Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Οταν τo dating χτυπαει κοκκινο


…η αλήθεια είναι ότι έκανε βαρεμάρα αυτό τον καιρό από πλευράς εξελίξεων στα προσωπικά… η μέγιστη συγκίνηση ήταν μάλλον ένα μήνυμα από προϊστορικό πρώην που εστάλη - εικάζω - σε στιγμή απόγνωσης και καλοκαιρινής ραστώνης… απαντήθηκε διεκπεραιωτικά και ακολούθησε προδιαγεγραμμένη πορεία εις την ανακύκλωση.. έχουμε και οικολογική συνείδηση αμ πώς?! εξάλλου αν το ανακυκλώσεις μπορεί κάλλιστα να επιστρέψει σε ανύποπτη στιγμή ως άκρως ενδιαφέρον μήνυμα και να σου χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο… εντάξει, είμαι οικολόγος από υστεροβουλία.. πειράζει?! :P

…για να μην κυλίσω κι εγώ λοιπόν στην αξιολύπητη κατάσταση που περιγράφεται ως εξής "γεια σου με θυμάσαι?! είμαι η Σ. που τα είχαμε στις Πανελλήνιες από το φροντιστήριο.. ποιες Πανελλήνιες!? μα του ‘87 φυσικά!!!..σαν χθες δεν ήταν?! ε; ε; ε;» αποφάσισα να καταφύγω στην on-line προξενήτρα που χρησιμοποιώ όταν on-life δεν κουνιέται φύλλο και έχω διάθεση για γνωριμίες.. από δω και κάτω, είμαι σίγουρη ότι θα έχω τουλάχιστον έναν ένθερμο αναγνώστη, τον x-oyranoy, μια και είναι ο μόνος που γνωρίζω ότι διακατέχεται από παρόμοια πάθη, βλ. on-line dating...

…τέλος πάντων, μιλάω με έναν χριστιανό ορθόδοξο - από μάνα και πατέρα - κι αφού η συζήτηση μετά τα πρώτα κλάσματα του δευτερολέπτου δεν αφορά στην αγαπημένη μου στάση στο σεξ.. αλλά έχει απογειωθεί σε δυσθεώρητα επίπεδα διανόησης :P σκέφτομαι προχώρα το... συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, αν γλυτώσεις τη σεξοκουβέντα, όλα τα άλλα τα παλεύεις.. μέχρι που μου άρεσε σε κάποια στιγμή… ώπα! λέω, εδώ είμαστε.. λες ο Θεός του dating να έχει αράξει στις γεωγραφικές μας συντεταγμένες; και δώστου τηλέφωνα, κινητά, MSN… όλη η τεχνολογία δούλευε για μας... βγήκαμε και για ποτό... περάσαμε και το live τεστ... και φτάνουμε στο δια ταύτα...

Αυτός: «Ξέρεις είμαι σε μια περίεργη φάση… δεν ξέρω αν μπορώ να μπω σε μια σχέση»

(φοβάσαι μην δεν μπορείς να βγεις ε;)

Εγώ: «Δηλαδή, προτιμάς κάτι πιο ελεύθερο με βασικό άξονα το σεξ;»

(ο πολιτισμός μας επιβάλλει να περιγράψουμε τις ξεπέτες σαν να πρόκειται για εξαγωγή φρονιμίτη)

Αυτός: «Δεν θέλω αυτό ακριβώς μαζί σου… αλλά δεν ξέρω κι αν μπορώ να ανταποκριθώ σε μια σχέση μαζί σου»

(ρε γμτ.. που με κατάλαβε ότι είμαι τόσο απαιτητική?! αφού κρύβομαι καλά… και τι να θέλει τελικά!? λες να το βρω στον Καζαμία!?)

Εγώ: «Ε άστο ρε πουλάκι μου τότε… και όταν μάθεις τι θες ακριβώς κι εγώ δεν περπατάω με Π μου το σφυρίζεις; εντάξει;» χαχαχα

...έλεοςςςςςςςςςςςςςςς

…και να σκεφτείς ότι συνειδητά επιλέγω μικρούς, δηλ. γύρω στα 32-33 για να αποφύγω τα περίπλοκα και τα προβλήματα που κουβαλάμε οι άνθρωποι στην ηλικία μου… με τους μικρούς έχεις άλλα προβλήματα, πιο ευχάριστα συνήθως :)

…δεν αποθαρρύνομαι όμως.. είναι γεγονός ότι το καλοκαίρι έχω μεγαλύτερη έφεση στη σαχλαμάρα :) οπότε και επιχειρώ συχνότερα τέτοιες απονενοημένες πράξεις… stay tuned, λοιπόν!

8 σχόλια:

Είδωλο είπε...

... τι να σου πω δεν ξερω.
Πραγματικα, δεν υπαρχει Θεος.
Δεν γινεται να τυφλωσει εναν χριστιανο?
Ελεος πια, ποτε προλαβαμε και αναπτυξαμε τοσες παραμετρους απο την γενια των γονιων μας ωστε να ειναι και καταλυτικες για να ειναι και απαγορευτικες για να μην εισαι με καποιον?

itelli είπε...

Αν πω "κάτσε κάτω απ'το μόντεμ" μετράει σαν αστεϊσμός, ή θα πρέπει να το ανακαλέσω λόγω αναβολικών;

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..δεν νομίζω ότι η τύφλωση είναι λύση στην περίπτωσή μας :)) ίσως η μουγγαμάρα είναι καλύτερη, τουλάχιστον δεν υποφέρεις από αυτά που ξεστομίζει ο άλλος.............

σορολόπ είπε...

itelli

..σαν αστεϊσμό θα το πάρω.. πώς αλλιώς να χωρέσω κάτω από το modem?! :))

Ανώνυμος είπε...

Αχ καλή μου σορολόπ, ξεκαρδίστηκα στα γέλια!!! Φοβέρες οι σημειώσεις με μικρά γράμματα στο διάλογο!

Καλά κάνεις κι είσαι έτσι χαλαρή! Μια χαρά είσαι! Βάλε φωτιά στο ντέιτινγκ...!!!

Να ξέρεις, τα έχουμε πει αυτά, κάπου εκεί έξω υπάρχει αυτό που ψάχνεις. Λίγη καλή θέληση να υπάρχει και θα 'ρθει...! Βέβαια αν δεν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο τότε είσαι η καλύτερη... :-D

ΥΓ. Σου 'χω κάνει μια προσκλησούλα... Πέρνα να δεις...

Φιλάκια φλογερή γυναίκα! χαχα :-)

diva είπε...

Keep dating, λέω εγώ
..
Μα κι εσύ...να τον αναρτήσεις αμέσως τον άνθρωπο...
τσ
Μη δεις αποπροσανατολισμό...αμέσως..να τον στρώσεις!

Καλημέρα:-)

σορολόπ είπε...

Alexis

..ευτυχώς εσύ το έπιασες το νόημα ;)

..ε πώς να είμαι?! η πείρα μας έδειξε ότι το on-line dating είναι ένα ωραίο παιχνίδι όταν βαριόμαστε και θέλουμε να σπάσουμε τη ρουτίνα.. κατά τα άλλα.. άνθρακας ο θησαυρός :)) φυσικά ποτέ δεν ξέρεις............................ ;)

..όπως και δήποτε θα περάσω να πάρω την προσκλησούλα μου.. :)

..φιλάκια αγόρι μου!

Η φλογερή :P

σορολόπ είπε...

diVa

..και που τον ανάρτησα τι έγινε?! μήπως θα τα διαβάσει;

..αλλά και να τα διαβάσει, μήπως δεν του τα είπα κιόλας;

..αλλά και που του τα είπα; μήπως έκανε καμιά διαφορά;

..τέλος τα φιλοσοφικά ερωτήματα!

..καλό μεσημέρι :)