Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Δεν θελω να το κουβεντιασουμε!

…λοιπόν, εχθές γύρισα λίγο μετά τις 10 μμ στο σπίτι από μια βόλτα στην χριστουγεννιάτικη Αθήνα, η οποία παρεπιμπτόντως ήταν φανταστική… με το ζόρι κρατήθηκα να μην ανέβω στο καρουζέλ :P όχι επειδή ντράπηκα, αλλά επειδή η ουρά ήταν πολύ μεγάλη :) περπάτησα τόσο πολύ όμως που όταν γύρισα σπίτι η μόνη σωματική προσπάθεια που μπορούσα να καταβάλλω ήταν η χρήση του τηλεκοντρόλ… για καλή μου τύχη έπεσα πάνω στο σήριαλ του ALPΗA «Υπέροχα Πλάσματα».. το’ χα ξαναδεί μια-δυο φορές και μου άρεσε αλλά εχθές ήταν όλα τα λεφτά! είχα να γελάσω τόσο στην TIBI από το «Παρά πέντε»… να μην σας τα πολυλογώ όμως.. περνάω κατ’ ευθείαν στο ψητό…

…το Μητσάκι (Μ. Αλικάκη) κάνει σχέση με τον Προκόπη, έναν διανοούμενο από αυτούς που ζούνε μάλλον μια κινηματογραφική ζωή – με ταξίδια σε όλο τον κόσμο, εκπομπή στην τηλεόραση (νομίζω) και άποψη από πρώτο χέρι για πολλά από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα που μπορεί να συμβαίνουν στον πλανήτη - αρχικά, φαίνεται σαν το Μητσάκι να τράβηξε τον πρώτο αριθμό του λαχείου... έλα όμως που η θεωρία για τον τέλειο γκόμενο απέχει (συνήθως) παρασάγγας από την πράξη δηλ. από το να τα φτιάξεις τελικά με αυτόν που σ’ έχει κατακτήσει στη φαντασία σου… καθώς ο Προκόπης καθότι θεωρητικός ήταν ικανός να σου αναλύσει μέχρι και τον κατάλογο των Goodies… τι θα φάμε; ρωτούσε το Μητσάκι.. κάτσε να το κουβεντιάσουμε, απαντούσε ο Προκόπης… πάμε κάπου για δυο μέρες; ρωτούσε το Μητσάκι… να το δούμε, απαντούσε ο Προκόπης… όσο για σεξ… είδε κι έπαθε το Μητσάκι να τον ρίξει στο πάτωμα… ευτυχώς ο Προκόπης ΔΕΝ μιλούσε στο σεξ… όπως καταλαβαίνετε το Μητσάκι ήταν ένα τσιγάρο δρόμο από το Δρομοκαΐτειο με τον Προκόπη που έμπλεξε…

…κι ερχόμαστε στη φοβερή σκηνή - επίλογο της σχέσης με τον Προκόπη, όταν το Μητσάκι σε μια έξοδο με τον Προκόπη κι ένα φίλο του, τα παίρνει εντελώς στο κρανίο και εκρήγνυται μέσα στο μπαρ όπου εξελισσόταν η σύνοδος κορυφής του Προκόπη με το φίλο του... μιλάμε ακόμα το θυμάμαι και γελάω.. κρίμα ρε γμτ να μην θυμάμαι όλα τα λόγια να τα γράψω… αυτό που θυμάμαι όμως είναι ότι το Μητσάκι στο τέλος έκραξε «Δεν θέλω να το κουβεντιάσω άλλο!!! θέλω να πάω στο Λε Πα να πετάω γαρύφαλλα» χαχαχαχα

…καλά, ένιωσα σαν να έβλεπα τη ζωή μου κανένα χρόνο πριν, όταν είχα μπλέξει με ένα αντίστοιχο μοντέλο… εγώ βέβαια άντεξα κάτι παραπάνω από το Μητσάκι αλλά μου έμεινε η φράση-κλειδί… «να το κουβεντιάσουμε»… oh! my Jes! δηλ. και το πιο απλό πράγμα έπρεπε να το κουβεντιάσουμε.. και δώστου ανάλυση.. και η ώρα να περνάει κι εμείς να μην κάνουμε τίποτα στο τέλος, εκτός από το να κουβεντιάζουμε... έλεος... οποιαδήποτε δραστηριότητα που απαιτούσε να χρησιμοποιήσουμε άλλα μέρη του σώματός μας εκτός του στόματος και του μυαλού, π.χ. τα ποδαράκια μας για να πάμε καμιά βόλτα, να πιούμε κανένα ποτάκι, να πάμε καμιά εκδρομή κτλ. έπρεπε να συνοδεύεται από 10τομη εγκυκλοπαίδεια... στο τέλος, και μόνο στην ιδέα της οποιασδήποτε κουβέντας με οποιονδήποτε άνθρωπο έβγαζα έρπη ζωστήρα... ένας Θεός ξέρει πώς δεν έμπλεξα στο καπάκι με κανέναν νταβραντισμένο κρεοπώλη, υδραυλικό, ψυκτικό, ένα χειρονάκτη, ρε παιδί μου, με λεξιλόγιο των 100 λέξεων το μέγιστο για να λέει μόνο τα απαραίτητα… μάλλον επειδή δεν ήξερα κανέναν εκείνη την εποχή... χαχαχα

…το ανέκδοτο με τους μεξικάνους το ξέρετε;

Είναι τρεις μεξικανοί σε ένα μπαρ και κοιτάνε το άπειρο.
Περνά μία ώρα, δύο ώρες και λέει ο ένας:
- Ρε παιδιά, πείτε κάτι...
Μετά από άλλες τρεις ώρες λέει ο δεύτερος:
- Ε, πες εσύ!
Μετά από άλλες τρεις-τέσσερις ώρες λέει ο τρίτος:
- Παιδιά, αν έχετε όρεξη για κουβέντα, εγώ να φύγω.

...καλό χαμογελαστό απόγευμα!

27 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχαχ.. Καλό το ανεκδοτάκι.. Και μένα μου την δίνει ανελέητα η ανάλυση των πραγμάτων σε τέτοιο βαθμό έστω.. Υπέροχη η σειρά.. Χρόνια σου πολλά και καλά.

σορολόπ είπε...

Χρόνια Πολλά If.. ιγένεια! Να' μαστε καλά τα υπέροχα πλάσματα :)) Πολύ γέλιο η σειρά...

koulpa είπε...

xaxaxa.. Εκτός ότι δε συναντηθήκαμαι την κατάλληλη στιγμή, αν και χειρονάκτης, υπερβαίνω λίγο το όριο των 100 λέξεων..:):)
Τώρα πέρασε λίγο ε; μπορούμε και να το συζητήσουμε..:):)
Ξεκαρδιστικό βάδυ..:):)

σορολόπ είπε...

Το υπερβαίνετε?!?!?!? καίγεστε! αβλεπί.. χαχαχαχα.. και όπως είπα ήδη.. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ :ppp

...καλό βράδυ :)

koulpa είπε...

..To ήξερα.. αν και με το ρυθμό που ξεχνώ.. δε αργήσω α πιάσω το όριο..:):)
Καληνύχτα καλό μου σορολόπ:):)

Sardonian είπε...

χαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχα
Φάτσα
όλα τα λεφτά!
Τοπίιιιιιιιιιιο έλα να φλυαρίσουμε σιωπηλά στο πάτωμα!
......
#$@#$@τις αναλύσεις μου μέσα

καλή χρονιά φάτσα και μακριά από παρλαπίπες!

σορολόπ είπε...

χαχαχαχα τοπίεεεεεε... καλή χρονιά και σε σένα και να το σκέφτεσαι διπλά από δω και μπρος πριν ανοίξεις το στόμα σου... εκτός αν είναι για να βάλεις καμιά μπουκιά!

itelli είπε...

Λέει ένας κουφός σ'έναν χαζό:

- "Πόσο κάνει 2+1 εξυπνάκια;"

- "Τέσσερα"

- "Να τα φας κ να'ναι κρύα!"

_________________


Αν θέλετε, το κουβεντιάζουμε :)

σορολόπ είπε...

χαχαχαχαχα itelli! ..ίσως να το κουβεντιάζαμε με έναν κουφό και ένα χαζό.. χαχαχα

Είδωλο είπε...

Πως φαινεται οτι εισαι αμαθη
ο σωστος συνδυασμος του αντρα ειναι
Πλατη
Υψος
Θεληματικο πηγουνι
ολα τα μαλλια
και 25% μαλακας
γιατι αμα δεν ειναι και λιγο μαλακας ο αντρας τι να τον κανεις?

kakaskimos είπε...

Πρόσθεσε στη λίστα του Βασίλη, τον νταβραντισμένο κρεοπώλη.
Απορία: στο Λε Πα γνωριστήκατε με το Μητσάκι?

σορολόπ είπε...

χαχαχα x-oyranoy.. σε ποια σελίδα του Cosmopolitan το γράφει αυτό και μου ξέφυγε!? χαχα

σορολόπ είπε...

@kakaskimos.. συγχωρείσαι για την απορία αφού δεν βλέπεις τηλεόραση κι έτσι αγνοείς ότι το Μητσάκι είναι τηλεοπτικός ρόλος που ουδεμία σχέση έχει με το Λε Πα.. μια και το ζήτησες με τον τρόπο σου λοιπόν, να σε ενημερώσω ότι είναι ραδιοφωνική παραγωγός και εντελώς αντισυμβατικός χαρακτήρας με ωραιότατο γούστο.. το οποίο δεν περιλαμβάνει υπερφίαλους τύπους!

kakaskimos είπε...

Το γούστο του/ης Μητσάκι φάνηκε απο αυτά που γράφεις. Βγαίνει με υπερφίαλους τύπους και πηγαίνει στο ΛεΠα.
Ο υπερφίαλος τύπος δεν φαίνεται μόνο στην κουβέντα την ώρα του φαγητού ...

σορολόπ είπε...

Αχ άστο βρε καλέ μου.. μέρα που' ναι.. και μαγειρεύω και τη βλέπω τη δουλειά... θα συγχιστώ και θα μείνουν νηστικοί οι δικοί μου απόψε :):)

...εσύ έφτιαξες τίποτα καλό!? :))

kakaskimos είπε...

Τούρτα σοκολάτα διαίτης (μόνο 1,5 κιλό κουβερτούρα έβαλα) και πανακότες με σάλτσα καραμέλα.
Είμαι επί των γλυκών σήμερα

Υ.Γ.
Θα σε συγχίσω απο του χρόνου

σορολόπ είπε...

Εεε είσαι και το κατάλληλο άτομο για τα γλυκά... μες τη γλύκα κι εσύ.. χαχαχαχα

..εγώ φτιάχνω μοσχαρίσια φιλετάκια με κρεμμύδια, μανιτάρια και κρέμα και συνοδευτικό πουρέ..

Υ.Γ.
..το ενδεχόμενο να μην με συγχίσεις δεν παίζει έτσι?! :))

kakaskimos είπε...

Θα σου άρεσε να μην συγχίζεσαι? Αυτός δεν είναι ο σκοπός της επικοινωνίας? Να ακούμε μια άλλη άποψη. Εναν άλλο τρόπο να αισθανόμαστε τα πράγματα.

Ακόμα και το φαγητό, αλλιώς θα το αισθανθείς εσύ αλλιώς οι συνδαιτημόνες σου.

Καλή αλλαγή

Υ.Γ. Το ότι δεν είμαι "γλυκερός" δεν σημαίνει ότι δεν είμαι γλυκός.

σορολόπ είπε...

Θα μου άρεσε να ακούω οποιαδήποτε άλλη άποψη με διαφορετικό τρόπο.. πιο φιλικό.. "γλυκερό" σε καμία περίπτωση.. δεν είν' του γούστ' μου :))

Το πώς θα αισθανθούν με το φαγητό οι συνδαιτημόνες μου κακώς το έθιξες.. καθώς δεν φημίζομαι για τη μαγειρική μου.. ας ελπίσουμε να μην μας εγκαταλείψει το πνεύμα των Χριστουγέννων απόψε.. :)))

Χάπι Νιού Γίαρς Ιβ!

kakaskimos είπε...

Δεν είμαι φιλικός???!!!!
Με τον πρώτο υπαινιγμό για το φαγητό σου, πάρε τα πιάτα απο μπροστά τους, και δως τους διαφημιστικά απο ντελίβερι. Να δεις για πότε νοστιμεύει το φαγητό σου ;-)

Κι άσε τα χάπια. Δεν φτάνουν για όλους :p

Καλά να περάσετε

σορολόπ είπε...

Ας πούμε ότι παίρνεις βελτίωση... ;)

Κι εσείς!

koulpa είπε...

Xaxa.. καλή χρονιά καλό μου σορολόπ:):):)
Εγώ δε πρόλαβα να ψωνίσω το τελευταίο δεκαήμερο και δεν έχει μήνει φλόυδα να μαγηρέψω.. ίσα που πρόλαβα κάποιους πιό μαύρους από εμένα και παρήγγηλα ότι περίσεψε στο κλήσημο της 7ης ψησταριάς που τηεφώνησα..:):)

σορολόπ είπε...

Καλή Χρονιά koulpie μου :)) με υγεία πάνω από όλα και πολλές ευχάριστες εκπλήξεις!

...εγώ πάλι είπα να είμαι καλό παιδί - έτσι για το γαμώτο - την τελευταία μέρα του χρόνου και έδωσα ρεσιτάλ προσφοράς :)) έχω όλες τις άλλες μέρες εξάλλου για να είμαι κακό παιδί και να το ευχαριστιέμαι.. χαχα

diva είπε...

Σορολοπάκι μου
σου εύχομαι μία Φανταστική Χρονιά:-)
Κι άσε τους φλύαρους ανίκανους στην πράξη να προσπαθούν να εντυπωσιάσουν ή να αντιληφθούν την ύπαρξη τους διά της αναπαραγωγής του ήχου της φωνής τους..(δεν είναι πολλοί αλλά είναι σκόρπιοι και εμφανίζονται την πιο ακατάλληλη στιγμή!)
-Μη μιλάς. Είσαι πιο γοητευτικός όταν δεν ακούγεσαι
..είναι μια καλή αντίδραση
:-)

Υ.Φ. Ο αγαπητός μας κακάσκημος είναι τόσο γλυκός όσο ένας εσπρέσσο με σαρανταδύο ζαχαρίνες!
Sugared espresσo, still an espresso

σορολόπ είπε...

Ευχαριστώ diVa μου, αλλά προτιμώ μια πραγματική καλή χρονιά.. χαχαχα

Να' στε καλά :)

koulpa είπε...

xaxa..με μία μέρα που ήσασταν καλό παιδί δικαιούστε δώρο;:):)
Χαζεύω το βίκτορ-βικτόρια.. είχα να το δω από τότε που βγήκε (αλλά το είχα δει καμιά 15αριά φορές..).. παρέα με ένα κουτι μελομακάρονα (750 γραμμάρια.. αρχίζω να μειώνω τη δόση..).. την καλημέρα μου:):)

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά και τις καλύτερες ευχές και απο εμένα.