Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Ανοιξιατικο τριλλημα

…είναι αλήθεια ότι έχουμε καιρό να μιλήσουμε για σεξ, μάλλον είναι αλλεργική αντίδραση στην υπερβολική δόση τηλεοπτικού σεξ που πήραμε τελευταία… αυτό που με ανησυχεί πιο πολύ είναι που ήταν χωρίς προφυλάξεις και μπορεί να εγκυμονήσουμε τους καρπούς αυτής της επιπόλαιας συνουσίας… δηλ. εξοικείωση με το κιτσαριό, την κατινιά, την ψευδενημέρωση, τη φαυλότητα ... ώπα! σταματάω γιατί παρασύρθηκα... και το θέμα μας είναι το παλιό, καλό, παραδοσιακό σεξ :)

…σαν να κάνει λίγο υποτονικότητα… οπότε είπα να ανεβάσω τα beat θέτοντας το παρακάτω ανήθικο τρίλλημα που εμφανίστηκε στη ζωή μου σήμερα το μεσημέρι… δηλώνω ότι ο καιρός σήμερα αποδόμησε με ένα φύσημα την πανίσχυρη προσωπικότητά μου και το ωραιότερο είναι ότι δεν βρήκε καμία αντίσταση :)) …έτσι εκτός από το ότι λιαζόμουνα σαν σαύρα, άρχισα και σκεφτόμουνα επίσης σαν σαύρα, δηλ. με το αντίστοιχο τμήμα εγκεφάλου… με ολοφάνερες τις συνέπειες…

…το τρίλλημά μου έχει ως εξής… αν υποθέσουμε ότι θες να κάνεις σεξ με κάποιον, αλλά όχι σχέση, του το λες πριν, μετά ή καθόλου και του δίνεις την ικανοποίηση να το βρει μόνος του!? :P και αν δεν το ξέρεις κι εσύ από πριν?! και το αποφασίσεις μετά?! θα σε πιστέψει!? ή θα σε κατηγορήσει ότι τον χρησιμοποίησες ως σκεύος ηδονής?! χαχαχα… άσε που αν του το πεις από πριν μπορεί και να αρνηθεί! εντάξει, αυτό το τελευταίο δεν το πολυπιστεύω για τους περισσότερους άντρες, αλλά πες ότι σκόνταψες στον έναν στο εκατομμύριο…

α πα πα πα.. όταν λέω εγώ ότι το σεξ είναι μπελάς, με λένε πουριτανή...

μπααα άσε… θα πάω σινεμά καλύτερα :P

44 σχόλια:

Kostas Skiadas είπε...

Όταν ή φύση χτυπήσει προσκλητήριο ουδείς επιτρέπεται νά απουσιάζει. Τό παρών είναι αυτό πού επιβάλλεται.

σορολόπ είπε...

Σαν να λέμε ανωτέρα βία... χαχαχα
..δεν μου απάντησες στο τρίλλημα όμως..

Είδωλο είπε...

Θα ναι σαν να μπαινει ανοιξη
Θα ναι ουρανου κατανοιξη...

Τι να σου πω, εγω πιστευω προς οι προθεσεις φαινονται εξ αρχης, τωρα αν ο αλλος δεν τις καταλαβει μαλλον ειναι και κομματι μπαζο στο μυαλο.

Αλλα τι να κανεις, υπαρχουν λεξεις κλειδια εκφρασεις και αποφυγη χειρονομιων συζητησεων κτλ και θα καταλαβει ο αλλος το νοημα
να τον πασπαλισει τον κουραμπιε

Kostas Skiadas είπε...

Έχεις δίκιο αλλά θα απαντήσω με βάση τις προσωπικές μου εμπειρίες και μόνο.
Πρώτον δεν μού λες τίποτα και από την πλευρά μου καταλαβαίνω ότι σού αρέσω, μένω ικανοποιημένος και αυτό μού αρκεί. Όσον αφορά τά περί σκεύους ηδονής, αποκλείεται να υπάρξει άνδρας πού θα περνούσε από το μυαλό του να πεί κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι εγώ. Περίπτωση να αρνηθώ υπάρχει όταν η προηγούμενη συμπεριφορά της γυναίκας μού δημιουργεί υποψίες ότι μπορεί να αστειεύεται και βεβαίως εάν δεν μού αρέσει καθόλου.
Καλό βράδυ.

σορολόπ είπε...

x-oyranoy.. να τον πασπαλίσει τον κουραμπιέ..χαχαχα

...δίκιο έχεις, αλλά μερικές φορές όταν είμαστε παρορμητικοί στέλνουμε και λάθος μηνύματα.. δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να πρέπει "να εξηγήσεις μετά"

..καλημερούδια!

σορολόπ είπε...

K.S. από ότι κατάλαβα προτιμάς να το βρεις μόνος σου.. χαχα.. καλό και βολικό.. επίσης, καμιά φορά οι άλλοι - άντρες και γυναίκες - μπερδεύουν το φλερτ με το σεξ.. δεν έχουν όλα τα φλερτ προορισμό το σεξ..

..καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Που είναι το κακό να θεωρείται κάποιος «σκέυος» ηδονής. Καλό είναι να τον γουστάρει κάποιος,ας πούμε για το κορμί του. Αλλά και πάλι γιατί να χρειάζονται τα πολλά λόγια σε μια σχέση; Μπορεί στην πορεία να σου αρέσει και κάτι περισσότερο από το «σκέτο» σκέυος ηδονής. Γιατί να δεμεύεσαι προκαταβολικά.Προχώρα!

αλμυρό φυστίκι

σορολόπ είπε...

Φυστίίίίίίκι.. τι απρόβλεπτη απάντηση! χαχα

...πάει τώρα.. πήγα σινεμά :P (πλάκα κάνω βρε...)

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ήταν απρόβλεπτη η απάντηση. Αφού λοιπόν πήγες σινεμά, ( ή δεν πήγες τελικά ;) θα σου πω μαι ατάκα του Μηστικώστα όταν έκανε τον Πρέκα (Λίγο χυδαία με το συμπάθειο): «Δεν γαμείς που δεν γαμείς. Δεν πας και για ψάρεμα;...»

αλμυρό φυστίκι

σορολόπ είπε...

Απρόβλεπτα θετική εννοώ.. αφού δεν βρίσκεις τίποτα κακό στο "σκεύος ηδονής" :))

..εγώ και ο Πρέκας μείναμε.. αυτός για ψάρεμα, εγώ σινεμά.. χαχαχα

..φιλιά φυστίκι!

itelli είπε...

Εγώ δεν βλέπω τρίλημμα. Βλέπω δισεκατομμυριόλημμα γιατί πιστεύω εξαρτάται από ποιον έχεις απέναντί σου κ υπό ποιες συνθήκες γνωρίζεστε.

Δεν μπαίνουν καλούπια σ'αυτά... Μπορεί να γνωρίζεστε καιρό κ ο άλλος/η άλλη να μην θέλει μόνο σεξ. Ακόμα κ αν θέλει, μπορεί να δαγκώσεις εσύ τη λαμαρίνα μετά.

Εν ολίγοις:
- αν θες σεξ, χώσου. Στη χειρότερη, θα είναι η πρώτη κ τελευταία φορά μαζί του. Στην καλύτερη, θα γίνετε καλύτεροι.

- αν δεν θες, ... μπορεί να γλυτώσεις από πολλούς μπελάδες.

υ.γ. τι έλεγε η ταινία;

σορολόπ είπε...

itelli.. ήμουνα σίγουρη για το δισεκατομμυριόλημμα :)) αλλά επειδή σπάνια έχεις την ευκαιρία να αναλύσεις τόσο πολύ, κάποιες φορές ενδίδεις εντελώς παρορμητικά... όλο και σπανιότερα πλέον - εγώ - γιατί απεχθάνομαι τους μπελάδες ;)

..η ταινία?! ούτε αυτή μου έκατσε, έκανα λάθος την ημέρα.. χαχαχα

koulpa είπε...

xaxa.. καλήτερα να μασάς παρά να μηλάς..:):)
..ασ'τον τρελό στη τρέλα του..:):)
..πωπω κουραστικό στην ηλικία μου μάλον let's talk about sex.. αλλά μη παρέκει..:):)
ναι ναι μάλον θα πρωτιμήσω το σινεμά:):)
Καληνύχτα καλό ου σορολόπ:):)

diva είπε...

"Μία εξυπηρέτηση (θα) ήθελα. Δεν είναι κάτι προσωπικό"
:-ρ
Λες να πιάνει η ατάκα;

σορολόπ είπε...

koulpa έχουν δίκιο που λένε ότι σήμερα περισσότερο μιλάμε για σεξ παρά το κάνουμε :)) είναι κι αυτό μια εκδοχή του ασφαλούς σεξ :P

..καλημέρα!

σορολόπ είπε...

diVa μου σιγά.. πώς τα λέτε έτσι?!..πάνω που είχα πιει μια γουλιά καφέ πνίγηκα η γυναίκα... χαχαχα

..είναι το μόνο που δεν έχω σκεφτεί.. να τον ρίξεις στο φιλότιμο.. χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν 3 περιπτώσεις:

1. Να προσβληθεί το υποψήφιο θύμα και να μην δεχτεί (εξαιρετικά απίθανη).

2. Να δεχθεί και η βραδιά να εξελιχθεί χάλια (εξαιρετικά πιθανή).

3. Να δεχθεί και ό,τι επακολουθήσει να ξεπερνάει κάθε φαντασία σε ποιότητα, ποσότητα, ποικιλία, στάσεις, χρόνους, ήχους, κ.λ.π. (Εδώ η εκτίμηση ποικίλει ανάλογα με την έμπνευση της στιγμής).

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω πως μπορώ να σου ευχηθώ "Καλή Τύχη".

kakaskimos είπε...

Θεωρητικά μιλώντας, το αν ο άντρας θα αρνηθεί να γίνει το σκεύος ηδονής, εξαρτάται απο τον άντρα.
Αν έχει πολλές προσφορές ή όχι. Αν είναι ένας κούκλος, που δεν προλαβαίνει να κάνει ψυχικά, υπάρχει πιθανότητα να αρνηθεί. Ειδικά αν δεν του αρέσει το απ'έξω σου.
Αν δεν έχει προσφορές, γιατί να του κάνεις εσύ?
Και παίζει ρόλο το πόσο σιγουρατζού είσαι. Δηλαδή θα σε πειράξει πολύ αν ζητήσεις απο έναν άντρα μόνο σεξ, κι αυτός αρνηθεί?

Γυναίκα είσαι. Ξέρεις πως θα το φέρεις.
Σορολόπ: Ξέρεις έχω ένα φίλο που του ζήτησε μια γνωστή του να τον χρησιμοποιήσει ως σκεύος ηδονής.
Υποψήφιος: Πω πω την ξεφτιλισμένη
--> απορρίπτεται
Υποψήφιος: Α τον τυχερό
--> περνάει

Ελπίζω να μην θες αναλυτικό script.
Πρόλαβα ή ακόμα επιλέγεις έργο?

Καλησπέρα

Υ.Φ. Εγώ θα προτιμούσα να μου το πουν στα ίσα ότι με θέλουν για σκεύος ηδονής. Δυστυχώς δεν γνωρίζω τυφλές ...

σορολόπ είπε...

@ανώνυμος..

1. Συμφωνώ, έχω ακούσει και χειρότερες προσβολές.

2. Εδώ θα διαφωνήσω. Η πείρα μας έχει δείξει ότι το σεξ στα τυφλά μπορεί να αποδειχτεί πολύ τραυματικό.

3. Μάλλον ανήκεις στους υπεραισιόδοξους, ή έχεις πέσει θύμα του κινηματογραφικού σεξ. Στην πραγματικότητα, οι εραστές δεν θυμίζουν καθόλου την Νικόλ Κίντμαν και τον Τομ Κρουζ στο "Μάτια ερμητικά κλειστά".

Ευχαριστώ για την ευχή.. θα μου χρειαστεί γιατί σκέφτομαι να το ρίξω στο τζόγο :))

σορολόπ είπε...

..καλησπέρα Ομορφούλη :)

..θεωρητικά μιλώντας.. έτσι όπως το θέτεις.. ακόμα και αν δεν έχει προσφορές ο άντρας αντί να πει ναι και να ανοίξει και μια σαμπάνια στην υγειά μου, θα σκεφτεί γιατί του έκανα πρόταση?!? χαχαχα.. δεν βρίσκω και πολύ ρεαλιστικό το σενάριο ;)

"Ένα όχι θα με πείραζε δεν λέω, αλλά δεν θα με έκανε και νύχτες να κλαίω" όπως λέει και Ελευθερία Α.
...πιο πολύ θα μου χαλούσε το ψυχαγωγικό πρόγραμμα..

Ο υποψήφιος που αποκάλεσε ξεφτιλισμένη τη γενναιόδωρη κυρία, είναι φανταστικό πρόσωπο έτσι!?

Επιλέγω (θεατρικό) έργο, όσο προλαβαίνω ακόμα..

kakaskimos είπε...

Σίγουρα θα το σκεφτεί. Φίλος μου, πολύ ωραίος άντρας, ενώ περίμενε στο τραίνο, του έκανε πρόταση (ωραία) κοπέλα. Αρνήθηκε, γιατι δεν ήξερο τον λόγο. Φοβήθηκε. Πολλά μπορούν να σου συμβούν.
Εσύ προφανώς θα το προτείνεις σε γνωστό σου. Οπότε δεν πρόκειται να απορριφθείς γι'αυτό το λόγο.

Πάντως γνωρίζω 2-3 που έχουν τόσες προσφορές που απορρίπτουν.
Υπάρχουν άλλοι που για να δεχθούν πρέπει η πρόταση να έρχεται απο Ναόμι Κάμπελ και πάνω. Κι ας έχουν να πάνε με γυναίκα πάνω απο τριετία.
Πάντως μην περιμένεις κακή αντίδραση. Ενώ αν η πρόταση γινόταν απο άντρα σε γυναίκα ...

Πήγαινε να δεις το "Σωτηρία με λένε". Μου άρεσε τόσο πολύ που φοβάμαι ότι αν ποστάρω δεν θα είναι αρκετά καλό.


Υ.Γ. Ο υποψήφιος αρνήθηκε, ευγενικά στην ίδια, αλλά το σχολίαζε ανάρμοστα σε τρίτους ...
Αλλοι υποψήφιοι αρνήθηκαν και το έθαψαν
Αλλοι δέχτηκαν και το έθαψαν (να φανταστείς το μάθαμε απο την κοπέλα ...)

σορολόπ είπε...

Ωραία μας ρήμαξε η διακοπή... 2,5 ώρες χωρίς ρεύμα! θα κρατήσει πολύ αυτό το βιολί ή ήταν μόνο για σήμερα?!

Πολύ προχωρημένο αυτό στο τρένο... καλά έκανε και αρνήθηκε... μπορεί να ξυπνούσε χωρίς νεφρό... είμαι επηρρεασμένη από το Nip Tuck.. χαχαχα.. οκ, για τηλεοπτικό σενάριο πρόκειται αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

Δεν έχω διαβάσει τίποτα για το έργο που λες.. θα το τσεκάρω.. ετοιμαζόμουνα για το "Ιονέσκο Live" του Κακλέα, ο οποίος μου αρέσει πολύ, από την εποχή του Τεχνοχώρου τη δεκαετία του '80..

itelli είπε...

kakaskimos: "Υπάρχουν άλλοι που για να δεχθούν πρέπει η πρόταση να έρχεται απο Ναόμι Κάμπελ και πάνω. Κι ας έχουν να πάνε με γυναίκα πάνω απο τριετία."

Συμφωνώ κ επαυξάνω. Παρά τα λάθη κ τις αστοχίες μου, ο (μ)πούτσος μου δεν είναι για την οποιαδήποτε. Ειδικά σ'έναν κόσμο που νομίζουν ότι τα'χουν όλα κ ότι γαμούν κ δέρνουν όπως οι "άντρες" πριν καμιά 40ετία, ε, όχι: τον τελευταίο τον έχω εγώ. Δικό μου είναι, όπου θέλω το βάζω! :)

σορολόπ είπε...

itelli.. εμένα πάλι μου θύμισες τη Λυσιστράτη στο αρσενικό της :))

...έτσι όπως το θέτεις ακούγεται κάπως... σαν να "τιμωρείς" αυτές που, κατά τη γνώμη σου, έχουν σηκώσει μπαϊράκι.. ακόμα και αν τις βρίσκεις ελκυστικές... χμμμμ..

kakaskimos είπε...

itelli
Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. Αν σας έτρεχαν τα ζουμιά απο τα αυτιά, θα το βάζατε πιο τακτικά.
Το ότι δεν τρέχουν τα ζουμιά, και είστε επιλεκτικός, μπορεί είτε να ωφείλεται σε αυτό που λέει η σορολοπ, δηλαδή τιμωρία, οπότε ερχόμαστε στο "θύμωσε ο αγάς κι έκοψε τ'αρχίδια του", είτε για κάποιο λόγο έχετε μάθει να ζείτε με μειωμένη παραγωγή υγρών. Κι αυτό το κάτι, έρχεται απο το (πάνω) κεφάλι. Χωρίς να σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό.
Οπως οι γυναίκες αρνούνται το σεξ (άμεσα ή έμμεσα) για να έχουν καλύτερες επιλογές, στην ίδια λούμπα πέφτετε κι εσείς.
Αλλο το σεξ και άλλο η σχέση. Μάλλον βρήκα θέμα για ανάρτηση :)

σορολόπ είπε...

Άλλο το σεξ κι άλλο η σχέση, ακριβώς. Για να κάνεις σεξ με κάποιον δεν χρειάζεσαι πιστοποιητικό των φρονημάτων του.. kakaskime, μπορείς να προχωρήσεις την ανάρτηση..

kakaskimos είπε...

Μην είσαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει ...

σορολόπ είπε...

Το πιθανότερο είναι ότι μετά την πρώτη παράγραφο θα πάψει να μου αρέσει... αλλά ας σταθούμε στην κεντρική ιδέα.. εεε δεν μπορείς να τα έχεις κι όλα σε αυτή τη ζωή :P

kakaskimos είπε...

Τα θελες και τα παθες.

itelli είπε...

Αρνούμαι το σεξ επειδή ψάχνω σχέση, λοιπόν... Υπό τις παρούσες συνθήκες πέφτετε λίγο έξω. Δεν ξέρω αν παίζει κάποια ταχυδρομική θυρίδα για να προσκομίσω κανα DVD, αλλά πιστέψτε με: ναι, ψάχνω σχέση, ναι, το πάνω κεφάλι είναι λίγο πιο παιγμένο απ'ότι θά'πρεπε, αλλά άμα παίζει σεξ κ γουστάρω, γιατί να πω όχι;

Κατ'αρχήν το παραπάνω σχόλιό μου δεν αφορούσε σχέσεις, αλλά σεξ. Αυτό είναι που εμπεριέχει προσφορά κ ζήτηση, ενώ η σχέση είναι πιο αμοιβαία δομικά. Άρα λοιπόν ο όλος καβγάς γίνεται για το ρήμα "γουστάρω", κ αυτό δεν καταλαβαίνω. Αφού είναι προσφορά κ ζήτηση, γιατί τιμωρώ όσες δεν γουστάρω; Τι λογική είναι αυτή;

"Όπως οι γυναίκες αρνούνται το σεξ για να έχουν καλύτερες επιλογές, στην ίδια λούμπα πέφτετε κ εσείς" Κ ρωτάω: δεν νιώθετε διαφορετικά με κάθε γυναίκα; δεν μιλάω για την σχέση με τη γυναίκα, ούτε κ για την γυναίκα. Μιλάω για εσάς τον ίδιο ως άντρα. Με τις ίδιες ορμές, π.χ., εφορμάτε σε κάθε περίπτωση; Το "γούστο" δεν είναι άλλοτε πιο δυνατό άλλοτε πιο χαλαρό; Κ στο κάτω-κάτω, άλλο το γούστο, κ άλλο η καύλα.

Άρα λοιπόν, αρνούμαι το σεξ γιατί ξέρω τι θέλω κ πώς περνάω καλά. Αγγαρείες δεν γουστάρω στο κρεββάτι. Εξ'ού κ το "αν πετύχει η μαλακία, τύφλα να'χει το γαμήσι", για να απαντήσω επίσης με ρητό. Αν το σεξ θα γίνει σχέση δεν μπορείς να το ξερεις. Αλλά δεν θα μάθεις αν δεν το κάνεις ;)

kakaskimos είπε...

itelli
Συμφωνώ (σχεδόν) σε όλα αυτά που έγραψες στα σχόλιά σου. Ιδιαίτερα στο ότι ξέρεις τι θέλεις. Το να ξέρεις τι ζητάς είναι ευλογία. Αν είναι δύσκολο να το βρεις, επόμενο είναι να μην βρίσκεις συχνά. Απο το να κάνεις εκπτώσεις, καλύτερα μόνος.

Εχω μια ερώτηση:
Εσύ προσφέρεις αυτό που ζητάς? Δηλαδή ζητάς τη Ναόμι Κάμπελ. Είσαι το αντίστοιχό της στους άντρες?

σορολόπ είπε...

itelli.. έχουμε συνηθίσει όταν πρόκειται απλά για σεξ με κάποιον/α να το συνδέουμε μόνο με το απόλυτα βασικό ένστικτο.. δηλ. μου αρέσει αυτό που βλέπω και τέλος.. εσύ, ας πούμε ότι το έκανες λίγο πιο πολύπλοκο εμπλέκοντας και τη στάση ζωής..

itelli είπε...

Αχ ρε ομορφούλη... Παραλίγο να με πληγώσεις... Αχ. Πάλι τα ίδια θα λέμε;; Το αναλύουμε κ το ξαναναλύουμε εδώ μέσα κ όλο τα ίδια με κάνετε κ λέω...

Για κάποιες, είμαι. Όπως κ κάποιες, είναι κ για μένα. Άλλες μοιάζουν της Κάμπελ. Άλλες είναι πιο τσαχπίνες κ πιο γεμάτες. Άλλες είναι ψηλές ξανθές κ χαριτωμένες. Δεν έχω κολλήματα (αν κ μπορώ να σού υποδείξω άτομα που ισχυρίζονται οτι ακολουθώ συγκεκριμένο φαινοτυπικό πεδίο).

Έτσι κ γω. Για αλλες είμαι χοντρός, για άλλες είμαι τριχωτός, για άλλες είμαι ψηλος, για άλλες είμαι κοντός, κ πάει λέγοντας.

Κ κάτι ακόμα που δεν νομίζω οτι ξεκαθαρίστηκε με το 2ο μου σχόλιο: σ'ένα παζάρι, υπάρχουν πάντα 2. Δεν μπορείς να ρωτάς τον ένα παζαρτζή πόσα κόλπα ξέρει, γιατί εξαρτάται κ από τα κόλπα του άλλου. Δεν είσαι κάθε φορά ο ίδιος, αλλά εξαρτάσαι ΚΑΙ από αυτή που είναι απέναντι (πάνω, κάτω, μπροστά, κλπ)

Άμα κάτσει πάντως, περνάω καλά.

Αντε. Κ του χρόνου.

:)

itelli είπε...

σορολόπ, εννοείς οτι δεν είμαι ενα αρσενικό σαν όλα τ'άλλα.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ναι, θα συμφωνήσω μ'αυτό, μ'αρέσει. Θα μπορούσε να ήταν κοπλιμέντο, αν δεν ήταν τόσο μα τόσο αλήθεια.

σορολόπ είπε...

Αχχ δόκτωρ μου, σας κουράσαμε.. στείλτε μας το λογαριασμό και είμαστε πάτσι :))

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Παιδιά μην τα γυρίζεται
όλα στο ΣΟΡΟΛΟΠ
το θέμα είναι σοβαρό
και το γυρνάμε πόπ

είναι μυνήματα πολλά
κι η φίλη μπερδεμένη
εύχομαι να ΄χει πόντοτε
αυτό που περιμένει

kakaskimos είπε...

Αφού πληρώνει η σορολόπ, εγώ κάνω το κορόιδο

σορολόπ είπε...

Αγαπητέ φίλε Φάνη.. κάτι το Τριώδιο, κάτι τα λόγια του παπά.. μην μας παίρνετε και πολύ στα σοβαρά :))

@kakaskimos ..τζαμπατζή :P

kakaskimos είπε...

Το κάνω για δύο λόγους.
Πρώτος ότι κάνω οικονομίες για το ταξιδάκι μου.
Ο δεύτερος είναι ότι μπορεί να πληρώσεις σε είδος και να σου φύγει και το τρίλλλημα :p

σορολόπ είπε...

@kakaskimos

...για μερικά πράγματα, πολύ απλά δεν υπάρχει τιμή :P

σορολόπ είπε...

Πω πω.. χτύπησε καύσωνα το θερμόμετρο των σχολίων.. πιάσαμε τους 40 βαθμούς, Μάρτη μήνα.. χαχαχα

..τέτοιες δόξες έχει να δει το blog από παλιότερο θέμα "τρία έργα σεξ κι ένα καράτε"...

..πρέπει να ανεβάσω κανένα θεατρικό μου φαίνεται :P

kakaskimos είπε...

Δεν είπα ντε και καλά να πληρώσεις σε είδος. Μπορεί και να το ζητήσεις. Μην αποφασίζεις χωρίς να δεις ή και να δοκιμάσεις :p

Διαγόρας ο Μήλιος είπε...

Γουάου, αν κρίνουμε από τον αριθμό των σχολίων, αυτό πρέπει να είναι το πιό δημοφιλές άρθρο. Δυστυχώς, δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω όλα, οπότε πάω κατ'ευθείαν στην απάντησή μου στο τρίλημμά σου:

Δεν έχει σημασία τι θα πεις, γιατί ό,τι και να πεις, ο άλλος δεν θα σε πιστέψει. Είσαι γυναίκα.

(-:=

σορολόπ είπε...

Αγαπητέ μου Διαγόρα,

αν είχες βρει τούτο το blog νωρίτερα θα ήσουν σίγουρος πια για το ποια θέματα "τραβάνε" τα περισσότερα σχόλια.. 2 έργα σεξ και 1 καράτε!! σαν σφουγγάρια στο νερό.. χαχαχα.. έτσι κι εγώ υποκύπτω που και που στους νόμους της εμπορικότητας - εε κάνω και την πλάκα μου είναι αλήθεια - και προσφέρω άρτον και θεάματα.. :)