Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Παμε Χαβαη



Κι αφού χορτάσαμε σεξ για κάμποσο καιρό – θέλω να πιστεύω ότι δεν θα μας απασχολήσει ξανά μέχρι το καλοκαιράκι – ας πάμε και κανένα ταξιδάκι :)

..κάτι ο kakaskimos που με γαργάλησε με την Κούβα, κάτι η αντανάκλαση που μας ξεσήκωσε για το Λονδίνο.. εε πολύ ήθελα!? σκέφτηκα να φτιάξω ένα post με τους αγαπημένους μου προορισμούς… εννοείται ότι η λίστα παραμένει ανοιχτή όσο ζω και αναπνέω… από τότε που ξεκίνησε όμως αυτή η λίστα, πολλά άλλαξαν στον τρόπο που σκέφτομαι τον κόσμο και τη θέση μου μέσα σε αυτόν… οι μεγαλύτερες ίσως ανατροπές αφορούν πια τη διάθεσή μου να ταξιδέψω σε χώρες με «σκληροπυρηνική» μουσουλμανική κουλτούρα, χώρες που μαστίζονται από φτώχια, π.χ. οι Ινδίες, ή τέλος πάντων σε χώρες όπου θα νιώθω σαν τη μύγα μες στο γάλα… για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι χρειάζομαι χλιδή ή ανέσεις δυτικού τύπου όπου πάω... μου είναι αδύνατον όμως να κάνω τουρισμό μέσα στη μιζέρια και την εξαθλίωση των άλλων – την πραγματική, όχι σε σχέση με το δυτικό τρόπο ζωής - ή κάτω από συνθήκες αστυνόμευσης… για μένα οι ωραιότερες εμπειρίες ενός ταξιδιού περιλαμβάνουν και τη συναναστροφή με τους ντόπιους και προϋποθέτουν ότι μπορώ να κινούμαι ελεύθερα και με ασφάλεια ανάμεσά τους… κάτι που δεν ένιωσα στο ταξίδι μου στην Τυνησία και αυτό στάθηκε αφορμή να γίνω πολύ επιφυλακτική πλέον με τις μουσουλμανικές χώρες που ζούνε σε άλλο χωροχρόνο…

…ωστόσο, το παραπάνω slide show έχει απ’ όλα.. εύχομαι να το απολαύσετε όσο κι εγώ.. έβαλα και ένα από τα τελευταία τραγουδάκια της Άλκηστης που τραγουδάω συνέχεια αυτό τον καιρό :)

23 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxa.. να μηλάμε περί σεξ..:):)
..Έχουμε κι εμείς τους κολλημένους μας αλλά στα μουσουλμανικά κράτη για μένα ξεπερνά τα όρια.. και η πίνα και ο θάνατος δεν αποτελούν αξιοθέατα..
..είναι λίγα τα μέρη που θα ήθελα να πάω..
ζήλεψα λίγο τα δικά σας.. αλλά δεν έχω δυνάμεις ούτε για όνειρα..
προς το παρόν.. άντε μέχρι το παγκράτι..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

kakaskimos είπε...

Ελπίζω στα ταξίδια να εξασκείστε περισσότερο απο το σεξ.

Στις μουσουλμανικές χώρες μια γυναίκα μόνη είναι δύσκολο να έρθει σε επαφή με τους ντόπιους. Σε μερικές είναι δύσκολο ακόμα κι αν είσαι άντρας (τουρίστας).

Ρωτώντας ζευγάρια που έχουν πάει σχημάτισα την εντύπωση ότι στις Μαλδίβες όχι μόνο δεν γνωρίζεις ντόπιους, αλλά δεν έχει νόημα να πας για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός απο ταξίδι του μέλιτος. Οπότε για την ώρα εξαιρούμαστε.

Ευτυχώς οι υπόλοιπες επιλογές είναι αρκετές. Καλά μας ταξίδια.

σορολόπ είπε...

koulpa.. χρειάζεστε επειγόντως ένα ταξίδι.. όχι στο Παγκράτι όμως :) ..ευτυχώς τα όνειρα είναι τζάμπα οπότε μπορούμε να ονειρευόμαστε ελεύθερα.. όσο ετοίμαζα αυτό το ποστ έκανα πολλές φορές check in-out και κατάφερα να ξεφύγω αρκετά..

...την καλημέρα μου!

σορολόπ είπε...

kakaskime.. δυστυχώς λόγω συνθηκών έχω να ταξιδέψω - έτσι όπως εννοώ εγώ τα ταξίδια - γύρω στα πέντε χρόνια... όσο για το μέλλον.. θα δούμε...

...οι Μαλδίβες.. ορισμένοι προορισμοί είναι ιδανικοί για χαλάρωση, να απολαύσεις τη φύση έτσι όπως δεν την έχεις ξαναδεί και να ξεχάσεις ποιος είσαι και τι κάνεις στη ζωή σου :) σίγουρα δεν είναι από τα μέρη που θα πήγαινα μονη μου.. έχει άλλες προδιαγραφές :))

ATIAFEDERATION είπε...

Εγω θελω πολύ να κάνω μια τουρνε στην Ευρωπη αλλα σε φαση με τρένο και παρέα. Την μια μέρα εδώ την άλλη εκεί. Υπνο σε φτηνα ξενοδοχεία και συνέχεια στο τρέξιμο για να δεις μερη.Αλλα αντε να βρεις κανα 2-3 παλαβούς ή παλαβές που να έχουν το ίδιο ψώνιο. Who knows, maybe one day.
:)))

itelli είπε...

Εγώ ελπίζω να εξασκείτε περισσότερο σεξ στα ταξίδια σας.

σορολόπ είπε...

ATIA.. κάποια πράγματα πρέπει να γίνονται στην ώρα τους, αλλιώς καλύτερα να μην γίνονται ποτέ.. θέλω να πω.. να το κάνεις το ταξίδι που λες όσο το δυνατόν συντομότερα.. δηλ. πριν τα 30-32 γιατί μετά θα σου πέφτει λίγο βαρύ... :))

σορολόπ είπε...

...η σκιά του προηγούμενου θέματος πέφτει ακόμα βαριά επάνω μας :))

(itelli)

Λουκρητία είπε...

Βρε! Το σορολοπακι, η σιροπακι!!!!
Is that you????

:)

σορολόπ είπε...

Χου μι?! σοοουρρρρ.. χαχαχα

..τι κάνεις βρωμόγατο?! :P

Είδωλο είπε...

καλε τι λες?
επερχεται κορεσμος στο σεξ?
NEVER

ATIAFEDERATION είπε...

Μπα με το βάρος δεν έχω πρόβλημα ακόμα. 55 κιλά είμαι, αντέχω. Ρώτα τον Itelli να σου πει που με εχει δει.:)))

σορολόπ είπε...

x-oyranoy.. αχόρταγε :P

ATIA.. 55 κιλά!??! εσύ δεν είσαι άνθρωπος, είσαι σκιά! :))

ATIAFEDERATION είπε...

Χαχαχαχα ειναι το καλυτερο σχολιο που έχω ακουσει για τα κιλα μου. :))))

σορολόπ είπε...

ΑΤΙΑ.. τι κρίμα να μην μπορώ να πω το ίδιο!! χαχαχα

If...ιγένεια είπε...

Πάμε με μια ρόδα!

μια αντανάκλαση είπε...

Λοιπόν, αφού θέλεις μουσουλμανικές χώρες και ανακάτωμα με τους ντόπιους, πάρε καθαρό διαβατήριο (δηλ. καλύτερα να λείπει από μέσα η Τυνησία) και τράβα Ισραήλ-Παλαιστίνη.
Δεν θα είναι ακριβώς "ταξιδάκι αναψυχής" αλλά "ψυχής" μπορεί να γίνει.

itelli είπε...

Κ να πεις ότι δεν τρώει...; Καλύτερα να τον ντύνουμε παρά να τον ταΐζουμε :)

σορολόπ είπε...

μια αντανάκλαση..

...παρολίγον να πάω στο Ισραήλ, προ 4ετίας.. είχαμε ένα συνεργάτη στην εταιρεία που δούλευα τότε και μας είχε προσκαλέσει άπειρες φορές.. αλήθεια είναι ασφαλές όμως?! δηλ. με τόσα που ακούω δεν θα το αποφάσιζα εύκολα..

σορολόπ είπε...

if..ιγένεια.. και με τα πόδια ξεκινάω εγώ.. :)

itelli.. πρέπει να είναι και ψηλός... μην πω καλύτερα τι σκέφτομαι για όσους περιδρομιάζουν και δεν παίρνουν ούτε γραμμάριο!!

non journalist* είπε...

pame xavai? kalutero pantws apo to pame Polemo..

xixi

μια αντανάκλαση είπε...

Η Κορίνθου-Πατρών είναι πιο επικίνδυνη.
;-)

σορολόπ είπε...

αντανάκλαση... χαχα.. 'νταξ με έπεισες ;)

mon petit... μην λες κακές λέξεις!