διάβασα πραγματικά πολύ ωραία post στα διάφορα blogs που κοπροσκυλιάζω και χάρηκα πολύ που το Βαλεντίνο πολλοί εμίσησαν, το γράψιμο όμως για αυτόν ή με αφορμή αυτόν, ουδείς... οπότε δεν χρειάζεται να τον κάνουμε γαργάρα από δω κι εμπρός, θα τον γιορτάζουμε κι εμείς, αλλά ανάποδα… με anti-valentine εκδηλώσεις… κι έτσι ζήσανε αυτοί καλά και ο ψωριάρης καλύτερα, αφού δεν θα κάθεται χώρια πια...

22 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Κοιταξε να σου πω, αυτες οι γιορτες αν σου δημιουργουν αντιδραση-ενοχληση τοτε υπαρχουν κι αλλα αιτια ή η αναγκη να "γιορτασεις" εν ολιγοις να ζευγαρωσεις κι εσυ.
Υπηρχαν χρονιες που ζηλευα πολυ, ειδικα οταν οι γυρω σου ειναι ζευγαρωμενοι υπηρχαν χρονιες που δεν με ενοιαζε, ποτε μεχρι τωρα δεν εχω γιορτασει του Αγ. Βαλεντινου
Φετος να πω την αμαρτια μου θα ηθελα πολυ να το γιορτασω με καποιο ιδιαιτερο κοντα μου αλλα λογω καταστασεων δεν μπορουμε ακομα.

Δεν βαριεσαι ρε Σορολοπ, συνηθισαμε την μοναξια 364 ημερες το χρονο, αυτη η μια θα μας πειραξει?

koulpa είπε...

χαχα.. οι ψωριάριδες παρέα;:):)
..μου πήρα ένα δώρο.. με κέρασα και nutela..(σοκολατάκια για φαφούτηδες..).. καλά ήταν..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

If...ιγένεια είπε...

Την ίδια εντύπωση μου έκανε και μένα το σήμα του σταρ με τις καρδούλες χαχαχ.. Την καλησπέρα μου :)

σορολόπ είπε...

X-oyranoy.. η ανάγκη να ζευγαρώσεις είναι ένα πράγμα...και ο Βαλεντίνος ένα άλλο... η μεν πρώτη δεν εμφανίζεται σταθερά στη ζωή σου, ο δε άλλος μας κατσικώνεται κάθε χρόνο :))

..οπότε είναι εντελώς τυχαίο να συναντηθούν αυτοί οι δύο..

..όσο για τις 364 ημέρες μοναξιάς.. δεν έχουν σημασία.. μπορεί μία από αυτές να σε πειράξει όσο δεν φαντάζεσαι...

σορολόπ είπε...

koulpa.. σας πήρατε και δώρο!?!? χμμμ.. μάλλον σας πέτυχε σε στιγμή αδυναμίας ο τρισκατάρατος :)))

..την Σαββατιάτικη καλησπέρα μου!

σορολόπ είπε...

Καλησπέρα Ιφιγένεια :)

..του χρόνου τέτοια μέρα θα βλέπουμε Extra.. χαχα

koulpa είπε...

χαχα..όσον αφορά στο δώρο μάλον έτυχε.. 8 χρόνια λέω να πάρω φωτογραφική μηχανή.. και δε αποφάσιζα τι.. εντω μεταξί όπωτε ήταν αναγκη για τη δουλειά δανιζόμουν από δω κι από κεί.. όσον αφορα στη νουτέλα.. ενεδοσα για τα κάλα.. 800 γραμμάρια.. 1200 θερμίδες.. περίπου σε 14 λεπτά!!.. θα με βρούνε στιλη ζακχάρεος καμιά μέρα..:):)
εσέις πως (δεν) το γιορτάσατε;
Την (γλυκιά) καλησπέρα μου:):)

If...ιγένεια είπε...

χαχαχ.. έτσι..

σορολόπ είπε...

Ήσυχα και ταπεινά koulpa μου :))

...καλησπέρες και στους δυο... ο ένας είναι η Ιφιγένεια :)

non journalist* είπε...

Eutuxws perase, mia mera itan. ypomoni

itelli είπε...

Εγώ νομίζω ότι στους συγκεκριμένους καιρούς κ με τα συγκεκριμένα ήθη, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πλέον τα ζευγάρια είναι πιο συνειδητοποιημένα κ γιορτάζουν κάθε μέρα, χωρίς να περιμένουν τον Βαλεντίνο, εγώ λοιπόν λέω ο Βαλεντίνος να γίνει μια γιορτή για τον εαυτούλη μας.

Θες να μείνεις μέσα κ να φας Νουτέλα; κανένα πρόβλημα. Θα σας στείλουμε κ ατσαλένια κουταλάκια για όταν θα είναι παγωμένη. Έχει μπάλα στην ΤιΒι; στις 5 πίτσες οι 8 δώρο κ με το σφύριγμα της λήξης, απ'ευθειας πρόσληψη στο εργοστάσιο της Heineken στη Σίνδο.

Κ ούτω καθ'εξής. Γιατί, κυρία Σορολόπ, αν δεν ερωτευτούμε τον εαυτό μας, πώς θα ερωτευτούμε τους άλλους;



(ωραία ξεκίνησε η μέρα, τιγκα στην παπαρολογία είμαι πρωι-πρωί, κ ποιος με αντέχει στη δουλειά... Κρίμα, τους λυπάμαι ήδη...)

kakaskimos είπε...

Η έλλειψη συντρόφου είναι χειρότερη μέρες όπως η σημερινή (Δευτέρα 18/2, Αθήνα παγωμένη και έκτακτη αργία) όπου η μοναξιά σου δείχνει ότι δεν μπορείς να χαρείς τα απρόοπτα.
Καλημέρα

σορολόπ είπε...

Καλημέρα mon petit :)

..εσύ εξαιρείσαι από το κλαμπ των "ψωριάρηδων" γιατί παρά είσαι μικρός για να γκρινιάζεις με τον Αγ. Βαλεντίνο! βρες εκεί πέντε-δέκα Βαλεντίνες και δώστου να καταλάβει :))

σορολόπ είπε...

Δόκτωρ μου, μια χαρά παπαρολογείτε... διότι δεν έχει και δουλειά σήμερα και αν δεν παπαρολογήσετε κι εσείς (κανονικός πληθυντικός, όχι ευγενείας) πώς θα περάσει η μέρα?!

..έναν κίνδυνο διαβλέπω μόνο στην κατά τα άλλα υπέροχη ιδέα σας..

..μήπως αν ερωτευτούμε για τα καλά τον εαυτό μας μείνουμε με αυτόν?!

σορολόπ είπε...

@omorfouli

"Διώξε τη λύπη παληκάρι
πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι..."

τι θες τώρα!? να τρέχεις μες στα χιόνια να κρυώσεις!? :))

koulpa είπε...

χαχα..έχει κι η μοναξιά τα καλά της.. που να τρέχεις τώρα στα χιόνια..:):)
Τι κάνεις καλό μου σορολόπ; έπαιξες χιονιές; ή σα κι εμένα.. μόνο δύο βόλτες στο μπαλκόνι;:):)
Την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpie μου, εχθές ήταν πολύ ωραία που βγήκα για μια γύρα στη γειτονιά... σήμερα παραήταν τολμηρό το εγχείρημα που βγήκα έξω... γλυστρούσε φοβερά... οπότε καλά κάθεστε στο μπαλκόνι σας :)

..καληνύστα σας :)

kakaskimos είπε...

Ουτε στο μπαλκόνι. Οι περισσότεροι σπάσανε χέρια και πόδια βγαίνοντας στο μπαλκόνι !!!

σορολόπ είπε...

...και μετά λέγανε ότι τα σπάσανε στο σκι στις Ελβετικές Άλπεις... χαχαχα

koulpa είπε...

Εχετε πρόσκληση για παιχνίδι:):)
Την καληνύχτα μου:):)

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είναι σκληρή η μοναξιά
μα μην το βάζεις κάτω
όλα δεν σου προφέρονται
το ξέρεις και στο πιάτο

είναι ο κόσμος μας σκληρός
σκλύρηναν οι καρδιές μας
γι αυτό και λιγοστεύονε
γύρω μας οι χαρές μας

μα ρίξτε το στο ΣΟΡΟΛΟΠ
και μην μελαγχολείτε
εύχομαι ότι θέλετε
σύντομα να το βρείτε

σορολόπ είπε...

χαχα..ωραία τα λέτε :))

..μόλις απέκτησα και την πρώτη μου μαντινάδα με θέμα το σορολόπ :)