Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Μια πεταλουδα στην κουρτινα

…τρύπωσε σε ανύποπτο χρόνο και λιάζεται εδώ και ώρα πίσω από την προστατευτική σκιά της κουρτίνας.. όταν την είδα ενθουσιάστηκα και είπα να την φωτογραφήσω (με το κινητό) και να την βάλω στο blog.. δυστυχώς, δεν φαίνεται καλά όμως και δεν θέλω να πλησιάσω άλλο μήπως την τρομάξω και φύγει.. τα φτερά της εκρηκτικά, μαύρο βελούδο με πορτοκαλί πινελιές, τα ανοιγοκλείνει που και που προσπαθώντας (φαντάζομαι) να κρατήσει την ισορροπία της πάνω στην κουρτίνα που χορεύει με το ελαφρύ αεράκι.. ρε γμτ.. σαν άνοιξη είναι, όχι χειμώνας... τώρα πείτε με προληπτική, αλλά να.. την θεωρώ καλό σημάδι ρε παιδί μου.. που μπήκε στο σπίτι και έκατσε πάνω στην κουρτίνα μου.. ενώ αν ήταν καμιά κατσαρίδα.. μπλιαχ.. σίγουρα θα φανταζόμουνα καταστροφές… η αλήθεια είναι ότι εχθές έμαθα ένα πολύ άσχημο νέο και όσο να’ ναι η διάθεσή μου έχει επηρεαστεί… έτσι αυτή η πεταλουδίτσα είναι σαν να’ ρθε μέχρι το δωμάτιό μου για να μου θυμίσει ότι η ζωή είναι ωραία, αν και εύθραστη όπως κι αυτή…

..την καλημέρα μου!

[…τραγούδι με πεταλούδα στην κουρτίνα δεν βρήκα, αλλά έχω του Πλιάτσικα το «Μια πεταλούδα στο ψυγείο», δικό σας!]

21 σχόλια:

koulpa είπε...

..Πρόλαβε να έλθει το προηγούμενο σχόλιο πρίν με πετάξει έξω;
Καλησπέρα και καλό μήνα:):)

σορολόπ είπε...

Καλησπέρα koulpa μου, δεν βρήκα άλλο σχόλιο..

..καλό μήνα να'χουμε, είστε και αρρωστούλης από ότι διάβασα.. αχ και πώς πονάνε τα αποστήματα... πάτε καλέ σε ένα γιατρό :)

koulpa είπε...

"..Εσυρα, το πρωί, την πονεμένη και πρίσμένη μου ύπαρξη στην κουζίνα.. το μάτι μου έπεσε στην πιό επίμονη πλαστική μαγνιτική πεταλούδα.. αγοράστικε Αύγουστο του 96 δτο σργοδτόλι.. έξω απο ένα γήπεδο που γινόταν συναυλία του Σαββό.. ο πενιχρός προιπολογισμός των διακοπών μας δεν άντεχε τα 20 χιλιάρικα της εισώδου.. αρκεστίκαμε στην πεταλούδα για αναμνηστικό.. με τη επιστροφή πήρε τη θέση της στο ψυγείο μεταξί άλλων τροπαίων.. μετά από ένα αργόσυρτο χωρισμό και έξι μετακομίσεις η πεταλούδα παρέμενε πισματικά κολημένη στο ψυγείο όταν αυτό παρέδοσε το πνεύμα.. δε μπορούσα παρά, εις ένδειξη τιμής, να την κολήσω στο νέο ψυγείο.. θυμήθηκα ότι υπάρχει τραγούδι για ψυγείο και πεταλούδα αλλά όχι ποιό..:):)
Άσχετο αλλά σατανικά συμπτοματικό..:):)
Καλησπέρα και καλόμήνα:):)
(δε ξερώ γιατι με πιάνει εδώ..:):))"
Αυτό ήταν περίπου το πρώτο σχόλιο.. δε φτάνει που το έγραξα μιά φορά.. είχα την επιμονή να το ξαναγράψω..:):)

koulpa είπε...

..δεν απάντησα.. αυτό το γκούντα είπαμε..:):)
Χθές ήταν τα δύσκολα.. φούσκωνε κι εγώ επέμενα να δουλεύω ως τις 22:30.. μετά δε μπορούσα να κοιμηθώ απο τον πόνο.. και δε πίστευα τον καθρέπτη..:):) Τελικά δε ακολούθησα την προτροπή του γιατρού για αμοξίλ.. και πάω λίγο καλήτερα.. πρέπει να πάω αλλά δεν έχω και κάνα οικόπεδο να πουλήσω..:):)

σορολόπ είπε...

Καλέ τι άσχετο μου λέτε?! εντελώς σχετικό :))))

Να σας πω, μην το αφήσετε το απόστημα γιατί θα ταλαιπωρηθείτε περισσότερο... καλά τι οικόπεδα μου λέτε?! ένα απόστημα θέλετε να καθαρίσετε όχι τριπλό μπάι-μπας!! (ξου ξου από μας..)
..πάτε στο πλησιέστερο δημόσιο νοσοκομείο, θα σας το καθαρίσουν και θα γυρίσετε σπίτι σας... το ίδιο έπαθε και ο αδερφός μου πριν κανένα 2μηνο και αναγκάστηκε να λείψει μια εβδομάδα από τη δουλειά του... τελικά πήγε 3 φορές στο νοσοκομείο για καθαρισμό έτσι που το άφησε.. και να παίρνετε την αντιβίωσή σας!

...τάδε έφη αδερφή Τιμόκλεια και δεν σηκώνει αντιρρήσεις :P :))

diva είπε...

Σορολόπ μου γλυκό χάζευε τις πεταλούδες και νιώθε την καρδιά σου να χτυπά. Αυτό κι αν είναι χαστούκι στις δυσάρεστες εκπλήξεις της ζωής..
[Ο κούλπα μας εξασθενημένος φαίνεται, ε;]

σορολόπ είπε...

..diVa μου, από το πολύ χάζεμα είμαι έτσι... όπως με διαβάζετε, εννοώ :))

..έχετε δίκιο για τον koulpa.. ελπίζω τουλάχιστον να μην είναι σαν όλα τα αγοράκια που κάνουν πάντα του κεφαλιού τους..

Είδωλο είπε...

Δεν ειμαι σιγουρος οτι θα επρεπε να εκλαμβανεις την πεταλουδα σαν καλο σημαδι, αν σκεφτεις οτι ζει μολις για μια μερα και σκοπος της ειναι η ματαιοτητα (απο καμπια να γινει πεταλουδα)
Ενω η κατσαριδα ειναι ανθεκτικη!
Τι οδοιρμους, λοιμους, καταποντισμους και πυρηνικες καταστροφες αντεχει!
Αμε

σορολόπ είπε...

@x-oyranoy

...εεε άμα είναι έτσι να σου πάρω μια δωδεκάδα κατσαρίδες για δώρο τα Χριστούγεννα να σκάσεις από υγεία! χαχαχα

..βρε ουστ! :P :))

..άσε που δεν ξέρω εάν ΟΛΕΣ οι πεταλούδες ζούνε μόνο 2-3 μέρες..

kakaskimos είπε...

sorolop
Μην ακούς τον x-oyranoy. Μια ματαιότητα είναι όλη μας η ζωή. Ας τη χαιρόμαστε όσο και όπως μπορούμε.

Καλημέρα

Sardonian είπε...

πεταλουδίτσα μου
μποντζιορνο (ετσι θελω εγω..με τζιο)
κουλπα;
ουτε ασθενης δεν ξαποσταινεις;
τι εισαι εσυ ; πωωωω
ενας μονος με περικυκλωνεις!

σορολόπ είπε...

@kakaskimos.. θα συμφωνήσω απόλυτα [όχι δεν έχω πυρετό :P]

..και είναι πραγματικά καλημέρα! Μόλις μαζεύτηκα από το μπαλκόνι όπου λιαζόμουνα :)

σορολόπ είπε...

..μποντζιόρνο και σε σένα Sardo :)

..o koulpa ζει για δέκα [από μας] απ' όσο έχω καταλάβει :)

koulpa είπε...

..Πάλι το έχασα το σχόλιο;..
Πρέπει να τα σώζω όπως έκανα στην πρώτη μου επαφή με το μετριασμό..
..ζω και ξαναζώ..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

σορολόπ είπε...

χαχαχα koulpa!

..κάποιος σας δίνει τη δυνατότητα να σκεφτείτε ξανά όσα γράφετε :))

koulpa είπε...

xaxa..με ξαναπέταξε έξω.. πρόλαβε να έλθει ή αυτός ο κάποιος μου δίνει και τρίτη ευκαιρία;(μήπως πιστεύει ότι δε θέλω να το στείλω;):):)
Το δύσκολο δεν είναι να ξέρεις το σωστό.. είναι να (θυμάσαι να) το κάνεις..:):)

σορολόπ είπε...

...koulpa μου λυπάμαι που το λέω αλλά προσπαθήστε ξανά :) τι στο καλό γράφετε και πέφτει τέτοιος μετριασμός?!?! :))

koulpa είπε...

xaxa.. ζω και ξαναζω.. η μέρα της μορμότας..:):)
επιγραμματικά:
"χαχα αδερφή Τιμόκλεια δε πιστεύω στην ιατρική..
καλήτερα μια ώρα πεταλούδα παρά σαράντα χρόνια κατσαρίδα.."
Δεν είναι και τόσο τρομερό..:):)
Το αστείο είναι ότι αυτά που σώζω δε χάνονται..:):)

σορολόπ είπε...

χαχαχααχα.. κι εγώ πεταλούδα μαζί σας.. αλλά όχι και για μια ώρα ρε γμτ.. θέλω, θέλω, θέλω.. τόσα πράγματα.. που να χωρέσουν σε μια ωρίτσα!?

koulpa είπε...

To να περνάς καλά συρικνώνει το χρόνο.. δε χρειάζεται να περνάς άσχημα για να σου φαίνεται πολής.. Ή πολύ Ή καλά.. (αποκληστικό Ή.. που λέγαμε..):):)

σορολόπ είπε...

..η αλήθεια είναι ότι μια ώρα ευτυχίας μπορεί να σε κρατήσει ζωντανό σε πολλές μέρες δυστυχίας..