Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Εφυγαν κοκονα μου τα περιστερακια;


...ο παρακάτω διάλογος – ή μάλλον μονόλογος – είναι αληθινός… τον κρυφάκουσα εχθές το απόγευμα στη βόλτα μου στην πλατεία…

..ο παππούς σκυμμένος πάνω από το καροτσάκι της μικρής, της μιλάει και στάζει μέλι το στόμα του..

- έφυγαν κοκόνα μου τα περιστεράκια;
- νιεεεεεε
- πέταξαν κοπελίτσα μου τα πουλάκια;
- νιεεεεεε

…μεγαλώνει την κοκόνα του με χάδια και γλυκόλογα, κι εκείνη θα μεγαλώσει νομίζοντας ότι όλοι άντρες είναι σαν τον παππού… αλίμονο…

14 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Ετσι ειναι τα πρότυπα....
καλώς σας βρήκα ! καλώς με δεχτήκατε σε ένα τόσο γλυκο ποστ!

koulpa είπε...

xaxa κάποιοι είναι σαν τον παππού.. αλίμονο ποιά θέλει να συνάψει σχέσεις με τον παππού της;.. κι αν υπάρχει.. ο παππούς θέλει;:):)
καλησπέρα καλό μου σορολόπ:):)

itelli είπε...

Μπορεί.

Μπορεί επίσης να συνειδητοποιήσει ότι η ίδια μπορεί να κάνει κι άλλους άντρες να της φέρονται σαν τον παππού της. Κ μετά μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι δεν την νοιάζουν καθόλου οι άντρες. Παρά μόνον η προσοχή.

Μπασταρδάκια υπάρχουν ΚΑΙ ένθεν, ΚΑΙ ένθεν.

σορολόπ είπε...

@Ζουζούνα

..καλώς ήρθες :)

..έτσι ακριβώς είναι τα πρότυπα.. αν αγαπηθείς τόσο πολύ μετά πολύ πιθανόν όλα να σου μυρίζουν..

σορολόπ είπε...

@koulpa.. χαχαχα.. πώς ξεφύγατε έτσι; κομψά; όπως πάντα (κομψά εννοώ).. χαχαχα

..η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε να κυκλοφορεί το μοντέλο του παππού σε νεότερη έκδοση αλλά με το στάνταρ εξοπλισμό του παππού :)

σορολόπ είπε...

@itelli

..μα αγαπητέ μου, όταν κάτι διαφεύγει της προσοχής σου μάλλον δεν σε ενδιαφέρει (και πολύ).. αυτό ισχύει και για τα δύο ένθεν ;)

..ωστόσο, χρεώστε με μια ανάρτηση για τα μπασταρδάκια του άλλου ένθεν ;)

Ανώνυμος είπε...

Αχ πόσο συγκινητικά είναι αυτά τα λογάκια... Δυστυχώς δε θυμάμαι αν ο δικός μου παππούς μού μιλούσε έτσι γλυκά... Μα και μόνο που τα διαβάζω εδώ είναι αρκετό...

Διακρίνω μια πικρία προς το αντρικό φύλο;! :-Ρ Μας πλήγωσε κανείς σορολόπ μου;

σορολόπ είπε...

@Alexis

Καλώς το παιδί :)

..προς το ελληνικό αντρικό φύλλο να διευκρινίζουμε :) από την διεθνή εμπειρία μου δεν έχω παράπονο.. εεε έχω κι εγώ τα τραύματά μου, όσο να' ναι.. :)

Είδωλο είπε...

αμα δεν ειναι και λιγο μαλακας ο αντρας τι να τον κανεις βρε κοκκωνα μου?

diva είπε...

Έτσι και χειρότερα...

koulpa είπε...

xaxa ναι είμαι διαστάυρωση φάλενας με χέλι..:):)
να πούμε την αλήθεια.. αν τα στάνταρ είναι άδολη αγάπη, τρυφερότητα και έλλειψη φόβου να τα δέιξει.. μάλον θα απαξιωνόταν άμεσα.. εγώ αυτό έχω εισπράξει πάντως..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

χαχαχαχα.. καταπέλτης x-oyranoy μου!

σορολόπ είπε...

@diVa

..καλύτερα να μην σχολιάσω τίποτα διότι δεν θέλει και πολύ να ξεσπάσει καμιά καταιγίδα ;)

σορολόπ είπε...

@koulpa

..να προσέχετε πού τα προσφέρετε όλα αυτά τα καλούδια..

..μάλλον εσείς είστε καταλληλότερος να γράψετε εκείνη την ανάρτηση για τα μπασταρδάκια του άλλου ένθεν - που λέει και ο itelli :)