Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Τι μερα ειναι!? Τι ωρα!? Εγω που βρισκομαι?!


…για να γράφω ποστ τέτοια ώρα, τα πράγματα είναι πολύ άσχημα... σήμερα ξύπνησα από τις 9 το πρωί… επειδή βρέθηκα σε λάθος μέρος, λάθος στιγμή, ευτυχώς όχι και με λάθος πρόσωπο... συγκεκριμένα, εχθές το βράδυ αποκοιμήθηκα στον καναπέ του σαλονιού – σαν εξόριστος σύζυγος - όπου τα εξώφυλλα δεν κλείνουν ποτέ, με ανοιχτά φώτα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, θερμοσίφωνα και λοιπές οικοσυσκευές... φαντάζεστε σε τι κατάσταση σοκ ξύπνησα πρωί-πρωί.. όταν φύση και τεχνολογία μου επιτέθηκαν ύπουλα… το φως χτύπαγε με τέτοια επιμονή τα βλέφαρά μου που άρχισα να παραμιλάω... μόνος μου σύμμαχος, ο Κωνσταντίνος Τζούμας, στο Cafe Society στον Εν Λευκώ.. πω πω μήνες είχα να τον ακούσω.. κι αυτός ρε παιδί μου αξημέρωτα κάνει εκπομπή... 10-12 πμ… το ωραίο είναι ότι με την καλημέρα σχολίασε το ίδιο πράγμα … «Πού είναι εκείνες οι ωραίες εποχές που γύρναγες αργά τα βράδια και δεν έπρεπε να σηκωθείς στις 7 το πρωί!?»

…κατ’ αρχήν, έχω τόσο καιρό να ξυπνήσω τόσο νωρίς που πραγματικά νιώθω πολύ άβολα… σαν να ξύπνησα σε ξένη πόλη ένα πράγμα... ξέρετε, όταν πας σε ένα ξένο μέρος πως νιώθεις τις πρώτες μέρες που δεν ξέρεις την τύφλα σου... εεε έτσι κι εγώ... έπιασα να κάνω την πρωινή ρουτίνα… ήπια καφέ, έκανα αρκετά τσιγάρα και έκατσα στον υπολογιστή… κοίταξα το ρολόι του… Jesus!!! είναι ακόμα 11:53!!! τι θα τις κάνω τόσες χρονομονάδες μπόνους?!

…τώρα πρέπει να δουλέψω… αλλά σκέφτομαι ότι αν αρχίσω να δουλεύω από τώρα θα βγάλω τόση δουλειά που τις υπόλοιπες μέρες δεν θα’χω τι να κάνω… δεν λέει… άσε που μπορεί να μου γίνει και συνήθεια… είδα κι έπαθα να τις κόψω αυτές τις συνήθειες… τώρα θα ξανακυλίσω!? ΠΟΤΕ!!

…καπουτσίνο ήπια?! όχι… μμμμ.. για να δούμε θα τον πετύχω?! :)

25 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Πωπω, θα μας τρελλανεις εσυ, την ιδια κουβεντα ειχα προχτες με τον θειο μου γιατι με εκραζε τωρα που θα πιασω και δευτερη δουλεια και ποτε θα προλαβαινω κτλ
και του απαντησα πολυ φυσικα η μια δουλεια ειναι 7-14.00 και η αλλη 14.30-22.30 η το αντιθετο με μειωση 30'
Και με κοιταξε εμβροντητος και μου λεει τοσο πρωι θα σηκωνεσαι?
Ποτε θα κοιμασαι?

Γκλουπ...
Τι να απαντησω τωρα? (και στους 2 σας)

σορολόπ είπε...

..τι να σου πω βρε X-oyranoyli.. νέο παιδί είσαι και έχεις άλλες αντοχές αλλά σαν βαρύ το βλέπω κι εγώ.. σίγουρα δεν είναι για πολύ καιρό τέτοιο πρόγραμμα... θα ρέψεις.. και θα καταβάλεις και τον οργανισμό σου... ψάξε τίποτα part-time για δεύτερη δουλειά...

Ανώνυμος είπε...

Ξεκίνησα να διαβάζω το κειμενό σου πιστεύοντας ότι μπορεί να βρήκες τον άντρα της ζωής σου. Άρχισα να διαβάζω παρακάτω και προσγειώθηκα- Σιχαίνομαι το πρωινό ξύπνημα. Αλλά μετά το 2001 που άλαξα δουλειά το έχω συνηθίσει. Ακόμη κι όταν δεν έχω δουλειά ξυπνάω πάντα την ίδια ώρα λίγο μετά τις 7. Και μετά όσο κι αν θέλω δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν περάσει καναδυωρο κι εφ΄όσον έχω κάνει κάτι για να κουραστώ έστω και λιγάκι

lifewhispers είπε...

εξκιουζζζζζζζζ μι,
αλλα ξυπνας τοσο αργα;
αξημερωτα 10-12 ;;;
και οχι τιποτα αλλο, το λες κιόλας;

βασικα, αμα θες αλλαζουμε δουλειες. το ωραριο μου ειναι 9 το πρωι με 10 το βραδυ.

koulpa είπε...

xaxa..μας ιντρίγκαρε ο πρόλογος.. νόμιζα ότι επρόκειτω περί.. καράτε..:):)
Η καταπληκτική φωτογραφία αντικατοπτρίζει τέλεια την κατάστασή μου.. πρέπει να βρώ κι εγώ κάποια δουλειά στο σπίτι.. να αρχίσω πάλι να ράβω φορεματάκια για κούκλες;:):)
ΜΜΜΜΜ..καπουτσίνο.. με μιά σταγώνα bailys..:):)
Καληνύχτα κι από εδώ:):)

diva είπε...

χαχαχαχχαχα
Σορολοπάκι μου γλυκό
πρώτη μου φορά - μα τον Θεό Gates- δεν ζηλεύω κάποιον που θέλει και μπορεί να ξυπνά αργά:-)
Κι αυτά τα χαμόγελα που μου χαρίζεις αχ βρε σορολόπ μου ..ανεκτίμητα!
Να'σαι καλά!

σορολόπ είπε...

Κατ' αρχήν ένα σχόλιο προς όλους...

..ήθελα να σας ευχαριστήσω που έρχεστε μέχρι εδώ για να μοιράζομαι ακόμα και τις βλακείες μου :))) για μένα αυτό είναι πιο σημαντικό και από τα πιο σημαντικά που (πιθανόν) έχω γράψει... είναι σαν το.. for good and for bad του γαμήλιου όρκου :))

..σας εύχομαι μια πολύ καλή μέρα ό,τι κι αν κάνετε και σας στέλνω τα φιλιά μου... [εεε ναι νομίζω ότι η "σχέση" μας έχει αλλάξει επίπεδο και μπορώ να σας χαρίσω κι από ένα φιλί :))]

σορολόπ είπε...

@fystiki.. χαχαχ συγνώμην που σου το χάλασα καθώς και στον αγαπητό koulpa.. που δεν επρόκειτο για τον άντρα ή/και το σεξ της ζωής μου εννοώ :)))

..κι εγώ μόνο αν αλλάξω δουλειά με βλέπω να αποκτώ ωράριο σαν τους περισσότερους ανθρώπους..

σορολόπ είπε...

@lifewhispers

...εκιούύύύζντ dear :)

..ναι, ξυπνώ τόσο αργά γιατί δουλεύω σπίτι και οι πρωϊνές ώρες δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου.. οκ, τώρα έχω ξεφύγει εντελώς βέβαια... αλλά το βράδυ είμαι πιο παραγωγική και την ημέρα θέλω να κάνω τα πάντα εκτός από το να δουλέψω :)

...σαν μαγαζί ακούγεται η δουλειά που κάνεις..

..καλώς ήρθες!

σορολόπ είπε...

@koulpa.. χαχαχα.. απολογήθηκα ήδη για την παραπλάνηση στο σχόλιο του fystikioy :)

..αφήστε τα φορεματάκια για κούκλες, και ασχοληθείτε καλύτερα με τις ίδιες τις κούκλες ;) χαχα

..την μεσημεροκαλησπέρα μου!

σορολόπ είπε...

...αγαπητή μου diVa.. δεν ξέρετε πόση χαρά μου δίνετε με αυτά που μου λέτε κάθε φορά.. πιο πολύ απ' όλα χαίρομαι που σας χαρίζω αυτά τα χαμόγελα.. θα πει πώς κάνω τη δουλειά μου καλά :)

..είστε η ζωντανή απόδειξη ότι δύο αρκετά διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν σε ένα αμοιβαία ικανοποιητικό επίπεδο..

..την καλημέρα μου!

koulpa είπε...

xaxaxa.. Είναι αργά για κούκλες κουλπα.. (όχι δεν έγινα ξαφνικά Ιούλιος Καισαρ..) για να παραφράσω το "είναι νωρίς γι αγόρια στέλα παιξε τις κούκλες σου και γέλα.." :):)
για καλό και για κακό.. είμαστε παρέα.. ας πούμε ότι κάτι συνδέει του ηλεκτρονικούς μας χαρακτήρες..:):)
..Ε ένα φιλί είναι πάντα ευπρόσδεκτο.. και ένα φιλί προς απάντηση επιβάλεται..:):)

kakaskimos είπε...

sorolop

Akoma kai 2-3 meres na akolou8isis to programma tou elef8erou epaggelmatia, diladi na siko8is apo to krebati otan exis xortasi ipno, na pas katef8ian na ftiakseis kafe, kai na ksekiniseis doulia meta tin 3i roufiksia, meta ine poli diskolo na ksanakiliseis.

Otan sou erxetai dia8esi gia entoni doulia, na pernis mia antibiosoula. Tis perisoteres fres tin kani ti doulia ;-)

σορολόπ είπε...

@koulpa.. εγώ ξέρω το "είναι αργά για δάκρυα Στέλλα" είναι το ίδιο άσμα?! ή η Στέλλα είναι η αμέσως πιο δημοφιλής στα τραγούδια μετά την Μαρία?! :)

..πράγματι κάτι μας συνδέει τους παλιοχαρακτήρες ;)

σορολόπ είπε...

@omorfe.. :))

[αποφάσισα να σου αλλάξω νικ τουλάχιστον για σήμερα.. και βλέπουμε.. αν σ' αρέσει το κρατάμε ;)]

..που να δεις που σήμερα έπρεπε να ξυπνήσω στις 9!! εχθές κατά λάθος.. πάει το βιολογικό μου ρολόι τα'χει παίξει.. ώρες είναι να αρχίσει να μου ζητάει και κανένα παιδί :PP

Sardonian είπε...

σορολόπ φάτσα
άμανε ξυπνάς πίνεις καφέ κι έχεις χρόνο
κολ μι ρε Τοπίο να παίξουμε τους μπλόγκερς στο κρεβάτι
να
εσύ θα ποστάρεις τάχαμου εικόνες Τοπίων
κι εγώ θα κομεντάρω με κατάλληλες παρεμβάσεις:-ρρ

φιλί κι εγώ

koulpa είπε...

To ίδιο τραγούδι είναι.. η Μαρία μπορεί να αναπαύεται στις δάφνες της..:):)
χαχα παλιοχαρακτήρες.. τον τελευταίο φίλο που μου έχει απομείνει το προσφωνώ "ρεμάλι".. εκτός του ότι, με συνεπείς προσπάθειες ετών, είχε κερδίσει το τίτλο.. μας είχε αρχικά κολλήσει από την ατάκα του Κωνσταντάρα "..το νου σας ρεμέλια!!.."..:):)
Καλημέρα.. παλιοχαρακτήρα..:):)

kakaskimos είπε...

Αφού δεν σταμάτησε ο blogger να "σερβίρει" το blog σου, λόγω της μετονομασίας που μου έκανες, είσαι τυχερή.
Ξύπνησες στις 9 και δεν ξανακοιμήθηκες????

σορολόπ είπε...

@Sardo... ιιιεεεεεπππ μαζέψου!

σορολόπ είπε...

@koulpa.. εγώ δυστυχώς δεν έχω πια ρεμάλια φίλους... νοικοκυρεύτηκαν για να δούνε προκοπή... αλλά να μην πω τι είδανε.. :))

...καλό μεσημέρι παλιοχαρακτήρα!

σορολόπ είπε...

@kakaskimos.. και ο blogger μαζί μου είναι όπως βλέπεις :))

..εννοείται πώς ξανακοιμήθηκα!! για την ακρίβεια κοιμόμουνα ανά 3 ωρο όλη μέρα.. αλλά τι τα θες!? το κακό είχε γίνει :)

koulpa είπε...

Μα και ο δικός μου δεν είναι πιά ρεμάλι.. νοικοκηρεύτικε.. άλλαξε δουλιά.. έφυγε η "νύφη" και του έμεινε το νοικοκήρεμα..:):)
χαχα αντί να εγκαλήτε τον σαρντο δε βάζετε ένα "ακατάλληλο" στη πάνω δεξιά γωνία;..:):)
χαχα θα μας κολλήσει το παλιοχαρακτήρας και είναι και μεγάλο για προσφώνηση..:):)
Καληνύχτα καλό μου σορολόπ:):)

σορολόπ είπε...

@koulpa.. καλημέρα!

..δύσκολες εποχές για ρεμάλια :) μένουμε όλο και πιο λίγοι.. σαν να μου φαίνεται ότι θα απευθυνθώ στη Greenpeace να γίνουμε είδος υπό προστασία :))

..δεν είμαστε για ακατάλληλα στην ηλικία μας.. πάνω απ' όλα η εγκράτεια :P

koulpa είπε...

Στο φτερό με βρήκε η απάντηση..:):)
χαχα ναι δεν έχετε άδικο.. να δω τις προδιαγραφές.. αν εμπίπτω στην κατηγορία..:):)
Εγκράτια εγκράτια.. δε θα ξέρουμε από τι πήγαμε στο τέλος..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

Καλησπέρα koulpa μας :)

χαχα.. μα ούτε να αστειευτούμε δεν μπορούμε σε τούτο δω το blog.. δεν ξέρω κανέναν εγκρατή ανάμεσά μας :)))