Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Αντιο Μαη


…ήταν μια φορά ένας Μάης αλλόκοτος… μεταλλαγμένο θα μπορούσες να τον πεις σήμερα… αποχαιρέτησε φίλους και δικούς πίσω στις εξοχές και κίνησε για την πόλη… αντί να ζήσει παρέα με τα δέντρα, τα λουλούδια και την ευλογημένη χλωρίδα του τόπου του και να περιμένει τη σειρά του κάθε χρόνο για να ντύσει τη φύση… εκείνος αποζητούσε το τοπίο με τα τσιμεντένια γλυπτά της πόλης…


…προτιμούσε να ζει ανάμεσα σε κλιματιστικά που βρυχώνται… απλωμένα ρούχα που στέγνωναν στο σκονισμένο αέρα τα ασθενικά τους χρώματα… και βουνά από πολυτελή σκουπίδια που εάν δεν ανέδυαν αποφορά, θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελούν μια υπαίθρια έκθεση σύγχρονων καταναλωτικών τάσεων... κι ενώ όσοι ζούσαν εκεί το μόνο που ήθελαν ήταν να το βάλουν στα πόδια... ο Μάης υποδέχτηκε την πρόκληση με ένα πλατύ χαμόγελο...


…είναι αλήθεια ότι είχε μεγάλα σχέδια για τον ερχομό του… ήθελε να ζωντανέψει τα χρώματα αυτού του πένθιμου πίνακα… αν και τον είχαν προειδοποιήσει για την αφιλόξενη αγκαλιά της πόλης, εκείνος ήρθε με τον αέρα μεγάλου κατακτητή…


…πάσχιζε κάθε μέρα να κατακτήσει ένα ακόμα μπαλκόνι, ένα ακόμα μελαγχολικό παράθυρο σκυμμένο πάνω από τον ακάλυπτο, ένα ακόμα ζαρωμένο πεζοδρόμιο… κι άλλο ένα, κι άλλο ένα… μέχρι που μια μέρα, σκαρφάλωσε και στο δικό μου μπαλκόνι που κρεμόταν βαριεστημένο και καθαρό και κρυφάκουγε τα λουλούδια που φλυαρούσαν στο γειτονικό περβάζι…


…η θέα του καθωσπρέπει μπαλκονιού τον αναστάτωσε... πάλεψε σώμα με σώμα με την πλήξη και την αδιαφορία του και αφού κατάφερε να τις διώξει… άφησε στη θέση τους ένα μικρό θησαυρό… ένα αγιόκλημα μωρό, ένα ατίθασο κινέζικο γιασεμί, μια ναζιάρα αφρικανική μαργαρίτα, μια πληθωρική γαρυφαλλιά και τριαντάφυλλα του φτωχού… κεφάτα και καταδεκτικά γεράνια…


…κι αφού μας χόρτασε γενναιοδωρία έφυγε… ανανέωσε το ραντεβού του για τον επόμενο χρόνο… με την ελπίδα όταν θα ξανάρθει τα λουλούδια να έχουν πάρει μπόι… το μπαλκόνι να τα κρατά στην αγκαλιά του με ζεστασιά... και η ψυχή που ζει ανάμεσα τους να χαμογελά ικανοποιημένη...

20 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Τι αντιο Μαη? Αντι θα του πω την Παρασκευη που θα πληρωθω (καθοτι τελευται εργασιμη) προς το παρον γεια σου Μαη μου λεβεντη που με αφησες με 3 ευρω.

σορολόπ είπε...

χαχαχαχα... πολύ γέλασα ρε συ.. να'σαι καλά.. και δεν παίζεις και τυχερά παιχνίδια γμτ... παίξε ένα ΛΟΤΤΟ, πάρε ένα ΞΥΣΤΟ (αλήθεια υπάρχουν ακόμα αυτά?)..

Ανώνυμος είπε...

Αχ, τι όμορφο κείμενο!!
Πολύ μ' αρέσουν τα μπαλκόνια με μικρούς κήπους... Είναι ένα ταξίδι στη μακρινή φύση...

ΥΓ. Το γιασεμή σου έχει αγκαλιάσει υπέροχα τις δάδες!

Φιλάκια!

σορολόπ είπε...

ευχαριστώ Alexaki :)

...φαντάσου να τα περιποιόμουν και όπως πρέπει..

..πώς πάνε οι εξετάσεις;

Ανώνυμος είπε...

Αυτο δεν είναι κήπος ολόκληρη ζούγκλα είναι στο μέσον μιας πόλης.Μου εδωσες ιδέα για το επόμενο μου πόστ. Την καληνύχτα μου (by koulpa):))

σορολόπ είπε...

ATIA.. μην σε ξεγελάει το ζουμ ;)

..πρόκειται για μια υποψία κήπου στην πραγματικότητα ή εγώ είμαι μάλλον (που είμαι δηλαδή) απαιτητική.. :)

την καληνύχτα μου!

Ανώνυμος είπε...

:-)

Διαβάζω συνέχεια, γράφω συνέχεια...
Καλά πάω, αν εξαιρέσεις ένα δυο που ήταν σημαντικά κι έγραψα λίγο άσχημα. Αλλά όλα τα άλλα μια χαρά! Γράφω κι αύριο... Κλαψ...

Δεν μπορώ να πω βέβαια... Φέτος είμαι πιο χαλαρός αυτή την περίοδο σε σχέση με παλιότερα... Ούτε άγχος ούτε κλεισμένος μέσα... Σχεδόν κάθε μέρα έξω είμαι... ;-)
Χαχα!
Thank's για το ενδιαφέρον!

Αλήθεια, με τι ασχολείσαι, αν επιτρέπεται;

σορολόπ είπε...

Alexis

..μπράβο καμάρι μου.. :))

..εε δεν λένε ο παλιός είναι αλλιώς!? (εσύ είσαι και παλιός και νέος.. ο καλύτερος συνδυασμός.. χαχα)

..κάνω ένα είδος μετάφρασης.. τεχνική για την ακρίβεια..

Ανώνυμος είπε...

Χαχα!

Χμ...ενδιαφέρον! Πολύ μ' αρέσουν οι ξένες γλώσσες..

Λοιπόν, καληνύχτα σορολόπ μου! Πρωινό ξύπνημα αύριο...κλασικά... Άσε που δεν κοιμάμαι και πολύ τελευταία...

Τα φιλιά μου!

σορολόπ είπε...

Καληνύχτα Alexi μου..

..σκίστους αύριο :))

koulpa είπε...

Tικάνει το καλό μου σορολόπ;:):)
αχ ζηλέυω το μπαλκόνι.. καμιά δεκαετία έχω να τα καταφέρωνα έχω μπαλόνι με λουλούδια..:):)
ας πάει στο καλό ο μάης.. μας πρόκοψε κι αυτός..:):)
έχετε πρόσκληση για παιχνιδάκι:):)
την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

..καλημέρα koulpie μου :)

..για να δούμε θα τα καταφέρω να τα σώσω από το καλοκαίρι; κάθε χρόνο έχω απώλειες.. φέτος λέω να βάλω αυτόματο πότισμα.. έπιασε και ζέστη για τα καλά.. μακάρι η άνοιξη να κρατούσε λίγο ακόμα..

..παιχνιδάκι ε; ευχαριστώ που με θυμάστε πάντα :)

koulpa είπε...

xaxa εγώ τα τελευταία τα είχα σώσει με μπουκάλια νερό που τα φύτευα ανάποδα με τριπημένο καπάκι.. τώρα πια..:):)
Δεν ξεχνώ..:):)
την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

koulpie.. με τα μικρά εντάξει... εκείνα τα μεγάλα που καταπίνουν νερό με το κιλό δεν βολεύονται...

άσχετο..ωραία τα ψέμματά σας :)))

koulpa είπε...

xaxa το ένα είναι ψέμα.. και όχι εντελώς..:):)
ότι απίθανο σκεφτόμουν.. μάλον το αλίεβα υποσυνήδητα από τις μνήμες μου..:):)
είμαι ανίκανος.. να σκεφτώ κάποιο ψέμα.. και είναι και άχρηστο.. μιά χαρα ψέματα ακούγονται οι αλήθειες μου:):)
την καλησπέρα μου (πάλι):):)

σορολόπ είπε...

χαχαχαχα.. καλόόό.. αυτό για τις αλήθειες σας που ακούγονται μια χαρά ψέμματα..

..εγώ εργάζομαι.. και αναθεματίζω ταυτόχρονα.. εσείς;

koulpa είπε...

xaxa μα άλήθεια λέω.. αλλά το αποφεύγω συχνά.. τα μελετάμε μόνο με τους παλιούς γνωστούς που θυμούνται.. :):)
Εγώ να δεις αναθέματα.. είμαι σε φάση που θα ήθελα να μη ξαναδουλέψω στη ζωή μου:):)
περαστικα μας και την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

..καλησπέρα koulpie :)

..τουλάχιστον το ΣΚ θα σταματήσουν προσωρινά τα αναθέματα?! :)) εμένα ναι..

koulpa είπε...

..Aυξάνονται εκθετικά.. δε βαριέσαι πρεστικά είναι όλα:):)
την καλημέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

Ίσα που προλαβαίνω να πω καλημέρα koulpie :)

..τουλάχιστον σήμερα έχει ωραία δροσιά.. μου φτιάχνει τη διάθεση :)