Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Ορκιζομαι να ειπω την αληθεια

…και φταίει ο koulpa γι'αυτό :)

…μα είναι καιροί τώρα αυτοί για αλήθειες?! και μάλιστα αλήθειες για τον εαυτό μας?! αφού κανένας δεν θέλει να ξέρει την αλήθεια… ούτε για σένα, ούτε και για τον ίδιο του τον εαυτό… θέλει μόνο να ακούσει ένα παραμύθι και να πέσει για ύπνο… για μια ζωή… και αλίμονο σε όποιον τον ξυπνήσει ;)

…για να χωνέψετε πιο εύκολα την αλήθεια, θα την ανακατέψω με 2-3 ψέμματα – ομολογώ η μυθοπλασία ήταν το πιο απολαυστικό κομμάτι αυτού μπλογκοπαίχνιδου – και άμα βρείτε την αλήθεια… σφυρίχτε τη :)

…πάμε λοιπόν…

1. Πριν χρόνια είχα πάει να ακούσω τη Μελίνα Κανά, πρωτοεμφανιζόμενη τότε στην Αθήνα. Στο διάλειμμα του προγράμματος, με πλησίασε και με παρακάλεσε να της αγοράσω ένα φόρεμα ίδιο με αυτό που φορούσα. Ήταν έγκυος και δεν ήθελε να εμφανίζεται με ρούχα εγκυμοσύνης που δεν ήταν ότι καλύτερο για να βγαίνεις στη σκηνή και να τραγουδάς. Εγώ!? Όχι, δεν ήμουν έγκυος… χαχαχα

2. Έχω πέσει με αλεξίπτωτο. Με έσπρωξε – μεταφορικά και κυριολεκτικά - ο φίλος μου την εποχή εκείνη που ήταν λάτρης του – άντε να το πω – σπορ. Μόλις προσγειώθηκα, τον χώρισα!

3. Όταν ήμασταν μικροί με τον αδερφό μου, το σκάσαμε από το σπίτι – δεν θυμάμαι για ποιο λόγο - αδειάζοντας το συρτάρι όπου φύλαγαν τα μετρητά οι γονείς μου. Μιλάμε τύφλα να΄χουν οι Μπόνυ και Κλάιντ! Στο δρόμο, αλλάξαμε γνώμη και τα αγοράσαμε ΟΛΑ τσίχλες με αυτοκόλλητα ποδοσφαιριστών που ήταν τότε πολύ τρέντυ. Μας έδερναν 3 μέρες και 3 νύχτες :(

4. Δεν λέω ποτέ ψέμματα. :P

Βοήθειά σας!

…θα φωνάξω τον Alexi να παίξει μαζί μας και τον ΑΤΙΑFEDERATION για να κατέβει λίγο από το ποδήλατο αυτό το παιδί :)

Το παιχνίδι είναι απλό:

- Γράφεις 4 προτάσεις που αφορούν εσένα. Μόνο μία από αυτές είναι αλήθεια.

- Ζητάς από τους αναγνώστες να ψηφίσουν ποιά απ’όλες είναι αληθινή.

15 σχόλια:

diva είπε...

Αλήθεια το αλεξίπτωτο. Στοίχημα το τομάρι κοινού μας γνωστού:-)
(χα χα χα)

σορολόπ είπε...

diVa

χαχαχαχαχα... ας το καλό σου!

..για να δούμε θα τη γλυτώσει?!

itelli είπε...

3 - χαχαχαχαχα!! Εμένα κάτι θειές μου μού είχαν δώσει ένα χιλιάρικο, νομίζω πριν γίνω 10. Την δευτέρα το πρωί το χιλιάρικο έγινε μπίλιες (γιου νόου, μπίλιες στην άμμο, μπίλιες στην αλάνα, κ έτσι). Κ βέβαια όταν το έμαθε ο chief μ'έκανε κ εμένα "μπίλιες"...

Αλλά τις έχουν ακόμα σε ένα βάζο να θυμάμαι τι γκασμάς ήμουν.

σορολόπ είπε...

@γκασμάς

χαχαχαχα.. έχεις και ως ενήλικας αδυναμία στις μπίλιες; πολύ δαπανηρό σπορ...

Ανώνυμος είπε...

Χαχα!
Η Μελίνα Κανά ποια είναι;!

Λοιπόν, κάτσε να σκεφτώ... :-Ρ
Το πρώτο δε νομίζω...Τόση οικειότητα πια; Βέβαια δεν την ξέρω την κοπέλα για να καταλάβω και τι άνθρωπος είναι...
Το δεύτερο πολύ καλό...και μία εξίσου καλή αφορμή για χωρισμό!
Το νάμπερ θρι πολύ "οι κότες το 'σκασαν" μου κάνει σε συνδυασμό με...πώς τη λένε εκείνη την ταινία που η Βουγιουκλάκη το σκάει από το σπίτι της γιατί δεν ήθελε να αρραβωνιαστεί αυτόν που της προόριζε ο πατέρας της και κάνει πως είναι δήθεν άντρας; ...Ε, αυτή!
...Άσχετο εντελώς! Λολ!
Το φορ ασχολίαστο... Τη σήμερον ημέρα όλοι λένε ψέματα... :-Ρ

Κι ύστερα από αυτό το μακροσκελές κείμενο...διαλέγω...χμ...ναι! Το νάμπερ 2!!! Άσε που είναι και το πιο ωραίο απ΄ όλα...! :-)

ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Να φανταστείς σκεφτόμουν πριν μπω εδώ να κάνω ποστ... Είχα και θέμα αλλά με πρόλαβες...!

koulpa είπε...

xaxaxa..ευχαριστώ για την ανταπόκρηση καλο μου σορολόπ:):)
ε νομοτελιακά θα είναι το 4.. για να ισχύουν οι orginal κανώνες του παιχνιδιού..:):)
Καλημέρα και κάλό μήνα:):)

koulpa είπε...

..αν και τα ψεματά σας είναι πολύ πιο πιστευτά από τις αλήθειες μου..:):)

σορολόπ είπε...

Alexi είσαι απόλαυση! χαχαχα

Η Μελίνα Κανά είναι μια τραγουδίστρια έντεχνου ελληνικού τραγουδιού, βλ. Τσαλιγοπούλου, Αρβανιτάκη και σία.

Το 2 κι εσύ λοιπόν; θα δείξει... :)

Σε περιμένουμε να ποστάρεις!

σορολόπ είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα koulpie :)

Ααααα.. να και ένας που ποντάρει στην αξιοπιστία μου.. το κρατώ :)

Είδωλο είπε...

Εγω πιστευω οτι δεν λες ποτε ψεμματα και αληθευουν ολες!

σορολόπ είπε...

x-oyranoy

..αυτό που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι οι δυο πρώτοι αναγνώστες αυτού του blog - και οι πιο πιστοί - πιστεύουν ότι δεν λέω ποτέ ψέμματα!

..σύντομα θα λάμψει η αλήθεια :)

aa-duck είπε...

Γεια σας, καλώς σας βρήκα, καλή εβδομάδα να έχετε και καλό και πιστεύω παααρα πολύ το Νο 3 και ανυπομονώ φυσικά να λάμψει η αλήθεια!

Πάντως όλες οι ιστορίες είναι καλές!
Χα!

σορολόπ είπε...

@aa-duck

Καλώς ήρθες παπί :) Καλό μήνα και σε σένα!

Το παπί λοιπόν ποντάρει στο 3...

Ευχαριστούμε για την ψήφο σας :)

σορολόπ είπε...

Ας κλείσουμε κι αυτή την εκκρεμότητα...

..λοιπόν, δεν ξέρω γιατί κανένας δεν το πίστεψε, αλλά το μόνο που είναι 100% αλήθεια είναι το 1.. για τη Μελίνα Κανά μιλάμε, όχι για την Μαντόνα.. ήταν μια ωραία ιστορία και μια ωραία γνωριμία.. τότε.. :)

..κι αυτό που είναι 100% ψέμα είναι το αλεξίπτωτο... εγώ με αλεξίπτωτο!? ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ ... δεν πα' νατανε και ο Κώστας Σόμμερ που του έχω και μια αδυναμία.. :)

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή πάλι έχασα;;! :-(