Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Ασεβεις Ποθοι, η απαντηση

…η παρούσα ανάρτηση δεν θα προέκυπτε ποτέ, εάν δεν πίστευα ότι έλαβα μια πληρωμένη απάντηση από το σύμπαν για όσα έγραψα στους Ασεβείς Πόθους πριν λίγες μέρες… και μάλιστα το σύμπαν βιάστηκε να μου στείλει την απάντηση προφανώς για να μην χρονοτριβώ σε λάθος μονοπάτια…

..την Παρασκευή το βραδάκι έκλεισα τον υπολογιστή και υποσχέθηκα να μην τον ξανανοίξω πριν τη Δευτέρα – άντε την Κυριακή το βράδυ, το νωρίτερο – η ζέστη και περισσότερο η υγρασία όλη μέρα ήταν ανυπόφορες και για μετακινήσεις ούτε λόγος… έπιασα λοιπόν στασίδι στη βεράντα όταν δρόσισε και αποφάσισα να ανοίξω το κινητό και να δοκιμάσω την τύχη μου... ποιος ξέρει αν - και τι - θα έβρισκα μετά από τόσες ημέρες που ήταν κλειστό...

…πράγματι, λοιπόν, βρήκα μήνυμα από πρώην με τον οποίο είχαμε μιλήσει τελευταία φορά στη γιορτή μου… αφού του εξηγώ ότι ζω την απόλυτη σπαρίλα και πεινάω σαν λύκος αλλά στο σπίτι δεν υπάρχει ούτε φρυγανιά, μου στέλνει ένα αφοπλιστικό μήνυμα, στο οποίο μου λέει ότι θα πάρει κινέζικο, αν θέλω κάτι άλλο εκτός από καπνό – ΧΩΡΙΣ να ζητήσω – και πριν το καταλάβω θα είναι σπίτι μου… εννοείται πώς δεν το σκέφτηκα καθόλου… οι ασεβείς πόθοι μου εισακούστηκαν με μια-δυο μέρες διαφορά… να μην τα πολυλογώ, περάσαμε ένα ΠΣ σούπερ και μετά χωρίσαμε τα τσανάκια μας… εκείνος επιχείρησε κάτι ερωτήσεις του τύπου "τι θα κάνεις αύριο, μεθαύριο, το άλλο ΣΚ, τον Αύγουστο κτλ.?!?" αλλά δεν απαντήθηκαν ποτέ.. δεξιοτεχνικά πάντα γιατί δεν προσβάλλουμε κανέναν και ειδικά όταν είναι κύριος…

…και σας ερωτώ; γιατί να είναι πρώην και να μην (ξανα)γίνει νυν?! και επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να το βρείτε, θα σας το πω εγώ… ίσως γιατί όταν είμαστε μαζί εκτός του χαβαλέ που έχει την αξία του δεν λέω, των γαστριμαργικών εξορμήσεων που κάνουμε – ο τύπος είναι αυθεντικός γκουρμέ, όχι σαβουροφάης σαν κι εμένα – και του πολύ καλού σεξ… αααα.. η αλήθεια να λέγεται... παίρνει 9/10 στο σεξ, (το 10 είναι για το Θεό)… ίσως λοιπόν, εάν εξαιρέσεις τα παραπάνω, φταίει που νιώθω εγκεφαλικά νεκρή όταν είμαστε μαζί πάνω από 1-2 μέρες … μιλάμε για εγκεφαλικό στιμιουλάρισμα μηδέν!!! .. έτσι ρε παιδί μου να φιλοσοφήσουμε λίγο, χωρίς συγκεκριμένο θέμα με πρακτική αξία… να σ υ ζ η τ ή σ ο υ μ ε για τη ζωή, τον έρωτα, το θάνατο, την προδοσία… ξέρω κι εγώ?! τόσα πράγματα υπάρχουν… δεν το’χει με τίποτα λέμε… ίσως φταίει και το γεγονός ότι δεν έχουμε ιδιαίτερα κοινά ενδιαφέροντα π.χ. όταν ήμασταν μαζί του είχα κάνει πλύση εγκεφάλου να πάμε κανένα θέατρο… καμιά συναυλία... καμιά εναλλακτική εκδρομή (καλά το παράχεσα κι εγώ.. χαχαχα)… δεν μπορεί τα «κουλτουριάρικα», ήταν πάντα η απάντηση...

…αυτά σκεφτόμουνα αφού έμεινα μόνη και έκλεισα ξανά το κινητό... άγνωστο για πόσες μέρες πάλι... και για ασεβείς πόθους ούτε συζήτηση ξανά… αύριο πρωί-πρωί θα παραγγείλω και την καφετιέρα-home cinema που μου σύστησε ο kakaskimos και καθάρισα! :))

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρόσεχε λοιπόν τι εύχεσαι καλή μου σορολόπ...!
Είδες, άμα ο άλλος τα έχει όλα τέλεια πάνω του μετά βαριέσαι...

Εμβόλιο κατά της ανεμοβλογιάς βγάλανε, εμβόλιο κατά της ηπατίτιδας βγάλανε, κατά της πλήξης όμως δε βγάλανε!! :-Ρ

σορολόπ είπε...

Alexis

Καλόόό μικρέ μου :) (το εμβόλιο)

..καμία σχέση ο έρωτας με την τελειότητα.. το έχουμε δει και το έχουμε πάθει αυτό :)

..η συνταγή του έρωτα παραμένει άγνωστη.. τα υλικά δεν τα γνωρίζει κανείς για να τα παραγγείλει όταν θέλει..

Ανώνυμος είπε...

Και δεν παραγγέλνουμε ντιλίβερι καλύτερα...;! Λίγοτερος κόπος και μεγαλύτερη πιθανότητα να το ευχαριστηθείς το ρημάδι το φαγητό... :-Ρ

σορολόπ είπε...

Alexis

..εντάξει που και που θέλεις να ξεφύγεις από το ντιλίβερι ;) και δοκιμάζεις να δεις αν θα σου πετύχει η συνταγή.. οι πρώην έχουν ένα καλό.. δεν κρύβουν άσχημες εκπλήξεις.. ενώ καμιά φορά μπορεί να σε εκπλήξουν ευχάριστα :)

aa-duck είπε...

γλυκό μου σορολόπ, καλό σεξ (9 στα 10!), γέλιο, plus καλό φαΐ... Μήπως να... συγγνώμη κιόλας που... :| δξ... μήπως να τον κρατήσουμε (αν έχουμε αισθήματα γι' αυτόν βεβαίως...) και να μοιραζόμαστε τις εναλλακτικές ασχολίες με τις φίλες μας;

μιλάω λίγο σαν Ρούνι κακό γουρούνι, το ξέρω, αλλά... πώς να στο πω; κυκλοφορεί πολύ ανταύγεια εκεί έξω, και μετά από αυτήν το χάος

:|


(ΥΓ.ξανά: μα τι ωραίο template)

σορολόπ είπε...

aa-duck

..καλέ μου Ρούνι :) είμαστε δύο τα κακά γουρούνια γιατί κι εγώ τα έχω σκεφτεί όλα αυτά, πολλάκις μάλιστα γιατί έχω φάει την ανταύγεια με το κουτάλι επίσης...

ΑΛΛΑ ... μπααααα... δεν μου βγαίνει... και όλα τα καλά εξαφανίζονται μόλις παρέλθει το 2ήμερο (το σεξ το βαριέμαι, τα αστεία του με κουράζουν, το φαί είναι άνοστο.. χαχχα) και θέλω να μείνω μόνη μου στην ησυχία μου...

Υ.Γ. ..στώώώώώώ

diva είπε...

Δηλαδή..οκ..δεν ξέρω τόση αποκαλυπτική αλήθεια αν μπορώ να την αντέξω..

[ μη μας γκρεμίζεις τα όνειρα και τις ελπίδες όμορφη..sex 9/10 αρκεί..τα υπόλοιπα είναι ευσεβείς πόθοι..]

koulpa είπε...

xaxa μα έρχεται μιά στιγμή που ταέχεις πει όλα με τον άλλο.. το μόνο που έσωζε την κατάσταση ήταν ή κακή μνήμη της πρώιν μου.. αλλά και αυτή τελικά δε βοήθησε.. έπρεπε να ξανασυζητάμε και τα λυμένα προβλήματα..:):)
αν το κάνατε κάθε ΣΚ όπως κάποιοι φίλοι μου;.. ίσως βληθούσε.. γιατί μπορεί το καλήτερο να είναι εχθρός του κακκού.. αλλά και το κακό το τρώμε φοβούμενοι το χειρότερο..:):)
την (αποκεντρωμένη) καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

diVa

..όταν αναβοσβήνει μπροστά σου σαν τεράστια επιγραφή νέον δεν μπορείς να την αγνοήσεις.. και το σεξ 9/10 πέφτει κάτω από τη βάση μόλις η άμαξα γίνει κολοκύθα :))

σορολόπ είπε...

koulpa καλησπέρα :)

..άλλο αυτό που λέτε εσείς κι άλλο αυτό που λέω εγώ.. το πρόβλημα δεν είναι ότι τα έχουμε πει όλα, αλλά ακριβώς το αντίθετο.. ότι δεν έχουμε πει τίποτα.. και ΔΕΝ μπορούμε να πούμε τίποτα.. δυστυχώς :(

..δεν μπορώ να ψυχαναγκάζομαι με το φόβο του χειρότερου..

kakaskimos είπε...

κι αν ο φόβος μας δένει
να μην μείνουμε μόνοι
πάλι ο φόβος μας στέλνει
μακριά απ' ότι ενώνει

Μην τους ακούς σορολοπ. Καλύτερα η καφετιέρα με τηλεκοντρόλ.

σορολόπ είπε...

kakaskimos

Η αγάπη δεν είναι
μοναχά ένα βλέμμα
Ούτε μόνο ένα μείνε
Θέλει όλο το αίμα

..το'χω λιώσει το τραγουδάκι στα πλαίσια της αυτο-υποστήριξης :)

Είδωλο είπε...

μμμ ειναι σαν να πηγαινεις να ξαναζεστανεις κομμενη σουπα και πας να προσθεσεις νερο, ε μα ποσο νερο να βαλεις κι εσυ στο θεμα? Αφου δεν εδεσαν με την πρωτη φορα τα υλικα?

Εγω αρκουμαι σε αυτην την απαντηση, αποδυκνειεται και χημικα.

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..αλάθητη η χημεία :)

..έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες, μόνο που από απόσταση συνήθως θυμάσαι μόνο τα καλά και ξεχνάς τα άλλα... τις ασυμβατότητες.. εάν βρίσκεσαι και σε στιγμή αδυναμίας.. εε δεν θέλει και πολύ να γίνει το έγκλημα ;)

maria είπε...

μη το παίρνεις προσωπικά, αλλά όλοι οι άντρες έτσι είναι.
αν θες έστω και λίγο να αναβαθμιστεί στο θέμα "κουλτούρα" θέλει λίγο εκπαίδευση..
άκου εμένα που ξέρω... κ τον έπεισα να πάμε σε θέατρο κ ούτε γκρίνιαξε ο χριστιανός. σκέψου τι του έταξα για να έρθει μαζί μου στο θέατρον δηλαδής...

σορολόπ είπε...

maria καλώς ήρθες :)

..καιρό είχα να την ακούσω αυτή την κουβέντα.. "όλοι οι άντρες έτσι είναι".. μάλλον η σωστή φράση είναι "οι περισσότεροι έλληνες άντρες έτσι είναι" :) κι εγώ για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν έχω την υπομονή (βλ. τη διάθεση) να "εκπαιδεύσω" κανέναν.. άνω των 18 ετών :)) αυτό που κάνουν οι περισσότερες γυναίκες να θέλουν δηλ. κάτι και να πηγαίνουν τον άλλον μέσω Λαρίσης... δεν το' χα ποτέ! ..ε και είναι λίγο αργά για να το αποκτήσω πια... μου κάνει κάπως σαν χειραγώγηση και δεν μου αρέσει... αλλιώς τώρα θα ήμουν παντρεμένη με δέκα παιδιά.. ;)