Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

Παιζω και διαβαζω

…ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση του koulpa για το παίγνιον με τα βιβλία μου προέκυψε το παρακάτω… το βιβλίο που διαβάζω αυτή την εποχή είναι το «Σπίτι στο Βράχο» μιας αγγλίδας ονόματι Μαίρη Νίκσον... πρόκειται για ένα ρομαντικό μυθιστόρημα 670 σελίδων (!!) που κανονικά δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τις 300… αλλά βλέπετε η κα Νίκσον χρειάζεται τουλάχιστον μιάμιση σελίδα για να μας περιγράψει με κάθε - αδιάφορη - λεπτομέρεια, για παράδειγμα, το σερβίτσιο του τσαγιού - οικογενειακό κειμήλιο… κρίμα γιατί η ιστορία είναι πολύ ωραία και με όλες αυτές τις ξεχειλωμένες ανούσιες περιγραφές, κάνει κοιλιά…

… για να δούμε τι έχουμε στη σελίδα 123…

«Και θα κοιμηθείτε εδώ. Θα σας κάνει καλό. Θα μάθω τι σχεδιάζουν για το Πάσχα, πέφτει νωρίς φέτος.»

[.. καλά πέσαμε στην περίπτωση... δεν νομίζω να έχει άλλες τόσο μικρές προτάσεις :))]

Οδηγίες για τους παίκτες:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.

Συγνώμη, αλλά που να τους βρω τώρα τους πέντε!?!

Ελπίζω να μην με βρει καμιά κακοτυχία που θα καλέσω μόνο τρεις?! :P

Προσκαλώ τους kakaskimos, itelli και ATIAFEDERATION να πάρουν τη σκυτάλη...

22 σχόλια:

itelli είπε...

Κ αν το βιβλίο είναι σχετικά μικρό κ οι περίοδες μεγαλούτσικες, κ η 6η, 7η κ 8η περίοδος βρίσκονται στη σελ. 124, μπορούμε ακόμη να τις παραθέσουμε, ή να βρούμε άλλο βιβλίο;

koulpa είπε...

χαχα..καλό μου σορολόπ.. το παιχνίδι είναι για να διασκεδάζουμε.. ευχαρισώ για την συμετωχή:):)
Την καλημέρα μου:):)

kakaskimos είπε...

Μας έβαλε σε μπελάδες ο κούλπιος

σορολόπ είπε...

itelli παιδί μου.. μια ερώτηση.. η δασκάλα σου στο σχολείο ζει ακόμα?! και αν ναι, πες μας σε παρακαλώ πώς γλύτωσε την αυτοκτονία?!?! :P

..και άλλη μία.. μήπως κάνεις ψυχανάλυση?!?! αν ναι, να την σταματήσεις ΑΜΕΣΩΣ!

σορολόπ είπε...

koulpa πράγματι τα παιχνίδια είναι για να διασκεδάζουμε... μην κοιτάς που εγώ έχω κάτι περίεργους αναγνώστες που ίσως τους δέρνανε μικρούς και δεν τους αφήνανε να παίζουν.. χαχαχα

σορολόπ είπε...

kakaskime.. (παιδί μου).. σε μπελάδες θα μας έβαζε αν μας προσκαλούσε να σκάψουμε μαζί του.. :)) εσύ.. που σου αρέσει και το διάβασμα τόσο πολύ.. δεν θα' πρεπε να τα λες αυτά.. :)

koulpa είπε...

..xaxa.. ή ακόμα καλήτερα να κουβαλάτε ντουλάπια μαζί μου...:):)
..εγώ έκανα νωρίς τις συμφωνίες μου.. και επιδή είχα κάποιο πρόβλημα και δε πονούσα.. γύρω στα 6 πήγα μιά βίτσα στη μητέρα μου και της είπα να μέβαρέσει όσο θέλει προκαταβολικά.. διότι δε πρόκειται να μετακινηθώ από τις θέσεις μου όσον αφορά τα ωράρια παιχνιδιού..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

..μια χαρά εξήγηση koulpa :)) εγώ πάλι - μάλλον επειδή ήμουν κοριτσάκι - δεν θυμάμαι να τις έχω φάει μικρή, εκτός μίας φοράς που ξύπνησα τον πατέρα μου μεσημεριάτικα και έγινε το σώσε :))))

..καληνύχτα σας λοιπόν :)

μια αντανάκλαση είπε...

Ύπνος... Πάσχα... o itelli σύρεται να συμμετάσχει σε μπλογκοπαίχνιδο!

Χε χε...
Ωραία ξεκινάει η μέρα.

σορολόπ είπε...

..και που' σαι ακόμα αντανάκλαση!!

..σκέψου ότι ακόμα δεν έχεις ποστάρει εσύ, ο kakaskimos θα βάλει φωτογραφίες από τα ταξίδια του.. ο itelli πόσταρε κάτι που μοιάζει με τιμωρία και όχι παιχνίδι :)))

εεε ρεεε δεν θα προλαβαίνουμε να μοιράζουμε ληγμένα.. χαχα

itelli είπε...

Καλά. Άλλη φορά θα βάλω την σελ.123 από τον Λούκι Λουκ.

σορολόπ είπε...

...υπάρχει Λούκι Λουκ με 123 σελίδες!???

..ας ελπίσουμε ναι :))

ΚΟΤΟΥΛΑ είπε...

Xαιρεται χαιρεται και να στε καλα να μαγειρευετε!!

σορολόπ είπε...

Κα κα κα καλώς την κοτούλα :))

Πολύ χρήσιμο το blog σου, για τις αμαγείρευτες της μπλογκόσφαιρας ;)

koulpa είπε...

ουάου!! μύρισε άνοιξη..:):)
με γειές το τεμπλέτι..:):)
καληνυχτούδια:):)

ATIAFEDERATION είπε...

Καταπληκτική η εικόνα που έβαλες στο μπλογκ. Καλημέρα!!!:))

non journalist* είπε...

Agapiti sorolop, esu eisai tuxeri ka8os to diko mou apospaspa den bgazei noima..

σορολόπ είπε...

koulpa & ATIA.. δεν είναι υπέροχες οι μαργαρίτες!? έτσι άγριες και όμορφες που φυτρώνουν όπου τους αρέσει :))) ήταν πάντα από τα αγαπημένα μου λουλούδια...

..καλημέρα!

σορολόπ είπε...

mon petit καλημέρα.. το διάβασα και νομίζω ότι δεν βγάζει νόημα γιατί δεν έχεις βάλει 3 ολοκληρωμένες προτάσεις (από τελεία σε τελεία εννοώ)...

...αλλά και να έβαζες, Βέλτσος είναι αυτός, πόσο νόημα να βγάλει?! χαχα

ATIAFEDERATION είπε...

Ειναι καταπληκτικές. Ποτέ δεν θα ξεχάσω που δουλευα σε ανθοπωλείο και μαζεύαμε ντάλιες απο το χωράφι.Να περπατάς ανάμεσα στα λουλούδια και να μυρίζεις, να βλέπεις τα καταπληκτικά τους χρώματα. Απλά φύση.:)))

koulpa είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα καλό μου σορολόπ:):)

σορολόπ είπε...

Καλό μήνα koulpa.. αν και δεν τον βλέπω.. με θυμήθηκαν οι λατρευτοί μου πελάτες βλέπετε.. και πρέπει να φύγω από την παιδική χαρά :))