Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Του Αγ. Συγχρονισμου… βοηθεια μας!

…άτιμο πράγμα το timing ή ο συγχρονισμός, όπως προτιμάτε, καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας στη ζωή μας σε όλους τους τομείς… μην φανταστείτε ότι είμαι από τους ανθρώπους που τα περιμένουν όλα από την τύχη… κάθε άλλο… δεν πιστεύω στην τύχη και ίσως γι’ αυτό δεν πιστεύει κι αυτή σε μένα και μου βγάζει τη γλώσσα περιπαιχτικά… δεν παίζω τυχερά παιχνίδια, είμαι πολύ εργατική όταν θέσω κάποιον στόχο και γενικά δεν μ’ αρέσει να αφήνω τα πράγματα στο έλεος του όποιου Θεού μας κυβερνά… αυτό που πιστεύω σίγουρα όμως είναι στο συγχρονισμό, δηλ. να βρεθείς τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος... να βρεθείς τετ-α-τετ με την ευκαιρία… και να μην κοιμάσαι με τα τσαρούχια σου ώστε να την δεις και να την αρπάξεις…

…αυτή τη στιγμή με απασχολεί ο κακός συγχρονισμός στα προσωπικά μου... έτσι είναι… την προσοχή σου συνήθως προσελκύει ο τομέας που πάσχει αφού έχεις ιεραρχήσει τις προτεραιότητές σου… έτσι, αφού να φάμε έχουμε, να κοιμηθούμε έχουμε, να κάνουμε και κανένα κέφι τρελλό που και που έχουμε, τι μένει!? να ασχοληθούμε και λίγο με το άλλο μας μισό, αν πιστέψουμε τη θεωρία που το θέλει να υπάρχει...

…έτσι κι εγώ, όπως οι περισσότεροι είχα έναν καημό, έναν νταλκά βρε αδερφέ, εδώ και κάμποσο καιρό… αδύνατον όμως να συγχρονιστούμε εγώ και το αντικείμενο του πόθου μου... ή εγώ θα ήμουν αλλού για αλλού με τα διάφορα που μου έτυχαν την αποφράδα χρονιά που μας πέρασε, ή αυτός θα ήταν υπό την επήρεια της πρώην, της πιο πρώην κοκ.. αδέσμευτος μεν, μπλοκαρισμένος δε, η προσωπική μου διάγνωση… δεν ένιωθα πώς ήταν πραγματικά διαθέσιμος κι έτσι δεν έκανα καμία κίνηση… αφήστε που δεν είμαι οπαδός του ρητού «ο έρωτας με έρωτα περνάει»… και δεν μ’ αρέσει να κάνω το σωσίβιο σε συναισθηματικές φουρτούνες… θέλω καθαρό μυαλό και προ παντός καθαρή καρδιά για να ανάψω πράσινο…

…κάπου εκεί έμπλεξα κι εγώ με έναν άλλον που βγαίναμε εκείνο τον καιρό και μου ενέπνεε περισσότερη εμπιστοσύνη όσον αφορά την πραγματική του διαθεσιμότητα… ατυχής απόφαση, όπως αποδείχτηκε αργότερα… δεν τα βρήκαμε… και όσο θυμίζω στον εαυτό μου ότι τα ζητήματα καρδιάς δεν πρέπει να τα χειρίζεσαι με τη λογική τόσο το ξεχνάω… βέβαια, η ακαταλληλότητα του ενός δεν χρήζει αυτόματα τον άλλον κατάλληλο, απλά τον ξαναφέρνει στο προσκήνιο… ο νταλκάς μου, εν τω μεταξύ, αποφάσισε να με μιμηθεί με αποκορύφωμα να τα φτιάξει στο τέλος με τη νυν… για να μου επιβεβαιώσει την αίσθηση που είχα πάντα ότι μεταξύ μας διεξάγεται μια κούρσα στην οποία αναμετρούνται διαρκώς οι εγωισμοί μας… αποκαρδιωτικό

…είδα κι απόειδα κι εγώ και λέω, άστο το παλικάρι, αφού δεν σας θέλει... κι έτσι αποχώρησα διακριτικά από το τοπίο και έπαψα να ασχολούμαι… διατηρήσαμε επαφή, αλλά η αλήθεια είναι ότι μέσα μου έχω παγώσει… δεν νιώθω όπως παλιά… δεν βγαίνω πια με την κοινή μας παρέα γιατί δεν νιώθω κανένα σκίρτημα στην ιδέα ότι θα τον δω… βαρέθηκα το παιχνιδάκι της γάτας και του ποντικού με εναλλαγή ρόλων… πάντα υποστήριζα ότι το ωραιότερο κομμάτι σε μια σχέση είναι το παιχνίδι της αρχής... όταν όλα ακόμα παίζονται, τίποτα δεν είναι δεδομένο και κάθε σημάδι ενθάρρυνσης σε απογειώνει… όμως, έχει κι αυτό ημερομηνία λήξης… κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξεις πίστα ρε παιδί μου... να ανέβεις επίπεδο... αλλιώς ξεμένεις από κίνητρο...

…κι ερχόμαστε στο παρόν… έχω την αίσθηση ότι ο νταλκάς μου έχοντας αντιληφθεί ότι το πουλάκι πάει πέταξε προσπαθεί να κρατήσει τις γέφυρες ανοιχτές… να φυσήξει ανέμους εκεί που δεν κουνιέται φύλλο πια… τι κρίμα να μην έχω ανάλογη διάθεση… τι κρίμα να μην μπορούμε να συγχρονιστούμε ρε γμτ… πολύ φοβάμαι ότι ο νταλκάς έπαψε να είναι νταλκάς πια… δεν έχει την ίδια επιρροή επάνω μου όπως παλιά… τον ακούω στο τηλέφωνο και είναι σαν να μιλάω με εκπρόσωπο εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, απ' αυτούς που με παίρνουν συχνά για να βολιδοσκοπήσουν τη διάθεσή μου για αλλαγή τηλεπικοινωνιακού συντρόφου... ακόμα κι εγώ εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου διότι με έχει απασχολήσει ουκ ολίγο καιρό… πώς γίνεται να ανατραπούν έτσι τα πράγματα?!... δεν έχω ιδέα…

[ψιθυριστά: τώρα βέβαια αν μας προκύψει καμιά δραστική κίνηση, όπως π.χ. να χωρίσει δεν υπόσχομαι τίποτα ;) χαχα]

20 σχόλια:

koulpa είπε...

Ax..κι εγώ δυσκίνητο καράβι είμαι στο θέμα.. είχα μιά σχέση που ξεκίνησε έτσι σα παιχνίδι το 83.. με κούρασε το πηγαινέλα και έκοψα (νόμιζα..) τις γέφυρες το 89.. παρουσιάστικά στο ναυτικό.. το 91 συναντηθήκαμε 2φορές τυχαία και ξαναάρχισε το παιχνίδι.. το 93 πιά απίβδησα.. αλλά το 94 υπέκηψα (τραβάτε με κι ας κλαίω..).. συζήσαμε ως το 2000.. και χωρίζαμε ως το 2003.. που πάλι το ξέκοψα τελειώτικά επιτέλους.. το τραγούδι του Μητροάνου "δε ντρέπεσαι δε ντρέπομαι.." μου θυμίζει..:):)
Κι αν σου κάτσει; όλα καλά..:):)
Αν όχι μη μου στεναχωριέστε.. έχουμε το plan b .. θα πάρουμε ηλεκτρικά καροτσάκια να κάνουμε κόντρες.. να μη κουραζόμαστε και με τα πι.. θα πάρουμε και ακουστικούλια να ακουγόμαστε.. θα παίζουμε τα χαπάκια μας σε τυχερά παιχνίδια να σπάμε πλάκα.. μια χαρά θα περνάμε:):)
Την καληνύχτα μου:):)

σορολόπ είπε...

Μια και ήσασταν τόσο αποκαλυπτικός koulpa μου, ας πω κι εγώ ότι κρατάει σχεδόν 3 χρόνια αυτή η κολόνια, λέτε πάνω στη δεκαετία να συζήσουμε κι εμείς?! χαχαχα

..δυστυχώς κι εγώ σαν κι εσάς.. άμα αγκυροβολήσω κάπου δύσκολα μετακινούμαι.. εδώ βέβαια δεν υπάρχει σχέση αλλά αυτό το γύρω-γύρω όλοι που με ζάλισε πια..

...ευτυχώς που λέτε κι εσείς υπάρχει το plan b :)) μια χαρά μου ακούγεται αυτή τη στιγμή :)

..σας ευχαριστώ για την κατανόηση και σας καληνυχτώ κι εγώ :)

kakaskimos είπε...

Αν και δεν είμαι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός, σόρυ, για να εκφράσω άποψη σε συναισθηματικά θέματα, θέλω να κάνω μια παρατήρηση:
Για να μην βγαίνεις με την κοινή σας παρέα, ακόμα σε καίει. Θα σταματήσει να σε καίει, όταν η απόφαση για το αν θα βγεις με την κοινή παρέα, δεν παίρνεται σε συνάρτηση με το τι νοιώθεις για το νταλκά.
Κι ενα στοιχάκι απο το τραγούδι "σ'αγαπάω ακόμα":
κι αν ο φόβος μας δένει
να μην μείνουμε μόνοι
πάλι ο φόβος μας στέλνει
μακριά απ'ότι ενώνει

Καληνύχτα

σορολόπ είπε...

@kakaskimos.. δεν ξέρω με ποια κριτήρια κάποιος γίνεται κατάλληλος να εκφράσει άποψη για συναισθηματικά θέματα.. αφού μπροστά στο θάνατο και στον έρωτα -και ίσως και σε κάποιες άλλες περιστάσεις που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή - όλοι είμαστε ίσοι..

..δεν βγαίνω με τη συγκεκριμένη παρέα γιατί βασικά βαριέμαι.. δεν έχω και το ειδικό ενδιαφέρον που είχα οπότε προτιμώ να δω τηλεόραση.. ή περίπου έτσι.. σίγουρα δεν μου είναι αδιάφορος... αλλά συνειδητά τουλάχιστον δεν θέλω να ρίχνω λάδι στη φωτιά... δηλ. από την πλευρά μου αισθάνομαι ότι δεν θέλω να παίξω άλλο με αυτούς τους όρους..

diva είπε...

Ρίξε το μαλλί πίσω με ύφος , όμορφη και move along the victims..άντε γιατί σαν πολύ εύκολα (συναισθηματικά υποκινούμενες τάχα) κάνουμε μάγκα τον κάθε θρασύδειλα ανώριμο
[Διακατέχομαι σαφώς από την καλοσύνη των Χριστουγέννων:-]

Ανώνυμος είπε...

...αναζητάς ψηλαφητά τη λόγχη
την ορισμένη να τρυπήσει την καρδιά σου
για να την ανοίξει στο φως.


έλεγε ο Γ. Σεφέρης.

σορολόπ είπε...

@diVa μου, όπως πάντα χρησιμοποιείτε το σπαθί με μεγάλη μαεστρία :) couldn't agree more..

..μου θυμίζετε το ρητό.. όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή... όταν είμαι κακιά, είμαι καλύτερη :)) ή κάπως έτσι..

..πολύ καλημέρα σας!

σορολόπ είπε...

@ανώνυμε... εν προκειμένω λέτε αυτό να είχε να πει ο Γ. Σεφέρης; :) εγώ πάντως συνεχίζω την ψηλάφηση σε άλλες λόγχες ;)

Είδωλο είπε...

Το εχω πει και το εχω καταγγειλει τοσες φορες στο τετραδιακι μου για ολα φταιει ο ατιμος ο συχγχρονισμος σε αυτη την ζωη
Επισης ολη η λαγνεια του κοσμου παει στα λαχανα λογω ελλειψης συγχρονισμου των ποθων
Τωρα απο κει και περα τι να πω? Προσωπικη εμπειρια? Ολοι μας λιγο πολλοι ειμαστε καμμενοι
Το ξερω αυτο δεν ειναι παρηγορια αλλα πλεον πιστευω οτι ολοι μας ειμαστε συνηθισμενοι...
Κριμα που ερωτας δεν ειναι σαν πιστωτικη καρτα
Ψωνιζεις τωρα πληρωνεις μετα
Μεταχρονολογημενα
κι αν βγεις εκτος χρονου αντε κι εναν μικρο τοκο

koulpa είπε...

Θα συμφωνήσω (πάλι) με την diVa (δε προλαβαίνω τώρα.. θα το κοιτάξω μετά τις γιορτές αν επιμείνουν τα συμπτώματα..:):))
(μήπως είναι και εμπύρετη;.. πολύ καλή τη βρήσκω..:):))
Την καληνύχτα μου:):)

diva είπε...

When i'm good, i'm good
but
when i'm bad, i'm better
Είναι η "ατάκα" στο myspace profile:-)
Κι ακόμα πιο σοβαρά τώρα..πάει καιρός που πείστηκα πως δεν είναι θέμα συγχρονισμού ο ηρωισμός του έρωτα
Ή θέλεις ή δεν θέλεις
Και τις λίγες φορές που δεν μπορείς, το βρίσκεις απολύτως φυσικό να περιμένεις..
Τσαλίμια και πήγαινε έλα όμως είναι flaws..τι να σου λέω τώρα..εσύ τα ξέρεις καλύτερα

σορολόπ είπε...

@x-oyranoy.. εγώ πάλι σκέφτομαι μήπως και ο κακός συγχρονισμός θέλει να μας διδάξει κάτι?! έχει δίκιο η diVa παρακάτω... ακόμα και όταν δεν μπορείς, θεωρείς φυσικό να περιμένεις.. διαφορετικά τι εσύ τι κάποιος/α άλλος/η, τη δουλειά μας να κάνουμε..

σορολόπ είπε...

@koulpa μου χαχαχα.. να το προσέξετε αυτό.. μήπως είστε το alter ego της στο σερνικό?! που να δείτε και παρακάτω... ζωγραφίζει :)

την καλησπέρα μου :)

σορολόπ είπε...

Αγαπητότατη diVa μας... δεν μπορώ να μην συμφωνήσω, θα ήταν σαν να κορόιδευα τον εαυτό μου.. έτσι έχουν τα πράγματα γι' αυτό και δυσκολευόμαστε οι πριγκίπισες :))
..αυτό δε, που θεωρώ πιο απαξιωτικό από όλα είναι το αναλώσιμο των συντρόφων... αρσενικών και θηλυκών.. εάν δεν θες/μπορείς εσύ.. θα βρω κάποια άλλη/ον.. αρκεί να'χω κάποιον.. δεν καίγομαι για σένα.. εεεε τότε σου αξίζει πραγματικά να'χεις τον οποιονδήποτε.. δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις τη διαφορά ;)

kakaskimos είπε...

σορολόπ

αυτό δε, που θεωρώ πιο απαξιωτικό από όλα είναι το αναλώσιμο των συντρόφων... αρσενικών και θηλυκών.. εάν δεν θες/μπορείς εσύ.. θα βρω κάποια άλλη/ον

Μα όταν σταματάς να "τον κυνηγάς", αυτό δεν κάνεις κι εσύ σε αυτή την περίπτωση?

σορολόπ είπε...

@kakaskimos.. εεε ακόμα και τα χρέη με την πάροδο του χρόνου διαγράφονται :))

...δηλ. όλα τα πράγματα έχουν έναν κύκλο ζωής.. άλλο αυτό.. και άλλο όταν βλέπεις να αντιμετωπίζει ο άλλος τους ανθρώπους σαν αναλώσιμους συντρόφους χωρίς να μπορεί να εστιάσει το ενδιαφέρον του (δηλ. μ'αρέσει η Σούλα, η Κούλα και η Τούλα) γιατί πολύ απλά το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να γεμίσει το κενό της ζωής του... (οπότε τις παίρνω με τη σειρά και όποια κάτσει) έτσι, αν εσύ π.χ. δεν μπορείς τη δεδομένη στιγμή να εμπλακείς σε μια σχέση θα προχωρήσει στον/ην επόμενο/η διαθέσιμο... δεν ξέρω αν έγινα περισσότερο κατανοητή τώρα..

kakaskimos είπε...

Δεν διαφωνώ με αυτά που λες. Ηθελα να σημειώσω και έναν άλλο τρόπο να δεις τη συμπεριφορά σου.
Μάλλον θα γράψω post :)

σορολόπ είπε...

Ναι, κατάλαβα... και να σου πω.. και τα δικά μου κίνητρα ταπεινά είναι :))) θα' θελα να γεμίσω το συγκεκριμένο κενό.. αλλά δεν γυρνάω με το γοβάκι να δοκιμάζω ποδαράκια..

... γράψτα καλύτερα, τα εμπεδώνω πιο εύκολα :)

Lady Anti-Blog είπε...

εγώ λέω όποιος τρώει τζανκ φουντ
κάνει κοιλιά
πέφτουν τα δόντια του
μένει φαλακρός (στο μισό κεφάλι..στο άλλο μισό που είναι άδειο φυτρώνουν αραιά και που τίποτα τριχίτσες)
και τέλος πάντων
πάσας ένα τις άντρας - και γυναίκα- πρέπει
να
φροντί
ζει
για
το με
λλον
του


χαίρε νύμφη

σορολόπ είπε...

@lady anti-blog μην ανησυχείτε... εγώ τζανκ φουντ ποτέ.. από χθες συμμετέχω στο τοπικό πρωτάθλημα για το ποιος θα φάει τα περισσότερα μελομακάρονα, κουραμπιέδες, δίπλες και πάει λέγοντας...

Ημέρα 1η: 2 μελομακάρονα τυλιγμένα σε σοκολάτα, 1 κουραμπιές (εεε ζέσταμα ήταν) χαχαχα