Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

X-mas Checklist


Αφού δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, τουλάχιστον ας τα απολαύσουμε... ο λόγος για τα Χριστούγεννα φυσικά, που έρχονται κάθε χρόνο την ίδια πάντα ημερομηνία για να σε ξεβολέψουν κυρίως και να σταθούν αφορμή για καλοσύνες που παίρνεις ξεδιάντροπα πίσω αμέσως μόλις οι δείκτες του ρολογιού περάσουν τις 12:00 τα μεσάνυχτα της νέας χρονιάς… ευτυχώς που υπάρχουν και οι καλικάντζαροι για να μην νιώθω τόση μοναξιά :PP

…έτσι κάθε χρόνο φτιάχνω τη χριστουγεννιάτικη λίστα με τα DOs και DONt's και λέω φέτος να την μοιραστώ μαζί σας… που ξέρετε!?.. μπορεί να βρείτε καμιά σωτήρια συμβουλή... :)

...πάμε λοιπόν..

…ίσα που προλαβαίνω ν’ αγοράσω γκυ για να βουτήξω τον πρώτο ταλαίπωρο που θα βρεθεί στο δρόμο μου και να τον φιλήσω ετσιθελικά, όπως το απαιτεί η παράδοση… μετά μπορώ να τον ξαποστείλω και να βρω την ησυχία μου... μάθατε εσείς ποτέ τι απέγιναν όλα αυτά τα ζευγάρια μες τα μέλια μόλις απομακρύνθηκαν από το γκυ?!

…να καταπολεμήσω τη ζήλεια μου για τα ψώνια των άλλων, ακόμα κι αν αυτά περιορίζονται μόνο στην τσουρομαδημένη γαλοπούλα, δεδομένου ότι μπορώ να αποκτήσω ό,τι έχουν στη μισή τιμή, αμέσως μόλις αρχίσουν οι εκπτώσεις δηλ. σε κανένα 15νθήμερο...

…να προσπαθήσω να μην δείχνω τα δόντια μου, και κυρίως να μην τα δοκιμάζω, στα παιδάκια όλου του κόσμου που με τριγυρίζουν σε έξαλλη κατάσταση αυτή την εποχή…

…στα κάλαντα, να υπομένω χαμογελαστή τις παραφωνίες, τα χαμένα λόγια καθώς και κάτι μαντράχαλους που θεωρούν τα κάλαντα εποχιακή απασχόληση και αρπάζουν το ψωμάκι μέσα από τα χέρια των παιδιών...

...να φάω όλα τα σοκολατένια μελομακάρονα που αγόρασα και καλά για τους επισκέπτες – και το σημαντικότερο χωρίς ίχνος ενοχής μετά - σε αυτό πιστεύω θα βοηθήσει εάν θάψω νωρίτερα τη ζυγαριά στο φίκο και την «ξεχάσω» εκεί μέχρι την επόμενη χρονιά...

…να μην παρασυρθώ σε καλοσύνες που είναι αδύνατον να υποστηρίξω μόλις τελειώσουν οι γιορτές… εάν ήθελα να είμαι καλή με κάποιον/α θα το έκανα και χωρίς χριστουγεννιάτικο δέντρο…

…να αποφύγω πάσει θυσία το φλουρί της βασιλόπιτας… εν ανάγκη, ας το καταπιώ.. ακόμα θυμάμαι τις χρονιές που το κέρδισα και αναδείχθηκα σε Μις Κακότυχη οφ δε γίαρ..

…να σκεφτώ την προηγούμενη χρονιά και να αναλογιστώ τις επιτυχίες και τις αποτυχίες μου.. εάν εμφανίσω συμπτώματα δηλητηρίασης, να διακόψω άμεσα την ομφαλοσκόπηση και να πιω ένα σφηνάκι Jack Daniels..

..και τέλος,

…να προσπαθήσω κάθε μου συναίσθημα που επικοινωνώ στους γύρω μου να είναι όσο γίνεται πιο αληθινό.. όχι λόγω Χριστουγέννων, αλλά γιατί έτσι μου επιβάλλει η διάθεσή μου... έτσι, τουλάχιστον, θα αντέξει περισσότερο στο χρόνο…


X Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α!

29 σχόλια:

diva είπε...

Χρόνια Πολλά κορίτσι:-)
[Είχαμε περίπου την ίδια ιδέα στα ποστ..χμμ..ίσως τελικά ομοιάζουμε περισσότερο από όσο πιστεύεις:-]

Και σε απειλώ με ..Χριστουγεννιάτικο καφέ:-)
[Είσαι για ποστάρισμα της συνάντησης;-]

σορολόπ είπε...

Χρόνια Πολλά ερηνο-ντιβάκι :)

..προσέξτε γιατί αν όντως ομοιάζουμε κάποια από τις δύο δεν θα είναι σοβαρή ;) χαχαχα

..η απειλή του Χριστουγεννιάτικου καφέ είναι ανακούφιση μπροστά στα άλλα που μου έχουν προτείνει.. χαχα.. εγώ πάντως θα έχω ξεπροβοδίσει την οικογένεια στας εξοχάς και θα μονάζω εις τον οίκο μου... οπότε στη διάθεσή σας.. αν τσιμπούσαμε και τίποτα - μέρα που' ναι λέω βρε παιδί μου :P - δεν θα' ταν άσχημα.. :)

...το ποστάρισμα πώς το θέλετε?! ως προαναγγελία ή ως την εκδοχή της κάθε μίας για αυτό που ζήσαμε?! χαχαχα

Είδωλο είπε...

Χρονια πολλα, καλα να περασεις, αν αυτα θες, ελπιζω να τα παθεις ΟΛΑ
Εγω ενα "μου" θελω...
*ο νοων νοητο...

koulpa είπε...

Θέλω να διαβάσω παρακάτω.. αλλά δε προκάμω.. με την επιστροφή..:):)
Πάω καλάβριτα.. ο πελάτης έχει τζιπ τελικά..:):)
Προλαβαίνω μα πω χρόνια πολλά!!:):)
Εφυγααααα:):)
(αν ομοιάζετε.. και οι δύο είστε (ή όχι) σοβαρές..:):))

kakaskimos είπε...

Χρόνια πολλά
Οι γιορτές το μόνο σίγουρο καλό είναι το ότι κάθεσαι και αναρωτιέσαι τη διαφορά ανάμεσα στις γιορτές και τις καθημερινές.
Να ζεις όπως θες κάθε μέρα

σορολόπ είπε...

X-oyranoy μου... σε ευχαριστώ και ανταπέδωσα εκεί που πρέπει... :)

σορολόπ είπε...

koulpa μου, είδατε που το μελετούσαμε?! ωραία θα είναι τα Καλάβρυτα τώρα.. θα γεμίσουν φρέσκο αεράκι τα πνευμόνια σας...

Καλά να περάσετε!

σορολόπ είπε...

kakaskime σε έναν ιδανικό κόσμο θα μπορούσαμε να ζούμε όπως θέλουμε την κάθε μέρα... εν τω μεταξύ βολευόμαστε όπως μπορούμε :)

Μέρι Κρίθμαθ :))

kakaskimos είπε...

Τώρα πρέπει να το προσπαθούμε. Στον ιδανικό ίσως το καταφέρναμε. Το δεν ζούμε στον ιδανικό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να το προσπαθούμε

σορολόπ είπε...

Από προσπάθεια άλλο τίποτα :) νομίζω ότι η καλοπέραση μας απασχολεί ήδη αρκετά..

ATIAFEDERATION είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλές Γιορτές.:)

Ανώνυμος είπε...

Όπως πάντα καλογραμένο το κειμενάκι σου και με την πλακίτσα του. Ελπίζω κι εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι η ψυχούλα σου ξέρει ότι περιμένεις και χρειάζεσαι

koulpa είπε...

Ι'm baaack:):)
xaxa ακόμα και τις ελάχιστες φορές που διαφωνούμε.. το χαμόγελο μου το προκαλητε σίγουρα..:):)
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)

σορολόπ είπε...

fystikakiiiiiiiii :)

..σε ευχαριστώ πολύύύύύύ... εύχομαι να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς μια που υποψιάζομαι ότι το έχεις ανάγκη..

..τις ευχές μου για τον καινούργιο χρόνο θα τις φυλάξω για αργότερα :)

Κριθμαθ κιθ!

σορολόπ είπε...

koulpie μου, γυρίσατε κιόλας?! ..ούτε ο Αη Βασίλης δεν είναι σε τόσα μέρη τόσο γρήγορα :))

..χαίρομαι που γελάμε παρέα κι ας διαφωνούμε που και που, τι έγινε!? σημασία έχει να διαφωνούμε χαριτωμένα, όπως χαριτωμένοι είμαστε ;)

Κρίθμαθ Κιθ και θε θαθ :))

koulpa είπε...

xaxa Στο σουλούπι όλο και του φέρνω.. έχουν αρχίσει να ασπρίζουν μαλιά και γένια.. αν δεν απέφευγα και τα κόκκινα..:):)
χαχα..χαιρε χαριτωμένη..:):)
..εντ ε χαπι νιου γίαρ (οφκόρθ):):):)

σορολόπ είπε...

χαχαχα.. να καθαρίσω την καμινάδα τότε να μην μου λερωθείτε :)

..χάπι νιου γίαρ θα σας πω αργότερα, τι όλα από τώρα θα τα πούμε?!

koulpa είπε...

xaxaxa.. να δω είσασταν καλό παιδί;:):)
Μαλον διαπλάτυνση θα χρειαστεί με το ρυθμό που καταναλώνω μελομακάρονα και διάφορα άλλα.. για το καλό (ποιανού;)..:):)

σορολόπ είπε...

χαχαχα.. καλά, με το μελομακάρονο στο στόμα με πιάσατε! είπα κι εγώ να φάω ένα γιατί σαν να νιώθω μια λιγούρα :PP αφήστε που την ώρα που ξύπνησα είχαν τελειώσει και τα κάλαντα που σίγουρα θα ξεφορτωνόμουν μερικά.. :)))
[πρέπει να πάω για μπάνιο και βαριέμαι, οπότε βρίσκω διάφορες δικαιολογίες...]

koulpa είπε...

xaxa Εγώ το τελευταίο 5ήμερο έχω καταναλώσει 7kg μελομακάρονα 1kg τουλουμπάκια και 3 δεκάδες kinder delice.. λόγω αδράνιας, φαντάζομαι, η ζυγαριά έχει κολλήσει στο 90.. περιμένω τα χαΐρια μετά τις γιορτές..:):)
Το μεσημέρι πήγα στους γωνείς.. και έφαγα κτηνοδώς (πάλι)..:):)
..Ξέρω ενδιαφέροντα βίο διάγω τελευταίως..:):)

σορολόπ είπε...

Αν με την όρεξη που έχετε είστε μόνο 90 κιλά, ούτε να το σκέφτεστε να ζητήσετε τίποτα άλλο από τον Αη Βασίλη για τη χρονιά που έρχεται :))

Τουλάχιστον ένας τομέας του βίου σας είναι πολύ ενδιαφέρον... αυτός του φαγητού εννοώ ;)

koulpa είπε...

Χαχα.. δε θα σας περιγράψω τι έτρωγα μέχρι πριν 10 χρόνια που επέμενα στα 74 κιλά (20.000-25.000 θερμίδες ημερεσίως..).. αλλά ου γαρ έρχετε μόνον το άτιμο..
Τώρα συγκριτικά φυτοζωώ.. αλλά δε θα μπορούσα να στο υποστηρηξω και οικονομικά εκείνο το lifestyle..:):)
α.. άλλαξα το μάπετ του προηγούμενου ποστ με κάποια πιο ορίτχιναλ.. εορταστικά..:):)
Πως τα περνατε;

σορολόπ είπε...

Όσον αφορά το τελευταίο σας "εορταστικό" ποστ, ψήφισα εκεί που πρέπει :)

Πώς τα περνάω?! εν συντομία σήμερα σαπίζω όλη μέρα.. ακόμα και τα τηλεφωνήματα για τα Χρόνια Πολλά τα έκανα από το κρεββάτι... τώρα ετοιμάζεται το Χριστουγεννιάτικο γεύμα μου - θα σας έλεγα κοπιάστε, αλλά μετά τις τελευταίες σας εξομολογήσεις δεν τολμώ :))) - και περιφέρομαι μεταξύ κουζίνας, σαλονιού και γραφείου χασομερώντας..

Εσείς?!

koulpa είπε...

xaxa και ταχύτατα..:):)

Αυτό είναι το νόημα των εορτών και για μένα.. χαχα.. σας τρόμαξα:):)
..έφαγα πρίν λίγο.. και τώρα έχω πάρει στο πλαϊ το όγδοο κιλό μελομακάρονα να μη νιώθει μοναξιά και χαζέυω στο νετ και την τιβι.. κούρασηηηηη..:):)

σορολόπ είπε...

Εγώ φτιάχνω παγιδάκια (ναι σωστά το γράφω) και πράσινη σαλάτα (να βοηθήσω τη χοληστερίνη να αφομοιωθεί καλύτερα :)) )

...εμένα η τηλεόραση και ο υπολογιστής χωρίσανε κάπου το καλοκαίρι, κι έτσι κάνω βάδην από το ένα δωμάτιο στο άλλο.. έβλεπα πριν λίγο μια διαφήμιση στο MEGA για όργανα γυμναστικής!!! καλά δεν ντρέπονται μέρες που' ναι?!?! :))))

koulpa είπε...

χαχα παγιδάκια.. εγώ τα αποφεύγω.. ποτέ δεν είναι αρκετά..:):)
Α ωραία.. κάνετε και γυμναστική πηγαινε έλα.. ε μα σα δε ντρέπονται λίγο..:):)
Αναχωρώ για blogoσυνάντηση.. τρίτη φορά που μου συμβαίνει.. περιμένουμε το ποστ.. καφές με την diVa..:):)
Την καληνύχτα μου για την ώρα:):)

σορολόπ είπε...

koulpa την καλημεροκαλησπέρα μου :)

itelli είπε...

Εγώ έχω βαλθεί να κάνω μελομακαρονάδα. Νομίζω ότι το κλειδί βρίσκεται στο κοτόπουλο (είναι λίγο μπερδευτικό έτσι που το είπα, αλλά ξέρετε εσείς)

Θα κάνω πάσα αν κ εφόσον πετύχει. Κ αν ενδιαφέρεστε φυσικά... Έως τότε, καλή πρωτοχρονιά.

σορολόπ είπε...

itelli.. εάν ήξερα τι είναι η μελομακαρονάδα (με κοτόπουλο κιόλας) θα ήμουν σεφ :)) αν θέλετε τη μοιράζεστε μαζί μας, τη συνταγή φυσικά.. και βάλτε και καμιά φωτογραφία :)

Έως τότε, καλή όρεξη!