Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

Οσα παιρνει ο ανεμος


είναι ευτελή αντικείμενα…

… μια πολυκαιρισμένη εφημερίδα που βγήκε από την αφάνεια λίγο πριν μπαγιατέψουν επικίνδυνα οι ειδήσεις της – φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος που διαβάζει εφημερίδες μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης – στάχτες από τσιγάρο που κάνουν πιρουέτες στον αέρα πριν σκορπιστούν στη θάλασσα σαν απομεινάρια μιας ζωής, και τέλος, η μοναδική ατράνταχτη απόδειξη ενός μοναχικού καφέ, το χαρτάκι της ταμειακής…

…ή ευτελείς σκέψεις

…που αλλιώς θα λίμναζαν στο κεφάλι σου μέχρι που δεν θα άντεχες άλλο και θα τις ξερνούσες σε κανένα κομμάτι χαρτί ή σε κανένα πρόθυμο ή – εδώ που τα λέμε πιθανότερο - τυχαίο αυτί… νιώθεις ευγνωμοσύνη για τούτο τον τροπικό αέρα που ήρθε απρόσκλητος να αναστατώσει τον καφέ σου αλλά τελικά κατάφερε να καθαρίσει το μυαλό σου απ’ τ’ άχρηστα και τα περιττά…

…ή ευτελείς παρουσίες

δεν άντεξαν οι θαμώνες το αδικαιολόγητο μένος του αέρα απέναντί τους
και πήραν την αγανάκτησή τους κι έφυγαν… μείναμε δύο… εγώ και ένας αμερικάνος τουρίστας που δεν ξεχνά ποτέ ποιος είναι και με την πρώτη ευκαιρία παραγγέλνει μια Κόκα Κόλα… αυτό θα πει εθνική συνείδηση (;) ... αναγνωρίζεται εύκολα κυρίως από όσους δεν διαθέτουν...

ο άνεμος, μέσα κι έξω, κόπασε πια... σαλπάρουμε...
κι αυτοί κι εγώ…

22 σχόλια:

χαλαρουιτα είπε...

Σιγουρα δεν είσαι μόνο εσύ που διαβάζεις πολυκαιρισμένες εφημερίδες!

Αυτό το χαρτάκι της απόδειξης είναι το πιο δύσκολο κομμάτι... Αφήνεις τις σκέψεις σου και τις νοητές συντροφιές σου να κάτσουν στο τραπέζι σου και... ξαφνικά δεν ήταν τίποτα εκεί. Μόνο εσύ.

σορολόπ είπε...

χαλαρουίτα καλώς ήρθες :)

[..πρέπει να πω ότι έχεις το αμέσως ωραιότερο νικ που έχω δει στη μπλογκόσφαιρα ... εεεφχμμ.. μετά το δικό μου φυσικά.. χαχαχα]

..οι μοναχικοί καφέδες θεωρητικά έχουν άπειρες δυνατότητες εξέλιξης - αυτό είναι το ωραιότερο κομμάτι τους.. το χαρτάκι της ταμειακής.. με λίγη βοήθεια άνωθεν δεν υπήρξε ποτέ ;)

Ανώνυμος είπε...

...εφημερίδες;; Και παλιοκαιρισμένες κιόλας;; Ούτε κατα διάνοια... Είναι που βαριέμαι να διαβάζω...! Χαχα

Πολύ όμορφες οι φωτό σου... Μου μεταδίοδυν κάτι όμορφο... Κάτι ονειρεμένο... Ειδικά η πρώτη μου θυμίζει βραδινό καφέ σε νησί το καλοκαίρι.... Πάλι με ταξίδεψες...!

Έχεις πολλά φιλιά!

σορολόπ είπε...

Alexis

..έτσι.. το σκηνικό ήταν πράγματι σαν να βρισκόμουν σε νησί και με τον αέρα που είχε.. σίγουρα ήμουνα στις Κυκλάδες!

Πω πω φιλιά!! χαχαχα.. κι από μένα :)

diva είπε...

Τι αναρτήσεις είναι αυτές βρε σορολόπ μου γλυκό τώρα που είπα να αποτοξινωθώ από τα εαυτοσκοπικά;-/

σορολόπ είπε...

diVa

..είναι που δεν βρίσκω κάποιον πιο ενδιαφέρον από τον εαυτό μου για να ασχοληθώ :P :))

diva είπε...

αχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα
Η καλύτερη ατάκα που άκουσα αυτές τις μέρες!

[Η δεύτερη καλύτερη, ειπώθηκε στον εξής διάλογο:
- Γμτ ξέχασα να πάρω καθρεφτάκι
- Δε πειράζει. Έχω βαρεθεί να επιβεβαιώνω κάθε φορά πόσο υπέροχη είμαι]

Καλημέρα σορολοπάκι!

σορολόπ είπε...

diVa

..τώρα βέβαια δεν είναι καλό αυτό, όπως καταλαβαίνετε και η ίδια ;)

..άντε καλό μεσημέρι :)

χαλαρουιτα είπε...

Καλησπέρα Σορολόπ!

Σίγουρα από άνωθεν όλα γίνονται έτσι ή αλλιώς! Όλα εκεί γίνονται τελικα!

Υ.Γ.: Σε ευχαριστώ για το νίκ! ;-) Αν και μεταξύ μας το δικό σου μου θυμίζει κάτι από γλυκό του κουταλιού - ίσως κυδώνι - το γιατί μην το ρωτήσεις, το άνωθεν που λέγαμε!

Φιλιά και καλή συνέχεια!

σορολόπ είπε...

χαλαρουίτα, καλό μεσημέρι κι από δω!

..είναι μάλλον που παραπέμπει σε σορόπι.. :)

χαλαρουιτα είπε...

Ή αυτό ή το γεγονός ότι είμαι λιχούδω και όλα τα μεταφράζω όπως με βολεύουν!! ;-)

Φιλιά και καλό (υπόλοιπο) Κυριακης!!!

σορολόπ είπε...

χαλαρουίτα και λιχούδω.. όσο πάει και γίνεται καλύτερο :))

..ευχαριστώ και ανταποδίδω!

ATIAFEDERATION είπε...

Την καλησπέρα μου Σορολόπ. Τα έχω παίξει με αυτήν την ζέστη. Ούτε το μπλόγκ δεν έχω διάθεσει να ενημερώσω. Με το που επιστρέφω απο δουλειά κατευθείαν για καφέ. Καλό καλοκαίρι και καλή εβδομάδα.:))

σορολόπ είπε...

Τι να πούμε κι εμείς βρε ΑΤΙΑ?! εγώ αν δεν πάει 9 το βράδυ δεν ξεμυτίζω από το σπίτι.. κι έχουμε και τις κατσαρίδες από πάνω που άρχισαν τις διακοπές στα σπίτια.. σόρρυ για την αηδιαστική αναφορά.. αλλά έχω αγανακτήσει με μία που μπήκε από το μπαλκόνι και με ταλαιπωρεί μέρες τώρα... κάθε βράδυ ένα δωμάτιο είναι σε καραντίνα... ψεκάζω και φεύγω!! χαχαχα.. κάποια από τις δυό μας θα πρέπει να φύγει από το σπίτι..

koulpa είπε...

xaxa η κατσαρίδα είναι γνωστή για την αντοχή της.. προς τα που θα μετακομίσετε..:):)
βρήκα λίγο χρόνο σήμερα και έχω πάρει σβάρνα τα λίνκ μου.. χρωστώ κι ένα εποικοδομητικό παιχνιδι στην αμελί.. σιγά σιγά..:):)
τι κάνετε; πέρασε η φάση της εργασιομανίας;:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

αχ koulpie μου, μην το γελάτε.. έχει συμβεί και αυτό.. μια χρονιά έφυγα από το σπίτι και πήγα σε ένα φιλικό μου ζευγάρι για διανυκτέρευση και την επόμενη δανείστηκα τον άντρα για να την εξολοθρεύσει :)))

..σήμερα φώναξα συνεργείο απολύμανσης γιατί δεν μπορώ να ζω με το φόβο της κατσαρίδας... ούτε να μην βγαίνω στη βεράντα καλοκαιριάτικα.. και το θαύμα έγινε.. την ξετρυπώσαμε και ψεκάσαμε παντού, μέσα-έξω.. οπότε θα είμαι ήσυχη, αν εμφανιστεί πάλι καμία, θα είμαι σίγουρη ότι αργά ή γρήγορα θα ψοφολογήσει :))

..σας είπα τον πόνο μου και ησύχασα :)))

Ανώνυμος είπε...

Α, γι' αυτό σ' έχουμε χάσει σορολόπ μου; :-Ρ
Κάνε καμιά ανάρτηση σαν αυτές τις ανέμελες!!

Φιλάκια

σορολόπ είπε...

Alexis

..η αλήθεια είναι ότι είχα αρκετή δουλειά και άλλες υποχρεώσεις την τελευταία εβδομάδα.. αλλά από αύριο προβλέπεται ά ρ α γ μ α (με μπολντ και άντερλάιν :))

..ελπίζω το ΣΚ να με χτυπήσει η έμπνευση κατακέφαλα!

Φιλιά μικρό μου

χαλαρουιτα είπε...

Ναι, και λιχούδω (και μεταξύ μας πολύ λιχούδω)!!!

Αχ, τι είναι αυτό που είδα με τις κατσαρίδες... Ευτυχώς πήγαν από εκει που ήρθαν!!!

χαλαρουιτα είπε...

Αγαπητή Σορολόπ, στην Tramountana σας περιμένει μια πρόσκληση!

Αν υπάρχει χρόνος και διάθεση έλα μια βόλτα!

Φιλιά και καλό απόγευμα!

σορολόπ είπε...

χαλαρουίτα μου ευχαριστώ :)

..στα παιχνίδια (κάθε είδους) λέμε ΝΑΙ! :)))

χαλαρουιτα είπε...

Ευχάριστο αυτό με τα παιχνίδια! Μένουμε πάντα παιδιά!!!!

Φιλιά και καλή συνέχεια!