Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Φευγα

…τελευταία έχω πάλι τάσεις φυγής… όχι ότι με εγκαταλείπουν και ποτέ… έχω μάθει πια να ζω με αυτές… απλά μερικές περιόδους ναρκώνονται και δεν με ενοχλούν… τώρα όμως ξύπνησαν και με τραβάνε από το μανίκι… άρχισα πάλι να φαντασιώνομαι μια παρένθεση ζωής… από μικρό παιδί τα ίδια… συνέχεια φαντασιώνομαι παρενθέσεις στην κανονική ζωή μου… σε βαθμό που η κανονική ζωή μου μοιάζει πια με παρένθεση στις φαντασιώσεις μου… ίσως φταίει και το γεγονός ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν εξερευνητής – λέει – και κυνηγός κεφαλών – ξαναλέει – όπως ανακάλυψα πρόσφατα…

…μερικές φορές σκέφτομαι ότι θα μπορούσα να ζω έτσι… transit δηλαδή… δεν είναι τόσο η ανάγκη να γνωρίσω μέρη άγνωστα και συναρπαστικά… ή να κάνω ταξίδια αναψυχής… όσο το να στήσω μια μικρογραφία ζωής για 3-6 μήνες κάπου που δεν ξέρω κανέναν… να τα κάνω όλα από την αρχή… να τους δώσω τη γεύση που θέλω… να τα απολαύσω ως το μεδούλι… και στο τέλος, να τα αφήσω… πριν προλάβουν να ξεφτίσουν, να γίνουν ρουτίνα, να γίνουν δικά μου…

…αυτή η αίσθηση του προσωρινού είναι πραγματικά λυτρωτική… δεν σε αφήνει καν να αρχίσεις να πλέκεις το πουλοβεράκι της ζωής σου στο μυαλό σου… ζεις πραγματικά το σήμερα… όλα ακολουθούν τους δικούς τους ρυθμούς μέχρι την ώρα που θα γυρίσεις την πλάτη και θα τα αφήσεις πίσω σου… άλλη μια παρένθεση θα κλείσει…

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ...πόσο σε καταλαβαίνω...
Το νιώθω κι εγώ αρκετές φορές...να θες να εξαφανιστείς, να μείνεις μακριά από καθετί γνωστό, που σε κάνει να νιώθεις άσχημα...
Κι άλλες φορές να θες να φτιάξεις κάτι καινούργιο, να μη σε ξέρει κανείς, να μη νοιάζεται κανείς... Να 'σαι αόρατος...

Γεια σορολόπ μου :-)

σορολόπ είπε...

..να ήταν η ζωή μας λέει πολλά μικρά διαλείμματα...

..γεια σου τσολιά μου :))

kakaskimos είπε...

Ολη μας η ζωή είναι ένα μικρό διάλειμμα. Κάποιοι νομίζουν ότι κρατάει πολύ, και τα αφήνουν όλα για μετά. Η παίρνουν τη ζωή στα σοβαρά. Λες και βγήκε κανείς ζωντανός απο αυτήν. Το διάλειμμα το κάνουμε στο κεφάλι μας.
Καλά διαλείμματα :)

σορολόπ είπε...

Το δικό μου κεφάλι χτυπάει κουδούνι για διάλειμμα μόνο αν βρεθεί εκτός... δυστυχώς.. γι' αυτό φαντασιώνομαι παρενθέσεις και άλλα σημεία στίξης..

kakaskimos είπε...

Μήπως να το χτυπήσεις στον τοίχο να ισιώσει? :p
Ελα μαζί Σινγκαπούρη. Αλλά πάω μόνο για 15 μέρες. Οπότε θα είναι πολύ μικρό το διάλειμμα.

σορολόπ είπε...

..δεν μπορεί..

..εσένα κάποιος σε πληρώνει για να μου κάνεις τη ζωή δύσκολη :P

Σιγκαπούρη ε; λες;

..φοβάμαι μήπως ο συνδυασμός μας αποδειχθεί εκρηκτικός και προκαλέσουμε κανέναν κυκλώνα ;)

kakaskimos είπε...

Ευτυχώς το πρόγραμμα είναι ελαφρυ και δεν θα πήξω στη δουλειά. Θα είχες και τσάμπα ξεναγό.
Τι να κάνω. Θα πάω πάλι μόνος. Θα το πιω κι αυτό το ποτήρι :p

σορολόπ είπε...

Για πιες το.. μην στο φέρω στο κεφάλι :PP

..έχεις ξαναπάει;

kakaskimos είπε...

Ναι. Αλλά ξέρεις τώρα. Εγω δεν θέλω. Με αναγκάζουν από τη δουλειά :p
Είναι αποστειρωμένα. Το Χονγκ Κονγκ είναι πολύ καλύτερο.

σορολόπ είπε...

Μήπως να με πάρετε κι εμένα σε αυτή τη δουλειά!? αλλά μόνον για εκτός έδρας.. :))

kakaskimos είπε...

Μόνο εκτός έδρας δεν παίζει. Αλλά μπορείς να είσαι part time στα εντός. Και να δουλεύεις (συνήθως) απο το σπίτι σου

σορολόπ είπε...

Όπως είμαι τώρα δηλαδή... pas mal Jean-Paul.. βέβαια, ακόμα καλύτερα είναι να μην δουλεύω καθόλου και να έρχομαι στα ταξίδια.. χαχαχ

kakaskimos είπε...

Πρέπει να σε στείλω στο Ντουμπάι, που θα έχεις και πιο πολύ πέραση.
Πάω να ετοιμάσω βαλίτσες.
Καληνύχτα

σορολόπ είπε...

Κι εγώ να τελειώσω τη Βρώμικη τριλογία και να κοιμηθώ...

Καληνύχτα

kakaskimos είπε...

Δεν πιστεύω να εννοείς τη βρώμικη τριλογία της Αβανας. Τι βρωμερά βιβλία διαβάζεις? :p

Υ.Φ. Η Αβάνα είναι το επόμενο ταξίδι μου ;-)

σορολόπ είπε...

Στις βαλίτσες σου εσύ..

Εντάξει είναι σαν να διαβάζω τσόντα.. αλλά από σένα το είδα.. τι περιμένεις!? :PP

koulpa είπε...

Eγω ευτυχώς δε χρειάζομαι χωροχρονική δέσμευση για το διάλημα..:):)
καλημέρα και καλή εβδομάδα καλό μου σορολόπ:):)

σορολόπ είπε...

Καλημέρα koulpie :)

..είστε από τους τυχερούς.. εγώ σκέφτομαι σοβαρά την εγχείρηση αλλαγής εγκεφάλου :))

Είδωλο είπε...

συνέχεια φαντασιώνομαι παρενθέσεις στην κανονική ζωή μου… σε βαθμό που η κανονική ζωή μου μοιάζει πια με παρένθεση στις φαντασιώσεις μου…

Δεν υπαρχει κατι αλλο που θα θελα να πω μετα απο αυτο.
Μια παρενθεση θελω κι εγω.

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

πω πω.. σαν πολλοί να γινόμαστε με αυτές τις παρενθέσεις.. το φαινόμενο παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις..

koulpa είπε...

xaxa αν δε μπορούμε να κάνουμε μια παρένθεση.. ας κάνουμε ένα κόμα.. πριν την τελία..:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

Εεε όσο για κόμματα koulpie.. μπορούμε και παραμπορούμε.. μέχρι εκεί το κατέχουμε το άθλημα :))

diva είπε...

Ε αφού έφυγε ο κακάσκημος honey
κι αυτό ένα διάλειμμα είναι!!!!

σορολόπ είπε...

diVa

χαχαχα.. ναι, αλλά ήταν ανάγκη να πάει στη Σιγκαπούρη?! χάθηκαν τα Καμένα Βούρλα?!

..αυτά μου ήρθαν τώρα, μην κάνετε απρεπείς συνειρμούς :P