Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Καλο καλοκαιρι


…σε αυτή την ανάρτηση, οι δικές μου λέξεις θα παραχωρήσουν πολύ ευχαρίστως τη θέση τους στους στίχους του Σαββόπουλου που μιλάνε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον για το φοβερό ελληνικό καλοκαίρι :)

…επί τη ευκαιρία, η παρούσα ανάρτηση είναι και επετειακή καθώς πέρυσι τέτοιο καιρό περίπου μου ήρθε η θεία φώτιση και άνοιξα αυτό το blog... θα ήθελα να την αφιερώσω στους 2 πρώτους μου - και πιστούς μέχρι σήμερα – αναγνώστες, τον koulpa και τον x-oyranoy.

Καλοκαίρι

Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Σαββόπουλος


Καλοκαίρι
η γαλάζια προκυμαία θα σε φέρει
καλοκαίρι
καρεκλάκια, πετονιές μέσ' το πανέρι
μες τη βόλτα αυτού του κόσμου που μας ξέρει
καλοκαίρι
πλάι στα μέγαρα, στις τέντες με τ' αγέρι
καλοκαίρι

με χρυσούς ανεμιστήρες μεταφέρει
την βανίλια με το δίσκο του στο χέρι
την κοψιά μιας προτομής μέσ' το παρτέρι
καλοκαίρι
μ' ανοιχτό πουκαμισάκι στα ίδια μέρη

Καλοκαίρι
με μισόκλειστες τις γρίλιες μεσημέρι
καλοκαίρι
καθρεφτάκια και μια θάλασσα που τρέμει
στο ταβάνι και τους γύψους μεσημέρι
καλοκαίρι
με τον κούκο μέσ' τα πεύκα και στ' αμπέλι
καλοκαίρι
στόμα υγρό, μικροί λαγώνες, καλοκαίρι
με τη φέτα το καρπούζι στο 'να χέρι
με φιλιά μισολιωμένα, καλοκαίρι
καλοκαίρι
λίγες φλούδες στης κουζίνας το μαχαίρι

Καλοκαίρι
του σκυμμένου θεριστή του τυφλοχέρη
καλοκαίρι
με βαριά μοτοσικλέτα μες τα σκέλη
τους φακούς του ανάβει μέρα μεσημέρι
καλοκαίρι
όλο πίσσα και κατράμι καλοκαίρι
καλοκαίρι
με τον ρόγχο του air condition μεσημέρι
φαλακροί μέσ' τις σακούλες μας σαν γέροι
εκεινού με τ' άσπρο κράνος που μας ξέρει
καλοκαίρι
μια οσμή νεκροθαλάμου, καλοκαίρι

Καλοκαίρι
στην αρχή σαν έγχρωμο έργο στην Ταγγέρη
αλλά εν τέλει
με του κάτω κόσμου το έγκαυμα στο χέρι
την λαχτάρα του στον κόσμο περιφέρει
καλοκαίρι
στον χαμό του οδηγημένο και το ξέρει
καλοκαίρι
τόσο ώριμο που πέφτοντας προσφέρει
μια πλημμύρα των καρπών, στάρι και μέλι
στον σπασμό του το απόλυτο το αστέρι
καλοκαίρι
μες τα κόκκινα της δύσης του ανατέλλει

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλοκαίρι!!! :-)

Ακόμα δεν το έχω καταλάβει εντελώς... Ούτε για μπανάκι έχω πάει ακόμη...! :-(

Να γκρινιάξω λίγο;;! Να κλάψω λίγο που τον Ιούλιο θα κάνω φροντιστήρια;
Όχι, θα έχω το κεφάλι ψηλά και θα πάω να λιαστώ (όταν έχω χρόνο)! :-Ρ

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλό καλοκαίρι.:))

itelli είπε...

Χρόνια πολλά, λοιπόν, κ καλό καλοκαίρι!

koulpa είπε...

Καταπλήκτικό το άσμα..:):)
ευχαριστούμε καλό μας σορολόπ.. εγώ 2/6/07 έπαθα την θλάση και άρχισα το χάζεμα στά στα μπλόγκς..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

Alexi

..αν εξαιρέσεις τα κουνούπια και τη ζέστη ούτε εγώ θα είχα καταλάβει καλοκαίρι... γι' αυτό είπα να μας φτιάξω λίγο καλοκαιρινή ατμόσφαιρα :)

Όσο για τον Ιούλιο, αν περνάς καλά κατά τα άλλα, μπορεί και να μην σου κακοφανεί τόσο όσο νομίζεις..

σορολόπ είπε...

@Βέροια :)

Καλό καλοκαίρι αγόρια :)

Το blog μου κι εγώ σας ευχαριστούμε doc!

σορολόπ είπε...

koulpie :)

εε δεν είναι?! το είχα στο νου μου καρφωμένο μέρες τώρα..

..όσο για τη θλάση, δεν θα σας πω περαστικά γιατί θα λείψετε από τη μπλογκόσφαιρα.. δύσκολα συναντάς τόση ευγένεια πια :)

Είδωλο είπε...

Eμενα κατι μου λεει πως και φετος σκατα θα μου παει, αλλα ειχα κατα νου και ηδη εξελισσονται προς την αντιθετη κατευθυνση

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..μία θεραπεία υπάρχει για αυτή την περίπτωση.. να μην βάζεις πολλά κατά νου.. άντε το πολύ μέχρι τις 2-3 επόμενες μέρες

diva είπε...

Άντε καλό μας καλοκαίρι σορολοπάκι..

σορολόπ είπε...

diVa

άντε να δούμε...

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

Καλό καλοκαίρι, σορολόπ.
Για δες πως περνάνε τα χρόνια...
Σε λίγο πατάμε τα 40...

σορολόπ είπε...

Διαγόρα

..εμείς να τα πατήσουμε τα 40.. αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μας ποδοπατήσουν αυτά :))

..καλώς ήρθες κι από δω :)

Ανώνυμος είπε...

Θερμή παράκληση: Γίνεται να ξαναβάλεις το "Καλοκαίρι" του Σαββόπουλου να παίζει?

Επειδή ζω μακριά από την Ελλάδα και το καλοκαίρι δεν το βλέπω ουτε με κυάλια (Λονδίνο γαρ) αυτό το τραγούδι είναι το μόνο που μου έχει μείνει. Περιττό να πω ότι κάθε φορά που το ακούω δακρύζω.

Καλό καλοκαίρι (με την φέτα το καρπούζι στο ένα χέρι)

σορολόπ είπε...

Γεια σου Γιώργο :)

..να το ξαναβάλω, γιατί όχι; έτσι κι αλλιώς είναι πολύ αγαπημένο κομμάτι..

..δεν έρχεσαι καθόλου στην Ελλάδα δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

Χίλια ευχαριστώ!! Να'σαι καλά, μου 'φτιαξες το βράδυ!

Θα ρθω για 3 βδομάδες τον Αύγουστο άλλα έχω 2 χρόνια να έρθω καλοκαίρι στην Ελλάδα. 2 χρόνια χωρίς βουτιά στην θάλασσα!

Καλές βουτιές, εύχομαι σε καταγάλανα νερά!!

σορολόπ είπε...

Χαίρομαι Γιώργο που έφτιαξε τόσο εύκολα το βράδυ σου :))

Τι να πω κι εγώ, που ζω στην Ελλάδα και τα τελευταία 5 χρόνια ζήτημα αν έχω κάνει 15 μπάνια!!

Ας ελπίσουμε φέτος να έχω καλύτερες επιδόσεις :)

Καλό βράδυ!