Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Like a poem

Hey You

Don’t dare the moon
so far enough away

It looks so cool
as there to show the way

You must be fool
not to pursue your prey

Let’s hope you do
and don’t mind even fail

What if a heart bleeds
the pain will fade one day

What truly matters is
to have a role in play

Once your heart breathes
the loving words to say

The fairytale reads
happy as they ever may


...για κάποιο ανεξήγητο λόγο, φτιάχνω συχνά στο μυαλό μου αγγλικούς στίχους... ποτέ ελληνικούς... και πριν σχολιάσετε την ποιότητα των στίχων, έχω να σας πω ότι το παραπάνω μου το ζήτησε και ο John Bon Jovi :PP

15 σχόλια:

itelli είπε...

Προς: Κα Σορολόπ (ενταύθα)

"Not to pursue your prey" εκτός κ αν θέλετε να πείτε "your prayer"

(Πω πω ο κομπλεξικός ρε παιδάκι μου... Μην δει κάτι λάθος κ δεν το διορθώσει... Α πα πα πα πα...!)

(Το παρόν σχόλιο μπορεί να μείνει κ αδημοσίευτο μετά το πέρας της διόρθωσης)

σορολόπ είπε...

ωχχ.. ναι..ξέχασα ότι μπαίνει και η linguaphone στο blog.. χαχαχα

..μην ανησυχείς, σε καταλαβαίνω, έχω το ίδιο κουσούρι... στα ελληνικά βέβαια.. εσύ τι διδάσκεις ακριβώς στο Πανεπιστήμιο; να δούμε τι πρέπει να αποφεύγουμε :P

itelli είπε...

Σ'αυτό που διδάσκω όλοι έχουν δίκιο. Όλοι όμως. Κ οι 6 δις. Οπότε μην ανησυχείτε, όσο κ αν προσπαθήσετε δεν θα κάνετε λάθος.

σορολόπ είπε...

ααααα.. να πάλι ένας ωραίος γρίφος να ασχοληθούμε όταν θα έχουμε ελεύθερο χρόνο :))

..πάντως αν κρίνω από τις απαντήσεις σας, αποκλείω τις θετικές επιστήμες ;)

..καλό βράδυ :)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι περιμένω να μου έρθει με το κουριερ ενα προγραμμα εκμάθησης γιαπωνέζικων. Χωρίς πλάκα. Τα αποτελέσματα σε λίγο καιρό. :)))

koulpa είπε...

χαχα..30 χρόνια έχει να μου έλθει στιχος ξενόγλωσσος (αγγλικό ή γαλλικός).. και με τον ελληνικό.. τώρα ταλευταία έχω παλι μιά ψυλοέξαρση.. περαστικά είναι όλα..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

itelli είπε...

Ε... όλα θα τα λέμε καλέ κυρία; :)

σορολόπ είπε...

ATIA.. εμένα μου' χει κολλήσει να μάθω (κάποια στιγμή) Ινδικά.. κι αν σου πω πώς.. από κάτι ταινίες Bollywood.. χαχαχα

..καλή τύχη με τα γιαπωνέζικα!

σορολόπ είπε...

koulpa.. μάλλον είχατε δίκιο για το πώς επηρεαζόμαστε μεταξύ μας οι bloggers.. μετά το σκέφτηκα..

..καλημέρες :)

σορολόπ είπε...

itelli, παιδί μου.. σταμάτα επιτέλους τα κυριλίκια.. μπααα σε καλό σου.. χαχχα

Ανώνυμος είπε...

Ave Σορολόπ .. :)
"Έπεσα" πάνω στο blog σου ψάχνοντας κάτι στον γούγλη ..
Μια χαρά η διαδικτυακή γωνιά σου ..
Πολλούς χαιρετισμούς .. :)

Odin

ATIAFEDERATION είπε...

Θα μου χρειαστεί η τύχη. 3 cd ηρθαν.
Υ.Γ. Πολύ καλό το κομμάτι των ΚΟΟΡ.

σορολόπ είπε...

Odin!

..μήπως είσαι εμπύρετος παιδί μου?! χαχαχα.. όλα τα περίμενα αλλά ότι θα περάσεις κι εσύ από δω...

..ευχαριστώ και ανταποδίδω με βόρειους χαιρετισμούς :)

koulpa είπε...

χαχα.. μικρός που είναι ο κόσμος.. χάζευα στο google περι ιστιοπλοιίας.. και βλέπω σε ένα σημείο.. για ιστιοπλοικές εκδρομές στη αυστραλία.. πληροφορίες τάδε όνομα ταδε mail.. συνηθισμένο ονοματεπώνυμο για άγγλο.. έστειλα ξεκούδουνα mail.. και ήταν ένας φίλος άγγλος που έχω να τον δώ δέκα χρόνια!! Το κουλό είνα ότι τον θυμήθηκα μετά από χρόνια την κυριακή το βράδυ.. γιατί έμενε κοντά στο bar που γινόταν η μουσική εκδήλωση που πήγα..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

χαχα koulpa.. αυτό κι αν είναι σύμπτωση!

..ο κόσμος σκέφτομαι μερικές φορές είναι ανησυχητικά μικρός :)