Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Συλλογη «ΙδιογραφΩς»

…πρόκειται για μια πολύ πρωτότυπη και ζωντανή ιδέα που αφορά στη συλλογή ιδιόγραφων σημειωμάτων από ελληνόφωνους ιστογράφους… θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αγαπητό koulpa για την πρόσκληση και να παρουσιάσω τη συμμετοχή μου σε επιστολόχαρτο με το οικόσημο της δυναστείας Σορολόπ που είναι τι άλλο?! το σαλιγκάρι!

…το πολύ πετυχημένο κείμενο προέρχεται επίσης από ελληνόφωνο ιστογράφο, τον Αλέξανδρο Ζήβα, ο οποίος το άφησε ως σχόλιο σε παλαιότερη ανάρτηση και το επέλεξα γιατί νομίζω ότι εκφράζει απόλυτα την διαδικτυακή περσόνα μου :)

…ζητάω με τη σειρά μου αυτόγραφα από τους σταρ νησοδέσποινα, itelli και x-oyranoy κι ας ελπίσουμε ότι δεν θα μας αρνηθούν… ξέρετε τώρα τι ιδιότροποι που είναι οι σταρ καμιά φορά… ειδικά εάν έχουν καιρό να παίξουν σε κανένα “μπλοκμπάστερ” :P


Για το http://autographcollectors.blogspot.com

12 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Δεν υπαρχει περιπτωση να σου αρνηθω, θα πρεπει να βρω ενα scanner ομως, μεχρι το σ/κ θα το εχεις.

σορολόπ είπε...

Μπράβο x-oyranoy :)

..η αλήθεια είναι ότι με ενθουσίασε η ιδέα.. ούτε εγώ έχω scanner γι' αυτό το πάλεψα με το κινητό.. μην ξεχάσεις να βάλεις το link στο τέλος της ανάρτησής σου για να μπεις στη συλλογή!

..καλό βράδυ :)

koulpa είπε...

xaxa πολύ ταιριαστό στην κλήση μας τη δεδομένη στιγμή.. το προσυποράφω κι εγώ:):)
ευχαριστώ για την ανταπόκριση καλό μου σορολόπ:):)
την (αγροτική) καληνύχτα μου:):)

itelli είπε...

Ωπ! Προσκλησούλα; Χμμμ... Λες ε;

μια αντανάκλαση είπε...

Ε, αφού αυτό έδιωξε την πασχαλινή μαυρίλα σας, "δεσποινίς Σορολόπ", θα κάνω τον κόπο να κατέβω από τον θρόνο μου για να αναφωνήσω "ουάου, ωραίο παιχνίδι" και να συμμετάσχω.
Ελπίζω, βέβαια, να έχετε φροντίσει για στυλίστες, μακιγιέζ, κομμωτές κλπ. Αφού μας ξέρετε εμάς τους σταρ...

σορολόπ είπε...

koulpie.. εγώ ευχαριστώ που ήσασταν η αφορμή να βγάλω από τη βιτρίνα τα Πασχαλιάτικα μπινελίκια :))

..τη μεσημεριάτικη καλημέρα μου :)

σορολόπ είπε...

itelli.. ναι.. χμμμ.. λέω :))

άντε να δούμε και το γραφικό (παλιο)χαρακτήρα σας :)

σορολόπ είπε...

νησοδέσποινα..

σωστά το πιάσατε το υπονοούμενο... ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεμαυρίσει το blog :))

..χαίρομαι που θα συμμετάσχετε και αναμένω το αυτόγραφο (το οποίο εννοείται ότι έχω ήδη μοσχοπουλήσει στη μαύρη αγορά της show biz..)

μια αντανάκλαση είπε...

ε, αν είναι να ξεκουνηθεί και ο itelli, πρόκειται για ένα πραγματικά σπουδαίο μπλογκοπαίχνιδο!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια!! Να πω την αλήθεια μου, αυτά που λέει το σημειωματάκι δεν τα πολυκατάλαβα...! Δεν πειράζει όμως! :-) Το σαλιγκάρι πού το πας;! Χαχα! Γλυκούλη πάντως!

Φιλάκια!

σορολόπ είπε...

Γεια σου Alexi,

είναι ο ύμνος του τεμπέλη.. χαχαχ

Καλό ΣΚ!

Autographcollectors είπε...

Πολύ όμορφο το σημείωμα!
:)

Ευχαριστούμε πολύ, μπορείς να το δεις στη συλλογή!
(και χαίρομαι που ήταν ευκαιρία να σε γνωρίσω)
:)
(νατάσα)