Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Με το ξυραφακι ανα χειρας

…που μου χάρισε μια αντανάκλαση στα πλαίσια ενός νέου μπλογκο-παιχνιδιού με τίτλο «πες σ’ αγαπώ με ένα τραγούδι», οδεύω προς την αυτοκαταστροφή… ψάχνοντας τα κιτάπια μου για ΤΟ τραγούδι, σκέφθηκα τι θα ήθελα να πω σε κάποιον σήμερα με το «σ’αγαπώ»… νομίζω, λοιπόν, ότι το παρακάτω τραγούδι λέει όλα όσα θα ήθελα να πω…

[εντάξει, εκείνο το «σαν ξεχασμένος αδερφός» στο τέλος, κάπως μου τα χαλάει... αν έλεγε τουλάχιστον «ξάδερφος»… χαχα]

Έλα σε μένα

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία που προτιμώ: Βασίλης Λέκκας

Αν κουραστείς απ' τους ανθρώπους
κι ειν' όλα γύρω γκρεμισμένα,
μην πας ταξίδι σ' άλλους τόπους,
έλα σε μένα, έλα σε μένα.

Κι αν πέσει απάνω σου το βράδυ
με τ' άστρα του τ' απελπισμένα,
μη φοβηθείς απ' το σκοτάδι,
έλα σε μένα, έλα σε μένα.

Έλα και γείρε το κεφάλι
στα χέρια μου τ' αγαπημένα,
να ζήσεις τ' όνειρο και πάλι,
έλα σε μένα, έλα σε μένα.

Κι αν δεις καράβια να σαλπάρουν
κι αν δεις να ξεκινάνε τρένα,
μην πεις μαζί τους να σε πάρουν,
έλα σε μένα, έλα σε μένα.

Έχω μια θάλασσα σμαράγδια
μ'αγάπη κι ήλιο κεντημένα
για την καρδιά σου πού 'ναι άδεια
έλα σε μένα, έλα σε μένα.

Έλα και κάθισε δεξιά μου
σαν ξεχασμένος αδερφός,
να μοιραστείς την μοναξιά μου
και να σου δώσω λίγο φως.

[…δυστυχώς, δεν το βρήκα για να παίξει κιόλας... οπότε ακούμε τη δεύτερη επιλογή μου…]

… και τέλος, μοιράζω ξυραφάκια στον ΑΤΙΑFEDERATION που έχει ενδιαφέροντα μουσικά γούστα, τον x-oyranoy που ζει μονίμως μες το πάθος και στον koulpa που έχει αναδειχθεί σε μέγα ταλέντο στους στίχοι :)

15 σχόλια:

kakaskimos είπε...

Κι αν σου τραγουδήσει εκείνος το έλα στον παπού?

Είδωλο είπε...

Αν και δεν μου αρεσει ο Παπακωνσταντινου ειμαι σε φαση που θα μπορουσα να το λιωσω το συγκεκριμενο κομματι.
Σε ευχαριστω για την προσκληση σου, θα ανεβασω ποστ σε λιγακι γιατι πρεπει να παω στην δουλεια τωρα...
Ευτυχως που εχω και εσας για να ξεχνιεμαι.
Βεβαια αυτοκτονια δεν θα εκανα ποτε με ξυραφακι αλλα με Μercury το οποιο ειναι γλυκοπιοτο και καταστρεφει σιγα σιγα τα ζωτικα σου οργανα.

σορολόπ είπε...

@kakaskimos

..μάλλον δεν θα πάω.. είμαι δηλωμένη τεκνατζού :P

σορολόπ είπε...

@x-oyranoy

..κοίτα σύμπτωση.. ούτε μένα μου αρέσει ο Παπακωνσταντίνου, αλλά το συγκεκριμένο κομμάτι το βρίσκω καταπληκτικό..

..ανέβασε ποστ όποτε σου κάνει κέφι :)

..άσε.. μέγιστη ψυχοθεραπεία το blog.. απορώ πώς ζούσα πριν.. χαχχαα

μια αντανάκλαση είπε...

Ωραία.
Ένα δυο τέτοια μπλογκοπαίχνιδα ακόμα και θα βάλουμε χορηγούς στα μπλογκς μας φαρμακευτικές. Να δούμε πόσοι θα βάλουν διαφημιστικά μπανεράκια με αντικαταθλιπτικά και πόσοι με προφυλακτικά.

σορολόπ είπε...

χαχαχα.. αν δεν κάνει κάποιος σύντομα την ανατροπή με κανένα heavy metal ή Πανούση προβλέπω να βγάζουμε την άνοιξη σακατεμένοι..

kakaskimos είπε...

Θα σου πρότεινα να βάλεις το "Σ'αγαπάω ακόμα" του Βασίλη.

Πάλι γύρισα πίσω
για ένα ακόμα τσιγάρο
Δε θα σου εξηγήσω
Αγκαλιά θα σε πάρω

Ό,τι λένε οι λέξεις
Τη ζωή δεν την πιάνουν
Κι όσα λόγια αν ξοδέψεις
Για να ζήσεις δε φτάνουν

Από που θες να ζήσεις
Από ποιά κερδισμένα
Και σε ποιόν να γυρίσεις
Όταν χάσεις κι εσένα

Η αγάπη δεν είναι
μοναχά ένα βλέμμα
Ούτε μόνο ένα μείνε
Θέλει όλο το αίμα

Η αγάπη μου είναι
το πιο κόκκινο χρώμα
Κατακόκκινη γίνε
Σ' αγαπάω ακόμα

Να κοιτάς και να θέλεις
Μη φοβάσει να χάνεις
Στη χαρά ν'ανατέλεις
Ζωντανή μην πεθάνεις

Κι αν ο φόβος μας δένει
Να μη μείνουμε μόνοι
Πάλι ο φόβος μας στέλνει
Μακριά απ' ό,τι ενώνει

σορολόπ είπε...

@kakaskimos

μμμ..ωραίοι στίχοι..εγκρίνεται..θα το βάλω (αν βρω το mp3)

koulpa είπε...

χαχα.. τεκνατζού ε;.. κι εμείς οι παππούδες; να απευθυνθούμε κι εμείς στη νέα γενιά;:):)
Τι κανεις καλό μου σορολόπ;:):)
Αν και το εχω ρίξει πολύ στα άσματα τελευταία.. δε μπορώ να σου αρνηθώ βεβαίως.. αν και στα δύο τελευταία ποστ έβαλα τραγούδια που τεριάζουν στο θέμα..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpa μας! καλώς τον :)

..εσείς δεν πειράζει να μου αρνηθείτε, είστε τόσο πρόθυμος πάντα που δικαιούστε και μια άρνηση :)

..εδώ σαχλαμαρίζουμε, μας πείραξε και η άνοιξη, όπως διαπιστώσατε τελευταία.. χαχαχα

koulpa είπε...

χαχα ε όχι και να αρνηθώ σε μιά από τις πιό αγαπημένες μου διαδυκτιακές περσόνες..:):)
Απλά μόλις ποστάρισα.. κατόπιν αιτήσεως αλλαγής του play list.. και δεν είναι του χαρακτήρος μου τα αλεπάλληλα..:):)
μια χαρα το σαχλαμάρισμα μιώνει τις ώρες και αυξάνει τα χρόνια μας..:):)

σορολόπ είπε...

...μόλις σας διάβαζα και ετοιμαζόμουν να σχολιάσω.. τα τραγούδια που βάλατε.. τι να λέμε.. το ένα καλύτερο από το άλλο.. κι εγώ Σαββοπουλική :))

..έτσι μου έχουν πει κι εμένα για το σαχλαμάρισμα ;)

Υ.Γ. μερσί :))

koulpa είπε...

α.. πάω να δω..:):)
υγ.πα τνε κουά:):)

ATIAFEDERATION είπε...

Ωραίο κομμάτι. Επειδή δεν εχω καλή σχέση με την ελληνική μουσική δεν το ήξερα. Γεννημα θρέμα ΜΤV. Ευχαριστώ πολύ για την προσκληση!!!!!!!!!!!!
:))

σορολόπ είπε...

ATIA.. περικαλώ :))

..το χάσμα των γενεών που λένε :P