Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Το φαντασμα του καλοκαιριου

…κυκλοφορεί ακόμα εκεί έξω και σπάει πλάκα μαζί σου… βγήκα μεσάνυχτα παρά για τον απογευματινό μου περίπατο και για να λέμε την πάσα αλήθεια, για ένα πακέτο καπνού που είναι εκ των ουκ άνευ σε μια μακριά, ανοιξιάτικη νύχτα όπως η αποψινή… καθώς έσκασα μύτη στο δρόμο με χειμερινό εξοπλισμό – όταν έπεσα για ύπνο τα ξημερώματα ήταν ακόμα φθινόπωρο κι εγώ είχα μια μόνιμη ίωση - χίμηξαν κατά πάνω μου οι μυρωδιές της νύχτας ανακατεμένες με την υγρασία, την πρασινάδα, τα δέντρα και όλα αυτά που φτιάχνουν το τέλειο, ανοιξιάτικο χαρμάνι… η δε θερμοκρασία?! δεν υπάρχει καλύτερη για μακροβούτια… οι στάλες του ιδρώτα άρχισαν να φτιάχνουν φωτοστέφανο στο μέτωπό μου κι εγώ ασυναίσθητα έκανα αέρα με το χέρι μου…

…οκ, κοιμήθηκα αρκετές ώρες – τις περισσότερες της σημερινής ημέρας - αλλά όχι τόσες που να πηδήξω το χειμώνα – οι εποχιακοί μου αισθητήρες άρχιζαν να τα παίζουν… δεν πέρασε ούτε μισό λεπτό βεβαιότητας για το είδος της εποχής που διανύουμε… δεν είμαι σίγουρη καν εάν έχω ίωση πια… είτε ξύπνησα σε ένα παράλληλο σύμπαν, είτε τα ονειρεύτηκα όλα αυτά...

…δεν βαριέσαι… πάντα ήθελα να ήμουν τροπικό φρούτο…


SMALL UPDATE

Ξεχάστε τις γαλότσες και κατεβάστε από το πατάρι τη σανίδα του surf!
Φύγαμε για τις ακτές του Ειρηνικού με τους Beach Boys (κάποιος θα τους θυμάται, δεν μπορεί!?)

4 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxa κι εγώ νόμιζα ότι έπεσα σε χειμερία νάρκη και ξύπνησα πάλι άννοιξη.. μιά νύχτα ξύπνησα παγωμένος.. την επόμενη μερίμνησα για σκέπασμα.. και ξύπνησα παπί στον υδρώτα..:):)
καλό μήνα:):)

Είδωλο είπε...

Σε καταλαβαινω απολυτα, εγω να δεις τι εξαψεις εχω.

Μαλλον ειναι η ελλειψη σεξ.

σορολόπ είπε...

Καλό μήνα koulpie :)

..εχθές πια έδωσε ρέστα το φάντασμα.. αφού έκανα μπάνιο πριν βγω έξω γιατί είχα ανάψει.. το δε βράδυ που γυρνούσα σπίτι.. ήμουνα μούσκεμα από την υγρασία..

..έναν εξορκισμό στο φάντασμα παρακαλώ!

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..μην μου βάζεις ιδέες.. μην μου βάζεις ιδέες.. :P