Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

(Σ)εξουσια

…άλλο ποστ ονειρευόμουνα για τη συνέχεια και συγκεκριμένα έλεγα πώς θα γράψω για την νέα ταινία του τεράστιου Woody – αφού θα την έβλεπα εννοείται – αλλά κάτι που συνουσιαζόμουνα όλο το πρωινό με το client service τραπεζών, δημοσίου και λοιπών δαιμονίων… κάτι που εγκυμονώ δεινόσαυρο… δεν με βλέπω να πηγαίνω σινεμά απόψε… και σιγά δηλαδή μην ξεμείνω από θέμα… αφού όλη μέρα με πρόφαση τις γραφειοκρατικές δουλειές μάζευα υλικό για το blog…

…εγώ θέμα με την εξουσία γενικά δεν είχα ποτέ… ή μάλλον δεν το είπα σωστά… η εξουσία (όπως τη συναντά ο καθένας μας στις διάφορες φάσεις της ζωής του) δεν είχε ποτέ θέμα μαζί μου… φρόντισε για αυτό η φύση κατ’ αρχήν, αφού με προίκισε με χαρακτήρα χαμηλού προφίλ όσον αφορά το φαίνεσθαι, όσον αφορά το είναι .. its a whole different story… ως τέτοιος παλιοχαρακτήρας πάντα επεδίωκα να κάνω τις δουλειές μου όπως ακριβώς θέλω με τη λιγότερη δυνατή φασαρία… δεν είμαι από τους ανθρώπους που ανοίγουν μέτωπα παντού για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους… εάν προσθέσεις σε αυτό και την εγγενή (τελειο)μανία μου φτιάχνεις έναν ωραίο νευρωτικό άνθρωπο... χαχαχα.. που όμως ήταν πάντα το αγαπημένο παιδί της εξουσίας χωρίς ποτέ να προσπαθήσει ή να επιδιώξει κάτι τέτοιο.. συγκυριακά, ας πούμε... ωστόσο, μπορώ να ομολογήσω ότι τα αισθήματα δεν ήταν/είναι πάντα αμοιβαία μωρό μου…

…κυκλοφορεί μια φήμη ότι η εξουσία είναι αφροδισιακή… για ποιον όμως δεν έχω καταλήξει ακόμα… για αυτόν που την ασκεί; ή για αυτόν που την υφίσταται; προσωπικά, αν και σύμφωνα με όσα έγραψα παραπάνω θα έπρεπε να είμαι το Νο1 θύμα της «γοητείας της εξουσίας», δεν νιώθω πεταλούδες να φτερουγίζουν στο στομάχι μου όταν έρχομαι τετ-α-τετ με εκπροσώπους της... κάθε άλλο… εδώ αμφισβητώ τον εαυτό μου 24 x 7 (και τις αργίες) που ξέρω τις προθέσεις μου και τα κίνητρά μου… δεν θα αμφισβητήσω τον καρεκλοκένταυρο απέναντι που δεν ξέρω τίποτα γι' αυτόν?! ή ακόμα χειρότερα όταν ΞΕΡΩ! και η αμφισβήτηση δεν ήταν ποτέ καλό αφροδισιακό… εικάζω ότι πρόκειται για φήμη-δράκο…

…για το τέλος όμως σας άφησα το καλύτερο…

…σήμερα ήρθα αντιμέτωπη με μια ευχάριστη έκπληξη… είδα αυτό που λένε το «ανθρώπινο πρόσωπο» της εξουσίας να δουλεύει στο ΤΤ (Ταχ. Ταμιευτήριο)… δεν ξέρω αν παίζει ρόλο που το προσωπικό ήταν ως επί το πλείστον γυναίκες, αλλά έπρεπε να δείτε εξυπηρέτηση στους ηλικιωμένους που ήταν το 90% των πελατών! …μάλλον το ΤΤ συγκεντρώνει τους περισσότερους συνταξιούχους… έμεινα άφωνη... ευγένεια, κατανόηση έως και τρυφερότητα θα μπορούσα να πω… έτσι μου ΄ρθε να φωνάξω τα κανάλια… να δούμε επιτέλους και τίποτα καλό σε αυτές τις ειδήσεις, μια πραγματικά αισιόδοξη εικόνα αυτής της χώρας που η φήμη της είναι λίγο καλύτερη από εκδιδομένης γυναικός…

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ένα έχω να πω... Χωρίς να φανώ αντιφεμινιστής, όταν οι γυναίκες παίρνουν εξουσία στα χέρια τους γίνονται πολύ αδίστακτες...κι αυτό το γουστάρω τρελά!!! :-Ρ

σορολόπ είπε...

Alexis

..δυστυχώς το φαινόμενο των αδίστακτων γυναικών στις θέσεις εξουσίας είναι συχνό.. από τη μια ξεσηκώνουν το αντρικό πρότυπο αντί να χρησιμοποιήσουν "τον εξοπλισμό" που τους έχει χαρίσει η φύση τους, από την άλλη στην προσπάθειά τους να επιβληθούν χάνουν το μέτρο..

..οι θέσεις εξουσίας εξάλλου είναι περισσότερες από τους χαρισματικούς ανθρώπους στην άσκησή της και κάπως πρέπει να καλυφθούν..

Είδωλο είπε...

Η εξουσια και γενικοτερο οποιοδηποτε στατους συμπολ ειναι προεκταση του εγωισμου μας του χαρακτηρα κτλ

Οποτε ναι ειναι αφροδισιακη...

Εσυ γιατι νομιζεις οτι η Μερσεντες πουλαει αβερτα?

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..άρα λες ότι είναι αφροδισιακή γι' αυτόν που την ασκεί (ή έτσι νομίζει τέλος πάντων..) πάντως εμένα αυτό μου θυμίζει λίγο αυνανισμό :))

..πουλάει αβέρτα η Μερσεντές?! σε ποιους; σε αυτούς που μετά από ένα εξάμηνο τους παίρνει πίσω τα αυτοκίνητα γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τις δόσεις μάλλον...

issallos είπε...

χμ!!! ...αν υποψιαστω οτι αρεσκεσαι
στο....εξουσιαζειν μεσω της ηδονης ....και γοητευεις μεσω της εξουσιας που ασκεις....
ε τοτε....ντροπη σε μας που ειμαστε ηδονοβλεψιες.....
ΥΓ ..μετα την κριση ευφηιας
λυποθυμησα....

σορολόπ είπε...

issalos

..και τώρα περιμένεις να καταστρέψω μια τόσο υπέροχη υποψία, επιβεβαιώνοντας ή καταρρίπτοντάς την?!

..με τίποτα αγαπητέ.. ένα από τα καλά της μπλογκόσφαιρας είναι ότι χτίζει μύθους και προς το παρόν λέω να απολαύσω την υποψία του δικού μου ;)

..καλώς μας ήρθες :)

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

Για να δει κανείς πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο η εξουσία μπορεί να δράσει ως αφροδισιακό τόσο για εκείνους που την ασκούν όσο και για εκείνους που την υφίστανται πρέπει να μπορεί να διαισθανθεί με σαδιστικούς ή/και μαζοχιστικούς όρους. Όποιος δεν έχει τέτοια βίτσια μόνο να εικάζει μπορεί επ'αυτού.

σορολόπ είπε...

Διαγόρα

..μόλις έκανες το απόλυτο σχόλιο..

RESPECT :)

koulpa είπε...

δεν άφησα σχόλιο; ανεπίτρεπτον!!
τι να πείς γι αυτό το δημόσιο; αν και εγώ έχω πέσει σε δυό εξαιρετικές περιπτώσεις υπαλλήλων.. πρώτη φορά στην εφορία παγκρατίου.. είχα πάει για κάποια περίπτωση του πατέρα μου που ταξήδευε.. και ούτε που ήξερα περι τίνος πρόκηται.. η κοπέλα στις πληροφορίες αναγνώρησε την απελπισία στο βλέμα μου ακούγοντας τις κινήσεις που έπρεπε να κάνω.. με πήρε από το χαιράκι.. και πήγαμε με βήμα ταχύ το γύρω της εφορίας διεκπερεόνοντας το ζήτημά μου..:):)
κι άλλος ένα στο ΤΑΕ.. που φέρθηκε αναλόγως.. μιά φορά το 94 και μιά και το 97.. και με βοήθησε καιφέτος μόνο με πληροφορίες δυστυχώς γιατί έχω μεταφερθεί σε άλλο υποκατάστημα..:):)
τι κάνει το σορολόπ μας;:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpie καλησπέρα :)

..μα όλοι αν το καλοσκεφτούν έχουν παραδείγματα υποδειγματικής εξυπηρέτησης στη Δημόσια Ταλαιπωρία.. τώρα στο γιατί μαθαίνουμε μόνο τα άσχημα, ο Σ. Φυντανίδης έδωσε την ακόλουθη ικανοποιητική απάντηση.. οι ειδήσεις πρέπει υπάγονται στην εξής αγία τριάδα "Αίμα, Σπέρμα, Στέμμα"... αν θέλουν να επιβιώσουν τα ΜΜΕ!

..όσο για μένα, έχω ζευγαρώσει πια με μια ίωση.. χαχα.. και πονάω ολούθε.. ή είναι το γήρας που ως γνωστόν δεν έρχεται μόνον..

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

Περαστικά, Σορολόπη μου! (κατά το Ευρώπη, Καπιόπη, Μερόπη.) Αν χρειάζεσαι κάτι πες μου, θα σου το... στείλω με courier.

Μπαϊδεγουαίη, πολύ πετυχημένο το avatar με την πειρατίνα, σου μοιάζει κάπως θα έλεγα, δηλαδή μέχρι τον λαιμό, δεν έχω δει παρακάτω!

σορολόπ είπε...

Ευχαριστώ Διαγορίνα μου :)) ..δια τα περαστικά.. στείλε μου ένα στιβαρό τεκνό μόλις ευκαιρήσεις και θα μου περάσουν όλα! χαχα

..το άβαταρ.. χαχαχα.. πικάντικο ε; κι εγώ με πειρατικό καπέλο είμαι ολόφτυστη!

koulpa είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩ περαστικάαα:):)
σουπίτσα και χουχούλιασμα.. κι εμένα με κυνηγά.. αλλά διαφέυγω για την ώρα:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

Ευχαριστώ koulpie :)

stella είπε...

Αυτο το εκδιδομενης γυναικος δεν μου αρεσε στο τελος!
Προσβαλεις τις Κυριες που στην τελικη κανουν και κατι.....

σορολόπ είπε...

Stella

..καλώς ήρθες από τα μέρη μας :)

..δεν νομίζω ότι πρόσβαλλα κανέναν, μάλλον είμαι σίγουρη :)

..απλά χρησιμοποίησα το παράδειγμα των εκδιδομένων γυναικών λόγω της κακής φήμης που τις συνοδεύει στην πραγματικότητα που ζούμε.. και αυτό είναι ένα γεγονός, όχι η προσωπική μου άποψη..

maria είπε...

εξουσία, σεξουσία... κι εγώ ποτέ δε "τη βρήκα" με τους τύπους που την ασκουν ούτε και με μένα που την υπέστησα, άσχημα τις περισσότερες φορές διότι έχουμε κ ένα πρόβλημα, δεν ακούμε καλά και μας ζορίζει κ διευκολύνει τους τύπους να το παίζουν "εξουσία"..
όσο για το ΤΤ είναι κάτι που θα βρεις στις υπηρεσίες που το προσωπικό είναι αγαπημένο μεταξύ τους (σπάνιο πράγμα αλλά υπάρχει!) όταν υπάρχει ομόνοια,κατανόηση και αλληλοβοήθεια ανάμεσα στο προσωπικό, δε πανακαίγονται από κόσμο, είναι ευγενέστατοι κ εξυπηρετικότατοι. το βλέπω στη δουλειά κάθε μέρα κ χαίρομαι που εργάζομαι σε τέτοιο περιβάλλον..

καλώς σε βρήκα!

σορολόπ είπε...

maria

..θα συμφωνήσω 100% με αυτό που λες για το αγαπημένο προσωπικό... μία φορά που μου έτυχε κι εμένα ήταν έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις.. απλά πάνε πολλά χρόνια και το ... ξέχασα! :))

..είσαι πολύ τυχερή και ελπίζω τα πράγματα να μείνουν έτσι πάντα :)