Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Τι εχω λοιπον στο μυαλο μου;

…όσον αφορά τους πολιτικούς που μας κυβερνάνε…

…η αλήθεια είναι ότι αν δεν με ρωτούσε ο koulpa για το συγκεκριμένο θέμα, το μυαλό μου θα απασχολούσαν οι συνήθεις σκέψεις μου που δεν συχνάζουν σε αυτό τον τομέα… η πολιτική και οι πολιτικοί με την έννοια της κυβέρνησης, των κομμάτων της αντιπολίτευσης και των όσων αποκαλούν πολιτική όλοι αυτοί, με κάνουν και πλήττω αφόρητα [για να μην πω ότι εκνευρίζομαι κιόλας]… αυτή είναι η αλήθεια… κατά καιρούς, ωστόσο, τυχαίνει και παρακολουθώ κάποια «πολιτικά» θέματα.. ή κάποιες «πολιτικές» δηλώσεις… έτσι διαπίστωσα ότι έχω μια προτίμηση στην τοπική αυτοδιοίκηση… ίσως γιατί αισθάνομαι ότι με αφορά περισσότερο – είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα - ή κυρίως γιατί πιστεύω ότι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική και να δω διαφορά στην καθημερινότητά μου…

..αυτά τα ολίγα περί της σχέσης μου με την πολιτική… τώρα τι θα ήθελα να πω με τρεις προτάσεις στους πολιτικούς μας;

«Η εξουσία πάντα διέφθειρε τους ανθρώπους.

Ίσως γι’ αυτό η παρατεταμένη σχέση με αυτή να μην κάνει τελικά καλό σε κανέναν.

Κάντε χώρο στους νέους που θέλουν να ασχοληθούν και που έχουν ακόμα όραμα, χωρίς όραμα δεν υπάρχει πολιτικό μέλλον.»

…αυτά.. και υπόσχομαι να μην το ακουμπήσω ξανά το θέμα… υπάρχουν άλλωστε πιο ικανοί bloggers γι' αυτό… ;)

12 σχόλια:

koulpa είπε...

ευχαριστώ για την ανταπόκρηση καλό μου σορολόπ.. συγνώμη για την ταλαιπορία με τόση ζέστη..:):)
την καληνυχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

...koulpa μου, τα πάντα έμοιαζαν ταλαιπωρία σήμερα με τόση ζέστη, ακόμα και η ανάσα για να ζήσεις... οπότε δεν χρειάζεται να ζητάτε συγνώμην :)

..την καληνύχτα μου :)

koulpa είπε...

xaxa δεν ξερω αν είμαι τυχερός εκπαιδευμένος ή απλά αδιάφορος.. αλλά δεν έχω δυσφορήσει σε καμιά θερμοκρασία ως τώρα (απο -10 ως 42..)..:):)
την (δεύτερη) καληνύχτα μου:):)

Ανώνυμος είπε...

Πάνω κάτω ταυτίζονται οι απόψεις μας... Ούτε κι εγώ ασχολούμαι... Φυσικό άλλωστε, έτσι;! :-Ρ
Πάντως μερικές φορές τα παίρβω άγρια με τη διαφθοράπου επικρατεί...

Φιλάκια ανεξάρτητη γυναίκα! :-Ρ

σορολόπ είπε...

koulpa, είπαμε η υπομονή σας τσακίζει :)) εμένα ξέχασαν να μου βάλουν από το εργοστάσιο :))

σορολόπ είπε...

Alexis

..σχόλασαν και τη 17η Νοέμβρη ρε γμτ! και έκανε τόσο καλή δουλειά :))

koulpa είπε...

xaxa μπορεί εμένα να χέχασαν να μου βάλουν θερμόμετρο στο εργοστάσιο.. όπως το τσιπάκι της ορθογραφίας.. και έχει περάσει και η εγκύηση..:):)
κι εγώ επιρεασμένος από τις νεολέες της εποχής μου αειδίαζα με τα πολιτικά.. αλλά μάλον έκανα λάθος.. κάθε μας πράξη είναι πολιτική.. και σε αυτή την αειδιασμένη απραξία μας οφέιλεται το καταντιμάμας:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpa

..κοίτα τώρα που έχετε δίκιο :) συμφωνώ ότι κάθε πράξη μας είναι πολιτική και ας μην συνδέεται άμεσα με την "πολιτική"..

..αλλά κοίτα τώρα και το άλλο..

..εκτός από το ότι "πρέπει" να ασχολούμαι με την πολιτική, έχω ανάγκη και να "θέλω", να με εμπνέει, να με τραβάει.. και εκεί υπάρχει πρόβλημα..

..ας καλησπερίσω :)

Είδωλο είπε...

Η εξουσια ειναι αφροδισιακη
Διεγερτικη
ανατρεπτικη
εκφυλιστικη.

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..επίσης προκαλεί δυσκοιλιότητα :P

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

Εμένα μου προκαλεί σπυράκια.

σορολόπ είπε...

Ήμουνα σίγουρη Διαγόρα, παιδί μου :)))